Keresés

Részletes keresés

robi151 éltető Creative Commons License 2012.08.18 0 0 7114

Üdv, 40-es keveréket ne használj vele (száraz neki),legalább 30-as legyen de a 25-ös a leg jobb!!!a magas úszószint vagy a légszűrő eltömődése okozza a kormolást,és a sok fogyasztást is.én az mz karbi torkán lévő 4 bevágást átvágtam vastagabb fűrészlappal és bilincsel ráhúztam a 151-es szívócsonkjára.A 2-t olajat ne sajnáld tőle,attól nem lesz baja.

Előzmény: rocsó100 (7113)
rocsó100 Creative Commons License 2012.08.17 0 0 7113

Űdv mindenkinek! Sajna sok volt a melóm ezért nemtudtam fön lenni. Ma is melóztam de most ithon vagyok és egésznap a 151-es váltossal a kaszálora hordtam a ganajt. Igen büszke fogyasztása volt az amal karburátorral megjegyzem igen dombos a terület de 2-szer annyit megevett mint a másik. Tudtam szerezni 150-es ETZ karbit nem tom hogy passzolhat rá? Ha valaki tudja hogyan működik a dolog akkor jó lenne ha le ír ná hogyan szerelte fel. A torok átmérő passzolhat? Előre is köszi. Várom a tanácsotokat mert nem sokára fát kell hordanom vele. Mellesleg nem tudom hogy mért kormolja a gyertyát mikor 40-es keverék van benne AGIP2t-és olajjal keverve. A JIKOV-os nemkormol. Javasoljatok valamit. Szerintem az AMAL karbi már odavan.

méray Creative Commons License 2012.08.17 0 0 7112

Így van.

Előzmény: baki01 (7111)
baki01 Creative Commons License 2012.08.17 0 0 7111

Üdv. Annyi biztos, hogy az én Pannoniámnak (TLF) a gyári főfuvolája 105-ös,  ami jóval nagyobb, mint az amal karbié (85-ös).

 De nem is csoda hisz 247ccm-es hengerhez tervezték.Valószínűleg megse nyekkenne vele a gép, de javítsatok ki ha tévedek.

 

Előzmény: méray (7109)
méray Creative Commons License 2012.08.17 0 0 7110

Énszerintem ezek közül a P20/21- eshez való karbival lenne érdemes próbálkozni (csak nagyon drága és ritka), mert az egyhengereshez való karbival több benzint enne, mint a gyárival. 

méray Creative Commons License 2012.08.17 0 0 7109

Az egyhengeres Pannonia karburátor torokátmérők: 1960- ig: 25 mm (TL,TLT,TLB,TLF)

                                                                                   1960- tól: 27 mm(T1, T5, T5H, P10,P10H, P12)

 

 

Előzmény: méray (7108)
méray Creative Commons License 2012.08.17 0 0 7108

Megtaláltam: A p20/21 karbinak 20 mm a torokátmérője.

Előzmény: méray (7107)
méray Creative Commons License 2012.08.17 0 0 7107

Üdv!

 

Persze!

 

Egy P20/21-es karbival. Keress vissza egy kicsit. Igaz az 125-ös hengerhez való. A torok átmérőt hirtelen nem tudom, de kevesebb, mint 24 mm!

Az egyhengeres pannóniához való karbi meg szerintem a robi-hoz túlméretezett. 

Előzmény: dani9228 (7106)
dani9228 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 7106

Valaki próbállta már Pannonia karbival?

Gaben151 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 7105

Szép lett gratulálok .

 

Esetlg tudna rajtam i valaki segiteni?

Előzmény: dani9228 (7104)
dani9228 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 7104

Üdv mindenkinek! Elkészült végre a paripa. Most másik kipuffogó van rajta, és ezzel fele akkora hangja van mint a gyárival. Négyen ültünk rajta és egy elég meredek emelkedőn majdnem félig felvitt.

Itt vannak a képek

biji Creative Commons License 2012.08.16 0 0 7103

Szia. "mz karbival sohasem durrog" - de irigyellek. Az enyém azért durrog. Kipróbáltam vagy 8 különféle gyertyát:

Van amelyikkel jobban durrog, van amelyikkel kevésbé. Neked ebben is szerencséd van.

 

köszi, jani

Előzmény: robi151 éltető (7101)
biji Creative Commons License 2012.08.16 0 0 7102

Szia!

Olvastam ezt a hozzászólásodat, de bíztam benne, hogy az eredeti légszűrővel megoldódik a dolog.Igaz nem eredeti a légszűrő, hanem Mf70 gépről való.

A következő lépés, szerezni valamilyen papírszűrőt.

 

köszi, jani

Előzmény: dani9228 (7100)
robi151 éltető Creative Commons License 2012.08.16 0 0 7101

Szia,az mz karbival sohasem durrog,a Suzuki swift-ből való hosszúmenetes gyertyával használom(NGK)

és megy szivató nélkül is,amal karbim már nincs is másnak adtam.

