Nekem tavaly elektromos cimbi fogta, és az összes sarút leforrasztotta.
Az a gond velük, hogy gyárilag csak préselve van a kábelre a lemez, és az üzem közbeni átmeneti ellenállás miatt elkezd melegedni, ettől lerevésedik, és egyre intenzívebb lesz a hőfejlődés az érintkezés hiba miatt.
értem én hogy széria hiba ( 15 évig változatlan formában apropo) de engem 2 év alatt már másodszor hoz nagyon kellemetlen helyzetbe a biztosíték doboz az akksi elött.
Elkezdtett rángatni az autó, indulásnál a váltó akkorákat rántott hogy majd kiesetem, majd légzsák lámpa, ABS lámpa, rádió néma, rá pár percre pedig megállt. Még szerencse hogy a ház elött.
Nem volt nagy gond, mert pár óra alatt megvolt a cucc és 2e Ft-ért betették, de hétvégén indulunk 800km-re lakókocsival 3 gyerekkel, és ezt valahol a szerpentinen adja elő, biztos hogy a tengerbe gurítom. :(
létezik hogy 2 éve nekem az ATE az 32.000 volt anyagárban? Pontosabban tudom hogy létezik, de a kérdésem az hogy beültettek-e a hintába, vagy annyival jobb hogy megérte kifizetni az árát és ez ennyibe kerül. Nem 1-2 ezer forintra gondolok, de ha mondjuk az ATE is 15 a bótban akkor most elég morcos leszek. :(
előre textar, hátra Juratek amit tudnék neked okosba, összesen 30k, de még pontosítani kellene. Az megvan, hogy 2003, milyen motor, gondolom elsőkerékhajtás,
Sziasztok! Ma felvillant a fékbetét kopottság jelzőm. Érdekelne, hogy árban mi számít reálisnak, ha cserélem az összeset? Illetve milyen márkát keressek? Már nézegettem neten is több helyen. Létezik, hogy kb 40000Ft az összes?
ugyan nem vagyok szerelő, de mintha itt már írtak/tál volna erről a hibáról. Ha nem te voltál elnézést. Egyébként én azt gondolom, hogy 409 vagy Donibcsi fórumtársak valamelyike lehet a te embered. Bár nem árultad el, pl hogy melyik városban keresel szerelőt, így meg nehéz ajánlani.
Üdvözletem minden fórumozónak! 2003as ford galaxym van, 1.9 PDTDI. kb két hónapja produkál olyan hibát amit még a márkaszervízben sem láttak eddig:DD Nézzük csak: 1. nem emel ki néha rendesen, egyesbe és rükvercbe nem lehet berakni vagy onnan kivenni. 2. (mondjuk hogy a pedál útja 10cm az egyszerűség kedvéért.) első 2 cmert beesik mikor ráteszem a pedálra a lábam 3. kb a 4-6. cmig felpuhul a pedál,már-már "beesik" egy darabon 4. pedál visszaengedésekor az utolsó 3 cm-eren beragad és csak később pattan vissza a helyére a pedál vagy csak lelassulva áll a helyére.
Namármost ezt a négy tünetet csinálja néha egy váltásnál összesen; néha össze-vissza, csak egyet-kettőt a leírtak közül; néha pedig elmész 50kmert úgy, hogy egyik sem jelentkezik. Cserélve lettek: a pedál fölötti műanyag munkahenger, kinyomócsapágy és (ha jól tudom vele egybeépített) alsó munkahenger valamint az akksi alatt valahol egy műanyag, T-alakú levegőztető bizb*sz. Továbbá a fékolaj. Több szakit megkérdezve az utolsó láncszem, a szerkezet és a tárcsa nem lehet felelős, hiszen akkor folyamatosan produkálna ugyanolyan hibát. Szerintük valahol levegőt kaphat a rendszer, de hogy hol, az talány..
