Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Totyasrác Creative Commons License 2012.08.16 0 0 63233

De ismerős a verda - szoktál te esküvőket fotózni? :)

Előzmény: rokamesz (63228)
Caitlin Creative Commons License 2012.08.16 0 0 63232
Sziasztok... Teljes autoallomanyunkat felszamoljuk, tehat egy 96-os 1.3as colt is elado. Kivulrol rozoga, de muszakilag tok jo. Szeptember kozepen lejar a muszaki ha addigvki megszabaditana tole nagyon orulnenk. Nem Kerek sokat es alkukepes az ar (200e).
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.16 0 0 63231

Sziasztok,

 

Honnan lehet megtudni, mi a parts number-e v. azonosító száma egy 2006 os Lancer jobb első lámpájának?

(Ami alapján rendelik)

 

Köszi

ALIENwoods Creative Commons License 2012.08.12 0 0 63230

Üdv, sűrgősen szükségem lenne egy '94-s Galanthoz katalizátorra aki tud jelezze!

Tomchy01 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 63229

Helló!

 

Srácok, gáz van! Sürgősen kéne nekem '94 Lancerhez hátsó sárvédő javítóív!

 

Lebeszéltem a kasztnissal, gondoltam megrendelem, aztán úgy jártam, hogy a Bárdy-Unix-Start autó még nem is hallott róla, mivel a  Klockerholm nem gyártja, megfőttek.

 

Segítség! Honnan tudnék egy bal-job párt hamarjában leakasztani?

 

Köszi

Tomchy

rokamesz Creative Commons License 2012.08.02 0 0 63228

Sziasztok

 

Van egy eladó bőrgarnitúrám Galanthoz, kárpitokkal, műanyagokkal együtt. (jobbkormányosból származó ülések, de balos belsővel adom)

 

http://racing-bazar.hu/alkatresz/belter/galant_futheto_motoros_vajbor_ulesek_vagy_belsoter_elado

 

És van egy kettős lyukosztású Kosai Titanium 17-es felnim amit eladnék, 16-os felnit beszámítok. (gyári mitsu felni vagy szép és márkás 16-os érdekel, a képen látható szép autóra tenném, nekem nagy a 17-es, túl sportos vele az autó)

 

http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/elado_kosei_titanium_17_4x100_es_4x114.3

 

 

Bocs, ha sok voltam.

info: langpetet@totalcar.hu

tel: harminc 9692 négy 99

 

Caitlin Creative Commons License 2012.07.31 0 0 63227

Eladó egz tökéletes syép és imádott Mitsubishi Eclipse 3.0 GT. Metálbordó, krém bőr belsővel. Manuális váltó. McElekéknél volt szervizelve az utóbbi 8 évben. A szélvédő repedt, és hiányzik a bal ajtóról a léc alul. Nálam lehet érdeklődni.

ms1964 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 63226

Ha így van, akkor csak arra tudok gondolni, hogy a vezérműlánc nyúlásával lehet összefüggésben. Persze csak az a nyúlás számít bele, ami a főtengely és a vezérműtengely között mérhető. Mekkora lehet? Szerintem tized mm-ben mérhető, ez a tengelyeken nem eredményezhet túl nagy szögeltérést.

Hátha valaki ki tudja számolni! Egyáltalán láncos motorod van, vagy szíjjas? Mert akkor nem áll az elméletem....

 

Vagy a vezérműtengely megkopása is okozhat ilyet?

Előzmény: SANYIIIKA1988 (63225)
SANYIIIKA1988 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 63225

Sziasztok!!

 

Ma jártam egy autóvillamossági-nál,gyújtás beállításról érdeklődtem.

A figura megakarta magyarázni ,hogy a gyújtási szög a futott kilómétertől függ.

Magamban:"ekkora hülyeséget még nem hallottam".

Érdeklődnék,hogy ez tényleg igaz vagy csak a figura ivott sokat?

Eddie ,aki Mitsum ECU-ját csinálta ,ő is 5 fokos előgyújtást mondott.

Ezúton kérném segítségeteket(4g92 1.6 16v lancer)

 

Köszönöm Szépen!!!

Muity Mijo Creative Commons License 2012.07.07 0 0 63224

Üdv!

