Amúgy 14-15 max. ha használod is. Minél kisebb annál jobban szalad vele a kocsi. Sokan panaszkodnak, hogy nem megy, közben olyan malomkereket tesznek alá, amivel nem is csoda. Nekem R14 185/60 van, az kicsit el is veszik a kerékjáratban, cserébe gyorsul ha kell. 15-ben gyári méret még beleférhet (185/60 az is). Attól nagyobbat nem érdemes rátenni.
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Suzuki Swift 2005 (új milyen meglepő) :))) alufelnit szeretnék venni. Ami tetszik az sok küllős fehér felni lenne. A méretre lennék kiváncsi hogy milyet ajánlanátok 15" vagy 16". Mekkora ET szám megy el még rajta és milyen méretű gumival. Ha esetleg valakinek van ilyen akkor még talán üzletet is köthetnénk:)) Budapesten lakom.
Más.
Proex hátsó dobot szeretnék felrakatni. Valakinek van-e ilyen és mik a tapasztalatok???
Válaszokat előre is köszönöm :))
Ha esetleg valakinek van eladó felni erre az email címre küldhetne képet és árajánlatot :))
Sziasztok! Kőfelverődés javítására, hol lehet beszerezni fehér swifthez javítófestéket? Van a márkaszervizekben, vagy érdemesebb kikevertetni fényezőnél? Köszönöm
Kicsit visszatérve a légzsák hibára. Írtad, hogy elfüstölt a régi km órád. Tudni kellene az okát, hogy miért történt a hiba. A műszercsoportot is, és a légzsákrendszert is a BCM (karosszéria vezérlő modul) irányítja, és felügyeli. Ha az órafüstölés miatt meghibásodott a BCM a kocsiban, akkor a hiba ott keresendő, de ez már hosszabb diagnosztikai folyamat.
Érdemes lenne vele megkeresni egy hozzáértő szakit.
A km számláló kijelzőn a DTC hibakódokat csak a 61157 (ezt nem tudom mi) és U1144 (immobilizer indítási próba, ezt megtaláltam) írt ki a műszer nélküli módszerrel 3Xfényszóró, majd 3Xajtónyitás érzékelő, majd utána ugyanez 4X és töröltem a kódokat és sarut is leszedtem. Most 0000, azaz nincs hibakód, de az AIRBAG biztit nem tudom, hogy hol van (a motortérben szemből jobb fent lévő dobozban minden OK, de AIR BAG feliratot biztivel nem találtam)??
A légzsák lámpa valószínűleg azért világít, mert kiszerelt műszercsoportnál gyújtást kapcsoltál a gépre. Ha világít a légzsák lámpád, akkor valószínűleg tárolt hibakód is van, csak te nem látod, nem jelzi a villogtatós módszerrel. Ha az akkusaru levételével nem törlődik a hiba, akkor diagnosztikai műszerrel töröltesd ki a hibajelzést.
A mutatók egyszerűen rá vannak nyomva a tengelyekre. Mielőtt szétszeded a műszercsoportot, nem árt pár képet készíteni róla, hogy a visszarakásnál be tudd pozicionálni a mutatókat. Leszedni úgy tudod, hogy az alaphelyzetbe állásuk irányába tekerve, körbeforgatva lehúzod a tengelyről.
Így néznek ki a tengelyek segítség képpen:
Az ESP lámpával ne foglalkozz, pláne, ha nincs a kocsiban. Vagy kiforrasztod a ledet, vagy egyszerűen letekerod.
Sikerült az általad adott oldalra regelni és belépni. Hurrrrrrá...Megtaláltam a bekötéssel kapcsolatos dolgokat!! ESP nincs a kocsimban és nálam az is világít (mindkettő bal fent a bal index kijelző mellett). Velük mi a helyzet?? Nagy KÖSZI
Ja, az elfüstöltet szedném szét, de a mutatókat nem akarom tönkre tenni. A mutatókat hogyan kell leszedni, hogy szét tudjam szedni az elektronikát?????
