Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Trebitsch Creative Commons License 2011.10.24 0 0 1837

...illetve: ha PWM jelként dolgozzálk föl, vagyis az érzékelő jelét négyszögesíti az ECU, aztán a kitöltési tényező adja a töltőnyomást, akkor akár még jó is lehet.

Előzmény: Törölt nick (1835)
Trebitsch Creative Commons License 2011.10.24 0 0 1836

Műszaki hibára gyanakszom. :)

(Konkrétan méréstechnikaira.)

Előzmény: Törölt nick (1835)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.24 0 0 1835

Újabb csoda. Opel Corsa D 1.3 Fiat Multijet motorral.

 

 

Töltőnyomás, és a töltőnyomás érzékelő feszültségjele sorosan. Hogy a picsába nem követik egymást?

jeepy Creative Commons License 2011.10.21 0 0 1834

Srácok beindult a Corsa! :-)

 

Csak nem értem hogy miért nem volt hiba kód ha valószínüleg kontakt hiba volt vagy a főtengely vagy a vezértengely jeladók csatlakozójánál.

 

Mivel már az összes vezetéket átvizslattam gondoltam csak  kínozom magam addig amíg sikerül a szkóppal  jó jelet mérnem és mindkét jeladót néztem.

Sajnos az mscope nem tudja párhuzamosan mérni a kettőt.

 

A vezteng hal jeladót mértem éppen amikor észrevettem hogy püfögi a benzin permetet a gyertyáknál kifele. Akkor már hallottam hogy megy a pumpa is.

 

Elötte az OP-Commal tesztelve minden hengernél volt szikra és minden müködött amit csak vezérelni tudott.

 

Mégegyszer köszönöm mindenkinek a segítséget!

Kolcsár 1 Creative Commons License 2011.10.20 0 0 1833

http://www.obd-codes.com/

 

Na itt van egy egéssz értelmes oldal:)))

Ha beirjátok a googl-ba és a forditásra klikelve még valamennyire értelmezhetö magyarul is!!

Kolcsár 1 Creative Commons License 2011.10.20 0 0 1832

A P1000 DTC !!!

Az EEC V műkődés közben folyamatosan tesztel ciklusokban bizonyos fokozatokat. Az 1. ciklus a hideg periódus, amiben is alapvető értékeket figyel. A 2. ciklus a teljesen üzemmeleg motor és katalizátor-lambdaszonda. Ezt csak akkor tekinti befejezettnek, amikor üzemmelegen mindent átnézett. Kétszer annyi ideig tart, így ez csak azt jelenti, hogy a folyamat még nem ment végbe és mielőtt kész lett volna a második ciklus, le lett állítva a motor!!

Menetközben is szokta sajátmagát elenörizni a rendszer,és ha olyankor van leállitva amikor nem ment végbe a teszt akkor is kiadja a következö kiolvasásnál!!!

Előzmény: Törölt nick (1825)
Kolcsár 1 Creative Commons License 2011.10.20 0 0 1831

Pedig,egéssz jó igazi foghagymás lángosokat lehetett kapni:))))

Kiváncsi leszek mi lessz a helyén??

Ha azt is úgy elszarják mint a Garay piacot akkor ott se lesz nagy forgalmuk:(((

 

Kolcsár

Előzmény: Törölt nick (1827)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.20 0 0 1830

Kösz Urak!

 

Opel Astra Saga folytatása: Hát nágyon szuper áz áutó tezsvírem. Hoztam egy új labdaszondát,

tegyétek má bele.

 

Csak kicsit volt törött a porcelánja...természetesen örülünk minden pozitív visszajelzésnek.

C20NE Creative Commons License 2011.10.20 0 0 1829

Rendszeresen, ne törődj vele, elmúlik...( törölni nem engedi! )

Előzmény: Törölt nick (1825)
w.lacika Creative Commons License 2011.10.20 0 0 1828

valaminél egyszer néztem.hogy 3vezeték ment rá,

az egyik test

a2. szivatyu testszál

a 3. a vezérlőbe nent

 ha leoldott akkor nem adta tovább a testet se szivatyunak se motorvezérlőnek.

Előzmény: vwopel (1824)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.20 0 0 1827

Apropó. Ez a piac (helye), itt már nem eszel lángost.

 

Előzmény: Kolcsár 1 (1826)
Kolcsár 1 Creative Commons License 2011.10.20 0 0 1826

Igen ez Ford betegség:)))

Nem kell vele foglalkozni elinditod és kis idő mulva eltünik  ez a hiba kód:)))

Előzmény: Törölt nick (1825)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.20 0 1 1825

Üdv!

 

Ford Focus C-Max 2005 HXDA m.kód p1000 OBD rendszerteszt nincs befejezve.

 

Találkozott vele már valaki?

vwopel Creative Commons License 2011.10.19 0 0 1824

Inercia kapcsoló, csak a szivattyú szálát szakítja meg.

Előzmény: w.lacika (1823)
w.lacika Creative Commons License 2011.10.19 0 0 1823

fiatos voltam ott az új autóknál is volt olyan ,hogy a reggeli fagynál kiugrott  ,mert ugye itt egy golyó van beszoritva két  érintkező közé, és ha egy kicsit ki van ugorva de még érintkezik akkor előfordulhat ilyen.

nekem volt olyan autóm ami hirtelen gázadásra leált ,és ez okozta a hibát, egy ktyu után pórázon jött be , visszanyomtam ,és utána megszünt a leállás is.

