Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mistral1 Creative Commons License 2012.07.02 0 0 12434

A "kutyacsont" (gyk:stabilizátor-tartó) szokot ilyet csinálni, a III-hoz 30-35-ből megúsztam a cserét.

AKár még kerék-csapágy is lehet meg lengőkar-szilent - csak, hogy fokozzam a lehetőségeket...

Előzmény: batuska74 (12433)
batuska74 Creative Commons License 2012.07.02 0 0 12433

Ha minden igaz, akkor az enyém nem részecskeszűrős, legalábbis utoljára ezt mondták a siófoki renault szervízben, mikor az olajcseréről kérdeztem őket...

Érdekes mindenesetre, én úgy tudtam a dCi motorok már azok, de nem mindegyik.

 

Bosszantó, de épp a napokban kezdtem hallani valami furcsa idegesító zajt (nyekergés? halk koppanások főleg alacsony fordulatnál lassan) elől, alulról.... Arra gyanakszom, hogy talán a lengéscsillapítók kezdik megadni magukat, mi más lehetne? Király, hogy 2 nap múlva tervezek 1400 km-t és pont most jön elő a szervíz előtt. ggg

 

Majd utánakérdezek a féktárcsa áraknak, mert a hátsókat cserélni kell, de ha nem olyan vér akkor lehet cserélném velük az elsőket is, hamár szervízbe kerül a kocsi.

 

 

Előzmény: BiaStrom (12432)
BiaStrom Creative Commons License 2012.07.02 0 0 12432

Semmi nem felesleges. Lengéscsillapítók és futómű ellenörzése ajánlott, féktárcsák is elfáradhatnak már, a részecskeszűrőt is cserélni kell. Más feladat nincs nagyon....

Előzmény: batuska74 (12429)
batuska74 Creative Commons License 2012.07.02 0 0 12431

Hali,

 

Ha jól sejtem ez lesz az }

Variante: JK02

Version:  JK02A6

Előzmény: wik_406 (12430)
wik_406 Creative Commons License 2012.07.01 0 0 12430

szia,

 

Probaltam kiszedni dialogys-bol, de nme nagyon talaltam semit.

 megirod a kocsi alvazszamabol a 4-jegyu kasztni kodot? Az enyim JK0H

 

Wik

Előzmény: batuska74 (12429)
batuska74 Creative Commons License 2012.07.01 0 0 12429

Sziasztok,

 

 

Tud valaki segiteni, hogy mit KELL es mit ERDEMES ellenorizni, cserelni a 100'000 km-es kotelezo szerviznel?

espace IV 2.0 dCi 2008/04

 

Pl.: fekfolyadekot, valto olajat, hutofolyadekot csereltessem vagy felesleges?

 

Sajnos nekem francia szervizkonyvem van, es nem igazan tudom kihamozni belole a lenyeget :)

tdtdtdtd Creative Commons License 2012.07.01 0 0 12428

a 2-s espace első ülés jó az 1-be,olyan jó az a könyöklős tipus?!

jocekk Creative Commons License 2012.06.30 0 0 12427

üdv

Aki tud segítsen. Megette a cd-t a gyári hifi és nem köpi ki. Vennék másikat de nem tudom milyen kell.

2003.08 -as 4-es espace hifi kijelzője milyen: tuner-list vagy update-list? Nem navis.

Ha valaki tudja milyen kérem segítsen.

vajszi Creative Commons License 2012.06.30 0 0 12426

Sziasztok!

 

Kérem segítsen valaki, aki ismeri a következő kifejezések pontos jelentését, illetve a köztük lévő különbséget. IV. Espace felszereltségi listáján vannak. Tehát mit jelent a:

 

- "M4" motorizáltsági szint és az "M3" motorizáltsági szint

- Prest. Grand Conf. Ar

- 1-es fényszóró illetve fényszóró 3 - mindkettő xenon elvileg

- Tip./Gy.sz.: JK04/S722300 valamint a JK03/753527

 

Előre is köszönöm a hozzáértő segítséget, bízom benne lesz valaki, aki tudja a megfejtést.