 

Egy barátomnak lenne szüksége jó állapotú bontott bal hátsó rugókötegre.

A jármű adatai: MITSUBISHI L200 DK TD Diesel 1999-es évjáratú

 

A jobb hátsó már cserélve lett, de nem Mitsubishi, hanem TOYOTA HAYES került beszerelésre, de sajnos erről közelebbi azonosító adatokat nem tudok, ha valaki segítene pontosítani, azt megköszönném.

 

danoo Creative Commons License 2012.06.11 0 0 63223

Gyémánttúra EVO XV.

 

Népszerű ügyességi versenyünk idei, sorrendben tizenötödik futamára 2012. június 23-án kerül sor. Start helyszíne a KUHN Kft. telephelye (Budapest, XXIII. Ócsai út 5) lesz. A táv nagyjából 60km. További info ide kattintva olvasható.

Nevezés: 8.50-9.50-ig. Nevezési díj: Klubtagoknak 1.500 Ft,  nem klubtagoknak 2.000,- Ft / autónként. Start: 10:00 órától folyamatosan.
Cél: Pécel Motoros park  Bárki nevezhet, nem szükséges klubtagság, csak annyi a kikötés, hogy kizárólag Mitsubishivel lehet indulni.Navigátor ajánlott, mivel lesz olyan feladat, amit nélküle nehéz megoldani. Serleget és ajándékot kap a legszebb autó tulajdonosa is (indulók válasszák meg).Helyzettől függően egyéb különdíjak is kiosztásra kerülhetnek.

 

Mindenkit várunk szeretettel!

Elm Creative Commons License 2012.06.09 0 0 63222

Koszi. Megvizsgalom.

Előzmény: Gorcsev (63221)
Gorcsev Creative Commons License 2012.06.09 0 0 63221

Úgy rémlik, azzal kezdődik a motorszám.

Előzmény: Elm (63220)
Elm Creative Commons License 2012.06.09 0 0 63220

McElek16V,

 

honnan tudom meg az autom motorjanak a kodjat (4g92 meg hasonlok)? Benne van a kezikonyvben, vagy a motorszamban van elrejtve? Bocs, meg nem kerestem, egyszerubb kerdezni... :o)

SANYIIIKA1988 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 63219

Sziasztok!!!

 

Érdeklődnék affelől,hogy egy 4g92 SOHC (1.6os) motorra rálehet varázsolni egy 4g93 DOHC (1.8as) hengerfejet?Ahogy én láttam elvileg nem lenne akadály,de egy vez.szíj vezetővel kevesebb van:S

 

Azért izgat e téma ,mert létezik 1.6 dohc is az 147 lóvas:D ,de csak japánban volt kapható ha jól tudom.

 

Ezúton is szeretnék segítséget kérni mindenkitől.

 

Köszönöm Válaszotokat!!!

 

wikipedia:

4G92 DOHC 16 Valve

  • Total Displacement - 1597cc
  • Bore - 81.0mm
  • Stroke - 77.5mm
  • Compression Ratio - 11:1
  • Maximum Output - 108 kW (147 PS; 145 bhp) @ 7000 rpm
  • Maximum Torque - 149 Nˇm (110 ftˇlbf) @ 4500 rpm
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.31 0 0 63218

Sziasztok,

 

Lancer 2006 szürke eminenciás ahogy valamelyik autós újságíró fogalmazott anno.

Nemrég ki kelett cseréltessem az első fékbetéteket, vidéken ért utól ez az esemény.

Azonban a gyári fékbetéttel valamivel több mint 132.000 km-t futott az autó. 90%-ban budapesti közlekedés melett, és nem kopott fémig...

No persze az importőr akitől újkorában megvettem az autót már 75.000km nél jelezte hogy kopottak az első fékbetétek. 100%-ig egyetértettem vele, 1 napos használat után is kopnak a betétek...

A tárcsát felszabályozták, és bőven méret felett van, még egy betétgarnitúrát kibír a szerelő szerint.

Azonban most puhább betét került bele, takarítom is a felnit miatta, és persze biztos nem fog ennyit kibírni.

 

 

 

 

 

_spyglass_ Creative Commons License 2012.05.19 0 0 63217

Szerintem a kettő nem ugyanaz a kategória, a Lancer egy számmal nagyobb. A Suzuki valszeg olcsóbban üzemeltethető összességében, de én biztos a Lancert venném. Ráadásul inkább a ferdehátút.

