Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

joebatyo Creative Commons License 2012.04.07 0 0 17665

Szomorúan hallom hogy gipszben a lábad.

Jobbulást mihamarabb!

Előzmény: hotib (17664)
hotib Creative Commons License 2012.04.07 0 0 17664

Én jó minőségű gázolj szűrő betéteket rakok mind két pohárba.

Esztergáltak nekem egy betétet amire felcsavarozható köztelenül a szűrő meg az olajnyomás szelep is átcsavarozható bele, de otthon van tartalékban ha az erdőn történne valami a poharakkal .Az a két pohár szerintem hűti is az olajat.

Reggel még azt terveztem hogy lefényképezem ,,,,,de sajnos gipszben a jobb lábam és nem járógipsz.  Sajnos a Dutra kirándulás elszállt..

Előzmény: dutráslaci (17660)
Újoncdutrás Creative Commons License 2012.04.07 0 0 17663

Üdv! 

Kedves Peti jól informált vagy ottleszek a kisDuduval ekéstűl mindenestül!

Szeretettel várunk mindenkit!  

Előzmény: peti ue50 (17636)
endrebá Creative Commons License 2012.04.07 0 0 17662

No... nééézdcsak...

Ittvan az az egy hozzászólás havonta dutráslacitól és átalakításügyben szólódik...

:-)))

 

Boldog nyúlvadászatot neked és az idevalósiaknak, és köszönöm az ötletet Lacink...

Remélem hogy termékenyítőleg hat azon Dutrások fantáziájára is, akik mostanság szűrőtömítetlenség mián vakarták a kobakot.

Előzmény: dutráslaci (17660)
szhelyi69 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 17661

Az én motoromon is ott ez a négy csavarhely. Illetve nekem a bál oldali kihajtástól meghajtva a darázsderékon van a kompresszor.

Előzmény: Mann.A (17651)
dutráslaci Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17660

Kedves Endrebá!

Ha nem bírsz az olajszűrővel,és nem zavar,hogy nem eredeti,és nem zavar,hogy ez legalább megszűri az olajat,alakítsd át!

Én már megtettem,mert 17 éve van nálam a Kisdutra,és már akkor sem lehetett kapni bele olajszűrőt.

Szerintem amúgy is rossz a gyári megoldás,hogy a dúrván szűrt olaj megy a kenőhelyekre,a finomszűrt megy vissza az olajtérbe.

Ezzel a megoldással mindenki jól jár,a motor is,meg én is.

Átalakítás menete: mellékáram kis furat+főszűrő pohártartó horony behegesztése.Marás síkba,esztergálás,menetfúrás,összeszerelés.

 

Pár kép: 

spemc Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17659

Üdv

 

ue 28 dutra váltó alkatrészt keresek,mert az évek során az 1-es és a 3-as fokozat tönkre ment!

 

aki tud segítsen!!

 

70/293-8000

 

Köszi és üdv!!

joebatyo Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17658

Minden kedves VILMOS nevü olvasónak sok boldog névnapot kivánok!

Mann.A Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17657

Kösz mindenkinek,

 

..ha esetleg valakinek lenne képe kis Dutrára szerkesztett homlokrakodóról,szivesen venném ha felrakná ide!Köszönöm!

MDW Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17656

Üdv!A DET-2,es targoncában biztos,hogy az a 4-4 csavar is rögzíti a vázhoz.UE-28,ast én is láttam már holokrakodóval.Ha ott járok,majd készítek képeket róla.

Előzmény: Mann.A (17651)
Mwin Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17655

Az bizony olajhűtő, mégpedig a buszé, a hajókban a főgépek egyszerűbb, csőből hajlított olajhűtőt kaptak.Egy ideig én is rakosgattam egy ilyet ide-oda, de ötletem sincs, hol maradt el...

Mondjuk ettől még nem biztos, hogy maga a motor buszmotor, lévén ehhez elég volt a fésűs olajszűrő házát kicserélni.

Előzmény: joebatyo (17645)
dutrás patrikv Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17654

Előzmény: joebatyo (17645)
szabosti Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17653

Üdv!

 

a 4 furat mindkét oldalon elképzelhető hogy a motor kiszerelése miatt van,de az U-28-nál a lehetet rögziteni fűkaszát stb.Darázsderékon van egy oldal kihajtás .pár gépen a kompresszor van ott.Talán  nekem van olyan "közvetitő"ékszijtárcsám ami a a fűkasza vagy más munkagép meghajtásához kell.

homlokrakodót még nem láttam Dutrán,de RS-09-re raktak valszeg UE-28 is rálehet szerelni.Látjuk,tudjuk semmi sem lehetetlen...........

Előzmény: Mann.A (17651)
joebatyo Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17652

Azok a felfogatások a motornak lennének, ha nem traktorban van, hanem pl. targoncában.

locsolószivattyúban, vagy egyéb másban.

Mégis olyantól tudom, akinek hiszek, hogy bizony tettek a kis Dutrára homlokrakodót, és bírta is.

Nem ez az elsö dolog, amin csodálkozom a 28-assal kapcsolatban.

Én bevallom, félnék azért rátenni, és körbálát rakodni vele.