BiaStrom Creative Commons License 2012.06.30 0 0 12425

Szia! Az Espace-nél a menüből ki kell választani a szervizintervallum funkciót, utána hosszan kell nyomni a jobb oldali bajuszkapcsoló végét. Elkezd villogni,  ezzel párhuzamosan nyomva kell tartani a gombot amíg le nem nullázódik.

Előzmény: csöves33 (12424)
csöves33 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 12424

sziasztok nekem egy egy 2010 8. havi renault trafikom van a kérdésem az lenne hogy 40000 km-nél  kiirta az olajcserére a figyelmeztetést az olajat lecseréltem de a figyelmeztető jelzést nem tudom hogyan kell törölni ha valaki tud segíteni azt nagyon megköszönném

tdtdtdtd Creative Commons License 2012.06.28 0 0 12423

Ja és a számom.:20/4848-392

Előzmény: tdtdtdtd (12422)
tdtdtdtd Creative Commons License 2012.06.28 0 0 12422

Üdv. mindenkinek!!

 

Espace 1-s alkatrészeim vannak eladók ha esetleg valakit érdekel!!

Én pedig keresek espace benzines váltót,2.0 literes 88kw-s motoromhoz,Ng3091 a kodja!

Vagy esetleg más kodúra kicserélhetem-e??

Mert nézegettem én van elég sok fajta váltó kód,mi lényege!!

 

Úi.: vennék egy jó állapotú 1-s espace első lököst,vagy cserélhető az eladó alkatrészeimre!!??

 

bncsk Creative Commons License 2012.06.27 0 0 12421

köszi a bíztatást

Előzmény: Zod30 (12418)
Mistral1 Creative Commons License 2012.06.26 0 0 12420

Valamelyik fékbetét elkopott

Előzmény: Zod30 (12418)
chris1988 Creative Commons License 2012.06.26 0 0 12419

sziasztok

espace v6 hoz keresek un1 es váltót ha valaki tud kérem jelezzen 0620 9687811 köszi

 

Zod30 Creative Commons License 2012.06.26 0 0 12418

Szia! Nekem is ez a jel jött elő. Légmennyiség mérőről csúszott le csatlakozó, Visszapatintotta a SzerelőMESTER és mindren rendbe lett. Ja most 1 másik problémával szívok. Mit jelent a piros háromszögben a P betű? és a SERVICE felirat együttesen? Fékolaj van, kézifék jól működik.

Előzmény: bncsk (12411)
bncsk Creative Commons License 2012.06.26 0 0 12417

Köszi, átgondolom és utána nézek hátha tudnak róla valamit.

 

Ngyon hálás vagyok az infókért.

Előzmény: wik_406 (12416)
wik_406 Creative Commons License 2012.06.26 0 0 12416

nyugodt szivvel nem mondhatom, hogy vedd meg. Nekem ilyen van. nemsokkal a vetel utan (9honap talan) megallt a motor benne, mert csak eladasra lett osszeganyolva (csapagyas lett). bontott blokk, majd azt felujittatni kellett. Azota tobb kevesebb szivas volt vele. Pl rugo tores.

Masoknak meg ez a motor hibatlanul megy (Talan Joker?). Szoval tenyleg az eloelet sokat szamit.

Alvasszam alapjan kerdeztesd le renaultnal, hogy mit tudnak rola. Az mar sokat elarul a dologbol, hogy miket kellett cserelni benne eddig, mennyit futott a garancialis ido alatt.  A 30000KM-es olajcseret meg el kell felejteni, max 15e ha sokat palyazol. En 10eKm utan teszek bele ujat, mert sokba volt mar a motor benne :)

 

A hibara visszaterve mindenkeppen el kell vinni egy szerelohoz aki ki tudja olvasni a hibakodot. Onnan mar konnyebb okoskodni.