Előzmény: ms1964 (63212)
Gorcsev Creative Commons License 2012.05.19 0 0 63216

A fojtószelepnél, vagy hol? Az enyimébül pl. a zElek szedte ki annó (bár nem vót vészes), meg vmit (levegőcsavart) tekergetett rajta oszt' jó lett.

Előzmény: SANYIIIKA1988 (63213)
Gorcsev Creative Commons License 2012.05.19 0 0 63215

Nem lenne egycerűbb, ha elvinnéd hozzá? :-O

Előzmény: SANYIIIKA1988 (63214)
SANYIIIKA1988 Creative Commons License 2012.05.19 0 0 63214

Tisztelt McElek!!!

 

Sikerült valahára menni az autóval az utcákon és lenne egy olyan érdekes problémám,hogy amikor felpörgetem a motort 4000-4500 feletti fordulatszámig és ott tartom az autó nem füstöl,de amikor lepadlózom a kocsit ettől a fordulatszámtól elkezd lilán füstölni.

Ha megint csak annyira engedem el a pedált,hogy magas fordulatszámon tartsam a motort(nem gyorsul) akkor abbahagyja a lila füstölést,hiába pörög mondjuk 5500at.

 

Kérlek segíts mert semmi ötletem nincs:(

Megint a szelepszárra tippelek(új az összes),esetleg szelepvezetőre;nagybátyám szerint az olajtól retkes kipufogórendszerből égeti ki a cuccot nagy nyomással.

Vagy esetleg gyűrű,de akkor mi köze a lábamhoz,hogy mennyire nyomom neki?

 

Kérlek segíts.

Köszönöm a Segítséget

SANYIIIKA1988 Creative Commons License 2012.05.17 0 0 63213

Sziasztok!!

 

Érdeklődnék,hogy nem tudja vki ,hogy a szívócsonkból a kormot(olajos kormot) mivel lehetne kitakarítani? A brigéciolt próbáltam ,nem sok minden történt:S

 

A polír segítene ,de nem mindenhová tud elérni a csiszolófej. :(

 

Ismételten a segítségeteket kérem

 

Előre is Mindent Köszönök!!!

ms1964 Creative Commons License 2012.05.13 0 0 63212

Mint leendő mitsubishis kérnék tanácsot az autó beszerzéséhez.

Az új Lancer (2008--2011 közötti darab) játszik, az 1,5 109 LE motorral. Már 2.7M Ft-tól elérhető.

Mit lehet tudni erről a típusról? Egy Almerával egyszer már belenyúltam, a sok renault alkatrész, meg a spanyol/angol gyártás sokat rontott rajta. Nem szeretném elkövetni megint ezt a baklövést.

Megbízható, takarékos, olcsón fenntartható gépet keresek, lehetőleg japán gyártásút. Másik kiszemeltem a suzuki SX4 sedan lenne 1,6 motorral.

Szerintetek?

McElek16V Creative Commons License 2012.05.06 0 0 63211

Nem szoktam kikapcsolni napközben, ma sem volt...

A gyár ezt a megoldást írja le, nem értem, miért nem jó így. De ha mégsem, akkor nézni kell a himbákat és amikor a bütyök legalább 120 fokra áll a szeleptől, akkor nem lehet hibás az állítás.

Az 5 századdal kisebb hézag nem lehet probléma, attól biztosan nem ciceg a szelep.

Előzmény: SANYIIIKA1988 (63209)
Totyasrác Creative Commons License 2012.05.05 0 0 63210

Biztos, hogy a hengerek "ciripeltek"?

A befecskendezés szokott az eddigi autóimban. "Ami nem rossz, azt nem kell megjavítani"-alapon én nem bántanám, ha szépen jár a motor, komolyan.

Előzmény: SANYIIIKA1988 (63209)
SANYIIIKA1988 Creative Commons License 2012.05.05 0 0 63209

Tisztelt McElek!!

