A vízhőmérséklet érzékelőt a gyújtáselosztó alatt találod.
A két érzékel közűl a sima sarús a műszerhez, a műanyagcsatlakozós az ECU-ba megy.
A levegőhőmérséklet jeladó az injektorsoron a a hengerek felé középen a kerek műanyag csatlakozóval kicsatolva található (bár ez utóbbi nem nagyon hibásodik meg).
A vízjeladó sem egy problémás darab, én inkább a termosztátra gyanakodnék, azok hullanak mint a legyek ősszel.
Nekem óriási mázlim volt, mert egyetlen darab volt itthon az egyik alkatrészkerben, és, ha jól emlékszem, 45e volt. Utána már csak a 100e és fölötti hűtők voltak, bár nem tudom, hogy az miért kerül többe...
Az F310-est főként az amerikai piacra szánták. Lényeges különbség, hogy az alváza is szélesebb, tehát egy F300-ast nem tudsz így kiszélesíteni! Ha csak nem teszel be nyomtávszélesítőket, ami ugye nem tesz jót a kerékcsapágyaknak.
A "kigyúrt Ferózával kapcsolatban szeretném mondani, hogy jól néz ki. Honnan lehet rá könnyűfém felneit szerezni. Nekem van egy garnitura, lyukkiosztás ok csak az ET szám + os 13 mm el. És a sárvédőszélesítés is érdekelne. Egy kis szélesítés sokat dob a kocsin.
Megvan még, de ahogy a képen is látszik nem hibátlan. Ha érdekel írj egy e-mailt és megbeszéljük a részleteket. (hutiroli@gmail.com)
A fix agy helyére esztergáltam már egy ideglenes kupakot, nem sokat mentem azóta, de úgy néz ki, hogy valóban nem fog jelentősen változni a fogyasztás.
Megvan még esetleg a ventillátor légterelője? Amennyiben igen, úgy szívesen leugranék valamikor érte :)
Kérdezted, hogy milyen hatással van a fogyasztásra, ha nincs bekapcsolva az első hajtás állandóan: van úgy télen, hogy folyton be van kapcsolva, és szerintem max 1-1,5 literrel eszik többet így.
Köszi! 40.000-et még csak-csak megérne, ha mondjuk 1-2 litert beleszól a fogyasztásba. Szeretek biztosra menni, szóval azt hiszem pörgetek valami ideglenes kupakot az esztergán, (100km erejéig 2wd-s Feroza :D )aztán meglátjuk mennyi az annyi! Biztos számít, mert kézzel érezhetően könnyebb forgatni a kereket, ha leveszem az agyat.
Persze, megnyekkent. Mindenhol lehet olvasni az automata hátrányairól. Törvényszerűen feladják akár már 40e km után, állítólag. Ezért nem is akartam megint olyat.
Tök jó, hogy egyre többen vagyunk :)
Csak, hogy én is hozzászóljak, az enyém automata agyas volt, amit lecseréltem manuálra. A fogyasztáshoz nem tudok szólni, nem nézem.
Viszont a barátomé full alap, tekerős ablak, noszervó és azon pl fix. 90-es évjárat, ha jól emlékszem.
Érdekes, szerintem az újabb típusokat már csak ezzel a fix aggyal szerelték, ami nekem is van. A kérdés, hogy azért mert nem sokat jelent a fogyasztásba, vagy azért, mert sokkal olcsóbb legyártani és spórolni akartak... esetleg mindkettő. Az enyém pl egy SX (ha minden igaz full felszerelt) változat, ennek ellenére ez a "puritán" :D agy van benne.
A "jobb első csonkálványt" nem igaz tudom behatárolni, konkrétabban le tudnád írni mire van szükséged?