Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Neo515 Creative Commons License 2012.08.24 0 0 127503
Persze vokt ilyen sajnos. Így utólag könnyebb másikat venni.
Drágább a telefon meg az utánajárás meg a rá fordított idő mint egy új.
Mondjuk lehet nem ugyan onnét rendelnék. Mennyi idő telt el az 1használattól?
Előzmény: Zolkobatyo (127498)
Varshi Creative Commons License 2012.08.24 0 0 127502

> 3500nél adok max kaját,de így nem jó. 3500ig ok-aztán meg fordulatszám tiltásig kaparja

 

Hú, mi lehet a megoldás, nem is tudom. :)))

Előzmény: Neo515 (127500)
Varshi Creative Commons License 2012.08.24 0 0 127501

Sose baj egy plusz kábel. Legfeljebb eladod.

Előzmény: Zolkobatyo (127498)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.24 0 0 127500
3500nél adok max kaját,de így nem jó. 3500ig ok-aztán meg fordulatszám tiltásig kaparja a 2est ami marha idegesítő. 3.ban már jó,de a 2es az katasztrófa. 1esről meg kár is dumálni.
Előzmény: Zolkobatyo (127497)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.24 0 0 127499
Fiatoknál van fokozat szerinti nyomatnék-nekem ebben ha jó tudom nincs
Előzmény: Zolkobatyo (127497)
Zolkobatyo Creative Commons License 2012.08.24 0 0 127498

Találkoztál már olyannal hogy valami kábel bedobja a kulcsot egyik pillantról a másikra?

Dobjam ki és rendeljek egy újat vagy fel lehet valahogy támasztani.

Egyszerűen rádugom a kocsira és nem vesz róla tudomást.

 

Előzmény: Neo515 (127494)
Zolkobatyo Creative Commons License 2012.08.24 0 0 127497

Otthon megvan egy táblázatban.

Most fejből pont nem tudom.

 

Amúgy nem csak az számít hogy mennyi a csúcsnyomaték.

Én szépen folyamatosan engedem rá az erőt. 3-tól felfelé 3000-től adok neki max kaját.

2-ben meg 2500-tól engedem rá a 400Nm-t. A kuplunggal és a lendekerékkel sincs így bajom és a tapadás is egészen jó.

2-ben 40-ről így olyat lép a kocsim hogy az ecsetfej 280 lovas leonja csak 160 felett tud leelőzni. (Bár akkor csúnyán :-D )

 

Előzmény: Neo515 (127495)
Zolkobatyo Creative Commons License 2012.08.24 0 0 127496

Jó cucc amikor működik.

:-)

 

Most éppen összeszarta magát a kábel.

Újrahúztam a kábel szoftverjét ,meg baszogattam a portokat is,de most egyszerűen nem hajlandó működni.

Lehet rendelnem kell egy újat majd.

 

Alfákkal és opelekkel próbáltam még a saabon kívül.

Előzmény: Jena307 (127493)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.24 0 0 127495
Milyem difid van? Nekem 350nél elkaparja magát 2ban:-/
Előzmény: Zolkobatyo (127491)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.24 0 0 127494
Én nem igen nyúlok már autóhoz-mechanikus muka kerülő vagyok.
Turbó geó kart,meg hf portolást megcsinálom,de,hogy állítgassam meg ilyenek azt inkább mondom a havernak mit merre. Így nem kell szerelnem. Kicsit beleuntam már a szerelésbe. Így kerülök minden mecqha melót.
Előzmény: JettaTDI (127492)
Jena307 Creative Commons License 2012.08.24 0 0 127493

Zolkó bevált a CMD végül is, máson is használtad vagycsak a saabon?

Előzmény: Zolkobatyo (127491)
JettaTDI Creative Commons License 2012.08.24 0 0 127492

Igen, ez gyakorlatilag a gyári beállítás visszaállítása!

Olyan 3 perces mutatvány, nem kell ehhez szerelő.