 

Wik

Előzmény: bncsk (12415)
bncsk Creative Commons License 2012.06.26 0 0 12415

"- jo lehet. De eleg lutri -" - ez egy igazán jó válasz. Segít dönteni :)))

 

Nem tudom mi lenne a jobb. Megszabadulni a döglött vastól és beleülni egy megbizhatatlan másikba...

 

A nagyobb baj, hogy a szerelő is azt mondja jaj de jó, ilyet veszek legalább lesz munkájuk. HAHAHA

Én heti 5-700 km ingázok vele gyerekekkel nem szabad, hogy megálljon alattam. ebben az árkategóriában már nincs nagyon autó. Sőt igazából ha pémzem lenne akkor se nagyon találok hasonló autót.

SGA- hármastól most szabadulnék, Az Eurovan-ról még szarabbakat olvasni. Nem marad semmi...  

Előzmény: wik_406 (12414)
wik_406 Creative Commons License 2012.06.26 0 0 12414

Ha normalisan szervizeltek, nincs agyonmokolva, akkor jo lehet. De eleg lutri.

 

Wik

Előzmény: bncsk (12413)
bncsk Creative Commons License 2012.06.26 0 0 12413

köszi a választ.

Most készülök megvenni csak nem tudom bele ugorjak-e egyáltalán.

Félek, hogy drága mulatság lenne. Sajnos egy kényszerhelyzet, vettem korábban ettől a kereskedötől egy autót és "döglött" a motorja. Mivel pénzt nem ad vissza csak egy "ilyen" cserébe megy bele. Természetesen én mindenképpen "ráfizetek" vagy csak pénzt vagy tovább szívok. Nem akarom folytatni de félek is az egésztől.

Ez egy 2.2 dci, nagyon sok gáz van velük?

 

köszi 

Előzmény: wik_406 (12412)
wik_406 Creative Commons License 2012.06.26 0 0 12412

szia,

 

Ilyenkor visszaveszi a teljesitmenyt, meg ilyesmit.

altalaban 3 dolog okozhatja, ha jol emlekszem:

 - EGR hiba (eleg gyakori)

 - Injektor

 - nagynyomasu szivattyu

 

Az elsonek lehet elegendo egy egyszeru takaritas is. a tobbi dragabb dolog.

 

Wik

Előzmény: bncsk (12411)
bncsk Creative Commons License 2012.06.26 0 0 12411

Sziasztok,

 

senkinek semmi ötlete vagy tanácsa sincs a kérdésemmel kapcsolatban? 

Mit jelent a fordulatszámmérő sarkában egy kis piros hibajel?

 

Kiírja, hogy befecskendező rendszer hiba...

Ilyenkor mit csinál? Vészüzem vagy teljesítmény csökkenés?

 

Köszi nagyon fontos lenne a válasz

Előzmény: bncsk (12406)
Zod30 Creative Commons License 2012.06.26 0 0 12410

Szia!

Igazad van. Mért nem elöbb írtad. Tegnap kiolvastattam a hibákat és a Szaki azt mondta hogy a légmennyiség mérő tuti rossz. Motorház tető fel, és láss csodát valamilyen okból kicsúszott a kábel a csatlakozóból. Nosza visszapatintotta és minden megjavult. Nincs EKG jel, motor ereje visszajött. Gratula a Csepeli Spár mügötti szerelőnek.

Előzmény: LWU088 (12403)
batuska74 Creative Commons License 2012.06.26 0 0 12409

Bocs, hogy a forumot terhelem, de nem publikus a mail cimed...

 

Talaltam a helyi aprohirdetesben elado kerekpartartot, erdekel meg?

 

udv

 

 

 

MAS!

 

Lassan elerem a 100.000 km-es futast a kocsiban, meg tudnatok mondani mit ir elo a kotelezo szerviz ill. mit erdemes ellenorizni/cserelni? (Espace IV 2000  dCi)

 

kosz

Előzmény: wik_406 (12299)
Dandy2 Creative Commons License 2012.06.25 0 1 12408

Sziasztok!

 

Talán egy kis segítség!

