Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zenezsalu Creative Commons License 2012.01.08 0 0 1071

Igen, ezt a bal láb a gázon, ezt már többször megkaptam, 189 cm magas vagyok és sehogyan se találom a kényelmes szék pozíciót. Nincs tempomatom, úgy gondoltam, hogy az csak autópályára jó, én meg ritkán járok azon, nagyrészt hegyi utakon (Erdély, Szlovákia, Ausztria) mászkálok. A középső konzol jobb térd az igen az borzasztó, beültem szalonban a Yettibe, Octavia-ba ugyanaz az érzés, csak a Superb-be volt más, de az nekem túl limunizos. Valószínű, hogy tempomat szerelés lesz belőle.

Előzmény: ZALAVAZO (1070)
ZALAVAZO Creative Commons License 2012.01.06 0 0 1070

Hú ez nem semmi!

Milyen magas vagy?

Én 200 cm, de ezekből csak a jobb térd, kontra középkonzol problémával találkoztam, habár a tempomatot még városban is használom.

Nem lehet, hogy egy kicsit megtekeredve (bal láb a gázon) vezetsz? :-)

 

Előzmény: zenezsalu (1063)
ZALAVAZO Creative Commons License 2012.01.06 0 0 1069

Én most novemberben estem túl a 60 e. szervizen.

Fickó bácsi korrekt módon összefoglalta, talán anyival tudom kiegészíteni, hogy számolj az első lengőkar hátsó szilentel is. - ha még nem volt.

És igen, 4 liter elég.

Szervízfüzetben egyébként találsz egy rövidebb összefoglalót a feladatok esedékességéről is.

 

Előzmény: Fickó bácsi (1068)
Fickó bácsi Creative Commons License 2012.01.04 0 0 1068

Szia,

ténylegesen valamivel több, mint 3 liter olaj megy bele olajcserénél, ezért a 4 liter elég.

60 ezernél cserélik a gyertyákat az olaj+olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő mellett.

2 évente a fékfolyadékot.

60 ezernél érdemes megnézni a hosszbordás szíj állapotát (lehet már csereérett), és kitisztítani a fojtószelepet.

 

A "nagyobb" szervízigény 90 ezernél jön: a vezérműalkatrészek cseréjével.

Előzmény: StSanya (1066)
Fickó bácsi Creative Commons License 2012.01.04 0 0 1067

Javaslom a tempomat beszerelését; a hosszabb utakon így pihenhet a jobb láb.

Előzmény: zenezsalu (1065)
StSanya Creative Commons License 2012.01.03 0 0 1066

BUÉK mindenkinek!

 

Néhány kérdésem lenne, ha volt már róla szó, akkor elnézést, próbáltam visszaolvasni, de nem találtam rá választ.

 

1,4 benzines 63 kW-os olajcserénél mennyit igényel vajon, 4 liter elég, kis tartalék maradékkal, vagy inkább 5 litert rendeljek egyből? 

 

60 ezres szervíznél cserélnek valamit?

 

Van-e esetleg lista a szervízperiódusok során végzett cserékről, mert nem találtam a neten...

 

 

Köszi előre is a segítséget!

zenezsalu Creative Commons License 2012.01.02 0 0 1065

Igzad van, a jobb lábamról lenne szó, szóval a lábtér nem elég.

Előzmény: roomster09 (1064)
roomster09 Creative Commons License 2012.01.02 0 0 1064

Balláb a gázpedálon ??

Előzmény: zenezsalu (1063)
zenezsalu Creative Commons License 2012.01.01 0 0 1063

Áldott Boldog Új Évet minden Skoda használónak! Magas ember lévén, problémás az első ülés beállítása a Roomsteremnél, középső konzolt térdem veri, bal lábam elzsibbad egy óra után a gázpedálon tartva , bármilyen ülés pozíciónál. Ha nagyon magasra állítom az ülést, akkor látóterembe zavaróan bekerül a szélvédő felső vége. Azon töröm a fejem, hogy milyen más Skoda ülése passzol ebbe az autóba? Van még valakinek hasonló tapasztalata?

kisszumi Creative Commons License 2011.12.21 0 0 1062

1.4 PD TDI-ben gyerekjáték, hóesésben, sötétben, szakbolt előtti parkolóban néhány perc az egész. Szerencsére mert évente kell cserélnem igaz ezek standard H7-es egy 1000-ért.

Előzmény: ZALAVAZO (1060)
Fickó bácsi Creative Commons License 2011.12.20 0 0 1061

Tegnap belenéztem az ügyeleti kocsi gépterébe is. Hát az 1,2-esnél még nagyobb "szívás" az izzócsere, mert bal oldalon van a légszűrő, így az akku előbbre került, a fényszóró izzókhoz már nem lehet hozzáférni tőle...

