Vigyázz nehogy injektor legyen! Ha olyan csörgő hang mint régen a benzines autók voltak ha alacsony oktánszámú benzint kaptak az injektor is lehet. Simán megolvasztja a dugattyút.
Ez egy erőteljes ciripelő, csörgő hang ami alacsony fordulattól , ha nagyobb gázt adok jelentkezik , de 2500 ford . fölött elhallgat .... azért gondolom , hogy amikor nagyobbat tol a turbó talán megfeszül és ciripel ----- tehát a lapátok hozzáérnek a turbóházhoz ami ciripel , csörög , bár lehet akkor már inkább szarrá hullott volna a fordulat miatt .
Azt nem mondtam. Az enyémnek is van egy fura hangja, ha meg van pakolva, emelkedő van és lemegy a fordulat 2000 alá. Megvan a hang lassan 8 éve :-). Sosem sikerül megtalálni.
Nagy tiszteletemet élvező sprinter 313 cdi 2000 es évjáratú tgk.-m erősebb gázadáskor furcsa ciripelő hangot ad egy bizonyos fordulatszámtartományban , turbó? gyanus , leszedtem a turbócsövet a turbóról , kicsit? lóg kotyog de szemre nem látom semmi jelét annak hogy beleverne a lapát a házba ... bár a kipuff. felöli részét nem láttam .
Gondoltam valakinek volt már hasonló problémája és tud tanácsot adni .
Amúgy sprintert vennék zártat , nem dobozost , 6 lapost , 6 gang gyors és erős ...
Az a baj, mivel senkinek nincs elég pénze, inkább megvesszük a kétes eredetű (=egyértelműen lopott) olcsó dolgokat, de azzal nem számolunk, hogy ez valójában mennyibe is kerül: Autótolvaj észreveszi, hogy el tudja adni egy bizonyos típus alkatrészeit --> lop még, hogy eladja. És mi a biztosíték, hogy nem pont a mienket lopja el legközelebb?
Tudom, most az jön, hogy ha nem én veszem meg 20.000ért a 60.000km-t futott motort turbóstul, úgyis megveszi más... De legalább az én lelkiismeretem tiszta marad, és nem merítem le a tolvaj készletét -->nem kell ujra feltöltenie.
Én már hívtam fel hasonló hirdetést, az azt mondta: nincs semmilyen papírja, nincs rendszáma, nincs kulcsa. Mindenesetre az automata váltót megvenném belőle.
Minnél többet használom a Mercit, annál jobban szeretem. Ilyen egy jo kocsi! Vizet mondjuk kicsit fogyasztja, de csak egy cső ereszt, meg a szervóólajat csöpögteti.
Miért ájultok ennyire a 4x4esekre? Télen-nyáron sokat megyünk mindenféle 'terepen' (értsd autópályától úttalan utakig), de a 2hajtott kerék és 4 minőségi hólánc mindíg kisegített.
Tényleg, egyáltalán hosszú tengelytávosból létezik összkerekes?
Mégegy kérdés/kérés: Amennyiben valakinek lenne 4 db (vagy 2-2) kidobásra ítélt, mindegy milyen állapotú 225/70 R15 C (NEM duplakerekesre való) gumija, legyen oly szíves ne a kukába dobja, hanem a csomagtartómba. Ki szeretném próbálni, hogy mit szólna a járgány, ha hátra feltennék ilyen, nagyobb kerekeket. Valószínüleg éppen elférnének egymás mellett, de ez nem biztos. Jo lenne, ha kevesebbet forogna a motor, teljesítményből még így is maradna elég.
Itt van ez a 4x4-es T1,már régóta nem tudják eladni,nincs jó állapotban az kétségtelen de ha belegondolunk hogy 2200euro ért Németbe még normális hátsóst sem veszel akkor meggondolandó,persze tudni kéne hogy ez házi 4x4 vagy valamelyik cég alakította át.
Üdvözletem! Kapcsolási rajzot keresnék Sprinteremhez 1995 312D manuális és 1996 312D automatához. Az automata váltót és a benne lévő extrákat szeretném átépíteni a manuálba és ehhez lenne szükségem a kapcsolási rajzra.Ha valaki tud ebben segíteni.Előre is köszönöm.