Esetleg a csatlakozásoknál kontakthiba ! Széthúzod WD40-el befújod összerakod.
Tudomásom szerint a vizpumpád az kiszolgálja a motor hőigényét! Nem segít az a kis keringető be menet közben. Annak a szívattyúnak a szerepe a motor elsődlegesen a hengerfej optimáli hőfokra hűtése álló helyzeben!! Ezzel védekeznek a V motorok leállítás utáni túlhevülése ellen. Nálam ( járó motornál) ha túlmelegszik 2 ventillátor megy , viszont ha leállítom ( gyújtás levesz) abban a pillanatban indul a 3.is+a keringető.
Néha (eddig 2x fordult elő), inditás után égve marad a TC és az ABS kontroll lámpája. Leállit, újra indit, akkor jó. ABS-kocka halálozása várható?? Jobb esetben csatlakozók dzsuvásak....
Motortérben bal oldalt elől hütéskörben van egy kiegészitő elektromos szivattyú. Az egyik szerepe, hogy a motor leállitása után a ventillátor leállásáig keringtesse körbe-körbe a vizet a rendszerben. Másodlagos funkciója - és ebben erősitsetek meg -, hogy menet közben rásegit a hütőviz keringetésére?? Ha igy van, akkor mi inditja és állitja le? Ha valóban ez a másodlagos funkciója, akkor kizárásos alapon ennek az elégtelen müködése lesz a gond....
Volt egy pillanatra valami zavarom és eljátszottam a gondolattal, hogy beülök egy kombi dízel omegába, úgyhogy már előre lezsíroztam mindent, de szerencsére az utolsó pillanatban megjött az eszem :)))) Amúgy az Asconám TD bár azt te nem láttad, mert túl fiatal vagy :))
1,7 baros turbónyomással elérhető a 220LE, Vilike annakidején 1,6-ot töltött az Omegájára, de neki nem volt hozzá értelmes adagolója szóval az övé lehetett vagy 160LE.
Ha tényleg van rajta egy nagyobb turbó, meg mondjuk krézi épített rá egy értelmes adagolót még el is tudom hinni mondjuk a 200 lovat, de hogy pl. kuplunggal ezt hogy bírja azt nem tudom és azt sem, hány hetente kell hengerfejet cserélni. Amúgy a DTI-t egy csippel fel lehet húzni 190 körülre......persze az teljesen más technika.