Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

skorpio3 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102943

Azért ha megpróbálsz egy-két dieselt , járó motornál ráállsz a pedálra, meglepetés fog érni!

Fékpadon mire letaposnád padlóig, már réges rég blokkol a kerék...

Tapasztalatom szerint van olyan hogy álló helyzetben járó motornál le lehet taposni padlóig a fékpedállt, és jó a fék. Ezzel a témával az ATE is foglalkozott  több szerelő kérésére.

( Autotechnika újság )

Van persze olyan is ahol nem megy el a pedál, de ez az elsőt nem zárja ki.

 

Előzmény: csipy31 (102940)
csipy31 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102942

Igen, azt hogy elébe megyünk a nagyobb gondoknak. Nem várjuk meg amíg végleg tönkremegy valami, hanem előtte megtesszük a szükséges lépéseket hogy ne érjen kiesés, vagy kár.

 

Előzmény: kolcsar (102941)
kolcsar Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102941

Tudod egyáltalán mit jelent az,hogy "TMK"?:)

Előzmény: csipy31 (102931)
csipy31 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102940

Csak megjegyzésnek, ha fél órát fékezem a fékpadon, akkor se mehet be a pedál. Ha bemegy akkor rossz, ezen nincs alku. 

Előzmény: gesszti (102938)
csipy31 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102939

Az én véleményem más, akár abs akár nem abs akkor se puhulhat. Ezen nincs alku, nincs melléduma. Lehet okoskodni, de azt a pár vezérelt csodaszerkezetet leszámítva csak mellébeszélés. Az hogy kinek mi a véleménye róla mástéma, aki tudja hogy a folyadék nem összenyomható az tudja, aki nem az meg úgy járt. Én eddig minden kocsinál amin féket javítottam akkor mondtam rá hogy oké ha beültem, és a kis 46-os lábammal megnyomva nem ment lejjebb a pedál 1-2 perc után se. Ha bement a pedál  akkor megkerestem mi enged, csere és megjavítva. Ezek után is így lesz, és nyugodtan engedem el az ügyfelet útjára. Labilis fékkel nem engedek forgalomba autót, bárki bármit mondhat. Az én felelősségem, én megyek a sittre, az én érdekem hogy ha bármi történik akkor bármilyen szakértő, teszt és egyéb vizsgálat esetén bizonyítható legyen hogy nem én hibáztam, és nem én adtam úgy ki a kocsit hogy a főfékhenger egyik köre visszaenged. Ez nem vita tárgya. Aki puhulósan szereti az legyen az ő baja, meg azé aki javította. Nekem már volt pár ilyen esetem régen, minden alkalommal megállapította a szakértő hogy nem az én hibám. Inkább megcsinálom rendesen, és nyugodtan alszom.

Előzmény: vwopel (102933)
gesszti Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102938

Nem engedi el a nyomást, hanem erősebben fog, ahogy megy be a pedál. Hosszabb fékezésnél szinte el kell engedni a végére.

Előzmény: csipy31 (102930)
CAN BUS Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102937

:)

Előzmény: *Steve (102936)
*Steve Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102936

komojabb baja tuti nem volt max komolyabb

Előzmény: CAN BUS (102935)
CAN BUS Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102935

sziasztok. valaki nem ismeri ezt a kocsit,nincs e valami komojabb problémája

eggyik ismerősömet érdekelmé:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/80/audi_80_2.0_hibatlan_muszaki_allapot_-5506865

 

Paco155 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102934

Bocsi.  Ha nálad van a slukker akkor természetesen neked van igazad :P

Előzmény: vwopel (102933)
vwopel Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102933

Nemrég volt kitárgyalva az abs-taposom-puhul-és-mégis-jó.

 

Paco! a hónapokkal nem cicózunk. 08 09 10 11 12 ez már 5 éves!!!:DD

Előzmény: csipy31 (102930)
Paco155 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102932

Ez még csak 3 éves.. :P

Előzmény: vwopel (102929)
csipy31 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102931

10 ezerért nem kockáztat, látod vannak akik tudják hogy mire való a TMK :)

Előzmény: vwopel (102929)
csipy31 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102930

Szia, négy betü: sz-el kezdődik.

Kicsit belegondolsz, mondjuk éppen taposod a féket a hegyről lefelé mondjuk egy kereszteződésnél, és kicsit meredekebb az utca, a fékpedál meg lassan beljebb megy. Szerinted erre kell indoklás? Nem hinném hogy úgy tervezték hogy pumpáld 30 másodpercenként. Van ezeknél  egy szabvány hogy x nyomáson y óra alatt mennyit veszíthet. Jelzem óra, nem perc.... Amúgy mindegy ki gyártotta, egy fékrendszer nem engedheti el a nyomást, legalábbis úgy nem hogy azt érzékelni tudjuk, ha csak akarattal esetleg, de az mástéma.