 

Én ezt értem,de ha az

1es henger a váltáson van(ehhez nem nyúlok) és csak a 3as szívó és 2es kipufogó szelepeit állítom 0.2 és 0.3-ra

4es hengerváltásnál állítom a 3as kipufogó és a 2es szívószelepeit 0.2 és 0.3ra

 

akkor a 2es és 3as szelepváltásnál a hézag vmiért állandóan kisebb lesz mint 0.2 és 0.3(olyan 0.15 és 0.25)

erre szeretnék vmilyen segítséget kérni kérni

 

állítottam már így ahogy most írtam,nagyon egyenletesen járt a motor,1 pohár vizet is rárakhattam volna ,de picit ciripeltek a hengerek(sztem a kis hézag miatt) de félek hogy besülnek a szelepek a rossz hőelvezetés miatt(sok forumozó szerint inkább nagyobb legyen a hézag mint kisebb) viszont ha nagy akkor meg csattog.Szerintem 1ik sem tesz jót a motornak.

Most szombaton CSAK a szelepváltásoknál állítottam a motort 0.20 és 0.30ra,tény hogy most "rángatózva" jár a motor 1 kicsit

 

Kérlek segíts ,hogy mi lenne a legjobb megoldás,mert félek  pl az 1es henger szelepeit meg a 3as SZ és 2es K szelepeit is egyszerre állítani (amint írtam változik a hézag nagysága),nem akarok kárt csinálni a saját hülyeségem miatt

 

ui:van egy 20as telefonszámom a nipponauto.hu-ról ,próbáltam hívni olyan 14-15 óra között ,épp műtét volt,de kivolt kapcsolva

 

Köszönöm a kitartó segítségedet

McElek16V Creative Commons License 2012.05.05 0 0 63208

Az elmélet majdnem jó. Most nem részletezném a hibát,inkább leírom a gyári megoldást.

Felső holtpontra kell tekerni a motort, érdemes nézni a főtengely jelét. Ilyenkor megnézve az 1. vagy 4. henger szelepeit kiderül, hol nem támaszt a himba. Ha pl. az 1. henger himbája szabad, akkor (üzemmelegen!) az 1. és 2. henger szívószelepeit 0,2-ra, az 1. és 3. henger kipufogó szelepeit 0,3-ra kell állítani. Ezután átforgatva a főtengelyt egy teljes fordulattal beállítható a 3. és 4. szívó, illetve 2. és 4. kipufogó szelep.

Így rövidebb idő alatt, kevesebb csavargatással lesz tökéletes.

Előzmény: SANYIIIKA1988 (63207)
SANYIIIKA1988 Creative Commons License 2012.05.05 0 0 63207

Tisztelt McElek!!

Ismételten segítséget kérek!!

 

Eltudná mondani ÖN és bárki aki tudja,hogy 1.6 16szelepes(4g92) motornál mi a szelephézag állítási sorrend?

Én úgy tanultam hogy 1es henger vált akkor a 4est kell(mindig a párját).De amikor az 1es henger épp sűrítési ütemben van(vált) akkor a 4es henger szelephimbái rászorulnak a szelepekre,magyarul megse moccannak.És ez van az összes hengernél!!

A másik példa hogy amikor beállítom sűrítési ütemeknél a hézagokat(0.20 és 0.30) ,majd forgatok( az 1es hengerváltáson van)

a 2es kipufogó és 3as szívóhimbájánál a hézag 0.05mm nagyobb lesz (0.25 és 0.35) és a többinél is. De amikor odaérek a 2 és 3as váltásához akkor már náluk is 0.20 és 0.30mm a hézag.1szóval miért lesz az előtte és az utána levő ütemnél 0.05mm nagyobb a hézag??

 

Röviden egy hézagállítási sorrendet szeretnék kérni,hogy-hogy kell, mert tanácstalan vagyok:S:S:(

 

Nagyon Köszönöm a Segítséget!!!!

madbalee Creative Commons License 2012.04.21 0 0 63206

Clarkson szerintem sosem éri el a hülyeség határát:(Sorry ha már lett volna)

Totyasrác Creative Commons License 2012.04.20 0 0 63205

És legközelebb kezdj mindjárt McElek mesternél, hamarabb végeztek eredményesen :D

Előzmény: SANYIIIKA1988 (63203)
McElek16V Creative Commons License 2012.04.20 0 0 63204

Nincs mit, egy Lancertól ez elvárható. :)

Előzmény: SANYIIIKA1988 (63203)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!