Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fagy53 Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7742

Ja, most kellett volna vennem, egyrészt mert olcsóbb, másrészt mert van benne kézifék. Igaz az enyémben is van valami kar középen és próbálom a régi emlékeim szerint felhúzni, hogy befékezzen, de a drága már az egekbe néz és az autó még mindig csúszik vissza pl. emelkedőn...:-)

Az előzőben nem volt ilyen kar, de ha megálltam és leállítottam a motort, akkor bármilyen emelkedőn /amire fel tudtam mászni vele/ bebetonozódott az autó, satu... na, ez nem ilyen.

Előzmény: talon68 (7737)
Órarugópattanó Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7741

okosvinetu!
Nem azért várnak rád az autónál, mert kíváncsiak rád élőben?

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7740

Méghogy csak hétvégi pecásoknak! Hétvégi rambóknak is! Meg aztán lehet, hogy Kishold a földmérőnek és Monró a hegylakónak is lenne hozzáfűzni valója. He. :-)

Előzmény: talon68 (7735)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7739

A kézikönyvbe meg csak azért írták bele, hogy nem lehet mert túl sok nyomdafesték volt raktáron és nem fértek el tőle? :-)

Előzmény: duralyt (7731)
GToni Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7738

Vagy "rossz" kútfejről tankoltál! ;-)

Előzmény: talon68 (7735)
talon68 Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7737

Igen, az enyémben már van.... azt hiszem a tiéd régebbi, abban még nincs kézifék... valószínűleg ezért van spicc vas minden cipődön.... végülis valahogy meg kell tudni állni . :-)

Előzmény: fagy53 (7736)
fagy53 Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7736

Miért, az is van benne? :-)

Így már egyre jobban hasonlít a Fabia-ra...

Előzmény: talon68 (7735)
talon68 Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7735

6000 km is megvan . Nem akarok hülyeséget mondani, de egyre jobb a járgány. B4x2 ( 4x4 csak hétvégi pecásoknak való ) :-)

Fogyasztást nem írom, mert megint hülyeséget beszélnétek , hogy fekvőrendőr vagyok, meg mozgó útakadály. Lárifári  :-)

Most kezdem érezni igazán, hogy azért más mint a fabia volt . Esküszöm eddig nem sok különbséget vettem észre, dinamikában, erőben stb. de most valóban, mintha meglódult volna az autó. (igen, tudom az is lehet, hogy most engedtem csak ki a kéziféket ):-)

 

 

Dusteres Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7734
Majd 3000km után várunk az eredményeket, nekem az első periódusban hihetetlen jó volt a fogyasztása, hogy na.
Előzmény: bioenergetikus (7733)
bioenergetikus Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7733

Sziasztok! Elértem az 1500. km-ert. 4x2 benzines, nem divat autó! A fogyasztás a következő képp alakult: 9,1; 8,1; 8,9 etanol;7,7; zömmel vegyes használatban. Most hétvégén megyek Borsodnádasdra, íjászversenyre, így lessz egy 600km-es etap kb. fele autópálya használattal. Kíváncsi vagyok hogy alakul a továbbiakban, mert eddig szépen megy lefele.

Dusteres Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7732
He, vele inkább pénzen át:-)
Előzmény: Törölt nick (7727)
duralyt Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7731

Hali minden 4WD-snek!

Minden további nélkül vontatható a Dusi ha üresben van a váltó.

Dusteres Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7730
Bocs, pontositok inkàb tyúk volt mint cica, csak elegáns akartam lenni:-)))
Előzmény: okosvinetu (7726)
duralyt Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7729

Szívesen, további szép napot!