Előzmény: Neo515 (127490)
Zolkobatyo Creative Commons License 2012.08.24 0 0 127491

Én 1-es fokozatban 300Nm-re korlátoztam a kocsit,2-ben 400Nm-re,3-ban meg ráengedem szép folyamatosan a 480Nm-t.

Így 2-ben éppen csúszáshatáron van a 225-ös gumi és a kocsi rajtkészsége is nagyon jó.

 

Előzmény: Neo515 (127482)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.23 0 0 127490

Ez nekem új-ez arra jó tulajdonképpen, hogy a bovdenek pont úgy álljanak ahogy azoknak kell?

Holnap szólok a szerelőmnek, hogy oldja meg.

Köszi az infót.

Előzmény: JettaTDI (127486)
jotty ibiza Creative Commons License 2012.08.23 0 0 127489

az a motor nagyon jól tuningolható.lehet kapni hozzá hibrid turbót külföldön.de van itthon is aki gyárt turbókat.

a gyári turbód Garrett GT25C.

Előzmény: vveeccssii (127488)
vveeccssii Creative Commons License 2012.08.23 0 0 127488

Hello!

Van egy c 250-es (turbodiesel) autóm (w202) 2000-es évjáratú egy kis turbó problémával (lapáttörés).

Meg tudná valaki írni hogy milyen típusú turbó van az autón, mert én csak addig jutottam hogy garret, milyet keressek hozzá, és járható út-e

hogy csak a turbó belső részét cseréljem? Esetleg milyen Hibrid csiga lenne rá jó? Valaki próbálkozott-e hasonló motort felpöckölni?Itt a fórumon van-e aki tudna segíteni turbó beszerzésben, vagy hibrid csiga készítésében?  Előre is köszönöm a segítséget :)

laci_85 Creative Commons License 2012.08.23 0 0 127487

Akkor nem csak a hajtásveszteség hanem a súlytöbblet is sokat elvesz a lovakból...

Pedig bíztam a kapcsolható dologban... Egy passat syncro alól le van véva a kardán és a difi fent volt meg a hátsó féltengelyek mégis sokkal jobban megy. Első kerekesklént használja a gazdája már vagy 4 éve és azt mondta sokkal erősebb így.

Előzmény: ocsotdi (127485)
JettaTDI Creative Commons License 2012.08.23 0 0 127486

A hatos váltót lehet "resetelni"

 

A váltónál a bowdenház végén a fekete állítógyűrűket felhúzod h ott maradjon.

A kapcsolótornyon van egy rugós stift amit benyomsz a helyére, és az autóban a kulisszát stifteled egy 5-ös fúrószárral, utána visszaengeded a bowdenház végén az állítógyűrűt és kész.

Előzmény: Neo515 (127481)
ocsotdi Creative Commons License 2012.08.23 0 0 127485

Az se valami nagy durranás nekem kapcsolható a golf alatt  nem sokat lendül ha nincs bekapcsolva ... hiába kapcsolod ki attól még a hátsó difiben  forognak a fogaskerekek meg a kardán is  és ha  be van kapcsolva ha ki  az a 200kg mindenhogy ott van 

Előzmény: laci_85 (127484)
laci_85 Creative Commons License 2012.08.23 0 0 127484

Abban megint igazad van, hogy egy kapcsolható 4x4 lenne a legjobb.

 

Előzmény: Neo515 (127482)
ocsotdi Creative Commons License 2012.08.23 0 0 127483

Biztos nincs 300ló a seat jóval nagyobb célvonali kéne  hozzá

Előzmény: laci_85 (127477)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.22 0 0 127482
Szerintem meg kel a quatró. Látod nem bírok a gumikkal. 1szezon 3gumi ha nem vigyázok rá. Ha vigyázok a meg 2. Quatrónál nem kopna így meg bírna haladni ha 2ból teli gázzal gyorsítok,nem csak kaparna. Mindennek van előnye,hátránya. Legjobb volna,ha kapcsolhatóra építették volna. Így mindenki kedvére kapcsolgathatná.
Előzmény: laci_85 (127480)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.22 0 0 127481
Megnézetem. Köszönöm az ötletet. Dupla kuplung közgáz vagy akármi nem segít. Pont olyan mintha a bovden nem oda húzná a kiválasztót ahová kell, de a váltónál nem látni hogy mozdulna. Mindegy megnézetem.
Előzmény: wiperarm (127479)
laci_85 Creative Commons License 2012.08.22 0 0 127480