 

 

Songoka (a Laguna II. topicból)határozottsága erőt öntött belém! Persze azért beszéltem egy Renaultos szerelővel is aki nem gyári szervizes és megerőszakoltam magam, vettem mégegy légtömegmérőt!!!

Én marha! :( De bejött! 5 perc alatt beraktam és lám csoda történt! ( remélem!) Az autó, mint az óra! Olyan pontosan és szépen ment egészen hazáig!!! És még jó is!

Végre!

De azért okulásul mások talnulságára leírom a kálváriát amit végigjártam és milyen csapdákba estem!

Már nagyon régen szerettem volna egy Espace-t! Végre sikerült egyet vennem. Én minden használt autót szeretek rendbetenni, mielőtt igazán használnám.

Amikor elhoztam világított az ESP lámpa :( Az eladó esküdözött, hogy miután kicserélték a váltót az után világít csak, mert előtte nem világított. Elmentünk egy diagnosztikáshoz vele együtt, és mondta, hogy ez nem gond, csak gyári műszer kell hozzá! Elhoztam, bevittem egy márkaszervizbe. Volt még egy probléma az indítógombbal, folyamatosan nyomni kellett amig el nem indult az autó. Erre azt mondták, hogy ez van, kártyaolvasót kell cserélni, mert így ha a kártyával van valami gond nem tudnak új kártyát betanítani. Nagy nehezen megtalálták az ESP hibát, egy csatlakozó volt rosz helyre feldugva. De hogy ezzel mennyit kínlódtak?! (Azért mert látszott a szerelőn, hogy fingja sincs hozzá!)Kértem egy átvizsgálást is és árajánlatot a javításra. Mondták, hogy minden rendben az autóval, csak az egyik féltengely humiharangja el van szakadva, vezérműtengely szimeringeket és főtengely szimeringet kell cserélni. A féltengyelyt elvitték volna javítani 50 ért, a vezérműszíj és a hosszbordásszíj valamint a szimeringek cseréjére 220 ezres ajánlatot kaptam. OK. majd ha lesz pénzem, de elvittem egy másik szervizbe is (az is márkaszerviz) és ott is csináltattam egy átvizsgálást. 4 órát vártam rá és mondták, hogy minden rendben. Egyedül a hátsó ködlámpák nem világítanak és a kártyaolvasót kell kicserélni! (horror pénzért) . Elvittem egy autóvillamossági szervizben ahol megnézték, tanakodtak majd közölték, hogy valamelyik nap jöjjek vissza mert szét kell kapni az egész autót, hogy megtalálják, hol van elszakadva a kábel. Nem vittem vissza. Elmentem egy másik szerelőhöz aki Chiptuningal foglalkozik. Nem vártam meg, de kb egy óra alatt megtalálta, hogy a vonohorog elektronika miatt nem megy ezért azt ideiglenesen áthidalta és működik rendesen. A kártyaolvasót Gödöllőn egy srác 5 perc és 5000 forintért megjavította. Mivel van egy Scenic 1.5 DCI-m is és azzal is mindig egy tortura volt, hogy megnézzem a hibákat vettem egy Clip kiolvasót. Így legalább nem vagyok a gyári szervizhez kötve minden problémával.  Ez után jöttek a problémák! Alacsony fordulatnál nem húzott az autó! Ezt nagyon sokszor az EGR szelep hivája okozza, azaz ha elkoszolódik és nem zár le teljesen akkor ilyen problémát okoz. Kipucoltuk, visszatettük, de nem sok javulás volt. Az a bizonyos kis "EKG" lámpácska nagyon gyengén világít és lehet, hogy észre sem vettem, mert az mindig valamikor menetközben kezdett világítani! És akkor jött a Clip V118-as programmal. És jöttek a híbák! 1. Levegőhiány a szívókörben, izzítógyertya szakadt.

