Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Neo515 Creative Commons License 2012.07.29 0 0 127171
Szerintem is.
Előzmény: szur tdi (127166)
szur tdi Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127170

Határán is lehet az a kis kuplung tárcsa:-(

Előzmény: kolcsar (127169)
kolcsar Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127169

Nem csak lóerö változott,hanem a nyomaték is:))

 

Előzmény: szur tdi (127166)
passat 1z Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127168

Mit értesz az alatt hogy melegszik?

Előzmény: gasolinkill (127164)
kolcsar Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127167

Tulajnak volt a döntése,mivel az ismeretségi körbe annyi kókányt látott,meg az utcákon a sok füstokádót,meg amiket kipróbált vagy az alsó tartományba húzott,aztán elfogyott az erö csak füstölt,vagy pörgetni kelett,hogy valami legyen,és csak a felsö tartományba müködtek! Gondolom ezért döntött igy!

Meg a másik dolog ismerösnek mikor vett egy jó nevü cégtöl kocsit felajánloták neki a chip tuningot,bele ment aztán csak füstökádó lett belöle,mikor reklamált elhajtoták,de egyik szerelö kollega is találkozott anál a cégnél vett kocsival az is füstokádó volt azt is elhajtoták mikor reklamált!

Előzmény: mica-r (127162)
szur tdi Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127166

Ujra átgondolva a 130 le  a full gyári ALH ból füst nélkül nagyón jónak tűnik:-)

Előzmény: kolcsar (127151)
passat 1z Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127165
Előzmény: Szaszatdi (127120)
gasolinkill Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127164

hy mindenkinek!

Volna egy különleges bajom aki tud mondjon nekem valami okosat!

 a történet eleje g2 1,9 tdi alublokkos 110 kz adagolo 502 nagycooler gt20 sdi tg a turbo elkezdte enni az olajat ok nincs baj ledobtam jobb hijján lett egy gt 17.

ezután jöttek a bajok az autó kissebb gyilkolásra ok nélkül melegszik minden nyomás tartományban kissebbel nagyobbal mind1 neki én kiss naiv gyorsan felujittattam a hf-t ja s gyönyörü  a motor szépen látszik a gyári honolás  hm semmi változás ok termosztát vizpumpa csere hütö 2 nap 2 éjszaka ázott vizköoldoba kocsi összerak és még mindig szar mi a bánat lehhet ezzel a motorral hogy melegszik nincs repedve a hf lenyomásprobáztuk meg se föztem 1xse a blokkot is nézegettük 2 szinü rep vizs spryal nincs ötletem a kissebb turbo miatt vagy miért valaki mondjon okosat kezdek belebetegedni

passat 1z Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127163
Előzmény: Szaszatdi (127120)
mica-r Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127162

Gyakorlatilag mindegy hogy tartalom vagy kész chip érkezik. Kb 1000 Ft-ba kerül 2 db plcc32 égetője meg van sok embernek.

Előzmény: kolcsar (127157)
passat 1z Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127161

Hogy nézted meg hogy a vízpumpa keringet????

Előzmény: szenon (127149)
kolcsar Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127160

Nem én mentem semmit nem intéztem az egyészböl:))

Lényeg annyi volt,megnéztem a kocsit,kiolvastam mennyi a vezérlöbe tárolt kilométer,kompressziót mértem,elsö nekifutásba!

Aztán mikor kitalálta,hogy valamit kéne csinálni vele,bemérni akkor egy régi jó ismerösöm aki régen hivatalos MOTECH elektronikával foglalkozott az ajánlta a DINO projekt céget,hogy korektül bemérik mit tud a motor,elmentetem az élö adatokat azt elemeztük vele,és mondta lehet ebböl töbet is kihozni!

Innen a tulaj vette át a dolgokat,egyszer szólt,hogy küldjem át neki ami a fejlécen van a motor kiolvasásánál,utána csak szólt,hogy itt a chip,mikor tudok felmenni aktiválni hozzájuk!