Esetleg valaki találkozott/hallott a hibáról? Tipp? Esetleg egy kuplunghoz kicsit jobban értő szakember elérhetőségét is nagyon szívesen fogadom!! a Belga együttes Antal Józsijaiból kezd kicsit elegem lenni...("Antal Józsi vagyok én, kiégett a halogén, príma autószerelő, minden autót megszerelő")
Veszel újat, a réginek a közepébe beleütsz egy csavarhúzót, kifordítod, az újat meg beütöd a helyére. Jellemzően akkor folyik, ha minimál költségvetésben javítanak váltót és visszateszik a régit. :-/
Végre valahára sikerült egy 2005-ös 1.9TDI Galaxy-t vennem. Nem sokat mentem még vele, de imádom. Persze, mint minden használt autónak, ennek is vannak kisebb, nagyobb hibái. Nekem a váltó végében lévő 79mm-es átmérőjű záródugó ereszti a váltó olajat. Tud valaki ehhez tippet, hogy kell kicserélni? Olajleeresztő kulcsom már van (M16 lukas XZN).
Nekem is Sharan II van 2003-as. A sárga kis ikon megjelenik, majd ha rálépek a fékre (automata váltó), akkor elalszik. Ez normális működés. Bár nekem van olyan, hogy égve marad, olyankor nem működik a bal xenon. Néha működik néha nem.
Valószínűleg hibás a gyújtó. Valaki nem tudja ezt hogyan lehet cserélni? Mert néztem, hogy a gyújtót a lámpatesten belülről két csavar tartja a házhoz, de nem nagyon férek hozzá.
Köszi az ötleteket. Megnéztem, az enyémben nincs kis izzó hátul egyik oldalon sem, és működik a rendszámtábla világítása is. A pirosra váltással meg az a baj, hogy egy hete kiégett a jobb első tompított fény izzója, de a műszerfalon nem volt piros a kis piktogram, ugyanúgy sárga volt, és ugyanolyan hamar el is tűnt.
Vigyem autóvillamossági szerelőhöz, vagy maradhat így? Pontosabban a kérdésem azokhoz szól akiknek 2005-ös (a tól-ig-et nem tudom, szóval sharan II) fedélzeti kompjúteres sharanjuk van, hogy ez üzemszerű működés-e vagy sem? (Mármint az, hogy minden izzó működik de a műszerfalon a gyújtás rákapcsolása után egy sárga izzó-piktogram megjelenik néhány másodpercre, majd eltűnik).
ugyan nekem I-es galaxyn volt probléma, de hátha, engem a hátsó világítás viccelt meg a vásárlás után, mert hátul a fő izzo mellett van egy 4 vagy 5 w-os különálló izzó is.
Szia. Ha sárga szinu izzo jelenik meg, és néhány masodperc után el is tunik, az azt jelenti, hogy minden rendben van. Ha a sárga szinu izzo pirosra vált át, és sokkal tovabb marad a kijelzon, az azt jelenti, hogy valamelyik izzo ki van égve. :)
A hátsó köteg a bal küszöb mellett jön előre a biztosítéktáblára egy csatlakozóval. Ott ellenőrizheted. (amennyiben a hátsóajtó átvezetője rendben van!!) Az Mk1 és az Mk2 elektromos hálózata gyakorlatilag alig különbözik. Nincs reléje.
Igen a világítás kapcsolón a szürke mazzag az amiből kijön a delej a hátsó ködláámpa felkapcsolásakor ..ennek a drótnak hol a vége ? Hol a következő mérési pont ? Mert a hátsó világítótesbe menő vezeték színei barna és fehér..Köv kérdés : nincs közben relé ?
A következő kérdésem van: 2005-ös Sharan fedélzeti kompjútere jelzi, hogy valamelyik izzó hibás (illetve gondolom ezt jelenti a gyújtás ráadása, vagy a világításkapcsoló elforgatása után néhány másodpercre megjelenő sárga színű izzó a műszerfal közepén - ott ahol azt szokta kiírni, hogy bitte tanken :-) Végignéztem az összes izzót (helyzetjező, országúti fény, indexek, ködlámpák, tolatólámpa, féklámpa stb, még a belső világítást is megnéztem) de nem találtam egyetlen kiégett izzót sem. Amikor vettem az autót utólagos xenon volt beleépítve, amit a sorozatos rendőri zaklatás miatt kiszereltem és visszaállítottam az eredeti állapotot. Először azt hittem, hogy a xenon miatt jelez (merthogy az nem fogyaszt annyit, mint a halogén, és ezt érzékelheti úgy, hogy kiégett valamelyik izzó - így okoskodtam), de most már elvileg a gyári állapotnál vagyunk és mégis jelez.
Valamire nem figyeltem? Vagy esetleg korábban eltárolta a hibát és még mindig amiatt jelez (ez kevésbé tűnik logikusnak ebben az esetben...)?