Előzmény: ZALAVAZO (1060)
ZALAVAZO Creative Commons License 2011.11.30 0 0 1060

Megnyugtat, hogy az izzókkal nem csak én szívok. - Bocs.

Az én módszerem nem segít rajta, mert én úgy oldom meg, hogy beugrok a szervizbe, ott hagyok pár ezrest, így kerülöm el a szenvedést.

 

Előzmény: Fickó bácsi (1059)
Fickó bácsi Creative Commons License 2011.11.29 0 0 1059

Üdvözlet a Car-társaknak,

 

valamikor tavasszal volt értekezés a különféle, "emelt fényerejű" izzókról. Én márciusban tettem be a fényszórókba a Tungsram "90%-kal erősebb" fényerejű izzóit. Eddig bírták,  azaz kb. 280 üzemóra elteltével egy hét különbséggel égett ki mindkettő.

Nem tudom, másnak van-e pozitív tapasztalata; szerintem három-négyszeres árat a "sima" izzóhoz képest nem ért meg.

A tapasztaltaktól kérdezném, hogy az első helyzetjelzőben a kocsi elejének lebontása nélkül csak nőgyógyász-kezekkel lehet izzót cserélni, vagy van valami hasznos trükk a virsli ujjú tulajdonosoknak? (Különösen a jobb oldalon nagyonn benszülött a szerkezet.)

zenezsalu Creative Commons License 2011.11.27 0 0 1058

Köszönöm a választ!

Előzmény: Donibcsi (1056)
armatura Creative Commons License 2011.11.16 0 0 1057

Nagyon köszönöm a választ. Így még él bennem a remény, hogy az üléssor valóban állítható.

A skoda boltokat megnézem, köszönöm az ötletet.

Előzmény: Fickó bácsi (1055)
Donibcsi Creative Commons License 2011.11.16 0 0 1056

Nem. Garis még, vidd be. Láncszett csere.

Előzmény: zenezsalu (1053)
Fickó bácsi Creative Commons License 2011.11.15 0 0 1055

Szia,

hátul a két szélső ülés hossz irányban is állítható. Ehhez javaslom, hogy ülj rá az ülésre és úgy próbálkozz "magad alá nyúlva" (némi erő kell hozzá, hogy megmozduljon.)

A csomagtérbe való félköríves tartó szerintem legfeljebb libatoll szállítására használható; a dinamikus erők hatására már 1-2 kilogramm tömegű cuccnál nem működőkéondolom érdemes néhány skodás boltot megkérdezni (pl. Tatai út, Ecseri út, hogy van-e és ha igen, mennyiért.)

A radar érzékelőjéhez nem tudok hozzászólni. A műszerfal alatti rkeszek elég idétlenek így, nem tudom, létezik-e fedél hozzájuk.

Előzmény: armatura (1054)
armatura Creative Commons License 2011.11.15 0 0 1054

Sziasztok,

Múlt héten vettem panorámatetős, 3 éves, 1.4 16V-es Roomstert. Nagyon tetszik csak 1-2 dolog hiányzik még és /vagy nem működik.

Szóval van pár kérdésem:

1. A hátsó üléssort előre,hátra is lehet állítani? Nekem nem sikerült hiába húztam fel az ülés alatti fogantyút.

2. Ha hiányzik belőle pár csomagtéri rögzítő cucc (félköríves műanyag tartó, kerékív feletti polc, csomagtérháló, stb) hol érdemes venni?

3. Tolatóradar "szemét" vagy érzékelőjét 2 nap után benyomta a lányom. Hogyan szedjem ki, vagy hogy férek hozzá? Csak szervízben?

4. Elől a műszerfal alatt vannak rekeszek, de nem zárhatók. Ezeket lehet vajon cserélni fedeles, zárható (mármint nem kulcsra szeretném zárni) tetejűre?

 

Köszönöm

zenezsalu Creative Commons License 2011.10.21 0 0 1053

Szervusztok! 1,2 TSI zörgő hangot ad a motor hidegindításkor, amíg felkapja az olajat (kb2-3 mp). Ez rendben van így?(Láncos motor, 24.000 km)

ZALAVAZO Creative Commons License 2011.09.12 0 0 1052

Szervusz bordoLX,

én egy 1.4 (86LE) benzinest használok, és nagyon szeretem.

Na, azt azért meg kell vallanom, hogy nem a motor miatt. Korábban 2.0 alatt nem volt autóm, így kezdetben rendkívül gyengének éreztem.

Az ereje nem nőtt, de ma már egymáshoz szoktunk. Én nem erőltetem, ő pedig 50000 hibamentes kilométerrel ajándékozott meg.

Szabálykövető hétköznapi autózáshoz pont elegendő. Ami kínos: bekapcsolt klíma, erős helymenet.

