Információk és hírek a traffipaxok ellen bevethető eszközökről. A sebességmérés üldözöttjeinek topikja: károsultak és előrelátók, detektorhasználók és forgalmazók - de természetesen a Sasszembrigád tagjainak hozzászólásait is várjuk az utca 'másik' oldaláról!
Én arra a konkrét (és a többi hasonló) esetre értettem a kritikámat. Na, látod, én pont ilyen sunyiságot nem lennék hajlandó elvégezni. Alantas munka ez, olyanoktól, akikre pont tisztelettel kellene nézni, mert (elvileg) ők segítenének, ha bajba kerülsz.... Nem lesz annak jó vége, ha VÁMszedőkké válnak a REND őrzői. De sajnos minden egyes nappal arrafelé haladunk. Akinek volt tisztelete, becsülete, már leszerelt, vagy befarcolt. A jelenlegi állomány meg egyre inkább birkákból áll. Nem folytatom, mert az már nem ide való, de lényegében azok marnak beléjük folyamatosan a legnagyobbat, akiket ennek ellenére még mindig "szolgálnak". Gondolom ismered a múlt év velük kapcsolatos eseményeit :(
Ez IS igaz. De egyenest akkor se lehet húzni a rendőr és a tapló közt abban az értelemben, hogy miért végzi el a rá kiosztott munka egy részét. Ráadásul még a statisztikát is imádják, így jobban meg van kötve a kezük, mert vagy bevétel, vagy kapuőrség. Persze vannak különösen elvetemült példányok, de akkor így kellene megfogalmazni.
Én ott két bubit látok, tehát ez két fej Ceptor. Szarul van felszerelve, mert mindkét bubinak kifelé kellene néznie, tehát a jobb oldali nem ideális. Ennyit számít ha rosszul, nem szakértő szerel fel valamit, pláne egy ilyen nehezen védhető seggen, mint a Fiaté. Vagy ha nem kapcsolja be, mert ezzel az installal is illett volna a Ceptornak ezt kivédenie. Saját tapasztalat okán azt mondom: hátra 2 fej G9 a legjobb választás.
én altatógépekkel foglalkozom. Tehát biztosan utálnál, ha kihúzatnák velem a cuccost a hálózatból, mikor nem ébredsz fel elég gyorsan a műtét végén, és én valóban kihúznám :D
Nagyjából ezt szerettem volna válaszolni.... Nekem a családban és a baráti körben is van bőven hivatásos kapcsolatom. Sőt, sebességméréssel foglalkozó is. Előbbiek hánynak, ha a traffipaxolás témája szóba kerül (saját kollégáikat fikázzák, hogy pontosabb legyek), utóbbi meg odafigyel, hova engedi kiállni a mérőautót. Mert amire a kommentemet írtam, az lefosott pálpusztai módon bűzlő szituáció. Felesleges, haszontalan (csak a bevétel szempontjából nem), a rendőrség respektjét még jobban sárba döngölő. De ha nekik ez kell..... Én utálnám, ha a munkámért utálnának, és bizony NEM vállalnám a feladatot. Mint ahogy a normálisan gondolkodó alkalmazottak, vállalkozók, illetve az őket megbízók is ugyanezt teszik NAGYRÉSZT. A muszáj nagy úr, ezt megértem. Emiatt a honvédség óta tartom magam a fogadalmamhoz: az én főnököm SOSEM fog parancsolni nekem ;)
OFF: a NAV csodálatos munkatársait pont ennyire tartom tiszteletre és megbecsülésre méltónak, amikor az újságost meg a családi, falusi kisboltost szarrá büntetik, amikor trükkös módszerrel "adócsaláson" érik. Mindenki tudja, mire gondolok, szerintem :(
Nem az a baj . Nagyon sok rendör barátom van és errefelé (akik ismernek tudják,hogy hol) az a filozófia,hogy kb szarnak a mérésre ,ellenben amiröl keekee beszél az a másik véglet,amikor a 40 kilós frissen utcára dobott örmester rálélvez a mérö kijelzőjére ha sikerül elkapnia valakit gyorshatjásért - azért ezekböl is akad bőven.
