Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alfás Theo Creative Commons License 2011.12.09 0 0 639

8o)

Úgyanezt írtam én is. De ennek ellenére mégis használják azonosítás miatt a szervek a saját adatbázisban.

Előzmény: betg (637)
Fabbri Creative Commons License 2011.12.09 0 0 638

Úgy tűnik tényleg 11.2m a forduló kör, több helyen is ezt láttam.

Szinte hihetetlen, mert nekem kevesebbnek tűnik, bár így is veri a Citroen C4-et.

Fabbri

Előzmény: ekokarbon (635)
betg Creative Commons License 2011.12.09 0 0 637

No ez azért nem teljesen így van jó pár autót vittem egyedi forgalombahelyezésre kapott egy motorkodót azt jónapot fotozni tényleg kell de nem kötelező már 2 éve a motorszám , azért van neki is csak motorkód a forgalmiban.

Előzmény: Alfás Theo (630)
Xisco 3.3 TDI Creative Commons License 2011.12.08 0 0 636
Sziasztok. Szuksegem lenne min.3 tolatoradarra. Nekem 1 2008-as 807-em van,de minden megoldas erdekel. Akinek van ilyen az ne tartsa vissza. Torott is jo,ha nem mukodik az se baj,bemutatora kell. Segitsegeteket elore is koszonom.
ekokarbon Creative Commons License 2011.12.08 0 0 635

Az alábbi oldalon ez olvasható: Fordulókör: 11.20m

http://auto.osszesauto.hu/prg/autoinfo5.kk?fnMID=35118

Hogy ez mennyire hivatalos, nem tudom.

Előzmény: Fabbri (633)
tomsojer Creative Commons License 2011.12.08 0 0 634

Igen, így van. De csalóka, mert ha úgy érzed, hogy borítasz mindent az elejével, még akkor is van 40centi.

A hátuljáról nem is beszélve, hogy a belsőtükörben úgy érzed, hogy már tolod már, de még van ott bőven hely.

(...már kezdek megbízni a tolatóradarban,de mégis:)

Előzmény: Fabbri (633)
Fabbri Creative Commons License 2011.12.08 0 0 633

Sziasztok!

Tudja valaki hivatalos forrásból, hogy mekkora a fordulóköre a Phedra-nak? (azt vettem észre, hogy valamin nagyon kicsi lehet, mert 3 szűk sávon kényelmesen megfordulok vele.)

Fabbri

Fabbri Creative Commons License 2011.12.08 0 0 632

:-) igen igen a motorszámot akartam írni, nem is értem miért írtam alvázszámot, az tök máshol van :-)

Fabbri

Előzmény: betg (629)
bt74 Creative Commons License 2011.12.08 0 0 631

Még mindig SOS kéne a porlasztócsúcs

 

BOSCH SZÁMA: 0445110057 4db kellene

 

peugeot 2.0 HDI

 

 

Ha tudtok segítsetek!

Előzmény: bt74 (617)
Alfás Theo Creative Commons License 2011.12.08 0 0 630

Egy picit finomítanék ezen, mert a motorszámot tényleg csak kód alapján írják be a forgalmiba, DE az NKH-s szemlén megkeresik a motorszámot, rögzítik a rendszerben, ugyanúgy mint a kmóra állását is! Fényképezik és a képeket is csatolják az anyaghoz az adatbázisba.

Majd a műszaki jegyzőkönyvvel, amit kiadnak, mégy el a NAV regadós osztályára, ahol szintén felviszik az azonosítónak nem használt motorszámot! Megállapítja a kocsi euro környezetvédelmi besorolását a saját adatbázisából, egyezteti az eredeti - esetemben német - besorolással és az NKH-s besorolással.

Ha minden oké, akkor kiszabja a díjat.

Tehát tényleg nem kell a motorszám.. 8o)

 

Előzmény: betg (629)
betg Creative Commons License 2011.12.07 0 0 629

A motorszámot ette meg a rozsda , a kintről behozott autóknál nem nem vacakolnak csak a motorkodót írják be mert kb 2 éve nem kötelező a motorszám megszünt mint egyedi azonositó jel .

Előzmény: Fabbri (628)
Fabbri Creative Commons License 2011.12.07 0 0 628

Sokaknak van ez így. Tipikus jelenség, a burkolat nélküli motornál. A rozsda megette az alvázszámot, mert olyan okosan van elhelyezve.

Ezekben a típusokban (és korban) általában akkor olvasható a morotszám, ha folyik az olaj, mert akkor nem rozsdásodik. :-)

(szerelő mondja, nem magamtól jöttem rá)

Fabbri

Előzmény: bt74 (627)
bt74 Creative Commons License 2011.12.06 0 0 627

Köszi mindkettőtöknek.