Ha egy erős dinamikusan autót akar az ember 1,9-ből csak elsőkerekest vegyen ha meg 3.0 körül dízelt akar az ember akkor auidit semmi kép ne vegyen mert az is mind quattro egy 3.0 BMW lazán erősebb még gyárilag is.

Előzmény: laci_85 (127477)
wiperarm Creative Commons License 2012.08.22 0 0 127479

valtokulisszad akadhat ket fokozat tolorudja koze leginkabb..(barmi okbol )  vagy esetleg szinkrongyuru.. de azt duplakuplung/gaz jatszas uberelne. 

sztem valtokulissza kihuzhato nagy bontas nelkul.. ott jo eselyel meglatni ha problem van. 

Előzmény: Neo515 (127476)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.22 0 0 127478

Nem tudom mi mennyi ló. Szerintem a nyomaték a lényeg-azt minél tovább kitartani mint egy villany motornál. :-)

Előzmény: laci_85 (127477)
laci_85 Creative Commons License 2012.08.22 0 0 127477

Tehát egy jól tapadó ~260 lovas FWD hez nagyjából egy 310-320 lovas 4x4 kell hogy úgy menjen...

Ez érdekelt enegem is hogy a rajtnál hiába megy el utánna az FWD mindig felhozza a 4x4-eket...

Előzmény: Neo515 (127475)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.22 0 0 127476

Váltó témához:

 

Még annyi észrevétel, hogy tarom feszítve az 5.et hogy vegye be (6ból 5be váltáskor) és ha lassan engedem fel a kuplungot akkor picit darálva de beveszi a sebességet. Ez mi lehet-szinkon vagy mi pusztulmeg ilyenkor-javítható? KB mibe kerül?

 

Neo515 Creative Commons License 2012.08.22 0 0 127475

Tiédet is meg lehet csinálni de ahogy mondtm tudo pénz és kitartás kérdése minden.

Na meg akkor elég sok dologról le kell mondani ami az utcai autózást illeti.

Nem lejet 2tömegű kuplung mert elcsúszik úgy is a gyári kevlárral is. elve az 180-200 000ft. Tengely+hf+csúcsok+cooler rohadt nagy hogy ne kelljen állandóan vízzel hűteni mint nekem.

Előzmény: laci_85 (127471)
Neo515 Creative Commons License 2012.08.22 0 0 127474

Nagyjából az ami az enyében.

Ami nála +:

van Race csúcs meg szívó is meg nagy cooler.

Ha nem kapja el a rajtot akkor lassan tudom hozni-vagyis elvileg nagyjából egy erősek lehetünk csak én a hajtásból adódóan bírom Őt hozni mert nála anynit foghat a hajtás. 402m-en nem bírok vele álló rajtból de kint utcán igen. Lényeg, hogy ne álló rajtból induljunk. 2.ból már nem tud ellépni előlem. És akkor hol van a race csúcs meg a 2260 meg a szívója meg a nagy coolerja?

Én gyári csúcsokkal megyek 55ös rendszereim vannak mint kipuff mint cooler, kis cooler és GTB2056-igaz versenyen 2,4-2,5báron.

De Ő sem megy 2 báron a 2260al. Ha igaz 2,4bárral megy.

Szóval lehetne az jobb is ha kicsit még piszkállnák a programot.

Majd kialakul nála is mert tavaly ment 13,7et meg 13,6ot idén nagyjából ezt tudta de már 1x ment 13,3at aztán a 13,5öt már tudta párszor. Vagyis valamit javult.

Előzmény: laci_85 (127471)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!