Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gessztenye1 Creative Commons License 2011.09.23 0 0 48

Hello!

 

Nem a vezérmű tengely, hanem az un. "okoskerék". Ez felelős azért, hogy kis fordulatszámnál is legyen nyomatéka a motornak, és nagy fordulatnál is megfelelő legyen a gázcsere. Azt csinálja, hogy a vezérműtengelyt fordítja egy kicsit előre-hátra, hogy a megfelelő üzemállapothoz illeszkedjen. Amikor áll az autó, és már kopott ez a kerék, akkor lefolyik belőle az olaj, és addig kattog-kerreg indításkor, amíg fel nem töltődik újra.

 

Sajnos nem olcsó ez a kerék. 40-50e Ft-os kategória, viszont nem feltétlen kell az egész vezérlést cserélni. A szíjat mindenképpen, és ezt a kereket. Vízpumpát cseréltetek akkor, amikor a vezérlést? Ha nem, akkor azt is kell cserélni. Az feszíti a szíjat, és 90-120e km-nél el szokott fáradni. Ha megáll, akkor szakad a szíj.

 

Okoskerék cserekor talán egy olajcserét is megejtenék. 7500 Ft egy 5 literes kanna elf 5w40 sxr olaj, (elvileg az NF jelű is jó, hasonló áron van) és 1500-2000 Ft az olajszűrő. Nem érdemes kispórolni.

 

Pest környékén tudok csak jó szerelőt ajánlani, a 20-négynyolcvan-21-nullanyolc számon keresd Zoltánt, munkaidőben.

 

Itt lehet, hogy Miskolc környéki szerelőt is tudnak ajánlani, vannak azon a környéken is klubtagok.

 

Azért a 160e-t egy kicsit sokallom. :-/ márkaszerviz...

Előzmény: Dorisz5 (47)
Dorisz5 Creative Commons License 2011.09.22 0 0 47

Sziasztok!

Renault Megane Garndtour 1,6 16V ketyerénk van,2003-as évjáratú!

 

1 hónapja igen csúnya kerregő hangot ad indításkor,egy kis gáz,és szépen jár az autó!

A vezérlés májusban lett cserélve,olaj,minden...!

 

Olvasgatok ám hogy a vezérmű tengely hibás ezért a hangért,keresgélek ,de igazi árat nem találok,most vagy vak vagyok vagy nem tudom...

 

Ha valakinek volt ilyen problémája,és tud segíteni,annak meg köszönném előre is!

 

Ami még fontos,Kazincbarcika,Miskolc vonzáskörzetében ha tud valaki ajánlani megbízható szerelőt,azt is megköszönném!

 

(Ma hívtam a Renault szalon-t Miskolcon,és azt mondták komplett vezérléssel csinálják csak,ami 160000ft)

 

Ehhez is jöhet hozzászólás,hogy ilyen esetben hogy szokták megoldani! :-)

gessztenye1 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 46
Előzmény: kapus30 (45)
kapus30 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 45

köszi.

gessztenye1 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 44

Írd be a sima "megane klub"-os fórumba is. Ott "egy kicsivel" nagyobb a mozgás.

Előzmény: kapus30 (43)
kapus30 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 43

Sziasztok!

 

Bontottam egy 2006-os évjáratú Megane II-t 1.6 16v  csomó bontott alkatrészem van .Ha valakit érdekel írjatok ,megegyezünk.

davinci007 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 42
Hello!
Lenne egy kérdésem, hogy Renault Megane II-re megfelelő-e a 6jx15 ET50-es felni? Felmegy az autóra, próbáltam, csak nem tudom hogy lesz-e valami stabilitás probléma vagy hasonló. 195/65 R15 téli gumival használnám. A segítségetek előre is köszönöm!
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.16 0 0 41
renault 4x100 gyári lemezfelni 16os 8ft/db
80%os téligumival205/55 50ezer/4db
felnit darabra is adok,vagy egyben a 4db-ot!
Van 15ös 4x100 gyári lemezfelni is 7000/db 4db van
06702489805
saskacsa@citromail.hu
diagnet Creative Commons License 2010.02.10 0 0 40
Üdv!

Megane II kombi (grandtour) hátsó csomagtér ajtót, első-hátsó szélvédőt, jobb hátsó sárvédőt, jobb hátsó lámpát és jobb tükröt keresek.
Az elérhetőségem publikus. Köszönöm!
Girály228 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 39
Sziasztok! Renaultba való VDO Dayton CHD 602S típusú CD tárhoz keresek vezetéket Din-es csatival, vagy olyan infót ahol ebben tudnak segíteni! Kösz!
alkatresz.dci Creative Commons License 2010.01.25 0 0 38

Sziasztok!

KAROSSZÉRIA ELEMEK, MEGANE II-hez 

MOTOR ALKATRÉSZEK MEGANE II, SENIC II ESPACE, NISSAN, VOLVÓ, MITSUBISHI 1.9dci-hez

Látogass el a honlapra, nézd meg, h milyen alkatrészben tudok segiteni, de hívhatsz mobilon is, ha esetleg nem találtad a megfelelő alkatrészt.
Kedvezőek az árak, több tételnél még kedvezmény!