Előzmény: Dusteres (7725)
okosvinetu Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7728

Nem tévedsz? Méghogy szájon át?! Épp a dákósok? He? :-)

Előzmény: Törölt nick (7727)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7727
Így szaporodnak a Dusteresek, szájon át. :-)
Előzmény: Dusteres (7724)
okosvinetu Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7726

A helyedben sürgősen bemutattam volna neki ledöntött ülésnél a kifogástalan rugózását...:-)

Előzmény: Dusteres (7724)
Dusteres Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7725
Szia!
kicsi a világ. Én itt -Békési Gödöllő-vettem a Dustert és most úgy néz ki, hogy amit eladáskor tudták produkál most is prezentálni tudnak.
Tehát ide viszem az autót kb. 45000HUF fog fájni nekem, de minden a Renault elöirás szerint.
Köszi a segítségedet mégegyszer.

Kösz, D.
Előzmény: duralyt (7707)
Dusteres Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7724
Tegnap így jártam, csak nem fószer volt hanem, jómódú szőke cica volt. 1.kérdés, beszélek- e magyarul? Kicsit mondom, mivel segíthetek Hölgyem?
Azt szeretnék kérdezni, h blablabla, Dacia ez meg az. Végül azmontahogymegrrndeli.
Előzmény: okosvinetu (7722)
Pedal to metal Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7723

Köszi!

A kék szín az a céges szín nálunk.

Különösebb oka nincs szerintem, csak már megszokásból.

Hát igen fullos DUSI lett, mert hosszú nézelődés után ez volt az ami az árát tekintve a főnöknek belefért. Volt variáció Ford C-Max vagy Toyota Verso stb. de mind 6 milla fellett van tűrhető felszereltséggel. A főnök pedig azon a véleményen van, hogy 5 misinél többet nem érdemes autóra költeni. Én személy szerint először kicsit elkenődtem, az eddigi 1,6 TDI C-MAX után, de megnézve élőben a Daciánál illetve olvasva a fórumot, most már alig várom.

Előzmény: Chalez (7698)
okosvinetu Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7722

Hékások! Terjedünk, mint a pestis. Erre tegnap talon68 hozott egy elrettentő példát (igen necces analógiákat használva ugyan a daszteres kultúrhérosz őstulkok egyikére-másikára, amiért majd még számolunk), nálam meg nem akar véget érni a parkolókban való megpróbáltatássorozat. Csak minden huszadik-harmincadik ilyen eseményt említem itt meg, de ma például egy fószer képes volt rám várni a tűző napon több mint félórát, mert érdekelték bizonyos részletek a járgányról. Olyan kiguvadt szemekkel nézdegélte, mint én zsenge pubertáns koromban Brigitte Bardot művésznőt az „És az Isten megteremtette a nőt” című korszakalkotó, és az akkori hímnemű tinédzserek hormonháztartásába erőteljesen belekavaró filmben. Ennek ellenére hamar elzavartam, mert kiderült, hogy csupán a széles nagyközönség körében fejét sajnálatosan egyre inkább felütő „daszter-divatból” kéne neki (4x2-es), és nem ám amiatt, amire a mi sárkányfajzatunk a maga képességeivel valójában világra jött.

Minden esetre eldöntöttem, hogy – elkerülendő a hasonló, járgányunkhoz méltatlan érdeklődéseket – a városban ezentúl álcázni fogom SZSZSZD-t. Kivágok egy sűrű bokrot az ősvadon kertünkből és úgy fogok lopakodni vele, mint jómagam fénykoromban, mikor az Ezüst tó kincsében egy bokrot magam előtt tolva szabadítottam ki jóbarátomat, Oldcsetterhendet az éj leple alatt a komancsok fogságából...:-)

GToni Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7721

Ezt találtam: http://totalcar.hu/magazin/technika/4x4_1x1/1/#szoveg

 

Az 1. lap középén van "Ennek primítív..." kezdtű mondat. Szerintem ez vonatkozik ránk. :-) 

Előzmény: - Szerzet - (7719)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7720

Van benne olaj, méghozzá Tranself Universal FE 80W90. A probléma nem ott van, hogy kap-e kenést hanem úgy néz ki álló motorral menet közben összekapcsolhat magától.

- Szerzet - Creative Commons License 2012.07.05 0 0 7719
Nem a motortól kapja a kenését.

