Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

garden1771 Creative Commons License 2012.04.12 0 0 439

Igazából nem a hűtőrendszerrel van gondom, hanem a fogyasztással. Ez egy olcsó lehetőség, hogy valamit kizárjak.

 

Ezen az autón elég sok típushiba van, ami az enyémen szépen lassan mind előjön. Néha nehezen viselem, de ennek az autónak még lelke van.

 

Legutoljára a szervo ékszíjpálya görgő csapágya adta meg magát, ami színtén rípushiba, a hűtőm folyik fellül, de azzal még elközlekedek. 

Előzmény: 001Adi (437)
001Adi Creative Commons License 2012.04.12 0 0 438

Sziasztok.

Nincs valakinek jó állapotban levő és eladó dőlésszög mérője a műszerfalba?

Az enyémen kezd nagyon elmosódni a felirat.

Nem sűrün vagyok erre, így inkább itt tudtok elérni: valami kukac adi pont hu

 

001Adi Creative Commons License 2012.04.12 0 0 437

Szia.

Van egy normál körülménykre és melegebb éghajlatra.

Utóbbinak több lapátja van és talán egy kicsit más a viszkórésze is.

Előzmény: garden1771 (403)
001Adi Creative Commons License 2012.04.12 0 0 436

Előzmény: 001Adi (435)
001Adi Creative Commons License 2012.04.12 0 0 435

Szia.

A vízhőmérséklet érzékelőt a gyújtáselosztó alatt találod.

A két érzékel közűl a sima sarús a műszerhez, a műanyagcsatlakozós az ECU-ba megy.

A levegőhőmérséklet jeladó az injektorsoron a a hengerek felé középen a kerek műanyag csatlakozóval kicsatolva található (bár ez utóbbi nem nagyon hibásodik meg).

A vízjeladó sem egy problémás darab, én inkább a termosztátra gyanakodnék, azok hullanak mint a legyek ősszel.

 

Előzmény: garden1771 (431)
001Adi Creative Commons License 2012.04.12 0 0 434

Szia.

A hűtprobléma a Ferozánál típusiba.

A hűtő teteje alatt eloxidálódik a radiátor. Egy ideig megy a javítgatás, de mindíg máshol lyukad ki.

Nálam jó 10 éve az alábbi cég kicserélte az egész radiátor részt (alját és tetejét átforrasztották), azóta jó.

Ja és megcsinálták a fűtőradiátort is. Egy Lada tömb ment bele, fűt mint a kazán... :)

 

Autó Kühler Hungária Bt.

1102. Budapest X., Liget u. 8.
Tel.:06/1 260-2143

Előzmény: garden1771 (433)
garden1771 Creative Commons License 2012.04.09 0 0 433

Típusidegent nem lehet minimális átalakítással beletenni?

Előzmény: szipusz2 (432)
szipusz2 Creative Commons License 2012.04.09 0 0 432

Nekem óriási mázlim volt, mert egyetlen darab volt itthon az egyik alkatrészkerben, és, ha jól emlékszem, 45e volt. Utána már csak a 100e és fölötti hűtők voltak, bár nem tudom, hogy az miért kerül többe...

Előzmény: sztifler 88 (430)
garden1771 Creative Commons License 2012.04.09 0 0 431

Sziasztok!

 

Megtudja nekem mondani valaki, hol találom a motoron a hőmérséklet jeladót? Esetleg képpel illusztrálva.

 

Már körbekerestem az egészet, de inkább abbahagytam, mielőtt még kárt teszek valami másban is. 

sztifler 88 Creative Commons License 2012.04.08 0 0 430

Szia,

 

Új hűtőt hol vettél? Az enyém durván eszi a hútővizet? Van valami ötlet tapasztalat?

 

Köszi: Sztif

Előzmény: szipusz2 (87)
HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 429

Szia!

Az F310-est főként az amerikai piacra szánták. Lényeges különbség, hogy az alváza is szélesebb, tehát egy F300-ast nem tudsz így kiszélesíteni! Ha csak nem teszel be nyomtávszélesítőket, ami ugye nem tesz jót a kerékcsapágyaknak.

Mindkét autón 15-ös Vitara felnik vannak.

Előzmény: sztifler 88 (428)
sztifler 88 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 428

Sziasztok,

 

A "kigyúrt Ferózával kapcsolatban szeretném mondani, hogy jól néz ki. Honnan lehet rá könnyűfém felneit szerezni. Nekem van egy garnitura, lyukkiosztás ok csak az ET szám + os 13 mm el. És a sárvédőszélesítés is érdekelne. Egy kis szélesítés sokat dob a kocsin.

üdv: sztif

Előzmény: HUTI 4x4 (427)
HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.30 0 1 427

Sziasztok!

Nemrég ismét járt nálam egy márkatárs, aki egy F310-el érkezett (Feroza kigyúrva) :D Csináltunk pár képet íme:

HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.22 0 0 426

Hali!

Megvan még, de ahogy a képen is látszik nem hibátlan. Ha érdekel írj egy e-mailt és megbeszéljük a részleteket. (hutiroli@gmail.com)

A fix agy helyére esztergáltam már egy ideglenes kupakot, nem sokat mentem azóta, de úgy néz ki, hogy valóban nem fog jelentősen változni a fogyasztás.

