Keresés

Részletes keresés

tiger1342 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 74400

Urak!

Az mitől lehet, hogy a 2 éve hibátlanul üzemelő mechanikus fesszab folyamatosan szikrázik és beég?

Kicseréltem sub-ee féle elektronikusra, de 6 km után megadta magát. (Még nem tudom véglegesen halt-e meg, de áram még van a mociban, uh reménykedek.)

Tekercszárlat okozhat-e ilyet?

Végre van műszakis peregyem, erre ilyen csúnyán megszivat... :((((

2 hét múlva lesz nálam a moci, addig ki kéne találnom hogyan tovább...

hevizms (zsakfos) Creative Commons License 2011.08.31 0 0 74399

Ez érdekes.

 

Szivesen néznék képet a blokkról is.

Előzmény: Frensis #92 (74395)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 74398

Nekem akkor is ette a gyertyákat, ha túl kicsi volt az előgyújtás. (túlmelegedett, és megsült a gyertya)

Előzmény: wishes (74396)
Frensis #92 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 74397

Nekem mexa, illetve a gyertya hézag is 0,25.

Nagyon f@sza vele.

Előzmény: wishes (74396)
wishes Creative Commons License 2011.08.31 0 0 74396

sajnos nem néztem meg őket és már ki is dobtam mindet. de majd ha az új gyertyát is megöli megnézem. hézagot a gyárival használom de akkor lehet kicsit összébbnyomom. köszönöm a segítséget! majd ha az új ngk-t a nyolcasat is megöli akkor jobban ráállok a témára.

Előzmény: Roadkill (74394)
Frensis #92 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 74395

Ez konkrétan ETS-ben volt.

Előzmény: hevizms (zsakfos) (74305)
Roadkill Creative Commons License 2011.08.31 0 0 74394

Majd kijavítanak ha tévednék, de szerintem kizárt. Gyertya meglehetősen primitív szerkezet: ha van kellő feszültség szikrázik, ha nincs akkor nem szikrázik. Ezt közvetlenül elektromosan tönkretenni egy etz gyújtórendszerren lehetetlen.

Annyiból csalóka a dolog, hogy gyakran megesik, hogy új gyertyával a hibás gyújtórendszer is újra jónak látszik mivel annál még kisebb lehet a szikrához szükséges feszültség. Erre most neten nem tudok neked mit mást mondani, minthogy tapasztalatból meg lehet mondani a szikra kellően erős-e.

A gyertyahibát azon kívül, hogy vacak a gyertya alapvetően a motorműködés hibája okozhatja: gondolok itt túlmelegedésre, túl dús keverékre, túl sűrű benzin-olaj keverékre, vagy valamilyen mechanikai hibára ami miatt mondjuk fémreszelék csapódhat a gyertyára. Nézd meg alaposan a hibás gyertyákat és az újat is pár szár kilométer után: http://www.sparkplugs.co.uk/pages/technical/sparkplug-fault.htm

Gyertyahézagot nézted? A gyári érték ETZ-hez 0.6mm, elvileg ilyen értékre kell legyen állítva gyárilag a gyertya. Kisebb gyertyahézaggal biztosabb gyújtást, nagyobbal elvileg jobb teljesítményt és tisztább égést érhetsz el. Én azt mondanám, hogy a 0.6mm-től inkább lefelé térj el, részemről 0.4mm-el járok.

Előzmény: wishes (74393)
wishes Creative Commons License 2011.08.31 0 0 74393

és hibát nem okozhatja a kondi vagy a trafó? most olyan ngk-t vettem amit mondtál de már unom hogy mindig vehetekm az új gyertyákat:S

Előzmény: Roadkill (74375)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 74392

Amit még kipróbáltam: amikor csörgött, akkor ráhúztam lassan a szivatót, egy kicsit torpant, de kb. ugyanúgy ment tovább, és a csörgést se hagyta el.

Előzmény: cam aro (74383)
Gyula-bá Creative Commons License 2011.08.31 0 0 74391

Köszönöm, ezek szerint a 74187 sz-ú tipp jónak bizonyúlt.

Előzmény: hevizms (zsakfos) (74390)
hevizms (zsakfos) Creative Commons License 2011.08.31 0 0 74390

Ha valakit még érdekel a téma:)

Etz elektronikus gyújtás zárásszöge 180 fok.

Tegnap azt tettem a gépbe.

Szóval ua mint az eddigi Trabi gyújtásomé.

gessztenye1 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 74389

Hosszú gyertya nem jött be.