Igazából nem is nagyon értem, hogy miért nem lehet vontatni.

A kezelési könyv szerint, ha LOCK módban van, akkor a motor leállítása után kb. 2 perc múlva felold.

A hidrodinamikus automata váltóknál szokták tiltani a vontatást, mert ott a motor állítja elő a váltó olajnyomását.

De itt?

Talán még olaj sincs az osztóműben, hiszen elektromágneses elven működik.

Az emelve vontatást, azt mondjuk érteném, ha azt tiltanák.

Jó lenne egyszer látni egy ilyen Duster osztóművet szétszerelve. Vagy legalább képet, videót a működéséről. Nincs valakinek?
Előzmény: duralyt (7718)
duralyt Creative Commons License 2012.07.04 0 0 7718

" tehát járó motornál lennie kell valamilyen védelemnek beakadás ellen. " 

Az a valami védelem, az olajnyomás, ami biztosítja a hajtómű kenését.

Előzmény: Törölt nick (7716)
- Szerzet - Creative Commons License 2012.07.04 0 0 7717
Mik vagytok ti, erdészek? Amúgy gratula, irigykedünk. (fullos dízel)
Előzmény: Pedal to metal (7693)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.04 0 0 7716

Vontatáskor (illetve csörlőzéskor) beakadhat az osztómű, ilyenkor úgy viselkedik a rendszer mintha 4WD Lock üzemmódban lenne. Terepen nem probléma, betonon már igen. Ezt a mosó még megbonyolítja azzal, hogy a bal első keréknél fogva rángatja előre az autót. Jó esetben végigmegy úgy, hogy nem akad be vagy a vizes placcon végigcsúszik a más fordulatszámmal forgó hátsó kerék, kevésbé jó esetben kiugrik a sínből, mégkevésbé jó esetben reccs.

 

Viszont jobban belegondolva ha üresben gurulunk lefelé a lejtőn akkor ugyanaz történik mint vontatáskor és nincs ilyen probléma, tehát járó motornál lennie kell valamilyen védelemnek beakadás ellen.

Előzmény: fagy53 (7711)
Órarugópattanó Creative Commons License 2012.07.04 0 0 7715

Én vagyok még így vele...
A tekerentyűt ne várd meg hogy megmozduljon. 12-15 ezer környékén megkukkantottam, a szűrőt és bizony ha lett volna a közelemben egy, kicseréltem volna.

Előzmény: club1 (7713)
KiGab Creative Commons License 2012.07.04 0 0 7714

Kötelező szervíz:

Csak ámulok az árakon, én túlvagyok a 30 és 60 ezresen is (B-G4x2), mindkét esetben hármassal kezdődött a számla. A lehetőség megvolt, hogy nézhessem, de minek? Olajat nem vittem, villáskulcsot, csavarhúzót, pajszert is használhatott a szervíz sajátot.

 

A költségeknek annyira kis része a szervíz, hogy az ott megspórolt pár ezer Ft fajlagosan alig kimutatható. (Km-enként 0,5 Ft)

club1 Creative Commons License 2012.07.04 0 0 7713

Hogy lássátok, mibe kerül a márkaszerviz: Ezeknek a tételeknek a bruttó beszerzési ára (ha a szűrők Bosch cuccok) bruttó 20000 Ft körül vannak, ebből az olaj a legdrágább (4l 9000 Ft körül van, az 5l-es kanna 11000 Ft beszerzési áras).

Nekem most küldtek egy levelet, hogy egy éves szerviz (haha, miközben az autóhoz kapott karbantartási útmutató 2 év vagy 30e km). Azaz nálam az egy éves szerviz még májusban otthon ment, és mivel a rendszer nem jelezte, hogy levegőszűrőt kell cserélnem (15e km-nél 100%-on volt a tekergenytű), ezért megvolt 15e Ft-ból az egész...

Előzmény: Maximiliam30 (7699)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!