Fogyasztás: 50535 km teljes átlaga: 7,01 l/100km. Max: 7,9 l/100km Min: 6,2 l/100km

Az gondolom, nem bánod meg, ha egy Roomster mellett döntesz.

 

Előzmény: bordoLX (1046)
roomi Creative Commons License 2011.09.10 0 0 1051

HI. Volt fabia II. 1.4 86 le, roomster scout 1.4 86 le+ chip. Van Yeti 1.2 tsi 105. A Yetiben kellemeset csalódtam ezzel motorral. Na ja mennék az 1.8 tsi 160 le-sal is. Én már nem venném a skodába ezt a szívóbenzinest. Irdatlan mennyiségű cucc elfér benne. Nagyon szerettük. Mentem 1.2 tsi 105 le roomsterrel. Bőven jó és mosolyogni fogsz vezetés közben.

Sok sikert, jó nézelődést. Újat vagy használtat gondoltál. Áll a piac nyerő helyzetben vagy. Ezt tapasztaltam a Yeti vásárlásnál is. Főleg vidéken és nem az über arc budapesti kereskedőknél.

Előzmény: bordoLX (1046)
kisszumi Creative Commons License 2011.09.08 0 0 1050

Én egy 1.4 PD TDI-t használok már 4 éve minden gond nélkül, nagyátlag 5,5l/100km. Minden napi használtra kiválló.

Előzmény: bordoLX (1046)
zenezsalu Creative Commons License 2011.09.08 0 0 1049

Szia!

Nekem egy 1,2 TSI 105 LE-s van, szerintem kell ennyi hozzá megpakolva klímával, de ez tulajdonképpen pénz kérdés, hozzá lehet szokni egy kevésbé dinamikushoz is (előző autóm egy dízel Berlingo volt). Itt már dícsérték a kis dízelt is, olvass vissza. Az 1,4 benzinesbe még bele lehet tenni chipet is. Sok szerencsét a vásárláshoz!

Előzmény: bordoLX (1046)
roomster09 Creative Commons License 2011.09.04 0 0 1048

1.6-ossal járok, alul van nyomaték, 160-ig van erő is, e felett már semmi. Ha tök sík úton (M5) mész, lassan fölmegy 180-ig és ott a vége. De akkor 12,5 a fogyi!

Előzmény: bordoLX (1046)
Donibcsi Creative Commons License 2011.09.04 0 0 1047

2800ft egy gyári olajszűrő....ez tényleg méregdrága?

Előzmény: prehi (1045)
bordoLX Creative Commons License 2011.09.03 0 0 1046

Sziasztok!

 

Most egy 1.3-as feliciát használok, és hezitálok a Fabia II (combi) és a Roomster között. Az 1.2-es ki van zárva. Használt dízelektől félek (1.9-es ritka, drága, 1.4-es nem tudom milyen megbízható) 1.6-os benzines szintén ritka. Szóval marad az 1.4-es benzines. Nem tudom, mennyire boldogul ez az 1200 kg-mal. Fábia combit tűrhtően viszi, azzal oké. A roomster viszont a fiatalossága miatt tetszik.

Kinek milyen a tapasztalata a motorokkal.

 

Előre is köszi mindenkinek

prehi Creative Commons License 2011.08.10 0 0 1045

Kösz az infót, hétvégén lecseréltem az olajat, de jött anyósom /azóta is nálunk van :-( / és erre már nem jutott időm.

A ZS+U -nál szoktam alaktrészeket venni, sajnos ennek a szűrőnek a dobozán nincsen semmi felirat, de legalább a szűrőn fel van tüntetve a légáramlás íránya. Nagyon rossz, hogy a méregdrága gyári és a használhatatlan kínai gagyi között nincsen sok választása az embernek....

Üdv:

prehi

Előzmény: Fickó bácsi (1044)
Fickó bácsi Creative Commons License 2011.08.04 0 0 1044

Az anyósülésnél feküdj alá a műszerfalnak; a középkonzolhoz közel találsz két elhúzható műanyag csúszkát; ha azt eltolod (ha jól emlékszem egymás felé), a pollenszűrő a kerettel együtt lefelé kihúzható. Csak jó minőségű szűrőre érdemes cserélni. (Olcó pici kínai, amit mindegy hogy raksz bele, nem jó akkor sem, ha a dobozra rá van írva az 'original parts'.)

Előzmény: prehi (1043)
prehi Creative Commons License 2011.08.04 0 0 1043

Sziasztok!

Cserélt már valaki roomsterben pollenszűrőt? Kérlek segítsetek, hogy hol találom!

Kösz:Prehi

zenezsalu Creative Commons License 2011.07.31 0 0 1042

Arra gondoltam, hogy megnézetném, illetve lecseréltetném a váltóolajat, most 18.500 a km óraállás.

Előzmény: szimizso1 (1040)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!