Sziasztok... Teljes autoallomanyunkat felszamoljuk, tehat egy 96-os 1.3as colt is elado. Kivulrol rozoga, de muszakilag tok jo. Szeptember kozepen lejar a muszaki ha addigvki megszabaditana tole nagyon orulnenk. Nem Kerek sokat es alkukepes az ar (200e).
Lebeszéltem a kasztnissal, gondoltam megrendelem, aztán úgy jártam, hogy a Bárdy-Unix-Start autó még nem is hallott róla, mivel a Klockerholm nem gyártja, megfőttek.
Segítség! Honnan tudnék egy bal-job párt hamarjában leakasztani?
És van egy kettős lyukosztású Kosai Titanium 17-es felnim amit eladnék, 16-os felnit beszámítok. (gyári mitsu felni vagy szép és márkás 16-os érdekel, a képen látható szép autóra tenném, nekem nagy a 17-es, túl sportos vele az autó)
Eladó egz tökéletes syép és imádott Mitsubishi Eclipse 3.0 GT. Metálbordó, krém bőr belsővel. Manuális váltó. McElekéknél volt szervizelve az utóbbi 8 évben. A szélvédő repedt, és hiányzik a bal ajtóról a léc alul. Nálam lehet érdeklődni.
Ha így van, akkor csak arra tudok gondolni, hogy a vezérműlánc nyúlásával lehet összefüggésben. Persze csak az a nyúlás számít bele, ami a főtengely és a vezérműtengely között mérhető. Mekkora lehet? Szerintem tized mm-ben mérhető, ez a tengelyeken nem eredményezhet túl nagy szögeltérést.
Hátha valaki ki tudja számolni! Egyáltalán láncos motorod van, vagy szíjjas? Mert akkor nem áll az elméletem....
Egy barátomnak lenne szüksége jó állapotú bontott bal hátsó rugókötegre.
A jármű adatai: MITSUBISHI L200 DK TD Diesel 1999-es évjáratú
A jobb hátsó már cserélve lett, de nem Mitsubishi, hanem TOYOTA HAYES került beszerelésre, de sajnos erről közelebbi azonosító adatokat nem tudok, ha valaki segítene pontosítani, azt megköszönném.
Népszerű ügyességi versenyünk idei, sorrendben tizenötödik futamára 2012. június 23-án kerül sor. Start helyszíne a KUHN Kft. telephelye (Budapest, XXIII. Ócsai út 5) lesz. A táv nagyjából 60km. További info ide kattintva olvasható.
Nevezés: 8.50-9.50-ig. Nevezési díj: Klubtagoknak 1.500 Ft, nem klubtagoknak 2.000,- Ft / autónként. Start: 10:00 órától folyamatosan. Cél: Pécel Motoros park Bárki nevezhet, nem szükséges klubtagság, csak annyi a kikötés, hogy kizárólag Mitsubishivel lehet indulni.Navigátor ajánlott, mivel lesz olyan feladat, amit nélküle nehéz megoldani. Serleget és ajándékot kap a legszebb autó tulajdonosa is (indulók válasszák meg).Helyzettől függően egyéb különdíjak is kiosztásra kerülhetnek.
honnan tudom meg az autom motorjanak a kodjat (4g92 meg hasonlok)? Benne van a kezikonyvben, vagy a motorszamban van elrejtve? Bocs, meg nem kerestem, egyszerubb kerdezni... :o)
Érdeklődnék affelől,hogy egy 4g92 SOHC (1.6os) motorra rálehet varázsolni egy 4g93 DOHC (1.8as) hengerfejet?Ahogy én láttam elvileg nem lenne akadály,de egy vez.szíj vezetővel kevesebb van:S
Azért izgat e téma ,mert létezik 1.6 dohc is az 147 lóvas:D ,de csak japánban volt kapható ha jól tudom.
Lancer 2006 szürke eminenciás ahogy valamelyik autós újságíró fogalmazott anno.
Nemrég ki kelett cseréltessem az első fékbetéteket, vidéken ért utól ez az esemény.
Azonban a gyári fékbetéttel valamivel több mint 132.000 km-t futott az autó. 90%-ban budapesti közlekedés melett, és nem kopott fémig...
No persze az importőr akitől újkorában megvettem az autót már 75.000km nél jelezte hogy kopottak az első fékbetétek. 100%-ig egyetértettem vele, 1 napos használat után is kopnak a betétek...
A tárcsát felszabályozták, és bőven méret felett van, még egy betétgarnitúrát kibír a szerelő szerint.
Azonban most puhább betét került bele, takarítom is a felnit miatta, és persze biztos nem fog ennyit kibírni.
Szerintem a kettő nem ugyanaz a kategória, a Lancer egy számmal nagyobb. A Suzuki valszeg olcsóbban üzemeltethető összességében, de én biztos a Lancert venném. Ráadásul inkább a ferdehátút.
Sikerült valahára menni az autóval az utcákon és lenne egy olyan érdekes problémám,hogy amikor felpörgetem a motort 4000-4500 feletti fordulatszámig és ott tartom az autó nem füstöl,de amikor lepadlózom a kocsit ettől a fordulatszámtól elkezd lilán füstölni.
