Leteszteltem a motort, direktbe adtam rá 36V-ot, így elég nehezen lehetett lefogni.Azt hiszem mehetek vezérlőt venni.Képeket mellékeltem a motorról, nemrég vettem hibás állapotban. Sajnos nem tudom a műszaki adatait.Azt tudom,hogy Tornádó 36V-os és szénkefés a motor.A pontos típus, teljesítmény, stb. ?? Nem találtam a net-en sem. Üdv!
Bővebben?Hány voltos,és hány Ah-ás,és milyen tipusu.Ugyanis létezik az egyszerű felitatott savas munka akkupakktól-a Litium akkuk több változatában is.
Sajnos én is kipróbálás nélkül voltam kénytelen megvenni a Raptort mert nálunk nem forgalmazzák. Vagyis a Velox cargo lett volna helyben de az extra magas ár nem jött be nálam. Viszont szerencsém volt az üzlettel mert korrektek és azt kaptam amit kinéztem az oldalukon.
Jó felé keresed a megoldást.2008-ban vásárolt robogóm max.25km/h-ás sebességére a kereskedő állítása szerint ennyi lehet a max,mert le kellet butitani gyárilag őket,mert az akkori Eu szabály csak ekkora sebességgel engedte itthon forgalmazni.Azóta viszont ugye tudjuk változtattak a kerékpáros Kresz-ben is.
Abba igazad van, hogy tovább bírja az akku. De neked sem tetszene, ha a vásárolt cumó csak 80%-át tudja mint amiért fizettél. Sajnos az adott tipusból két féle leétezik, a 25 km/h-s és a 35 km/hs-s. Van üzlet ahol ez egyértelmű és az ára is mutatja. Valószínűleg kicsit huncut volt a bolt ahonnan vette. Capt.Ilbery az árból alkudott, a kereskedő meg a minőségből csak elfelejtette közölni. Persze, az is lehet, hogy a kis kínai csomagolt rosszul és nem megfelelő vezérlő került a pakkba. Összeszereléskor meg senki nem nézte.
Helló.Igazat adok neked abban hógy tényleg nem mindegy hógy 25-vagy 35 km sebességel közlekedünk, kébzeld csak el ha nálad még a sebességkorlátozó is szét lenne kapcsólva akor kórrekten 20km lenne a végsebessége de igy nálad csak 10km a végsebesség ez igy gondolom banális lenne,Mindenféleképen vid vissza ahol vetted mert ez igy nem stimmel valami nagyon le van szabályozva a járgányodon,meg a tájékoztatás is a vevök felé megtévesztö ebben az esetben.Csak egy hasonlatot mondanék más témában. egyik ismerösömnek egy stilh üzletben füszegélynyirót adtak el fükasza helyet,tehát sokszor nem korekt felvilágositásnak ez az ára. Üdv Tibi.
Mentem már lejtőn vele,kicsit gyorsabb volt azon azt tapasztaltam.Komáromban lakom.Sajnálattal hallom hogy leszabályozták a motorokat-gondolom nagy munka lenne ha nem lehetetlen ezen már változtatni.Pénzt már egyáltalán semennyit sem akarok e-kerékpárra fordítani-egyelőre semmiképpen.Az árát is éppen csak ki tudtam fizetni a spórolt pénzemből,egyelőre biztos hogy semmit nem költök rá.Viszont ha leszabélyozták akkor illett volna a kecskeméti fő forgalmazó honlapján is átírni a 35 km/h-s legnagyobb sebességet 25-27-re.Én csak azért vettem mert 35-re azért számítottam és nem mindegy hogy 25 vagy 35.Egyelőre bízok abban hogy a szervízben valamit tudnak vele csinálni ahol vettem.Hátha be tudják állítani hogy gyorsabb legyen.Én addig egyelőre nem szerelem szét.