 

Érdekes a forgalmiban a motorszámnál csak ennyi van RHT semmi szám!

 

Az alvázszámnál stimmel (a kocsin most nem tudom megnézni)

tomsojer Creative Commons License 2011.12.06 0 0 626

Persze, RHT (DW10ATED-4).

Előzmény: bt74 (624)
xmbela Creative Commons License 2011.12.06 0 0 625

Az alvázszám 6-7-8. betűje.

Előzmény: bt74 (622)
bt74 Creative Commons License 2011.12.06 0 0 624

Létezik, hogy az enyém RHT ?

Előzmény: tomsojer (623)
tomsojer Creative Commons License 2011.12.06 0 0 623

Üdv.

 

Normál esetben a motorszám első 3 karaktere pl. RHW (2,0HDI - meg még a 120 lovasban RHK).

Előzmény: bt74 (622)
bt74 Creative Commons License 2011.12.05 0 0 622

üdv

 

Honnan tudom meg a motorkódom?

Előzmény: bt74 (617)
sasparipa2011 Creative Commons License 2011.12.05 0 0 621

Sziasztok !

 

Mivel eladóvá vált a szeretett Citroen C8 2.2 HDI Full extrás családi autónk, a mai napon végigolvastam a topicot. Bevallom a topic végigolvasása után már nem is annyira akarom eladni : ) mivel nekem a sok leírt hibajelenség közül nem nagyon volt egyik sem tapasztalható eddig.

 

Szóval nem feltétlenül és nem mindenáron szeretném eladni, de azért feltettem a használtautóra.

 

De nem is ezért írok ide, hanem a következő infók megosztása és 1-2 kérdésem miatt:

 

A fogyasztással is teljesen meg vagyok elégedve:

 

Amióta megvettem, 2009 június óta tapasztaltak:

 

Városi  fogyasztás télen: 8,5-9,2 l

(nekem 10 fok alatt mindig beindul a kiegészítő fűtés, de elérve a kívánt hőfokot magátol leáll és kikapcsol):

 

Országút: 5,8-6,5 l (85-95 km/h)

 

Autópálya: 7,2-8,2 l (120-130 km/h)

 

Általában ahol tehetem tempomatot használok.

 

A mérési eredményeim közel szélcsendes időben mért tapasztalataim. Természetesen egy szembe szél vagy egy jó kis hátszél le és felfelé is viheti az értékeket.

 

Továbbá: valaki kérdezte még sok sok hozzászólással ezelőtt, hogy létezik e az, hogy nem nagy kijelzős autóban lehet-e navigáció, ha annak a kezelőszervei megtalálhatók a konzolon.

A válasz, igen, létezik. Nekem is ilyen volt az első C8-asom, rendesen ment benne a navigáció, ugyanaz a fejegység volt benne, ugyanazok a kezelőszervek mint a nagy kijelzősben, csupán nem a nagy kijelzőn jelent meg a térkép, hanem igen lebutított formában a kis középső zöld kijelzőn. (az élmény természetesen nem egyenértékű teljesen a nagy kijelzőssel, de a kijelzéstől eltekintve minden ugyanúgy működik benne és ugynazok a térképszoftverek jók hozzá mint a nagy kijelzős RT3-ashoz). Amelyik kocsiban tehát gyárilag a fórumtárs által belinkelt képen látható kezelőszerv van, az a kocsi bizony navigációs.

 

 

kérdéseim:

 

Van e lehetőség arra, hogy a gyári RT3-as beépített telefonos rádiót gyári RT4 es vagy RT5 ösre kicserélni.

Illetve hogy van e lehetőség kicserélni a zöld háttérvilágításokat narancssrgára (mint amik a 2006-os és utáni évi modellekben van ?)

Ha igen, akkor mi kell hozz ? teljes panel csere ? vagy elég izzókat cserélni ?

 

 

 

A válaszokat előre is köszi,

 

Üdv: Sasparipa

 

 

bicyclerepairman Creative Commons License 2011.12.04 0 0 620

Üdv K-api!

Olvass vissza a fórumon  (kb. 1-7 oldal) légyszíves. A kollégák kimerítően felvilágosítanak mindenről...

Szerintem viszont nem Szervízkönyvet keresel, hanem Kezelési-t, amit szívesen megküld bárki, ha egyébként nem találod a google-ban (én is onnan lőttem egyet a Phedrámhoz, ami a te autód fogadott tesója) Ha nem boldogulsz vele, jelezd és küldöm az enyémet, bár az Lancia kezelési lesz.

Üdv és sok sikert az új masinához!

