Keresés

Részletes keresés

tohatsu Creative Commons License 2012.07.28 0 0 413

Előre is Köszönöm szépen.

Én letőltöttem a szerelési útmutatót(sajna angol)és ott a képen ez e vezeték egy másikba kapcsolódik egy "T"idommal.

Sajnos nem tudom milyen célt szolgál,hogy a csőben vákumnak kell lenni vagy csak egy elvezető cső.

A motor múködését jelentősen nem befolyásolja,legalábbis nem vettem észre csak annyit hogy ha meleg a motor alapjáraton nem indul el csak gáz adással.

Ha más nem lesz elviszem egy szerelőhöz.Pár hozzászólással előrébb olvastam hogy itt Dorogon is van valaki aki ezzel a tipussal foglalkozik.

Ő talán tud segíteni.

Előzmény: bohrer (412)
bohrer Creative Commons License 2012.07.28 0 0 412

Majd megnézem neked.

 

Előzmény: tohatsu (411)
tohatsu Creative Commons License 2012.07.27 0 0 411

Bocs a kép lemaradt!

tohatsu Creative Commons License 2012.07.27 0 0 410

Üdvözlök mindenkit.

 

Pár hete boldog Kymco tulajdonos lettem!Vásároltam egy Agility 125-ös négyütemű motort.Meg vagyok elégedve vele,szerintem az ár-érték arányban a legjobb.

Visszatérve amiért hozzátok fordulok segítségért hogy benéztem az üllés alatt található takaró műanyag alá,ahol a karburátor van.

Meglepetésemre egy szabadon lógó csövet találtam aminek az eggyik vége a karburátorhoz csatlakozik a másik vége pedig szabadon kószál.

A végén található olyan rugós szorító amely a tömlő rögzítésére szolgál.

Először azt hittem hogy leesett valahonnan,így kerestem a helyét de semmit nem találtam ahova vissza lehetne tenni.

Lefotóztam,feltöltöm ha valaki már találkozott ilyennel kérem ossza meg velem.

Segítségeteket előre is köszönöm.

piadone Creative Commons License 2012.07.25 0 0 409

A cdi-re menő vezetékeket kellene átnézni! nekem ott volt kontakt hiba

Előzmény: norbika1972 (407)
Dreidiamant Creative Commons License 2012.07.23 0 0 408

helló, egy picivel bővebben részletezd már a problémát:

-gyujtáskapcsoló jól működik?

-önindító forgat?

-másik gyertyával próbálkoztál?

-ha van lehetőséged nézd meg, hogy szikra van-e?

-egyes típusoknál a központi elektronika azt hiszem biztosítékkal védett a Cobrám ilyen, de ez osztrák piacos volt..

Szóval bővebben, részleteseben egy kicsit bár egy ilyen problémát elég nehéz billentyűzeten keresztül orvosolni még csak tanácsadás szintjén is, de ne pánikolj annyira nem lehet nagy a baj!! Bááár....

 

Előzmény: norbika1972 (407)
norbika1972 Creative Commons License 2012.07.23 0 0 407

sziasztok.

valaki tudna segiteni nekem?egyik pillanatról a másikra leállt a motorom (kymco moovie xl 125)se gyujtás semmi...nem indul nem csinál semmit.

 

köszi a választ.

fec73 Creative Commons License 2012.07.22 0 0 406

Sziasztok.,

 

nekem is hasonló gondom van a járgánnyal. Ez egy Kymco filly 50cm3-es 4 ütemü. Ha lehül a motor,vagy sokáig nem használom,akkor nem, vagy nehezen indul.... 

Kérem, segítsetek.

 

Köszönöm.

 

fec73

Dreidiamant Creative Commons License 2012.07.18 0 0 405

Helló Kymco-sok!

 

A 2 ütemű Cobrám a következő hibajelenséget produkálja: Kb.  egy hetes leállás után csak úgy hajlandó beindulni, ha a shúber-csavart kicsavarva benyát fecskendezek be a shúber helyére, aztán pöccre indul. Az előző tulaj hívta még fel a figyelmemet ennek a hibának a tüneti kezelésére. Azomban ma, már pár óra állás után se méltóztatott indulni. A benzin nem párolog el az úszóházból, a fúvóka nem koszos, mivel minden motoromra szűrőt teszek fel.