Előzmény: biji (7099)
dani9228 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 7100

Üdv! Nekem is ez volt a gondom a Tecumseh karbival, hogy visszafele durrogott. Nekem az volt a megoldásom erre, hogy a robi légszűrőjét lecseréltem a karbi eredetijére, és ezzel már tökéletessen ment. A gyári légszűrőben szivacs van, és ennek nagyobb az ellenállása, valamint más a levegőszállítás mértéke.

Előzmény: biji (7099)
biji Creative Commons License 2012.08.16 0 0 7099

Szia Józsi!

 

MZ porlasztó van a gépeden. Három  kérdés?

Megy szívató nélkül is?

Nem durrog a porlasztóba?

Milyen gyertyát használsz? /Pontos típus./

 

Schampion gyertya helyett küldtek Oregon gyertyát..hát azzal jól meg szívtam.Nagyon gyertya függő a dolog, durrogás szempontjából.Most már megy szívató nélkül is, de néha durrog alapjáraton.Egy idő után elfogy az alapjárat és leáll.

 

Szenvedek vele, de azért alakul a dolog.

 

szia, jani

Előzmény: robi151 éltető (7097)
Gaben151 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 7098

értem akkor nem lesz jó .Az ismerösöm ainek a terra gépönyv kellene az adna nekem egy 55-höz fünyiróadaptert esetleg érdekelne valakit akinek van 55-se,terrához gépkönyve van valakinek vagy a rotakapa forumon keressem én is?

Előzmény: Machello (7095)
robi151 éltető Creative Commons License 2012.08.16 0 0 7097

Sziasztok,a fogyasztás ugye, drága lett a benzin sajnos,Mz karburátorral gazdaságosabb a 151-es motor,jobban is megy vele.Én már csak talajmunkára használom emiatt,de oda meg kell az erő.

Előzmény: Molnarjozsef95 (7090)
Machello Creative Commons License 2012.08.15 0 0 7095

A gond az a röpsúlyharang átmérőjénél van. A 151-esé jóval nagyobb, mint az 55-ösön.

Előzmény: Gaben151 (7091)
Machello Creative Commons License 2012.08.15 0 0 7094

Mindenképpen csinálok képeket is, és video is lesz még.

Előzmény: Gaben151 (7086)
Machello Creative Commons License 2012.08.15 0 0 7093

Na ez engem is érdekelne, mert igencsak habzsol a kicsike vele.

Előzmény: Molnarjozsef95 (7090)
Machello Creative Commons License 2012.08.15 0 0 7092

Szép estét mindenkinek!

Sajnos nincs hozzá semmilyen anyagom sem, de próbáld meg a rotakapa fórumon is, hátha valakinek van valamije hozzá.

Előzmény: amanda26 (7089)
Gaben151 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 7091

huh gyerekek sajnos mind két kérdésben nem tudok segíteni. De nekem is lenne két kérdésem az egyik hogy robi 55-ös fünyiró adapterre lehet-e rakni a 151-es motort és hogy kérhetnék-e valakitől terrához robbantot ábrás gépkönyvet mert az egyik ismerösömnek kellene.

Molnarjozsef95 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 7090

Üdv emberek, szeretném megkérdezni, hogy a robi 151-es amal karburátorához lehet szerezni kisebb főfúvókát, h ne egyen annyit? :D

amanda26 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 7089

SZIASZTOK! tudom hogy ti a robi rotások vagytok, de nincs már ötletem hol kérjek segítséget. egy mpm10 et vettünk a párommal azt szeretnénk felujítani használhatóvá tenni. mpm10 es gépkönyv, robbantott ábrák esetleg tanácsok érdekelnének. nagyon megköszönöm a segítséget pláne ha el is tudjátok küldeni lehotai.ani@freemail.hu köszönöm

Gaben151 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 7088

Kicsit OFF!! ugyanis ha valakit érdekel akkor eladásra került a házunk,ha valakit érdekel vagy tud vevöket azt szivesen várjuk.

Gaben151 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 7087

érdekes hangja  van.köszönöm a videokat.

Előzmény: dani9228 (7083)
Gaben151 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 7086

Üdv neked is szép esö esett nálatok képet majd kérhetek a krumpli szedöröl?Érdekel a szerkezet.

Előzmény: Machello (7082)
dani9228 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 7085

Üdv! Még említettem, hogy a robimra Tecumseh karbi került, és az a problémám, hogy hiába tekergetem a keverék állító csavart nem reagál rá. A gép tökéletessen megy, és ki is pörög. De az mitöl van, hogy nem reagál az állításra?

Köszi!

 

dani9228 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 7084

Már csak az utánfutóhoz hiányoznak a kerekek és már késszen is lessz a robi. 

Előzmény: dani9228 (7083)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!