 

Előzmény: K-api (618)
bt74 Creative Commons License 2011.12.03 0 0 619

Szerintem a fiatban sem lehet kikapcsolni, autómata. + 10 fok alatt bekapcsol, ha a hűtővized 50 fok alatt van.

Előzmény: K-api (618)
K-api Creative Commons License 2011.12.02 0 0 618

Tisztelt Klubtársak. Nemrég vettem egy Fiat Ulysse 2,0 JTD 2001-es autót. Ezzel kapcsolatban kérnék segítséget. Az állófűtés indításonként fűteni kezd. Hogyan lehet kikapcsolni illetve kézi kapcsolásúra átalakítani. Szeretnék venni szervízkönyvet is. Üdv Kapi tel:06-20-3177542

bt74 Creative Commons License 2011.12.02 0 0 617

Még mindig SOS kéne a porlasztócsúcs

 

BOSCH SZÁMA: 0445110057  4db kellene

 

peugeot 2.0 HDI

 

 

Ha tudtok segítsetek!

Előzmény: bt74 (614)
betg Creative Commons License 2011.12.01 0 0 616

Érdemes várni jövöre lemegy a regadó és kintről hozni akkor legalább tudod ,hogy 250e km van benne álltalában egy ilyen autóval kb évi 40-50ekm mennek a többi csak illuzió, a motorja simán kibír 500ekm is csak az autót kell körülötte megvenni mégegyszer.

A legnagyobb gondja ezeknek az autóknak egy tervezési hiba , mégpedig a burkolat nélküli motor , a legnagyobb gond ,hogy a porlasztók olyannyira belerohadnak a hengerfelybe , hogy csak roncsolással ,vagy szikraforgácsolással lehet kiszedni ilyenkor a porlasztók 99% nem élik túl de könnyen hengerfely csere lehet belőle . De természetesen van azért amiből ki lehet venni .

Leírok egy tanulságos történetet.

Adott egy lancia phedra 2.2hdi

Az egyik porlasztó elkezd rakoncátlankodni , majd egy pár hónap múlva nincs rendes alapjárat.

No mi legyen ??? A helyén meg sem kisérelem kiszedni mert tudom ,hogy esélytelen .

Motor ki hurrá.

Vegyük ki a porlasztót hajrááá!!!

A porlasztó kinevet minket az össszes!!!

Karesz barátunk hozza az ultrabrutál töbszörösen továbbfejlesztett kb 15 kg súllyal rendelkező kb másfél méteres rángató eszközt

másfél liter izzadság után vizionálja ,hogy vagy a szerszám szakad szét vagy a porlasztó fog beleszakadni a hengerfelybe..

Motor csere + 4db bontott porlasztó , természetesen agyon rézsprézve ,hogy mégegyszer ne rohadjon bele.

Mind ez egy porlasztó cseréből indult, és miért mert ezek a kretén gyárak nem raktak rá egy pár fityinges burkolatott.

Ugyan ez a motor a személyautóknál le van burkolva ott minden esetben ki lehet venni a porlasztókat.

 

Előzmény: Fabbri (600)
betg Creative Commons License 2011.12.01 0 0 615

Szia de írd ide a motorkódót is mert elég sok féle 2.0hdi van ,a tiéd 2.0 16v hdi 107le amit csak az egyterüekbe szereltek és csak ebben van ilyen porlasztó ha jól emlékszem a bosch szám vége 058 de nem vagyok benne biztos le kéne olvasnod.

 

Előzmény: bt74 (614)
bt74 Creative Commons License 2011.12.01 0 0 614

Tud valaki SOS-ben  peug 2.0 HDI bontott porlasztókat? Nagyon besz..tam vele.

Előzmény: bt74 (608)
tomsojer Creative Commons License 2011.12.01 0 0 613

Vazze, ez ám a marketing! Legalább 100 topikba beírtad.

Előzmény: Als2 (612)
betg Creative Commons License 2011.11.30 0 0 611

Szia ha nem boldogulsz hívj fel az adatlapomon megtalálod a számomat .

 

Előzmény: bt74 (608)
phedrás Creative Commons License 2011.11.30 0 0 610

Senkinek ne higyj, a magánszemély is ugyanúgy visszatekerteti az órát mint a kereskedő!

Én is belecsúsztam ebbe, 160 ezerrel hirdették 6 évesen én hülye meg elhittem, kiderűlt hogy amikor behozta 270 volt benne!!

Előzmény: grkr (609)
grkr Creative Commons License 2011.11.30 0 0 609

Köszönöm mindenkinek a tippeket és a segítséget. A piros, V6, automata C8-ról sikerült lebeszélnetek.

 

Mivel az automata alapfeltétel lenne, tovább keresgélek. Szinte lehetetlennek tűnik hazai, lekövethető példányt találni, de remélem sikerül.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!