Ha megint csak annyira engedem el a pedált,hogy magas fordulatszámon tartsam a motort(nem gyorsul) akkor abbahagyja a lila füstölést,hiába pörög mondjuk 5500at.
Kérlek segíts mert semmi ötletem nincs:(
Megint a szelepszárra tippelek(új az összes),esetleg szelepvezetőre;nagybátyám szerint az olajtól retkes kipufogórendszerből égeti ki a cuccot nagy nyomással.
Vagy esetleg gyűrű,de akkor mi köze a lábamhoz,hogy mennyire nyomom neki?
Érdeklődnék,hogy nem tudja vki ,hogy a szívócsonkból a kormot(olajos kormot) mivel lehetne kitakarítani? A brigéciolt próbáltam ,nem sok minden történt:S
A polír segítene ,de nem mindenhová tud elérni a csiszolófej. :(
Mint leendő mitsubishis kérnék tanácsot az autó beszerzéséhez.
Az új Lancer (2008--2011 közötti darab) játszik, az 1,5 109 LE motorral. Már 2.7M Ft-tól elérhető.
Mit lehet tudni erről a típusról? Egy Almerával egyszer már belenyúltam, a sok renault alkatrész, meg a spanyol/angol gyártás sokat rontott rajta. Nem szeretném elkövetni megint ezt a baklövést.
Megbízható, takarékos, olcsón fenntartható gépet keresek, lehetőleg japán gyártásút. Másik kiszemeltem a suzuki SX4 sedan lenne 1,6 motorral.
A gyár ezt a megoldást írja le, nem értem, miért nem jó így. De ha mégsem, akkor nézni kell a himbákat és amikor a bütyök legalább 120 fokra áll a szeleptől, akkor nem lehet hibás az állítás.
Az 5 századdal kisebb hézag nem lehet probléma, attól biztosan nem ciceg a szelep.
1es henger a váltáson van(ehhez nem nyúlok) és csak a 3as szívó és 2es kipufogó szelepeit állítom 0.2 és 0.3-ra
+ 4es hengerváltásnál állítom a 3as kipufogó és a 2es szívószelepeit 0.2 és 0.3ra
akkor a 2es és 3as szelepváltásnál a hézag vmiért állandóan kisebb lesz mint 0.2 és 0.3(olyan 0.15 és 0.25)
erre szeretnék vmilyen segítséget kérni kérni
állítottam már így ahogy most írtam,nagyon egyenletesen járt a motor,1 pohár vizet is rárakhattam volna ,de picit ciripeltek a hengerek(sztem a kis hézag miatt) de félek hogy besülnek a szelepek a rossz hőelvezetés miatt(sok forumozó szerint inkább nagyobb legyen a hézag mint kisebb) viszont ha nagy akkor meg csattog.Szerintem 1ik sem tesz jót a motornak.
Most szombaton CSAK a szelepváltásoknál állítottam a motort 0.20 és 0.30ra,tény hogy most "rángatózva" jár a motor 1 kicsit
Kérlek segíts ,hogy mi lenne a legjobb megoldás,mert félek pl az 1es henger szelepeit meg a 3as SZ és 2es K szelepeit is egyszerre állítani (amint írtam változik a hézag nagysága),nem akarok kárt csinálni a saját hülyeségem miatt
ui:van egy 20as telefonszámom a nipponauto.hu-ról ,próbáltam hívni olyan 14-15 óra között ,épp műtét volt,de kivolt kapcsolva
Az elmélet majdnem jó. Most nem részletezném a hibát,inkább leírom a gyári megoldást.
Felső holtpontra kell tekerni a motort, érdemes nézni a főtengely jelét. Ilyenkor megnézve az 1. vagy 4. henger szelepeit kiderül, hol nem támaszt a himba. Ha pl. az 1. henger himbája szabad, akkor (üzemmelegen!) az 1. és 2. henger szívószelepeit 0,2-ra, az 1. és 3. henger kipufogó szelepeit 0,3-ra kell állítani. Ezután átforgatva a főtengelyt egy teljes fordulattal beállítható a 3. és 4. szívó, illetve 2. és 4. kipufogó szelep.
Így rövidebb idő alatt, kevesebb csavargatással lesz tökéletes.
Eltudná mondani ÖN és bárki aki tudja,hogy 1.6 16szelepes(4g92) motornál mi a szelephézag állítási sorrend?
Én úgy tanultam hogy 1es henger vált akkor a 4est kell(mindig a párját).De amikor az 1es henger épp sűrítési ütemben van(vált) akkor a 4es henger szelephimbái rászorulnak a szelepekre,magyarul megse moccannak.És ez van az összes hengernél!!
A másik példa hogy amikor beállítom sűrítési ütemeknél a hézagokat(0.20 és 0.30) ,majd forgatok( az 1es hengerváltáson van)
a 2es kipufogó és 3as szívóhimbájánál a hézag 0.05mm nagyobb lesz (0.25 és 0.35) és a többinél is. De amikor odaérek a 2 és 3as váltásához akkor már náluk is 0.20 és 0.30mm a hézag.1szóval miért lesz az előtte és az utána levő ütemnél 0.05mm nagyobb a hézag??
Röviden egy hézagállítási sorrendet szeretnék kérni,hogy-hogy kell, mert tanácstalan vagyok:S:S:(