Nosza álljunk neki megjavítani! Légtömegmérő kiszerel, megtisztit, visszatesz. Hiba továbbra is jelentkezik. Nem mertem venni bontottat, mert nem biztos, hogy jó ezért vettem egy olcsó utángyártottat! Berak, kipróbál, hiba ugyan az! Na mondom itt valamit az izzítógyertyák csinálnak, cseréljük ki őket, mert lehet, hogy az utóizzításnál csinál valami galibát. Megvettem a gyertyákat, nekiálltam kicserélni de nem ment, mert valamilyen spéci kulcs kell hozzá ami nekem nincs. Találtam egy Renaultos szerelőt Budaörsön akihel vihetem az anyagot is. Akkor már csináljuk meg a vezérlést is!Megvettem a vezérműszíj készletet (SKF) bordásszíjjat, vezérműtengely szimeringeket és vittem a szerelőhöz. kb 40-ből megvoltak a szíjjak uzemanyag szűrő. Ha már ott volt akkor az olajcserét is megcsináltattam. 45-öt fizettem a munkáért és az olajért olajszűrővel. Hiba továbbra is jelentkezik, csak az izzítógyergya hiba nem. Azaz autó nem megy. Mivel 250 ezer felett jár az autóban a km. ezért úgy döntöttem nem árt, ha az EGR szelepet is kicseréljük. Kicseréltük, semmi lényeges javulás! :(

Vissza a Chiptuningushoz tanácsért. És itt van egy érdekesség! Rádugta az ő műszerét (ez egy Bosch műszer) Neki azt mutatta, hogy túl nagy a turbónyomás!!! Megnézte a turbót, megmozgatta vákummal, rendben működik!!! Tehát nagy valószínűleg a turbónyomás szabályzó mágnesszelep a szar! Irány a bontó vettem egyet, még ott beraktam, talán minimális változás, de a hiba megint jelentkezik!!! Hiba DF301 1.DEF Azaz "Levegőhiány a szívókörben" ! Vissza a tuningoshoz, nála túl nagy a turbónyomás! Na itt eldobtam az agyamat! Internetet végigkeresve találtam egy halom ilyen hibajelzést, de mindenki csak kérdezte, de válasz egy sem! Próbáltam ilyen mágnesszelepet keresni, végighívtam egy halom márkaszervizt, de "szerencsére" nem volt sehol, csak megrendelésre. De azért az lejött, hogy nem szokott elromlani! Nem kellett még ilyet sohasem rendelni ezért nincs sehol készleten!

Ekkor jött Songoka válasza aki a légtömegmérőre gyanakodott továbbra is és egy szervizessel folytatott telefonbeszélgetés, aki tudta, hogy mit beszél (Alsónémedi Renault szerviz) Elmondta, hogy a Bosch műszer hülyeségeket mond, nem igazán jó a Renaulthoz és Nyugodtan megbízhatok a Renault Clip-ben!

Na ekkor döntöttem úgy, hogy veszek egy gyári minőségű légtömegmérőt az UNIX-ban. Szívtam a fogamat, mert kétszer annyiba került mint az előző! Viszont!!! Működik! Hibakód és "EKG" lámpácska nincs Az autó szépen és erővel muzsikál!

Bocsi, hogy ilyen hosszan írtam, de szerettem volna megosztani a tapasztalataimat másokkal is!

 

bncsk Creative Commons License 2012.06.25 0 0 12407

kép lemaradt

bncsk Creative Commons License 2012.06.25 0 0 12406

Sziasztok,

ha befecskendező rendszer hibát ír ki lehet még vele közlekedni vagy leveszi a teljesítményt is és vészüzembe kapcsol?

 

Fordulatszámmérő sarkába kidob egy kis jelet. Kiírja, hogy service.

 

Ezt az autót szeretném megvenni de nagyon nem vagyok biztos benne.

Kérlek segítsetek ötletekkel.

 

köszi

 

Gergő

Dandy2 Creative Commons License 2012.06.25 0 0 12405

De olvasd el amit írtam a 12379 sz. hozzászólásomban!

Előzmény: Zod30 (12391)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!