Esetleg ha valakinek volna ötlete, mi lehet probléma megoldása, azt szívesen venném ha megosztaná velem.

NinfusCorporation Creative Commons License 2012.07.18 0 0 404

Köszönöm!

 

Meg fogom nézni.

T.A.L. Creative Commons License 2012.07.15 0 0 403

Igen, megtaláltam.

 

Automata szívató nem volt teljesen a helyére betolva és rögzítve, ezért volt ez a jelenség.

 

Ezt követően a karburátornál és a gázkarnál lévő alapjárati csvarral szépen be tudtam már állítani a fordulatot.

 

Amint üzemmleg, szépen beáll olyan 800-900 alapfordulatra.

Előzmény: NinfusCorporation (402)
NinfusCorporation Creative Commons License 2012.07.15 0 0 402

Szia !

 

Nem találtál véletlenül megoldást a problémádra mert az én 150 esmnek ugyanez a baja :)

Előzmény: T.A.L. (315)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.15 0 0 401

Eladósorba került a gyönyörüséges Grand Dinkem. 125cc,  2006os, 6900km, markolatfütés, Dr.Pulley görgök.

Irjon akit érdekel!!!

 

 

NinfusCorporation Creative Commons License 2012.07.15 0 0 400

Sziasztok !

 

Valaki tunda nekem mondani egy szelehézagot Kymco Dink 150-es hez [99évjárat]

 

Köszi

hbfj400 Creative Commons License 2012.07.15 0 0 399

ZSír ,köszi :) Az úgy néz ki szépen működik .

 

Nos : egy szervíz leírás -vagy séma nincs valakinek az üzemanyag-ellátó rendszeréről ( 2002-es 250ccm-es Kymco BetWin -szerint kb. az összes negyedliter Kymco motorban ugyanez lehet) ?  Esetleg teljes service manual ?

Előzmény: piadone (398)
piadone Creative Commons License 2012.07.15 0 0 398

Hello!

"Mi lehet a kép jobb alsó részén a műanyag pipával letakart elektromos valami ? Egy mágnesszelep ? "

Az a szivató!

Előzmény: hbfj400 (395)
névtelen-valaki Creative Commons License 2012.07.15 0 0 397

Ja, és polarisra kellene, hogy próbáltad ki hogy stimm a menet?

 

Üdv.:B.Feri

Előzmény: névtelen-valaki (396)
névtelen-valaki Creative Commons License 2012.07.15 0 0 396

Szia!

A tanksapkát mennyiért adod?

Az ország mely pontján van?

 

Köszi, üdv.:BF

Előzmény: Törölt nick (387)
hbfj400 Creative Commons License 2012.07.14 0 0 395

Na egy kicsit eröszakot vettem magamon , itt a karburátor , feltételezem,hogy ami a "harang" alatt van,az lesz a gyorsitómembrán , egy rúgó nyomja le és a közepében van a tű . Ez nem sérült,szépen,akadásmentesen mozog. A pillangószelep is reagál a gázkarra ,kb ennyit láttam eddig belőle. Természetesen a hibát azóta sem produkálta  :) Mi lehet a kép jobb alsó részén a műanyag pipával letakart elektromos valami ? Egy mágnesszelep ? 

Egyáltalán nincs valakiek részletes leirása ennek az üzemanyag-ellátó rendszeréről ? Sémákkal ?

 

Előzmény: Dreamer (390)
karaoké.. Creative Commons License 2012.07.13 0 0 394

üdv. kérlek segítsetek.tegnap vettem egy kymco rieju.tip. 4.t.motort.50-cm-est. hogy lehet kivenni belőle a folytást.mert az eladó azt mondta hogy már ki kellet volna venni..2400.km.van benne..

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.12 0 0 393

nem 3 literrel ment le, hanem 3 literRE :D

Előzmény: Törölt nick (392)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.12 0 0 392

Nekem meg lement a fogyim 3 literrel a kánikulában :D

Előzmény: Dreamer (390)
hbfj400 Creative Commons License 2012.07.11 0 0 391

Bárcsak lenne egy minimális kedvem is foglalkozni vele .. :(

Előzmény: Dreamer (390)
Dreamer Creative Commons License 2012.07.07 0 0 390
Benzinszint, gyorsitomembran, tuszelep. Tul sokat kap, probald meg enyhen huzott gazzal inditani. A Burgmanom sem szerette a meleget.