Nálam példáúl a hidegben a télen se változik a kerékpár sebessége, a mútatók úgyanúgy viselkednek mindháromnál mint tavaszal.Hanem ahogy fólyamatosan fógy le az akuhasználat úgy csöken lassan a motor teljesitménye is,azonban a hatótávolság a megtet kilóméter valóban akár felére is csökenhet a kerékpároknál a téli hidegben. Bár kipróbáltam - 10 fókban is és a megtet út óda vissza összesen 28km egyfólytában megtet és csak utána merült le. Bár én móst a télen csak ha múszály és tiszták az útak, csak akor használom amúgy garázsban tartom öket, a 3db akkupakot pedig meleg helyen tartom havi egy töltéssel.Üdv mindenkinek Tibi.
Helló.A Greenews tipusú elektromosrobogók legalábbis az én 3-járgányom szénkefés motororal vannak felszerelve,én csak tudom hiszen tavaly cseréltem mindháromban szénkeféket.A végsebbeség kapcsán meg külön bringa kilóméterórával is kipróbálva úgyan ezeket az értékeket tudta.Tehát nem csal a gyári de ez nem jelenti azt hógy nem fórdulhat elö, a régebbi szériák szerintem kiseb motoral is jóbban mehettek.Ha nekem nem ezzek volnának akor a Greendinamik tipusu 48v-300wattos szénkefe nélküli roboszttus külsejü elektromosrobogó válna be ami az ismerösömnek 45-50 szépen eldöcög igaz ótt ez a gyári számláló adata,de együtt mocizva én csak kúlogtam a háta mögött.Üdv fuelope
ha komolyan gondolod, akkor várom az emailed az info@ebikeee.com címre! :) Jöhetnek a képek, és ha lehet, akkor pár soros leírást is kérnék, hogy a nem szakember olvasók is megértsék, miről van szó. Minden ilyen bemutatónak örülök, mert ez segít az elektromos járgányok népszerűsítésében! :)
Soha nem váltam volna meg az 1kW-s motoromtól, ha feliratkozhattam volna a vevőkörébe, de mivel csúcsban is elég nekem az 1kW, így olcsóbb akkukkal is elérem célomat!
Jó kis gépek ezek is, de szerintem nem kefés, hanem kefe nélküli a motorjuk! Nekem az eredeti motorom kefés, 48V/500W-s volt, azzal 40km/h-s tempóra volt képes a robogó! Rendes: számlálós, mechanikus kilométerórája van a masinámnak; 50km/h feletti sebességet mutatott, de bemértem és ténylegesen ez csak 40 km/h volt!
Ugye a saját sebességmérőjük által mért adatokat adtad meg?
Gondolod, hogy a hideg miatt megy lassabban? Próbáld ki egy enyhe lejtőn, s kiderül, hogy az akku nem bírja a hideg miatt, vagy leszabályoz a vezérlő, illetve a motor!
Talán egy éve gyártáskor drasztikusan leszabályozták a motorok fordulatát, ezért van az, hogy gyorsabb a régi, mint az új!
Lehet tuningolni a gépet, csak kérdés, hogy mennyire akarsz belemenni a dolgokba! Több megoldás is elképzelhető, de a sebességnövelés a hatótáv csökkenését hozza! Először talán érdemes lenne elgondolkodni "mociker" ajánlatán! Neki a barátja megválik a tuningolt, alig használt robogójától; 250 eFt-s irányáron kínálja! Annak a gépnek az akkupakkja 150 eFt volt, s a tuning is jelentős összegbe kerülhet; így az alapgépet szinte ingyen adja!
Helló.Van nekem 3db Greenevs tipusu kinai elektromoskerékpár robogo kinézetü járgányom 48v-250wattos szénkefés motorral,4db 12v-14ah aksikkal felszerelve 35-40km hatótával,A lényeg ezzeknél sem egyforma amig az elsö 35km,a második 37km a harmadiknál 42km a végsebesség tehát egy tipusnál 3 különbözö valós sebbeség más kilóméterórával is rápróbálva ezt nyújtotta nálam,A sebességkorlátozó nálam 2db sárga szinü vezeték ezt szét huzva 20km a végsebessége.Ezzek ma már 4-éves járgányok de én nem bántam meg öket akor 120,000ft-és 140,000ft kerültek.Üdv mindenkinek fuelope.
