6.2 es ECM-m van de asszem kell néznem valami frissebbet mert ebbe nincs külön 3-4-es golf stb hanem ömlesztve van meg nincs külön tdi.
Ez a házi jellegű dolgot csak azért gondoltam hátha van a mapok között valami Cégnek a chipje amit ehhez a vezérlőhöz írtak.
Azt addíg feltenni amíg nem szedem össze a dolgokat (turbó,csúcs,cooler,kuplung,stb) ha ezek meglesznek arra úgyis egy normális chipet iratok majd valakivel.Nem akarok 200 lovakat ismerősömé áll. 150-160le környéke az sztem utcára elég legalábbis nekem nagyon bejön.
Úgy látom ALH is készült más számú adagolóval is pl. 038130107D-set találok többet is de a felsoroltak közül egyet sem gondolom a 11eseket még mindég elkapkodják hamar.
Hali! Állt 2 órát az autó és indítás után nem produkálta az alább leírt problémát. Megörültem. Korán! 500 méter megtétele után, megint átment traktorba, ugyanazt produkálja, mint előtte! Nagyon nagy az előtöltése! Adagolósnálkell kezdenem a napot?
Nem úgy négy fok:-), hanem negyedikben nyomtam egy padlót, elforgattam négyezerig, az ugye kb. jó terhelésnek, a kért/valós előtöltés 13 fok, gázolajhőfok 45C°, kitöltési tényező 80-85%.Ez ugye nem a legjobb, de végülis még tudja.
nagy általánosságba a bosch szám utolsó 3 száma a mérvadó
Vagyis 422
Ha a 6os ecm-et használod a 4es golfnál keresd ne a 3as golfnál. És ott van lent.
Nem néztem bele, hogy mi van benne-de tudod hogy nincs minden tábla kikeresve-így 2d-ben is körül kell nézni.
Azt a DVD-nyi tartalmat meg télen hidegekben égesd el.
Ne abból akarj tanulni mert drága lesz a motor javítatása.
Inkább irass valakivel a kocsidra egy olyan programot ami tetszik és teszi a dolgát nem egy füstgyár és abból próbálj meg kiindulni, hogy mit miért írt úgy ahogy. Aztán elkezdesz gyakorolni és időbe telik de ha kitartó vagy akkor majd rájössz az összefüggésekere. Ha meg nem akkor jönnek a fórumok és valaki mindig segít egy kicsit.
Gyorsabb megoldás ha drága pénzért keresel egy oktatót aki megtanít. Lehet 1 évet megspórolsz így.De nem olcsó egy ilyen okítás az biztos.
Hali! Megnézem holnap, mi a helyzet vele! Ha az adagolóval van gáz, akkor az csak adagolóssal érdemes levetetni azt a szelepet megnézni? Öntöttem bele injektortisztítót is, hátha segít rajta! Remélem, nem vagyopk annyira pancser, hogy ne haljam, hogy a dugattyú beleér a szelepbe.
Ne menj vele még nincs feltárva a hiba. A hiba az előtöltés állító mégnesszelepre utal, meg kellene nézni a vagcom-al a kért és kapott előtöltést, meg a kitöltési tényezőt, meg meg kellene nézni a kábelét hogy nem e szétcsúszott, az adagoló alján keresd a kábelt és vezesd vissza kb 15cm-re van a stekker. Ha rendben van szét kellene húzni hogy változik e , lehet eltört a kábel valahol.
Szerintem ez inkább lesz elektromos hiba (N108) mert erre utal a hibakód, ha elmegy valamiért az előtöltés vezérkerék vagy háznyomás, akkor azt írja rossz e befecskendezés kezdet.
Milyen bódéban van, mert pl, hosszmotorról le kell kapni az adagolót hogy ki tudd venni ezt a szelepet, de szerintem a keresztmotorról is. Nekem van ilyen szelepem próbára ha nem vagy messze, én Kecskemét környéke.
Üdv! Segítséget kérnék! A6 1.9 tdi (AFN) motor a problem. Délután menet közben egyszer csak elkezdett a motor keményen járni. Teljesen olyan volt, mintha hidegen járna. Nem vertem neki, normál tempóban közlekedtem. Mintha egy 2,5-es motor reinkarnációja lenne, olyan keményen jár. Persze a motor nem forog, alig bír menni nagyobb fordulaton. De rettentően keményen jár. (remélem nem a vezérlés ugrott el, mert csak gázadásnál "kerreg") Rátettük a műszert (nem szakemberrel, én sem vagyok annyira benne) és azt írta ki: Befecskendezés kezdeti szelep hiba . A kód: 01269 ( szakadás, zárlat) Leragadt a porlasztócsúcs v az adagolóba az előtöltés szabályozóval van valami?
Remélem , nem a főtengelyen lévő fogaskerék fordult el. Lehet így vele menni rövid távon?
Valamint tervben van egy chipp-ismerős a chipcenternél csináltatta-hát nagyon jónak tűnik az eredmény,sőt állítólag kevesebbet fogyaszt azóta az autó.Ha az enyém is kevesebbet fog az csodaszámba fog menni,mert jelenleg 4,5 L vidéki hosszabb utakon teljes tanknál mérve .
Egészen pontosan tudja valaki milyen motorkódú mocikon volt gyárilag 11es elemes adagoló? Én csak az AHH-t tudom, és ezek gondolom HDK-ban is változtak az AFN adagolójához képest. Mivel AHH adagolót nem lehet kapni, így más alternatívát keresek ami költséghatékonyabb, ha alufedelesnek is volt 11es adagolója akkor vagy felfaragnám azt vagy áttenném a belét az én adagoló házamba, most menesztő tárcsát is vagy kapok vagy nem szerintem egyszerűbb lenne átrakni, a stekkerét meg olvastam hogy át lehet faragni. ja és van e valakinek bosch száma a 11es adagolókhoz? hogy milyet kellene keresni?