Ha érdekel a történet, a tulaja biztosan elmeséli neked a tapasztalatait.

 

Üdv.

Előzmény: Mann.A (17651)
Mann.A Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17651

Tisztelt "márkatársak",

 

fel lehet-e szerelni a  Ue-28-ast homlokrakodóval?...találtam a motor két oldalán 4-4db csavar felfogatás helyét...minek lehet a helye?

 

 

joebatyo Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17650

Na ez igazán pimaszság :))))

kb. mint amennyire az UE-28-as egy "pimasz" kis gép.

Ki se nézni belöle, hogy mit tud :)

Előzmény: offroader (17649)
offroader Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17649

Köszönöm szépen! Ja igen, és beléptem a "28-asok" klubjába! :)))

Előzmény: joebatyo (17648)
joebatyo Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17648

Boldog születésnapot!

Isten éltessen,és adjon eröt, egészséget.

Előzmény: offroader (17647)
offroader Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17647

Szülinapi meglepetéstortám:

 

kis dutra Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17646

Meghívó!

 

Bócsai Dutrások meghívják Önt és barátait a  2012. május 12-én tartandó Dutra

találkozóra!

Helyszín: 6235 Bócsa, Parkerdő.

Érkezés: de. 9 órára

Ünnepélyes megnyitó: 10 órakor melyet a HOFHERR – DUTRA Emléktársaság tagja nyit meg.

Előadást tart Dr. Nagyszokolyai Iván /BME Gépjárművek Tanszék/ adjunktusa

 és

 Horváth Tibor a Diesel Egyesület elnöke

Kiállítói szándékát a +36-30-2-396-296 ill.:78-453-034 telefonon előre kérjük jelezni!

e-mail: kiszsi@freemail.hu

A rendezvény szervezői: Balogh Imre

és Kiskopárdi Lajos

 

 

 

 

 

 

joebatyo Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17645

Ennek a 90-esnek a motorja hajóé vagy buszé lehet?

Olyan vizes olajhütönek nézem azt a fura dolgot.

 

MDW Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17644

Hátulra lehet dupla súlyt szerelni,de a nélkül is elég hatékony.Az MTZ-re nem kifejezetten azért kellett a súly hátulra,hogy orra ne essen,hanem a kerekek tapadásának növelése miatt.Főleg trágya tolólapozáskor sokszor előfordult,hogy előre el tolta ameddig bírta,és nem bírt vissza jönni.A súly felszerelésével,sokat javult a helyzet,de még akkor is előfordult,hogy úgy kellett visszahúzni.

Előzmény: joebatyo (17643)
joebatyo Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17643

A logika szerint is erre gondoltam, mert hát eléggé az elsö tengelyt terheli.

Hátul viszont biztosan jobb, ha dupla van, gondolom.

Alapjáraton is orrnehéz, azzal a tolólappal meg méginkább.

Vili is mondta, h atolólapos  mtz-kre is hátra szoktak tenni nagy vasakat,

meg betonokat, hogy nehogy  orra bukjon :)

 

Előzmény: MDW (17642)
MDW Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17642

A mellső kerekekről,célszerű leszerelni.

Előzmény: joebatyo (17641)
joebatyo Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17641

Köszönöm, most már látom :)

Túl korán volt még.

A keréksúlyok felszerelésének javaslata mi lenne tolólapozáshoz?

Előzmény: MDW (17640)
MDW Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17640

Üdv!A hátuljára markoló van fel szerelve.Azt kezeli a segéd gépész.

Előzmény: joebatyo (17638)
joebatyo Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17639

Itt látható még Uli Gregor, ahogy "játszik" a Dutrával:

 

joebatyo Creative Commons License 2012.04.06 0 0 17638

Köszönöm a képeket.

Hogyan szerencsésebb a keréksúlyokat feltenni, ha tolólapozik a gép?

A Vörös angol fülkés D4K-B ismerös már, Ulrich Gregor tulajdonában áll.

Azon csörlö is van.

A fekete-fehér képen a fülke nélküli az miféle jószág?

csak mert az orrán díszeleg a D4K embléma, mégis D4K-A vagy 

50-es Dutra keréksúly van rajta elöl. Nehezen kivehetö, melyik.

Hátul valami munkagép lehet még, mert ül rajta egy mitfahrer.

Vagy az szórja a sót? :))

 

 

Előzmény: MDW (17637)
MDW Creative Commons License 2012.04.05 0 0 17637

Üdv!Pár tolólapos DUTRA.Az utolsó képen látható magasító lemezt nálunk is fel kellett szerelni,mert trágya tolólapozáskor átbukott a trágya a tolólap felett,és összenyomta a hűtőrácsot és a hűtőt is.

Előzmény: joebatyo (17612)
peti ue50 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 17636

Üdv mindenkinek

 

Közzétennék egy érdekesnek ígérkező programot.Minden érdeklődőt szeretettel várnak.

 

Ha jók az információim,újoncdutrás is jelen lesz a gépével,jómagam és Nagy Vilmos társaságában.Ha valaki még szeretné megmutatni a gépét szívesen látják,ingyenes szálláslehetőséget biztosítanak.Érdeklődni :Lukács Pál 06harminc9öt13498 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!