Érdeklődj mobilon, hívhatsz hétvégén is
70/ 669-22-06  vagy  20/ 252-75-96
http://renaultalkatresz.5mp.eu
www.renaultalkatresz.5mp.eu

alkatresz.dci Creative Commons License 2009.10.03 0 0 37

Sziasztok!

Valakit érdekelne, vannak eladó megane II alkatrészek
20-40% olcsobban a bontókban lévő áraknál.
Pl. Xenon(kompletten inditóval, motorral).
Turbó kb 2000km van benne
garantáltan és még garanciával. Légzsékszett.
Karosszéria elemek (3 ajtós)
Ülések(bőr, fűthető) kompletten oldalkárpittal egybe.
Stb.... Hívj és érdeklődj 20/ 252-75-96
Inkább mobilon mert e-mailt ritkábban nézem.

7vgn is hívhatsz bátran!

QQ07 Creative Commons License 2009.08.13 0 0 36
Komoly problémám van egy Renault K9K diesel motorral, kíváncsi lennék találkozott-e valaki hasonlóval. Egy 2-éves Nissan Qashqairól van szó, de mivel ez egy új modell és Nissanos vonalon még nincs ezzel tapasztalat, hátha itt tanácsot tud adni valaki.

A motor 1,5 dCi, 78 kW, úgy tudom az új Méganokba is szerelik (a korábbi verzió - ha jól tudom - kisebb teljesítményű, nem tudom, a felépítése ugyanaz-e?).

Szóval rendszeresen karban tartott járgány, intenzív de kímélő használat mellett (főleg hosszú utakra viszem), 2 év után, 134.000 km-nél furcsa kopogás lépett fel a motortérből. Gyorsításkor vibrációt és némileg csökkentett teljesítményt lehetett tapasztalni. Megállás után kiderült hogy alapjáraton is hallatszik a hang, csak nem olyan durva mint nagyobb fordulatszámon ill. terhelés alatt.

Rövidre fogva: kocsi szervizbe, befecskendező-hiba első körben kizárva, szaki asszogya egyértelműen mechanikai hiba, a hang a motor felső részéből származik. Hengerfej le, vezérműtengely ki, akkor derült ki hogy a vezérműtengely 4-es és 5-ös bütyke alaposan el van kopva (tolómércével is mérhető, kb. 2 mm-rel rövidebbek a többinél!). A bütyök alatt lévő "csészék" hasonlóképpen megkopva, ennél a kettőnél elég rendesen.

A szaki NEM a Nissan szakszerviz, hanem egy valóban SZAKI, gari után oda hordtam a járgányt, 120.000 km-nél a vezérműszíjat is ő cserélte. Miután kiderült hogy az említett "csészék" egy cikkszám alatt 25 méretben rendelhetők (25 ezredmilliméter különbséggel), nem tudta bevállalni a javítást (a méréshez spéci szervizkütyü kell, ami a helyi Nissan szerviznek SINCS - de ők legalább megkapják kölcsön a központból.

Tök ideges vagyok, mert a kiszerelt vezérműtengelyt megmutattam a Nissan szervizben (egyébként ugyanaz a kereskedő Renault-ot is értékesít, a szerviz közös) és szerinte _nincs vele semmi baj_! Igaz hogy nem vagyok szerelő, de én már láttam sokmindent, de hogy egy alig 140-ezret futott motornak így nézzen ki a vezérműtengelye... és egy MÁRKASZERVIZES azt mondja rá, hogy ez így jó, na ettől tök ideges vagyok.

Mielőtt további részletekbe bocsátkoznék, érdekelne, van-e valakinek vmilyen tapasztalata, vagy legalább feltevése, mi lehet a gond.
gessztenye1 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 35

Ha Pest környéke nem esik ki neked, akkor hívd fel munkaidőben Zoltánt.. 20/ négynyolcvan 21 nullanyolc

 

Vagy tedd fel a kérdésed a Meganeklub fórumon is.. ott többen olvashatják.

Előzmény: almi77 (34)
almi77 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 34

sziasztok!

 

egy 2004ös mégane II grandtourom van, és az alábbi jelenséget produkálta:

menetközben STOP lámpa, a compóteren STEERING FAIL, persze a szervo le volt állva. újrabootoltam a kocsit, és meggyógyult. esetleg ez egy rönós szoftveres hülyeség a sok közül, vagy érdemes megnézetni, mert az előjele lehet vminek. kösz a segítséget!

szofam Creative Commons License 2009.05.26 0 0 33
sziasztok nekem 1.5 dci scenic-em van adagolo problémám van javitani kellene szeged környékén tudtok valakit aki olcso és nem rázz köszi
gyuszika74 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 32
Sziasztok ! Megane II -es 2006 utáninál hogyan lehet a szervizlámpát resetelni? Köszi.
gessztenye1 Creative Commons License 2009.05.04 0 0 31
"akár 4000-ig?" :-) Innentől él az 1.4-es.. alatta csak fulladozik. Nyugodtan forgasd tovább.. ha meleg a motor, akár városban is. 2-ban, 3-ban.. had szóljon... Nem kell kényeskedni ezekkel a motorokkal, és a fogyasztásod sem lesz több, hiszen előbb eléred a takarékos utazósebességet.
Előzmény: Machivelli (30)
Machivelli Creative Commons License 2009.04.30 0 0 30

Helló!

