Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19366

Majd nézd még meg hogy nem e mozdulhatott el a gújtótekercs. Egyébként ha semmi mással nem lesz gond a végén ő is lehet a hunyó de még ne kapkodjuk el.  

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19365

Akkor adj hálát az égnek. ;-)

Előzmény: JanikaS (19363)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19364

Nekem kínaim van,Praktikeres ilyen. 

 

eddig 8 órát tettem kb. bele semmi baja. 1:35-el bejárattam, állítottam a karbin mert nem volt rendes elfogadható max fordulata, nem volt pörgös, én azzá tettem egyből, aztán 1:40-es keverékkel nyúztam.

 

 

Na nem érdekes, gondolom most kivagy kissé ábrándulva ebből a fajtából.


Szokott lenni tavasszal az ALDI-ban GARDENLINE kínai kasza 30 ezerért.

Sokan dícsérték itt a szezonban. Ez az

 

 

Ettől függetlenül halottak napja ide vagy oda, szerintem ne temesd még el a géped.

 

;-)

 

Előzmény: JanikaS (19361)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19363

A hengerrel nem rég találkoztam belülről:):), vannak karcai, de nem láttam olyan mélynek, ogy gondot okozott volna.

 

Előzmény: Törölt nick (19362)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19362

Jó. Még azért ne temesd el. Nem tett jót neki az 1:25-ös keverék kúra, de azért nem hiszem hogy 10 üzemóra megölte volna. Vagy legalább is bízom benne. 

Holnap ha 1:40-el nem indul, és leveszed a kipuffot akkor beáltni  a hengertérbe, a dugót látni fogod a gyűrűkkel figyeld hogy nincsennek e függpleges karcolások. A gyertyalukon keresztül is egy kis kulcslukvilágító, vagy valamilyen ledes kis elemlámpával érdemes bevilágítani alsó holtpontra állított dugónál, és nézni a hengerfalat karcolásügyileg. Ha nincsennek mély karakteres karcok akkor még nincs gáz. 

 

Egyébként szokott lenni 30 ezerért tavsszal ALDI-ban gardenline kasza az is jó. De ne menjünk ebbe még bele, bízok benne hogy én Gyúrcsók Rigó a kínai kasza távgyógyító a segítségeddel feltámasztom azt a kaszát. :-))))

Előzmény: JanikaS (19360)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19361

Milyet érdemes megvenni?

Abszolut nem ipari célra, csak ha szeretném elindítani, induljon.

Ennyi a kritérium.

Előzmény: JanikaS (19360)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19360

Straus azt hiszem.

AL-KO most 46e.

Előzmény: Törölt nick (19359)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19359

Szerintem általában túl  drága szokott lenni. Az is kínai na nem rossz kasza csak szerintem aránytalanul drága.

 

Hol vetted a mostani kínaid, milyen márkanév van  a matricáján? 

 

 

Előzmény: JanikaS (19358)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19358

Meg fogom próbálni.

Egyébként al-ko bc 4535-ről tudunk valamit?

Érdemes felé élindulni?

Előzmény: Törölt nick (19357)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19357

Hogy miért nem kérdeztem meg ezeket még a délután azonnal!!

 

Próbáld meg most 1:40-el. Számtalanszor elhangzott a fórumon a kínaiknál hogy nem szabad betartani az 1:25-ös előírt arányt, a kínaiak azért írják rá mert a fos ócska olajaikat veszik alapul. 

 

Csoda hogy ezidáig bírta.

 

 

1:40-et neki. 

 

Lehet hogy a kipuffi eltömődött, ha 1:40-el se indul, vedd le a kipuffogót nézd meg a kipuff torkot a hengeren tiszta e és ellenőrizd a dobot hogy nincs e eltömődve. 

Előzmény: JanikaS (19356)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19356

1:25ös keverék van előírva neki, ezzel nem is volt gond, ratioparts 2t olajat használok, a gép kb 10 üzemórát ment.

légszűrőt tisztának találom.

