Nekem meg van hekkelve a kocsim, ugyanúgy 90-re 110 LE. Nem ismerem a kecskeméti céget, de ma már annyian foglalkoznak vele, hogy felhígult a szakma. Sokan megveszik a csatit, meg egy notebook-ot, az interneten található, állítólag típusra írt szoftvereket használják. Nos én leginkább az utóbbitól félek... Én olyan helyre vinném, ahol előtte és utána is mérnek, nem "menjél el egy próbakörre, jó-e?" dolog működik.
Írtam már valakinek, hogy csodákat ne várjatok, mert nincs intercooler és kicsi a turbó. A turbólyuk ott lesz ezután is. Jobban gyorsul, dinamikusabb lesz átlagautózáskor, emelkedőn stb. A fogyasztásán csak akkor látod a különbséget, ha ki is használod a többlet képességet.
sziasztok!megtankoltam hdi picassot benzinnel!!10 l gazolajra 10 l benzint!mentem 5km-ert aztán egy durranás,vagy csattanás és daráló hang!büdös égett elektromos szag,füst nem látszott,haza vontattuk leeresztettük a tankot kipucoltuk a rendszert!vezérlés rendben!pöcre indúl ketyeg csak levegő szűrő felől csattogó,kopogó hang jön!!!tegyük gépre vagy nyugodtan bontsuk a mocit?szelep?valaki valami tipp?ötlet?köszi
Szerintetek megéri megtuningolni a 90LE-s HDI Picassóm? Kecskemét mellett csinálnák, 20LE-t adna rá és a komputerében állítana,semmi külső chip nem kell állítólag.
Kikészít ez a ro...dt ablak. Egyszerűen nem tudom úgy szakaszosan felengedni,hogy teljesen felmenjen. Mindig megáll 1-2mm-re és utánna ahogy megnyomom a kapcsolót,hogy 5mp-ig tartsam,még mozdul felfelé és ahogy koppan a végén fent,egyből vissza engedi 3-4 cm-re.
Az üzemanyag szint jelzőmre azt mondta a szerelő,hogy a szivattyú cserével nem ronthatták el,mert mivel komputeres a kocsi,az előző fogyasztásból számolja ki,hogy mennyi gázolaj van benne. De valami mégis rossz mert csal. Ezért gondoltam,hogy leveszem az aksi sarut,hogy lenullázódjon minden,és talán utánna ha tele tankolom,akkor pontos lenne. Persze ez sem biztos,hogy jó megoldás.
Ha pl leveszed az akkut úgy hogy lenn van az ablak akkor csak szakaszosan lehet felhúzni mondjuk úgy kb 5 centinként és megáll az ablak. nincs folyamatos felhúzás. Ezért kell tanítani azt hogy az a végállás! Ha lenne benne kapcsoló minek kellene tanítani?:)
Amit írtál a becsípődés védelemről, hogy az áramfelvételt figyeli, az biztos úgy van, én viszont arról írtam, hogy a végállást (is) figyeli a rendszer. Az talán egy elektromechanikus érzékelő. Máskülönben honnan tudná, hogy véghelyzet van és nem kell erőlködni-visszanyitni? Az én esetemben márkaszerviz csinálta a javítást, még garanciális volt, igaz jó 10 éve, de elég jól emlékszem, hogy ezzel indokolták. Ott voltam a kocsi mellett. Nem tanítgattak semmit, szétszedték az ajtót és ott igazgattak valamit, aminek a csavarja nem volt rendesen meghúzva.
Láttál már pl off LADA üzemanyag szint mérőt? Egy íves műanyagra van feltekerve elleénállás huzal és az úszóval együtt ezen az íven mozoig a leszedő. Innen már egyértelmű a figyelés. A másik lehetőség a kapacitív szonda egyébként :)
Az üzemanyagszint mérő nem tudom hol van, még soha nem babráltam, de nyilván a tankban. Csak találgatni tudok. Ha a szerelők is kotorásztak ott és azóta vannak problémáid, akkor a fő gyanúsított(ak) meg is van(nak).
Egy elektromos jeladóról van szó szerintem, tehát lehetséges, hogy a szintek érzékelésénél kontakt hiba van.
A végállás kapcsoló a hibás, nem áll le véghelyzetben, menne tovább, de nem tud. Ezt becsípődésként észleli, ezért visszanyit.