Ha te éjjeliőr vagy, megtagadhatod a főnöködnek azt a kérését, hogy kamerázd a behatolókat? Ha cukrász vagy, idegbe jössz, mert krémest készíttetnek veled? Vagy Valami tojáshabosat. Utóbbit én utálom. Ergo te egy rohadék vagy, mert a szakmád körében olyan tevékenységet is rádosztanak amit én vagy te nem szeretünk?
Remek reklám a rendöröknek : megfogtak egy blokkolós autót :) Sajna nem jön át,hogy milyen cucc lehet,de a csóka jó eséllyel most mártogatja a bökőt a beszerelőbe:)
Joci : En egesz 2011 februarjaig (2010 oktoberetol) 3 hetente jartam Marosvasarhely-Szeged utvonalat, Hodmezovasarhely es Szeged kozott utaztam minden egyes alkalommal (nempedig Nagylak fele). Annyit tudok mondani a Bekescsaba-Szeged utvonalrol, hogy 1x megfogtak az Anno Vendeglonel 150 km/h-val (vasarnap volt, nem volt senki se az uton, hogy utinfot adjon) egy Ford Focus rendorautobol (az ut szelen levo fal mogott alltak, meg a rendor felrenezett a lezer mellett, nezte, hogy nem vagyok normalis). Nem allitottak meg...nem volt blokkolom meg, radarjelzom meg se csippant. Utana ahogy beersz Vasarhelyre, a korforgalomnal, a 4 savos szakaszon vettem eszre a JMX rendszamu feher Renault-ot, szerencsere kozelrol merhetett, idoben lefekeztem. Meg ket alkalommal volt meres az uton, amit nem lattam : egyszer a kamionos kollegak (ekkor hetkoznap volt), jelentettek egy feher Opel Astra-t Oroshaza elkerulo szakaszan, utana meg az Anno vendeglonel a feher Megane-t (a kamionosok feher Suzuki-t mondtak, de elvegre mindegy). Ugyanakkor jelentettek egy alkalommal Berettyoujfalu fele Szeghalom nevu telepulesen valami kameras autot, de nem mentem arrafele, hiszen Sarkad iranyabol erkeztem...kb ennyit tudnek mondani
"Nem tudok segíteni olyan személyeken, akik szerint a városban általánosan megengedett 50km/h sebességhez képest a 70-es tábla sebesség korlátozástjelent, nem pedig enyhítést.
A KRESZ 14.§(6) pontja pontosan azt fejezi ki amit leírtam, a korlátozásokat muszáj feloldani a kereszteződésben, hiszen az oldalról bekanyaródó autós nem tudhatja, hogy a számára keresztúton milyen korlátozás van érvényben.
A nehézségekkel kűzdő 45. életévüket betöltők számára pedig javaslom a környékükhöz legközelebb eső jogi egyetemre való beiratkozást, hiszen számukra felvételi vizsga nincsen előírva."
Szegedről - Orosháza felé tudsz infót hol figyeljen apósom asszem nemsoká megy Galamb-börzére a Vásárhely - Szeged szakaszon tudja szinte mindig kint van a fehér Megan hol Kopáncs, hol Anno hol, a zajvédő fal mögül figyel mutattam már neki többször....
Neki nincs semmi védelem a régi tranyón és nem egy notórius gyorshajtó csak szeret haladni.....
Tegnap éjjel 1:00 körül M5 kivezető, ahol ugye 70 km/h van. Azonban néhány hónapja ha az utolsó lehajtónál letér valaki a szervizútra, ami az autópiac felé vezet, van egy 40-es tábla rögtön...szóval itt balesetmegelőztek fehér furgonból, oldalán kisebb méretű rendőrség felirattal. Éjjel 1-kor, amikor az autóforgalom kb 1 autó/perc, 2*3 sávosról térsz le 2 sávos út 30-40 méteres 40-es szakaszára...