Az egész trolin ? Mert az oldalán a logóknál is megfigyelhető. Egyszerű túl sokat áll a szabadban a napon, egy nosztalgia járműnek nem ez a méltó helye, hogy szabadban süttessék...a ziu 9 meg rozsdásodik a tetejénél csíkokban, meg pár helyen, szóval ideje lenne őszre bepakolni.... :)
Szegeden is volt egy ilyen. Annak idején a BKV-tól 5 ezer forintért és némi pálinkáért sikerült beszerezni. "Suhanó tehén" becenévre hallgatott. Tudomásom szerint a feépítmény még megvan az egyik ismerősömnél de az alváz nincs meg.
Az SzKV-nak is volt egy ilyen gépe. Annak mi lett a sorsa? És a "kékbusz" színű Csepel (D-705??) vontatóval mi lett? Tud valaki valamit ezekről az autókról?
25-tel hogyan lehet megtakarítani? Kisebb sebességnél nem több a fajlagos fogyasztás? Mert az egy dolog, hogy 50 helyett 35 az spórolás, mert kevesebbet gyorsít és lassít, de 20-25 esetén is így van ez?
Na erre voltam kíváncsi, hogy hogy zajlik az utasítás ^^, még egyszer bocsi a rágalmazásért sofőr úr! Csak furán pislogtam az egész esetre. Na szép napotz.
Ha a történet vasárnap /19.-én/ volt akkor szerény személyem vezette a 650-est. A 9-es vonalon dolgoztam vele. DE !!! 1. Ha nincs utas a trolin minek menjek be Vértóra?
2. Lehet műszaki hibás volt a jármű. 3. Egyébként engedélyt kaptam a Makkosházi krt.-ról való bevonulásra. /ez ugye vissza is kereshető/. 4. Az órádat pedig vidd el óráshoz mert kb. 21:28kor történt a bevonulás. 5. Gondolom te a villamos ablakából tökéletesen megtudod állapítani ,hogy a sofőr éppen szabályt szeg,ugye? 6. A felvetésedre reagálva ha egy utas is van a trolin akkor természetesen Vértó végállomásig közlekedem és onnan vonulok be. 7. S végül ki a fene vagy te ,hogy rágalmazol engem a nyílvánosság előtt?
Ha nem vasárnap történt akkor a hsz-em tárgytalan. Viszont a tied naptól függetlenül hányingert keltő.
Volt olyan, hogy a rendőr megkérdezte a T. buszost, hogy miért megy lassan, erre az meg közölte, hogy ő megtakarít. Erre a rendőr is közölte vele, mivel kb 20-25 között vánszorgott, ami a megengedett sebessség (50km/h) felénél lassabban való haladás, tehát a forgalom indokolatlan feltartása. Erre a sofőr úr csak pislogott mint hal a szatyorban, majd felhívta a diszpécserüket, aki mindta neki, hogy ez bizony így van. Sakk matt. Érdekes egy hozzáállás ez is...
Új program lett feltöltve a lámpás körhöz kb. másfél hete? Rövidült a forgási idő is. Határozottan jobb lett (a villamosos része mindenképpen), sokkal rövidebb a várakozás.
Újabb átállítást tapasztaltam. Rókusi körforgalom(Dorozsma felől jön az ember), zöldet kap, és egészen el jut a második holdfényjelzőig ahol tilos jelzést mutat.
Gyere csak nyugodtan, mondjuk amikor az 1-esen vagy a 2-esen leszek, és majd remélem azt is szóvá teszed, hogy a Pláza/Liget irányban senki se tud átszállni egyik buszra sem, se a Tavasz utcánál, se a Damjanich utcánál :)