 

Annyit változott, hogy most nem annyira fordulatszám, mint inkább gázmarkolat-állás függő a csörgés. Így még mindig lehet elfogyó üa. és hibás hengerfej is.

 

...az előgyuszit még nem próbáltam. Az a holnapi történet. Egyszerre csak egy összetevőt változtatok.

 

Kéne bele egy lambdaszonda, meg injektor... :-/

Előzmény: cam aro (74383)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74388

Attól megy csak igazán a cucc! :)

Előzmény: cam aro (74387)
cam aro Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74387

..arrol asszittem hogy gyutozsinor... igaz, az se occso!  :) 

Előzmény: TyerCorp01 (74386)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74386

A bálamadzagot kell megfizetni rajta! :)

Előzmény: cam aro (74385)
cam aro Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74385

ilyen rozsdas vashordot kapni occsobban is.. ;)  

Előzmény: TyerCorp01 (74384)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74384

Sziasztok!

Mai fogás:

Alighanem 250-esé, (TS125 könyökére nagynak bitonyult) a hangtompító belső csövét érdemes lenne újragondolni, ha halkan szeretne valaki közlekedni vele, nekem nincs MZ-m, és nem is szeretnék, de ha kedvet kapna valaki hozzá, 3000 forint ellenében viheti, csak kérem e-mailben zaklasson.

cam aro Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74383

uza kipipalva. 

Előzmény: gessztenye1 (74361)
Peti251 Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74382
gessztenye1 Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74381

Bekerült egy hosszúmenetes gyertya az mz-be. Holnap kiderül, hogy mit tud.

Törölt nick Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74380

Etz 125, 150 német Lang-tuningos 4 Felömlős henger dugattyúval eladóak!

 

125---16 lóerő

150---18 lóerő

 

 

Ár: 40000Ft.

 

0670-5305174

csonkesz Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74379

Sziasztok!

 

Akinek van 16-os tárcsafékes elsőkereke ETZ-hez és megvállna tőle, az kérem jelezze!

Peti251 Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74378

Szerintem meg 12-es brisk kell bele, mert az felel meg a 260-nak!

Roadkill Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74377

Kétlem, hogy létezne gyári ajánlás ezekre a gyertyákra.:)

Lehet nekem is B7HS van bent (most nem vennék erre mérget), illetve emlékszem volt hosszabb ideig Brisk N15 is, szóval "melegebb" irányba biztosan el lehet térni tőle. Ezek tapasztalati értékek, amik nyilván függenek az üzemeltetési körülményektől így +/-X, de durván eltérni tőlük nem ajánlott.

Előzmény: gessztenye1 (74376)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74376

ETZ-be mintha 15-ös brisk-et írtak volna valamelyik könyvben. (1-el kisebb hőértékű, mint a ts-be?)

Előzmény: Roadkill (74375)
Roadkill Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74375

NEM!! Helyes hőértékű kell. A helytelen hőérték az elektronikával ellentétben valóban meg tudja ölni a gyertyát.:)

Brisk N14C vagy NGK B8HS. Nekem azt hiszem most épp az utóbbi van bent...már vagy 5-10 ezer km-e.:D

Előzmény: wishes (74374)
wishes Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74374

asszem a megszakítós. a régebbi fajta. és valami hibajelenség nem lehet az oka a gyertyák halálának? motorosboltba kérdezték mibe kell és úgy adták a gyertyát. minél nagyobb hőértékű kell nem?

Előzmény: gessztenye1 (74373)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74373

A két isolator nem számít. Ritka rossz minőségűek mostanában.

NGK-ból meg lehet, hogy sikerült hamisat kifognod, szóval fel a fejjel. :-)

 

Megfelelő hőértékű gyertyák voltak?  Megszakítós, vagy elektronikus gyújtás?

 

 

Előzmény: wishes (74371)
wishes Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74372

sziasztok. segítség kellene nekem! van egy 250es etz-m és olyan probláma van vele hogy megöli a gyertyákat. egyszerűen használom és pár nap után nem ad semmi szikrát a gyertya.. 4 gyertyát kivégzet. két NGK-t meg két Isolatort. ötlet?

 

wishes Creative Commons License 2011.08.30 0 0 74371

sziasztok. segítség kellene nekem! van egy 250es etz-m és olyan probláma van vele hogy megöli a gyertyákat. egyszerűen használom és pár nap után nem ad semmi szikrát a gyertya.. 4 gyertyát kivégzet. két NGK-t meg két Isolatort. ötlet valakinek?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!