Azon a fa építményen nem lehetett nagy dolog átrendezni az ablakokat. (Ld. a PETŐFI különböző korban készült képeit)
A Várfalvit átnézve még a HIRSCHAU -> StEG-I. -> MÁV-II. -> MÁV VIII. -> ALGYŐ -> CETINJE jöhetne szóba, de az jóval kisebb. (45 m) Ez pedig egy komoly nagy hajó. (I. FERENCZ JÓZSEF -> KARAGYORGYE -> MFTR-I. -> BEOGRAD = 68 m)
Van számos apróbb eltérés az általam ismert, Regiszterben szereplő képekhez képest, de ez bőven belefér a képek készítése között eltelt idő alatt könnyedén elképzelhető kisebb átalakításokba.
A Magyar Műszaki és KözlekedésiMúzeum (MMKM), a Magyar Hajózásért Egyesület (MHE), a Magyar Tengerészek Egyesülete (MATE), a TIT Hajózástörténeti, -Modellező és Hagyományőrző Egyesület (TIT-HMHE), a Közlekedéstudományi Egyesület Közlekedéstörténeti Szakosztálya (KTE-KSZ), meghívja Önt az Adria Magyar Tengerhajózási Részvénytársaság megalakulásának 130. évfordulója alkalmából megrendezésre kerülő konferenciára, melynek témája: „Az Adria Rt. és a magyar tengerhajózás” Időpont: 2011. november 29, kedd, 15:00 Helyszín: A Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum előadóterme 1146 Budapest, Városligeti krt. 11. Program: 15:00 – 15: 20 Köszöntőt mond: Jáky Gábor, elnök,MHE 15:20 – 18:00 Előadások Capt. Horváth József: Az Adria Magyar Tengerhajózási Részvénytársaság története Dr. Krámli Mihály, PhD.: Új kutatási eredmények a Szent István csatahajó történetéről Dr. Zsigmond Gábor, PhD.: A magyar kereskedelmi tengerhajózás első világháborús veszteségei, különös tekintettel az Adria Rt. hajóállományára Dr. Mészáros Balázs: Hajózást érintő törvények a két világháború közötti Magyarországon Dr. Balogh Tamás: Az Adria Egyesület, a civil szervezetek, és a magyar tengerhajózás