Nekem volt ugyanilyen problémám egy 2001-es Picasso-nál. Lekapták az ajtókárpitot és az elszabadult alkatrészt megigazították ennyi történt, alkatrész nem kellett hozzá.
Igen kicsiket haladva feltudom húzni,csak nem teljesen megy fel,mert 1mm marad. Ha még engedném fel akkor felmegy 1mm-t és lejön 2-3 cm-t. Teljesen kiakaszt. Holnap azért majd játszok vele hátha feltudnám apránként úgy engedni,hogy pont a koppon álljon meg. Egyébként ha összejön akkor mit csinál neki az 5mp-es folyamatos gombnyomás felfelé????
A tank műszer nem állítja be magát ha leveszem az aksit egy fél órára,és újra vissza rakom az áramot? A PPS mit takar?
Az első,hogy a bal oldali ablakom ha felengedem,akkor mindig vissza lejön olyan 2-3 cm-re. Állítólag ezt újra lehet taníttatni egy aksi saru levétellel. Ez igaz?
A második,hogy egy éve cserés lett a tankban lévő nagy nyomású üzemanyag szivattyúm,és azóta csal az üzemanyag mérőm. Teli tanknál mutat de pár pillanat múlva eltűnik minden,aztán mutat-nem mutat felváltva. Ha 100km-t elmegyek utánna folyamatosan mutat,de tartaléknál megint csal szerintem. Erre is megoldás lehet az aksi saru levétel? Újra tanulja ezt is? Tele kell tankolnom,hogy pontos legyen?
ha laza a szíj akkor is csinál ilyet. Ha kopottak a leszedők akkor is csinál ilyet... bármi lehet a generátor illeve hajtásban sőt. Nekem nemrég egy csati pattant el amin a generátor a gerjesztést kapja. Hibajelenség u.a.
Az ékszíj lazaságára gondolsz esetleg? Az autó 5 éves. Ebben a korban már kell számolni generátor hibával? Azt gondolnám a generátor okozná, akkor nem csak felvillant volna egyszer. Nem?
Ma reggel nem sokkal indulás után felvillant a "Battery charge fault" üzenet és a piros aksis lámpa a műszerfalon. Motort leállítva, újra indítva kitörölte és azóta se jött még elő. Kérlek segítsetek, hogy most mennyire ijedjek be, mi lehet ez? Generátor, aksi, fesz szabályzó.... ? Valóban átmeneti hiba vagy most erősen résen legyek?
Eladó egy darab acélfelni 6,5Jx15 ET27 4x108. Normál állapotban van. Én pótkeréknek kaptam az autóhoz, de nem rávaló. Képet tudok küldeni. Tel. 06704596818 Ár : HUF 5,000.00
Sziasztok.Bontódik egy Citroen Xsara cupé.2.0 motor van benne benzines.Ültettet fútómű keményített gátlókkal.Csomagtérajtó lefalazva gombos nyitással müködik.Elöl hátúl nagy lökhárító.Sötétített ablakok.4db lemezkerék téligumival.Első motorháztető lemorcosítva buborékos fényezésell(mintha esöcseppek lennének rajta).Hátul a szárny megvan még.Egyedi kipufogórendszer verseny ZEUSZ kipufogóval(gyújtáselosztó van benne)aki tudja hogy mié van benne annak nem kell bemutatni.A motort ha kell megtudom bontani.Komplett belseje megvan.Akinek bármi kérdése van írjon nyugodtan e-mailban. hanusakos92@freemail.hu
Amikor ráadod a gyújtást, akkor felvillan az előfűtés visszajelző?
Megvárod, hogy kialudjon?
Ellenőrizted a biztosítékját? Lehet, hogy csak ennyi.
Hideg időben az üzemanyagot elő kell melegíteni. Ha ez nem megy, akkor csonthideg autónál indítási problémák lépnek fel. Amikor elindul végre, akkor jöhet a füst is. Aztán ha bemelegíted a kocsit, akkor valóban, egész nap nem lesz gondod vele.
A lehetőségek tárháza szinte végtelen, de ahogy az időjárás jelentést nézem, november-decemberig várhatsz az újabb hibajelenségig. Addig nem is foglalkoznék vele, mert még a szakműhelyben sem tudnának most +5 fok alatti hőmérsékletet reprodukálni, ellenben lehúznának egy halom pénzzel és csak (majdnem) 1 év múlva derülne ki, hogy megjavult vagy sem... :)