Dreamer
Előzmény: hbfj400 (388)
hbfj400 Creative Commons License 2012.07.07 0 0 388
Kymco betwin 250 kinom van : eloszor hetfon egy hosszabb turan 110km utan megallt a motor . A jelenseg olyan volt,mint ha kifogyott volna a bezin , menet kozben fulladozott,aztan jobbra index es piheno az utpadkan . Probaltam inditani ,nem indult . Kb. 10 perc pihi utan viszont azonnal elkapta. Indulas tovabb , ujabb 130-140 km utan ismet ugyanez a jelenseg . Mivel eleg meleg volt (38-39 fok kornyezeti homerseklet) , a melegnek tulajdonitottam es nem foglalkoztam vele . Tegnap azonban megint eljatszotta ezt , nagyvarosban, piros lampanal allava . Alapjaraton ment szepen,amint a lampa zoldre valtott gazt huztam es azonnal leallt . Jo volt 3 savos ut belso savjaban elsonek allni a sorban .. Kitoltam a jardara, 10 perc mulva sikerult beinditani ,de most mar nem siman,hanem "turaztatni" kellett a gazt ,mert alapjaraton ugyan ment ,de gazra lefulladt. Amikor sikerult felporognie,utana mar ment szepen - aztan ezt meg ketszer eljatszotta tegnap .

Valakinek volt mar hasonlo baja vele ? Egyenlore meg nem bontottam meg semmit ,de szivesen fogadnek celiranyos javitasi otleteket :)

Elore is koszonom .
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.03 0 0 387

Kymco Mxu 250-300 és Kxr 250 Új tuning alkatrészek eladók.Valojában 300cm3 henger készlet(tömitések,dugó,gyürű,csapszeg,henger).Sport vezérmű tengely.Zárható tanksapka.(a tanksapka jó még Polaris quadokhoz is.Minden termék új

fec73 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 385

Tisztelt Fórumozók!

 

Vásároltam egy Kymco filly tipusú smk-t.

Van Valakinek ilyen motorja?

Tapasztalatok róla?

 

köszi

 

fec73

 

Dreamer Creative Commons License 2012.06.23 0 0 384
A benzincsap automata vakumvezerlesu lehet. Ha az vicceskedik azt ki lehet szurni.

Ha leall, probald inditani ahogy javasoltam, ha nem megy akkor tenyleg uzemanyag hiany.

Messzirol nehez segiteni.
Előzmény: Csokichan (383)
Csokichan Creative Commons License 2012.06.23 0 0 383

Köszönöm a gyors választ. 

Csak azt nem értem, hogy oké hogy leáll, még nem érte el az üzemi hőfokot, ezzel nem is lenne semmi bajom, ha utána be lehetne indítani. De nem lehet. Abszolut nem, később sem. Olyan érzésem van mintha elhasználná a karbiban lévő üzemanyagot és ha szerencsém van megindul az utánpótlás mert valami tágul, vagy nyit, de ha nincs szerencsém akkor elfüstöli azt a kicsit ami van és leáll. Nem tudom, az a baj, hogy nem értek hozzá, csak elég rossz reggel azon rimánkodni, hogy csak le ne álljon. Amikor a szerelő sem tudta beindítani befújt a légszűrőnél valami hidegindítót és beindult pár másodpercre, tehát biztos hogy olyankor nem kap üzemanyagot. 

Előzmény: Dreamer (382)
Dreamer Creative Commons License 2012.06.23 0 0 382

Kipuffot én a legkevésbé okolnám.

 

Nekem még nagy melegben is kell legalább 2-3 sarkot menni ahoz, hogy "kikapcsoljon" a szivató, ez legalább 4-5 perc. Szerintem el van állítva, vagy nem bele való, túl hamar veszi el a kakaót.

 

Ha szivatózáskor lefullad, próbáld meg azt, hogy 2x meghúzod csutkáig a gázkart, és utána egy nagyon pici gázzal próbálsz indítani.

 

Dreamer

Előzmény: Csokichan (381)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!