 

a helyét sajnos nem tudom pontosan ,tipuson belül is szokott változni. (padlólemez az ülés alatt, tűzfal belül, motortér tüzfal vagy valamelyik nyulvány, müszerfal alatt a "kardánalagúton")

Előzmény: jeepy (1822)
jeepy Creative Commons License 2011.10.19 0 0 1822

gondoltam én is rá de azt gondoltam hogy nincs olyan benne.

De hol van?

Meghát esti leállás után reggel nem indult. Nem mentek neki, nem értesemmi behatás.

 

Előzmény: w.lacika (1821)
w.lacika Creative Commons License 2011.10.19 0 0 1821

már több autónál is  találkoztam hasonló hibával ,és én elsőnek az ütközésleoldó kapcsolót(vagy ki ,hogy nevezi) szoktam ellenőrizni.

utoljára egy  egyszerü összekötő gömbfej  csere után nem idult egy corsa a tulaj ki volt akadva (meg akarta várni az autót,mert messziről jött) mire rájöttem,megnyomtam és indult.

Már a kontártól ,kezdve a barbárig mindennek elmondott.

 

Előzmény: jeepy (1817)
jeepy Creative Commons License 2011.10.19 0 0 1820

Köszi 409!

Abban tudnál segíteni hogyan ellenőrizzem a gyújtás oldalt?

A trafó csatlakozójánál mindent rendbe találtam a data szerint.

Mit kell, lehet még megnézni?

Előzmény: 409 (1819)
409 Creative Commons License 2011.10.19 0 0 1819

"Közben az kiderült hogy csak a üzemanyag relét nem húzza be és ezáltal az injektorok se mennek és valahogy nem csinál szikrát."

 

 Na mégegyszer. Amíg nem derül ki, hogy miért nincs gyújtás, (szikra) felesleges a tápszivattyúrelével küzdened!!! Azt gyújtás nélkül nem fogja behúzni!!! Az immo nem a gyújtást veszi el!

Előzmény: jeepy (1817)
henger fej Creative Commons License 2011.10.18 0 0 1818

Köszönöm, persze másoknak is a hozzászólást, az ötletet.

 

Beszámolok majd a fejleményekről, ha szétbontom...

 

Ja..., találtam magyar oldalt is, anno középiskolai tananyag volt, csak azóta alakítgattak rajta:

 

http://www.lezo.hu/szerkezettan/tankonyv/tankonyv-web/hajtas/eroatvitel/sebvalto/automatikus/fokozatmentes/multi.html

 

Előzmény: C20NE (1805)
jeepy Creative Commons License 2011.10.18 0 0 1817

igen, a 18-as és 51 es lábat kellett és az is OK!

Közben az kiderült hogy csak a üzemanyag relét nem húzza be és ezáltal az injektorok se mennek és valahogy nem csinál szikrát.

A gyújtótrafó csatijánál minden szálnál azt mérem amit kell.

Persze csak álló motornál.

A trafó Ohmjai is jók.

 

Ezért gondolom / persze segítségeitekkel / hogy esetleg az ECU-ban bekapcsolva maradt az indításgátlás.

Állítólag az OP-Com-mal meglehet nézni az állapotát. / és remélem kiis lehet törölni vele /

Vagy ECU javítás vagy csere.

A Scanmaster által kiírt adatokn elegek a megfelelő ECU kiválasztásához

A felprogramozására tudtok vkit Budaörs körzetében?

Köszönöm

Előzmény: Törölt nick (1815)
jeepy Creative Commons License 2011.10.18 0 0 1816

igen, azok OK

Ez olyan ,a szívó torkon hátul 2 csatival A és B

 

Előzmény: cam aro (1813)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.18 0 0 1815

Gondolom a vezetékeket kimérted...?

Előzmény: jeepy (1812)
ferixa Creative Commons License 2011.10.17 0 0 1814

Igen, újonnan vettük, csak még nem volt idő alaposan átnézni. Telepítette az ESI - t az üzletkötő, pár dolgot elmutogatott, és már le is lépett. Van hibakód értelemzés, és kapcs rajz, meg vezetett hibakekesés is.

 

Most gumiszezon kezd beindulni, úhogy majd később.

 

Köszi!

Előzmény: Törölt nick (1807)
cam aro Creative Commons License 2011.10.17 0 0 1813

forele, ecu tap+test rendben van ?  

Mi is a tipus, vagy inkabb, szivotorkon hatul az ecu ? ..mert az a fajta szokott meghalni. 

Előzmény: jeepy (1812)
jeepy Creative Commons License 2011.10.17 0 0 1812

Pont ez a magas hogy nincs hibakod se főtengely, se veztengely hiba se ami magyarázná hogy miért tiltja ezeket

Marad az ECU csere?

Előzmény: Törölt nick (1811)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.17 0 0 1811

Ha az immo tilt le, hibát kell, hogy tároljon a motorvezérlőbe.

Ha jól tudom, a tápszivattyú relé egyik lábát az indításgátló

kapcsolja, a másikat a motorvezérlő (talán ezt írtad is).

Előzmény: jeepy (1810)
jeepy Creative Commons License 2011.10.17 0 0 1810

Sziasztok!

Az OP-COM-mal megtudom nézni hogy milyen állapotban van az immo?

Corsa ZX10E  / tilt vagy nem /

Köszönöm

Törölt nick Creative Commons License 2011.10.17 0 0 1809

Kapcs rajz van hozzá az ESI-ben, meg egyebek. RB kód: AUD 1054

Előzmény: henger fej (1804)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.17 0 0 1808

Az automata váltókhoz kuka vagyok.

Előzmény: henger fej (1804)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!