Én eddig a Mapei Prosfas nevű termékét használtam, az hihetetlen, mit csinált egy sok éves, és "slaggal" bontható betonnal.
Garázzpadló volt, beltérben, és a magasnyomású centiket vett ki belőle, áttértünk a sima locsolótömlős tisztításra, de azt se bírta.
A kicsi baj csak az vele, hogy nem olcsó, viszont 25 literes kannákban kapható csak.
Nem tudom, mi lesz a helyiségben a burkolat? Lap? Gyanta? Marad, csak nem akarod, hogy elkopjon?
Alternatív megoldásként van egy javaslatom, bár nemtom, merre lax. Nekem van egy kb. 10 liternyi, ami nagyjából egy hónapja maradt meg, tehát friss. Ha érdekel, és tudunk vhol találkozni, szívesen odaadom, hogy ne kelljen 25 litert megvenned.
Az a 10 liter kb pont elegendő lenne a 25nm-re. A termékismertetőjét, és az árát átküldtem mélben.
Ha úgy döntesz, hogy mélyalapozod inkább (az is jó lehet, csak kérdés, mennyire porlik jelenleg), az első réteget higítsd túl, azaz kb másfél-kétszeresére, mint a normál ajánlás, és a második beeresztést csináld az előírás szerinti higítással.
"A legjobb megoldás az aljzatszilárdító lett volna (ez egy vízszerűen folyós anyag), a tetején homokszórással, amihez tud kötni a kiegyenlítő."
Konkret markat, tipust tudnal javasolni?
Nekem is ez a problemam, a kazanhazamban-tarolomban (25m2) malik a beton. Egy honapja lett lehuzva, padlofutes nem lesz. Meg semmit nem csinaltam vele csak kisoportem 3-4 lapat cementszinu port a tetejerol, megdorzsolve morzsalodik. Jarolapozva lenne, mit tanacsolsz, mit csinaljak vele?
A pereme az sima vagy van lehajtás rajta vagy vastagabb ott mint egy 1-2 cm beljebb? Általában ha van valami vastagítás vagy peremezés az a szerkezet egy megerősítése. Ha teljes terjedelmében alá van dolgozva vagy később kifújásra kerül habbal nem okoz gondot.
Lehet, hogy nem jó topikban érdeklődöm, de nem találtam jobbat.
Kérdésem lenne. Ha úgy férne be egy akril kár, hogy annak pereméből 2-3 cm-t le kellene vágni, akkor vághatom-e, lehet-e ebből bármilyen károm, bonyodalom, stb.?
nem tudom, wedit még nem használtam. legutóbb favázra csavarozott zöld (fürdőszobai) gipszkartonnal takartam fürdőkádat (és erre került a csempe). erre volt hely. aggódtam, hogy gyenge, mi van, ha véletlenül belerúg a gyerek. de úgy tűnik, a csempe elég jól merevíti :-)
ismét kérdeznék,... lett egy befutot burkoló... aki megcsinálja a panel fürdőt...
de kérdésem a következő...sarokkád..elöfalzáshoz van aki ytongot mond van aki azt mondja jó a vedi lemez is... akkor melyik? Nyilván vedi lemezt házilág csinálnák.. de az most nem lényeg..:)
komromisszumos megoldás az ablak és fal között tér kitöltése extrudált poliszirol tömbből kivágott darabokkal, tuti hőhídmentes :) de ha a belső oldalon rögzíteni akarsz bármit erre a felületre, akkor hagyj teret egy betonyp lemeznek is.
A falazás még el is megy (főleg a többi hiba fényében), de mondjuk azt a nagyobb áthidalót, ami alól a fotó is készült, nem ártott volna teljes téglára ültetni...
Nagyon sok mindenre. Attól függ, csináltál-e már ilyet, vagy legalább láttad-e, hogyan csinálják azok, akik tudják ... :)
Szilárd, és pormentes alap, megfelelően elkevert anyag, fogas simítóval elteríteni, tüskés hengerrel buborékmentesíteni (nem árt a szöges cipő ... ) é satöbbi ... Sok mindenre kell figyelni. Sok esetben eltérőek lehetnek a keverési, bedolgozádi ajánlatok.
Bármilyet is veszel, kérj a Gyártó által kiadott Termkismertetőt, és Használati utasítást, és aszerint csináld.
Én mindig azon gondolkodom, miért vesznek az emberek ilyen esetben áthidalót, mikor a koszorúból megfelelő vasalással simán kialakítható megfelelően szigetelve az áthidaló. Ha magasabbra hagyod a nyílást mint a nyílászáró az sem baj, max beteszel XPS lapot az ablak beépítésekor föntre és még a szigetelésed is jobb lesz.
Köszönöm a választ! Padlófűtés nem lesz. Ebben az esetben melyik terméket javaslod? Inter projectet láttam jó áron egy katalógusban, csak lehet nem olyan jó a minősége? Kiöntésénél mire ügyeljek?
Sem a nyomó, sem semelyik más szilárdsági tényezője nem felel meg a kívánalmaknak!
Aljzatkiegyenlítő KELL, és még az se mindegy, milyen. A 7 zsák egy info, de nem mellékes, mekkora a legnagyobb vastagságod, amit ki kell egyenlíteni. Sőt, ha pl. padlófűtés lesz, akkor annak megfelelő kell, pl. Novoplan 21.
- Gyors szilárdulású önterülő aljzatkiegyenlítő simítóhabarcs 1-5 mm rétegvastagságokhoz. Padlófűtésre és görgőszékek alá is alkalmazható. ANYAGIGÉNY: 1,6 kg/m2/mm, nettó listaára 156,-Ft/kg
Sztem a mélyalapozó is kétséges megoldás, ha morzsálódik a beton (bocs KömKel), persze attól függ, mennyire.
A legjobb megoldás az aljzatszilárdító lett volna (ez egy vízszerűen folyós anyag), a tetején homokszórással, amihez tud kötni a kiegyenlítő.
Most már mindegy, de azt nézd meg, hogy a mélyalapozó beszívódott-e eléggé, mert ha csak a teteén képezett egy réteget, esetleg együtt fogy feljönni a kiegyenlítésed az alapozóval.
Ha fel lehet húzni, vagy ha egy fényes, sima réteg van rajta, ne tedd rá a kiegyenlítőt, mert valszeg kopogni fog, esetleg feltépi a megégett betonot felső részét.
Ha baj van, keress meg telefonon, szívesen elmondom bővebben.
Mélyalapozva tegnap, lefestve ma lett. Holnap készülne az aljzatkiegyenlítés, csak kérdés ki lehet-e váltani csemperagasztóval, meg hogy annak mennyi a száradási ideje.
Az aljzatkiegyenlités előtt mindenképpen kell mélyalapozó, az megköti a morzsalékos részt. Ha ezt kihagyod, akkor a kiegyenlitő réteg egyszerűen fel fog jönni, semmi haszna nem lesz.