Előzmény: bekassya (425)
bekassya Creative Commons License 2012.03.20 0 0 425

Szia HUTI!

Megvan még esetleg a ventillátor légterelője? Amennyiben igen, úgy szívesen leugranék valamikor érte :)

 

Kérdezted, hogy milyen hatással van a fogyasztásra, ha nincs bekapcsolva az első hajtás állandóan: van úgy télen, hogy folyton be van kapcsolva, és szerintem max 1-1,5 literrel eszik többet így.

HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.17 0 0 424

Köszi! 40.000-et még csak-csak megérne, ha mondjuk 1-2 litert beleszól a fogyasztásba. Szeretek biztosra menni, szóval azt hiszem pörgetek valami ideglenes kupakot az esztergán, (100km erejéig 2wd-s Feroza :D )aztán meglátjuk mennyi az annyi! Biztos számít, mert kézzel érezhetően könnyebb forgatni a kereket, ha leveszem az agyat.

Előzmény: szipusz2 (423)
szipusz2 Creative Commons License 2012.03.16 0 0 423

Én bontottan vettem - ha jól emlékszem - 40e-ért, hogy roh@djon meg... 260€ körül volt német ebayen, lehet azóta olcsóbb :)

Bár a bontottal is mázlim volt, mert mondta a fickó, hogy nagyon ritka, hogy van, mert mindenki ilyet akar.

Előzmény: HUTI 4x4 (422)
HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.16 0 0 422

Tudja valaki, hogy kb. mennyiért dobálnak manuálisan kapcsolható agyat??? Hogy egyáltalán érdemes-e róla "fantáziálni"! :D Esetleg valakinek eladó? 

 

terranosan Creative Commons License 2012.03.16 0 0 421

 

Szia Sztif! Sajnálom a kupak már elkelt.  Egyébbként úgy tudom, hogy a lemezfelnire is ,és  alura is ugyanaz a méret kell.  Üdv: terranosan

Előzmény: sztifler 88 (405)
szipusz2 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 420
Persze, megnyekkent. Mindenhol lehet olvasni az automata hátrányairól. Törvényszerűen feladják akár már 40e km után, állítólag. Ezért nem is akartam megint olyat.
Előzmény: HUTI 4x4 (418)
HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 419

Így már tudom miről van szó, és igen megvan még. Ha érdekel írj egy e-mail-t!

Előzmény: kroyer4x4 (417)
HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 418

Az automata agy nem működött, vagy mi volt az oka, hogy lecserélted? Egyébként én lehet vevő lennék az autmata agyra, ha csak porosodik valahol.

Előzmény: szipusz2 (416)
kroyer4x4 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 417

hali.

megfordult a kerékcsapágyam a tengelyen és az anyát sem tudom megfelelően meghúzni igy egy kicsit lötyög az egész kerék.

ezért kellene kicserélnem.igy kellene a csonk amire a féknyereg is fel van erősítve.igy már megvan?ha a megadod az elérhetőséged

felhivlak és elmondom.addig is köszi.

Előzmény: HUTI 4x4 (415)
szipusz2 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 416
Tök jó, hogy egyre többen vagyunk :)
Csak, hogy én is hozzászóljak, az enyém automata agyas volt, amit lecseréltem manuálra. A fogyasztáshoz nem tudok szólni, nem nézem.

Viszont a barátomé full alap, tekerős ablak, noszervó és azon pl fix. 90-es évjárat, ha jól emlékszem.
HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 415

helo!

Érdekes, szerintem az újabb típusokat már csak ezzel a fix aggyal szerelték, ami nekem is van. A kérdés, hogy azért mert nem sokat jelent a fogyasztásba, vagy azért, mert sokkal olcsóbb legyártani és spórolni akartak... esetleg mindkettő. Az enyém pl egy SX (ha minden igaz full felszerelt) változat, ennek ellenére ez a "puritán" :D agy van benne.

 

A "jobb első csonkálványt" nem igaz tudom behatárolni, konkrétabban le tudnád írni mire van szükséged?

Előzmény: kroyer4x4 (413)
Tatra-603/1 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 414
kroyer4x4 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 413

hali.

nekem is ki lehet kapcsolni,azt nem tudom hogy mennyivel eszik esetleg kevesebbet igy.

én azért szokom kikapcsolni hogy ne forogjanak feleslegesen a féltengelyek meg a kardán.

amúgy én 250-260 mérföldet megyek egy tankal vegyesbe 235/70 15 kerékkel.

amúgy egyer talán már kérdeztem nencs jobb első csonkálványod ki kéne már cserélnem.

 

 

Előzmény: HUTI 4x4 (406)
HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 412

Köszi a választ! Kicsit csalódtam, mert ettől vártam a "nagy" csodát! :D

Előzmény: sztifler 88 (407)
HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 411

Szia!

Milán eléggé kielégítő választ adott, de a teljesség kedvéért megspékelem még egy képpel:

Előzmény: bohner (408)
bohner Creative Commons License 2012.03.12 0 0 410

Helo!

Nincs semmi baja csak az áttételére voltam kiváncsi!

De szerintem az elsö és a hátso difinek a kupkerekeinek  egy formának kellene lenniük

szerintem a kupkerék 7 fogszámu  és a tányérkerék pedig 37 a táblázat alapján amit belinkeltél

de lehet hogy én tévedek!

 

Előzmény: Feroza_Milán (409)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!