Felmentem kikaptuk a vezérlöt bevitte a mühelybe kb 15-perc mulva hozta vissza,bevolt téve az új chip,ami levolt irva a kisérö lapon azt végig csináltam,kiment egy próba körre vigyorogva vissza jött ennyi volt az én feladatom:))

Előzmény: Jena307 (127159)
Jena307 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127159

nemár ezeket gondold már át, olvastalak sokszor az autószerelő topicban nem vagy te ilyen elmaradott, ha többet tudnál erről a témáról, nem külföldre mentél volna flashért, hogy van az hogy itt stabil autók mennek? Hogy füstölnek, az azért mert kevesen vannak akik nem a maximumot szeretnék egy gyári autóra ha már kifizetik a szoftverezést, az étteremben is elvárja a magyar ember hogy tele legyen az a pacalos tányér ha már kifizeti az árát,

az enyém pl, tényleg füstokádó mert kicsi a cooler meg az adagoló, de még is tudok hozni főúton 66km/h átlagsebességgel 4,3-4,5literes fogyit egy B5passat kombival ami 1600kg.

Abban egyetértünk hogy rengeteg a kókler szoft író, kevés aki tényleg ért is ahhoz amit csinál, szerintem az országban 15nél többen nemigen tudnak rendes szoftot írni, és te pont beleszaladtál egy gagyiba.

Előzmény: kolcsar (127157)
mica-r Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127158

Ez azért van mert a jót nem viszik hozzád megjavítani

Előzmény: kolcsar (127156)
kolcsar Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127157

Nem tartalom volt hanem kész chip ki kelett küldeni a VCDS-el kiolvasott alkatrész számot,és az alapján küldték a chipet,ismétlem nem tartalmat küdtek!Nem én intéztem a levelezést,meg a kifizetést,hanem a tulaj,mert neki van kint valami összekötetése,mivel ök is elektronikákat gyártanak,és kintre is küldenek! Különben ök csinálták a Suzuki Ignis,és a Renault Clio kupába használt kocsikba a versenybiróságnak az adatgyüjtö elenörzö egységeket!

Előzmény: szur tdi (127155)
kolcsar Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127156

Idáig még amikkel találkoztam azok mind füstokádó üzemanyag zabálók voltak,vagy azt irta ki a VCDS,hogy nem találja az ECU-t,vagy hosszú kódolást kért,nem lehetett semmit látni bennük!

Ebböl legalább élö adatba minden kiolvasható korrektül!

Előzmény: szur tdi (127153)
szur tdi Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127155

Publikus ,hogy mi volt a díja egy ilyen neves cégtöl a tartalomnak?

Előzmény: kolcsar (127154)
kolcsar Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127154

Na akkor nem olvastad végig,vagy én nem igazán érthetöen irtam:)))

Ha magyar válalkozás akkor miért Volsburgba adták fel a chipet,és nem programot töltötem bele,hanem csak aktiváltam,mikor belett forrasztva az uj chip a vezérlöbe:))

Szép ékes németségel levolt irva a kisérö lapon,mit kell csinálni,VAS teszterrel,és mit kell csinálni,VCDS(Vag-Com) teszterrel!

De holnap felhivom a tulajt,mert nála vannak a DINO mérések,és a kisérölevél is,és ha valakivel betudom scenelni öket elküldöm neked!!

Előzmény: mica-r (127152)
szur tdi Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127153

Mit értesz gyári alatt?

Kollár azt írja a vezérlőbe ,hogy kollár csiptuning   akkor ő is gyár?:-)

Előzmény: kolcsar (127151)
mica-r Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127152

Papa!

Valami nem kerek!