 

Előzmény: gesszti (102925)
vwopel Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102929

"". 2008. évvégi gyártás. Azért biztos, ami tuti, tavasszal csere lesz.""

 

hatott rád csipy (4év=csere) :P

Előzmény: gesszti (102926)
vwopel Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102928

"":-( pedig ez főfékhenger hiba""

csak így, kerek-perec??

Előzmény: szeekelymarci (102921)
vwopel Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102927

""Ma reggel kipróbáltam álló helyzetben, járó motornál, párszor benyomva egymás után a fékpedált majd nyomva tartva, nagyon lassan megy be a fékpedál,""

 

És ezzel mit állapítottál meg?

 

Leállított motornál nyomkodd meg amíg felkeményedik, ezután várj egy fél órát és ekkor nézd meg az első nyomást, majd nyomj rá még egyet.

Előzmény: Faterson (102916)
gesszti Creative Commons License 2012.02.13 -1 0 102926

A múltkor lemerült akksi ~2 nap töltés után úgy néz ki, helyreállt. 12,7 - 12,8 V-ot tart üresjáratban, 10,5-nél nem megy lejjebb indítózáskor, és visszazöldült a varázsszem is. 2008. évvégi gyártás. Azért biztos, ami tuti, tavasszal csere lesz.

Előzmény: csipy31 (102924)
gesszti Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102925

Csigás: ha a motor áll, a pedál beton kemény, nem kúszik be. Járó motornál szép lassan bemegy. Újkora óta ilyen. Miért?  Amúgy a fékhatás tökéletes. Friss fékfolyadékkal is ezt csinálja.

Előzmény: csipy31 (102924)
csipy31 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102924

És ezt hányan nem értik meg........

Előzmény: szeekelymarci (102923)
szeekelymarci Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102923

azért mert ABSes, még ugyanúgy kell működjön mint egy sima ABS nélküli, az ABS nem a főfékhengerben van:-)

Előzmény: balage525i (102920)
szeekelymarci Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102922

sajna a tied is betegszik...

Előzmény: balage525i (102920)
szeekelymarci Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102921

:-( pedig ez főfékhenger hiba ,takaritsd ki aztán kiderül helyrejön-e vagy csere..

Előzmény: Faterson (102916)
balage525i Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102920

Nemtudom jelent-e valamit,

de nekem pl járó motornál, fékpedálon állva, szépen, nagyon lassan be lehet tolni a padlóig, az ABS üzemszerű működése következtében ('93as kocsi).

Előzmény: Faterson (102916)
csipy31 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102919

Szia 

Sokan jártak így, nálam is van egy golf ezzel a problémával. Ki kell ganézni-áztatni a szuszogót, meg új tiszta olajat bele azt kész jó esetben.

Előzmény: mj620di (102918)
mj620di Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102918

Sziasztok!

Báttyámnak van egy 1.3 as láncos  95 ös escortja!A nagy hidegben valószinű le fagyott a karter cső és ki nyomta a főtengely szimeringet és nyomta az olajat kifelé,de abbahagyta ,majd pár nap mulva ismét!Létezik olyan hogy vissza idomul a szimering?Vagy máshol nyomhatta az oljat?De ott felett már csak a vízpumpa van kívül!

Azért kérdezem hogy járt e már valaki így?

metalex Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102917

A féket benéztem egy sorral, a nyomkodást meg természetesen járó motornál értettem, mert csak úgy van értelme, akkor meg bebaltázna ha a negyedik után már felkeményedik :-)

Előzmény: 409 (102894)
Faterson Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102916

sziasztok!

köszönöm a hozzászólásokat! 

Ma reggel kipróbáltam álló helyzetben, járó motornál, párszor benyomva egymás után a fékpedált majd nyomva tartva, nagyon lassan megy be a fékpedál,

menet közben fékezéskor rögtön második benyomásra sokkal keményebb marad, és a fékhatás is jó

vwopel Creative Commons License 2012.02.13 0 0 102915

Ha tényleg nincs légtelenítő, akkor próbáld meg kézzel nyomkodni a radiátor csövét, állj lejtőre esetleg.

Abszolut nem normális eset, de már én is szaladtam bele opelnél és olvastam többről is.

Előzmény: tractorsound (102912)
Holdkóros Tónyó Creative Commons License 2012.02.12 0 0 102914

cam aro és Quattroman köszönöm a választ!

Előzmény: cam aro (102904)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!