Mondtam is akereskedőnek hogy 170-180 körül láttam a neten,erre azt mondta az még tavalyi ár és hogy beüzemelési költséget is számolnak ám arra stb.Mivel a közelünkben nincs másik ilyen üzlet megvettem így is,nem is nagyon érdekelne ez a kis árkülönbség ha legalább 30-32-t menne a bringa.Nem bontottam még szét amúgy a burkolatát,az akksit vettem csak ki.A vezérlő valahol az ülés alatt van gondolom,nem akartam szétszedni nagyon nehogy kitalálják hogy elvesztettem a garanciát emiatt.Megbeszéltem az eladóval hogy megnézi hétfőn a vezérlőjét.Egyelőre ennyi.
Egyébként nekem gyanús, hogy amit széthúztál vezetéket az nem az igazi volt. Általában a vezérlőből jön ki egy szál egy fekete csatival és oda is tér vissza. Ha neked van igazad és a fékkar környékén kell széthúzni, jogosan reklamálhatsz mert nem hozza a gép a múszaki paraméterekben leírtakat. Lehet, spóroltak a vezérlőn és kissebb kaliberűt alkalmaztak.
A Veloxok irreálisan drágák pedig semmivel sem tudnak többet. Nemrég nézegettem a Velox Cargó-jukat ami az én Arizóna Raptoromnak felel meg. Az idei verzió négy fokozatú nyomatékkapcsolós a többi paraméter megegyezzik és ára 227 300,00 Ft. A Raptor három fokozatú nyomatékkapcsolós és idén 129.900FT. én még 117,900Ft-ért vettem tavaj nyáron. Igaz, ahol vásároltam az az ország legolcsóbb boltja és nagyon megbízhatóak.
Amúgy az eladó szerint a Tornádó trd 033-ban is erősebb 300W-nál az csak a hivatalos szerinte.Az azért rosszul esne ha kiderülne hogy a korábbi szériák tényleg jobban mentek és most valamit gyengítettek rajta,már csak azért is mert igen drága volt:190000-ért vettem.A közelben csak Veloxokat forgalmaznak még de azok úgy tudom még drágábbak.Ezt az árat amit én fizettem kissé sokallom érte,pedig ezt is alkudtam:204-re volt eredetileg beárazva.
Ez érdekes akkor.Hogy lehet hogy ugyanaz a típus ugyanazokkal a paraméterekkel nem egyforma sebességű?Talán más a vezérlőjük?Mert a motor és akksi ugyanolyan.A linkelt gép plusz akksikkal van felszerelve,nem tudom attól lett 35 a sebessége vagy neki alapból annyi volt?Bár gondolom hogy alapból mert a plusz akksi csak a hatótávolságot növeli.
Az utolsó linken a tulaj mondja a 35 km/h-t. Tehát vannak jobbak is belőle.
Mint korábban Dube koléga ecsetelte, a valós 300W-os vezérlő és motor a 25 km/h-t tudja. Ez a teljesítmény egyébként az e-biciklik hívatalos határa. A Raptorom papírforma szerint 300W-os de Dube koléga szerint inkább 450W. Ezért megy jó időben közel 40-et. Ő ért a dolgokhoz, lehet neki hinni. Persze most a hidegebb időben sokkal lassabban gyorsul fel és el is marad a végsebessége a nyáritól.
Igen ilyen.A 48V-os.Itt 25-nek írják de sok helyen többet írtak rá.Na mindegy ez van,talán melegebb időben eléri a 30-at is.A kereskedő meg azt mondta hogy "a tavszi szériák mentek mint a szél" állítása szerint 40-nel legalább.Ez akkor részéről bizonyára túlzás volt.
Jó ötlet köszi.48V-os lesz ez tényleg úgy nézem,de nem tudom miért van akkor 36V írva a tápkábelre (talán ez mindbe egyfélét raknak).Remélem a vezérlőn is lehet valamit állítani hogy kicsit feljebb vigyék a sebességet,32-35-tel már megelégednék.Igaz írják a kézikönyvben hogy hidegben esik a teljesítmény-bízok benne hogycsak ezért volt lassabb most.