Miután pénteken egy autópályás előzés közben dadogott le a vas, miközben mögöttem is toltak és rohadtul ciki volt vészvillogóval kivánszorogni a szélsőbe, gondoltam most akkor sürgősen nekiállok és megkeresem a probléma okát. Kiderült, hogy a vezérműtengely jeladó csatijáról az egyik vezeték egy szálon lógott, ezért volt gondolom, hogy néha jó volt, néha nem. Ahogy leszedtem a csatit, úgy le is szakítottam a kábelt, innen derült ki, hogy ez volt a gond. Most a három lábra három külön kis csúszósaruval oldottam meg a gondot, remélem hogy a szigszalag bírni fogja az ottani hőt és remélem lehet ilyen csatit külön majd venni, mert azért ezt most nem érzem annyira tutinak.
Kivételesn jól beszélsz. Declerelation fuel cutoff-nak hívják és LE Jetronictól kezdve alkalmazzák (80-as évek injektoros motorjai) Motorfék üzemben a fogyasztás nulla, mivel nem kap benzint a motor. Csökkenő fordulatszám mellett kb. 1200-as fordulatszámtól kezd el újra befecskendezni, hogy legyen alapjárat.