 

Nekem is hasonló problémám volt a Megane-al (2005-ös 1.4) és főleg most télen, hideg motornál jött elő.  A szervízben kitisztitották a szelepeket (7400 Ft), mert állítólag kormos volt.  Azóta megszünt a probléma.  Állítólag a városi használat mellett kormozódik el így a szelep és javasolták, hogy néha menjek ki az autópályára "küldjem meg" (akár 4000/perc fordulatig is).

 

 

 

RenPaul Creative Commons License 2009.04.12 0 0 29

SZia,

EZ sajnos elég gyakori probléma a 105 LE-s változatnál.

Én azt javaslom, hogy fordulj márkaszervízhez, mivel ez ott is ismert probléma, és remélhetőleg garin túl is átvállalják a költségeket..

üdv

Előzmény: Horvath Akos (27)
Kopi Creative Commons License 2009.04.12 0 0 28

Sziasztok!

 

Javasolni szeretném mindenkinek, hogy aki ide látogat, és tanácsot szeretne kérni a járművével kapcsolatban, a Renault Mégane Klub Fórumán tegye fel kérdését. Ott nagyobb valószínűséggel fogja megkapni a választ.

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015399

 

Vagy a Renault Scenic II topickot keresse fel: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9098903

 

Ide a tanácsadásra képes személyek csak ritkán szoktak benézni.

Horvath Akos Creative Commons License 2009.04.10 0 0 27

Sziasztok!

 

Van egy Megane II Grandtourom, 1.5 DCi, 105 LE. Az a probléma merült fel vele, hogy elkedett szivárogni a gázolaj az egyik henger befecskendezőjéhez vezető kis gumicső elején és végén is. A fogyasztáson nem látszik meg a szivárgás, de ha a ventillátort bekapcsolom, főleg álló helyzetben, érezhető enyhe gázolaj szag az utastérben. Szóval hol lehet ilyen nagynyomású gumicsövet beszerezni? Szervizbe csak emiatt nem vinném, házilag is kivitelezhetőnek látszik a dolog.

Üdv,

Ákos

digivityavitya Creative Commons License 2009.04.10 0 0 26
Üdv gerekek!

A közelmúltban vettem egy mélyládát erősítővel, de sehol sem találok egy kis rést a motortér és az utastér között ahol át lehetne vezetni az aksitól egy 12v-s kábelt.
Ti hogy oldottátok meg?
Ha lehet csatoljatok képet is mert azon úgy egyszerübb megmuttani.
Plííz segítsetek mert már nagyon betenném a cuccot!

kösz

RenPaul Creative Commons License 2009.03.03 0 0 25

Szia,

Első körben pillangó szelepet kéne megtisztítani.

Ha az nem segít, akkor újraprogramozni a befecksnedző számítógépet.

 

ha ezek megvoltak, akkor jöhet a veszérműállító kerék és környéke (kerék, jeladó, szabályozó szelep stb..)

 

üdv

Előzmény: Törölt nick (24)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.03 0 0 24
 

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2004 novemberi Megane II 1.6 benzinesem, amit közel 3 hónapja nem tudnak megjavítani.  Ha hideg a motor és elveszem a lábam a gázról, kinyomom a kuplungot, leesik a fordulatszám és menet közben megáll a motor. Volt valakinek hasonló gondja vagy van tippetek, hogy mi okozhatja? Már 1000 alkatrészt cseréltek, de még nem mindíg nem jó.

 

Köszönöm

RenPaul Creative Commons License 2009.01.26 0 0 23

Ez NEM igaz, lényegében maradt ugyanaz a futómű, mint a Mégane II 1. fázisánál...

 

A sport verzión variáltak valamit, főleg a fékeket...

Előzmény: bLovi (22)
bLovi Creative Commons License 2009.01.25 0 0 22
helótok! egy kérdésem lenne... igaz az hogy a megújított 2.es megane, a 2006os verziojaba mas elso felfüggesztést kapott, mégpedig a Megane 2.0 225PS ből ?? az angol wikipedian ezt irjak ....
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 21
Én is ebben bízom, csak még keresgélek olcsóbbat.. :-)
Előzmény: RenPaul (20)
RenPaul Creative Commons License 2009.01.22 0 0 20

1,5 dci-n alapjárat remegés: ez pedig "remélhetőleg" csak jobb felső motortartó bak. Azért remélhetőleg, mert ha nem az, akkor valami drágább dolog lesz (befecsk.szelep stb..)

Főleg a 100 lovasokon szokott ez előfordulni.

Előzmény: gessztenye1 (14)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 19
Amúgy javasolt az 1.5 dci diesel változat, főleg szállítani, és főleg vállalkozáshoz.. kb -2 liter / 100 km, és kb hasonló költségek, mint az 1,6 16V esetén.
Előzmény: TTT2009 (17)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!