VW gyári tuning eprom tartalmat nem kapsz. VCDS-sel nem írsz bele tartalmat. Az Ecutunig (vagy Ecotuning is) magyarországi vállalkozás :)

Előzmény: kolcsar (127151)
kolcsar Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127151

Tisztelt uraim:))

Nekem annyi lenne a hozzászólásom,most az utóbbi idöbe került a kezünk alá egy 2000.12 havi 1.9 tdi, ALH motorkódos volt a vezérlöböl kiolvasva volt 250 826km-er füstölt,rángatot,szóval nem volt az igazi!

Mint kiderült chip-chip csóka volt bele irva,a Dino Projekt cégnél lett bemérve mit tud,a mérés szerint 105.3 lovas volt,és 216 Nm -nyomatéka volt,fogyasztása olyan 7-liter körüli volt!

Lett hozzá kintröl hozva Volsburgbol chip ami kilett cserélve bele, és VCDS-el feltanitva bele a tulaj elsö heti reakciója már jó volt hiába nyomta ki a szemét 6.5l-nél többet nem tudott megetetni velemár alsó tartományba szépen húzott nem volt turbó lyuk,és nem fogyott az erö se belöle! Két hét használat után volt lehetöség ujra mérni ugyan azzal a gépel,most 130lovas lett,és 300Nm-er nyomatéka van,nem füstöl és szépen müködik! Kiolvasásánál már az volt a fejlécbe VW ECU TUNING! Lehet hogy a gyári még mindig jobb mint a sok kókányolás itthon?

Neo515 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127150
2kört téve reggel 7kor az utcában jónak tűnik ez a lauch control cucc. Jövő héten tesztelem majd időben segít e valamit
Előzmény: JettaTDI (127145)
szenon Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127149

Végül is ki nem volt "főzve", de éjjel , normál tempóval semmi baja nem volt. Ha taposva van, akkor a víz kiugrik belőle. Nagy benne a nyomás, de a vízhőfok mutató egyenesen áll. Szaki rakta össze, mint mindíg, a furatokra figyelt.  Eza hengerfej majdnem 1 évet kibirt:)))Nem tudom, mi az oka, hogy dobálja lefele. Gondolom a chipp miatt nem kellene. Annyira még hajtva sincsen, mert a turbóm állandóan leragad.

 

Előzmény: tdik (127147)
no_holy_shit Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127148

az ALH eleg furan van megirva... a "kemeny" limiternek megy neki.

Előzmény: JettaTDI (127145)
tdik Creative Commons License 2012.07.28 0 0 127147

termosztát az jó?Ki volt véve és "kifőzve"??

a hengerfej csavarok fogadására fúrt "zsák- furatok" is jók????

Előzmény: szenon (127146)
szenon Creative Commons License 2012.07.27 0 0 127146

Hali! Igen, ezek a tünetek! De ez már a második hengerfej rajta! Kicsit unom:((

Köszi!

Előzmény: JettaTDI (127142)
JettaTDI Creative Commons License 2012.07.27 0 0 127145

Ez a Feri gépe:

Mondjuk ez PD..

 

De ez adagolós:

Előzmény: JettaTDI (127143)
Neo515 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 127144

Ha jól sejetm IQ, Sebesség és RPM fügvénye.

Már csak meg kéne találni :-))

 

Tegnap feldobták a labdát, hogy nem e lehetne és azóta buzerál, szóval utána kell nézni mik a lehetőségek.

Előzmény: szur tdi (127141)
JettaTDI Creative Commons License 2012.07.27 0 0 127143

G4 adagolós vezérlő már tudja!

Nem kell kapcsoló tudtommal, az csak sebesség függvényében működik.

Előzmény: Neo515 (127137)
JettaTDI Creative Commons License 2012.07.27 0 0 127142

Hengerfejes!

Ha kicsit is nyomkodod kinyomja a vizet, ha normálisan közlekedsz akkor nem.. Gondolom ez a tünet..

 

Síkolás, új tömítés..stb.. és mehet is megint..

Előzmény: szenon (127135)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!