Néha kicsit füst jön belőle:):), de tiszta.

Előzmény: Törölt nick (19355)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19355

Légszűrő tiszta? Nem túlságosan olajos? 

Előzmény: JanikaS (19352)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19354

Mennyi idős a gép, milyen 2T olajat használsz és milyen arányban kevered a benyát?

Előzmény: JanikaS (19352)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19353

Az övé meg ráadásul 90 napos.  Azt tudtam hogy az egy hónapos még jó most legalább tudom hogy az egy hónaposnál idősebb már nem nyerő. 

 

 

Előzmény: Törölt nick (19351)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19352

kicseréltem a benzint frissre, kijárattam a hengerből is, de nem történt változás.

Ugyanúgy puffanás a vége.

Nem tudom mi lehet...

Előzmény: Törölt nick (19351)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19350

Hát, minden esetre próbáld meg friss keverékkel az állottat meg töltsd ki valamibe, a pumpedlivel pumpáld ki a karbiból is, a gyertyát vedd ki, és párszor járasd meg a dugót a berántóval hogy kicsit kiszellőzzőn a henger, majd gyertya vissza, friss keveréket a tankba és szerintem röffenni fog mint a vásári disznó. :-DDD

Előzmény: JanikaS (19349)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19349

Gyári kínai gyertya nincs már meg. Az üzemanyag mondjuk nem friss. Nem évek óta áll, de egy ideje nem ment(kb 3 hónap).

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19348

Üzemanyag friss vagy állott ?

Előzmény: JanikaS (19346)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19347

Nem baj, a gyári kínai gyertyája meg van még? Rakd be és próbáld azzal. Ha  avval is ugyanez a helyzet akkor tovább nyomozunk. 

Előzmény: JanikaS (19343)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19346

Szikra van, minden rántásnál, folyamatosan.

Előzmény: Gypsy56 (19345)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19345

Szikra van ?

Előzmény: JanikaS (19344)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19344

Próbáltam melegíteni, meg is tisztult tőle szépen, de nem lett jobb a helyzet.

Előzmény: JanikaS (19343)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19343

Most NGK BM6A van benne, ezzel eddig működött aránylag rendesen.

 

Előzmény: Gypsy56 (19342)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19342

Szerintem elsőre rakj bele egy normális gyertyát .

Előzmény: JanikaS (19340)
pintérjani Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19341

Értem.Tehát az indítási művelet rendben.

Ezek szerint valami gyújtásprobléma lesz.Majd jönnek a szakértő topiktársak és megmondják ,hogy mi lehet a gondja.

Előzmény: JanikaS (19340)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19340

Kínai gép.

Anno ezt mondták, itt a topikon-így indult is szépen:

Gyújtáskapcsoló be, pumpálok, szivatót rá, gázt fél állásba, rántom, indul, szivatót vissza.

Most is így próbálom, 5-6 rántás után durran, füst jön vissza a légszűrőn.

 

Előzmény: pintérjani (19339)
pintérjani Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19339

Szerintem gyújtásprobléma.

De kezdjük az elején:

-milyen gép

-hogy indítasz?gyújtás kapcsoló "start" állásba,szívató ráad,rángat?ilyenkor röffen és leáll?

Előzmény: JanikaS (19338)
JanikaS Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19338

Sziasztok!

 

A problémám a következő:

Mikor berántanám a gépet, nem indul, 5-6ik rántásnál durran egyet.

Szikra van, szerintem benzin is, mert van némi füstje rángatásnál.

Szerintetek?

Előre is köszönöm.

Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19337

Valamint a Dolmar, Castrol, Repsol, stb olajjal is. A szempont ez: API-TC .

Előzmény: Törölt nick (19336)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 19335

Mert a 40 osztható 8-cal .  :-)))))))))))))

Egyébként meg ahogy a kicsi Rigó megírta. Direkt jót tesz némi plussz olaj .

Előzmény: Törölt nick (19333)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!