Az általad adott link-re regisztráltam, még várom a megerősítést és akkor tudom csak megnézni a hasznosságokat. Köszi
A Swift2 GS 2005-be elfüstölt óra (műszercsoport) helyére vettem egy SwiftSport órát (szebb is) és beraktam az elfüstölt helyére. Azzal is tisztában vagyok, hogy az eeprom tárolja a megtett km-t és a software-t, és ezáltal más az óra skálázása, de a software megoldja és pontosan jelzi ki a dolgokat. A baj az, hogy 2 EPS lámpa és kézifék és ABS lámpa visszajelző folyamatosan világít. Erre kéne valami megoldás, mert decemberben megy műszakira a kocsi. A szerelési útmutató alapján nem tartom valószínűleg, hogy sikerülni fog a figyelmeztető lámpák megfelelő működtetése. Ráadásul most már a légzsák lámpa 5-6 villogás után folyamatosan világít!! :( Hibakód nincs. A motortérben bal elöl található bizti táblán nem is találtam AIR BAG biztit, és ott mindegyik jó, pedig a szerelési könyv azt mondja elsőként, hogy AIR BAG biztit nézzük meg. De hol van akkor??? A lámpa bekötés, módosítás lenne a fontosabb!!! A Haudek-en (10eFt) kívül valaki tud olcsó eeprom- írást (km)??? Köszi
A km órának más a skálázása, ne foglalkozz vele, az úgy jó, ahogy be van állítva. A te autódba betéve jól fog működni, ne állítsd el a mutatót, ha arra gondoltál.
Sziasztok! Suzuki Swift GS 2005-be szó szerint elfüstölt a kilóméter óramű-blokk (műszeregység). Most egy sokkal szebb Sport-ba való órát vettem bontottan 10eFt-ért. A kilométeróra állása totálisan más, de ez más téma, megoldható. A problémám az, hogy az ABS és kézifék lámpa folyamatosan világít, gondolom más a bekötése. EPS lámpa is folyamatosan világít, de ha szétkapom, azt ki tudom takarni. Tehát valaki esetleg egy óramű-blokk bekötési vázlat, rajz tanácssal tudna segíteni????? Sima 2005-ös swift2 műszeregység helyére, swift sport műszeregység beszerelése esetén átkötések a G28-as csatlakozónál (lehetséges??). Köszi (Ehez a típushoz bármiféle javítási és egyéb hasznos anyag is érdekelne!!!)
Köszi, ezt fogom tenni. A csomagtér rozsda miatt harcoltam eleget azzal a szervízzel ahová az előző tulaj hordta. Itt meg mindig normálisak voltak velem.
Kérni lehet, de a kora miatt nem foglalkoznak vele. Inkább egyezkedj a munkafelvevővel, ha egy szervizbe hordtad a hét év alatt, azzal többre mész. Nem nagy munka, viszonylag hamar meg lehet csinálni.
Elolvastam, köszönöm a választ mindenkinek! Igazából azt nem tudtam, hogy az 1.3-as nem VVT, de nem is baj, igazából már annyira megkergettem országúton, hogy illene jól mennie, tartós 3000-3500-as fordulaton is ment egy szakaszon-kb 40km-t mentem így, amúgy normál 100-al jöttem végig. Azt elfelejtettem írni, hogy motorban, váltóban volt olaj cserélve, féktárcsák, betétek vadi újak, ABS jeladó lett megcsinálva, mert kattogott menet közbe (beleért vmibe), bal hátsó kerékcsapágy cserélve lett, levegőszűrő cserélve. Hűtőfolyadék még nem volt cserélve, de azt mondták rá, hogy okés. Mindenesetre holnap elviszem egy szerelőhöz, hogy nézze át, aki sok Suzukit szerelt már, egy úttal megtankolom OMV-n 100-as benzinnel, meg egy kis injektortisztiót öntök hozzá és jól meghajtom, hátha valami lerakódás van a rendszerben, aztán lehet normálisan használni. Hát köszi mégegyszer a tanácsokat, fejleményekről mindenképpen beszámolok.
Ha 60 körül mondjuk 4 utassal vagy, akkor meg kettest.
Kettesben 100-nál tilt az elektronika, szóval 90 körül tolj egy hármast. Ez ilyen, pörgetni kell nyugodtan 6000-ig... Persze nem állandóan, de muszáj, máshogy nem megy...