2001-es 600-as Hornetemet vettem volna elő napos állás után és nem indult, elkezdtem nézegetni és dekli tele van benzinnel. utolsó leállításnál minden ok volt. tud valaki valamit erről mi lehet az oka? előre is köszi.
üdv, így elsőre jónak tűnik de ennyi pénzért jövő tavasszal szerintem fogsz tudni venni 2007-est is az új design hornetet ami már injektoros is a sok egyébb újítás mellett, nem utolsó sorban sokkal jobban fogja tartani az értéket is. Persze ha ez a design jobban tetszik akkor más a helyzet.
A hornettem átment csörgőkígyóba. A lánc eszméletlen módon hangos lett. Én ezzel a láncal vettem, de még alig kellet húzni rajta. Lehet hogy mégis sok már benne a km? Mitöl csöröghet? Elkopott a lánckerekem? Valaki? Köszi!
Elérte a motorom a 40 000. futott km-ét. Nem tudja valaki esetleg, hogy hány km-enként cserélendő a vezérmű lánc? Van esetleg valami egyéb átvizsgálandó, cserélendő alkatrész (a kötelező olaj, kopott fék, szűrők, stb-in kívül) 40 000 km futás esetén? Köszönöm a válaszokat!
nálam a piros előtt van a vastag vonal és az az előttinél kapcsol be és egy vonallal lejjebb meg kikapcsol. A hivatalos szervízkönyvben azt írja hogy 98-102 foknál kapcsol be és 93-97 foknál ki.
80 foknál a gomba ellenállása 45-60 ohm 120 foknál 10-20 ohm. Szerintem ha direktbe kötve megy a ventilátor gombáról meg nem akkor vagy a gomba rosz vagy a test nem jól érintkezik ami az egyik ventilátor tartó csavar alá van befogva.
Nem ördöngösség, csak szerezd be előtte a kuplungdekli tömítést. De ha legkisebb kétséged is akad az irányban hogy meg tudod javítani, akkor inkább keresd fel egy szerelőt!!! Például a Hondabubus....mást ne kérdezz mert más nem ismerek aki lelkiismeretes.
Legelőször is a biztosítékokkal kezd, ha ott minden rendben akkor az a vezetéket ami a hőgombára megy, azt testeld le és ha elindul a hűtőventillátor, akkor a hőgomba a hibás!
Érdeklődnék 2003 Hornet CB600 ról! A fordulatszám mérő órában lévő vízhőfok óra szerint, mikor kapcsol be a hűtőventillátor, ha a piros rész alját tekintjük 100 foknak. Csak mert nekem nem akar bekapcsolni, ami kellemetlen nagy melegben. És ha nem kapcsol be mi lehet a baj? Ventillátort leszettem hűtővel együtt, direktbe kapcsoltam, az működik. Hőkapcsoló gomba lehet a probléma? Előre is köszi a választ
nekem a 99-es gépről a 4 imbuszcsavart kitekerem és lejön a kapaszkodó a tieden nemtudom más e. Ha a kuplungodon nincs holtjáték a kuplung bowden bemenetnél ahol a karhoz megy ott tudsz kicsit lazítani rajta. Ha nincs holtjáték és nagyon fent fog akkor valószínű hogy kopottak a tárcsák.
Tudja valaki, hogyan kell leszedni a hátsó kapaszkodót a hornetról (2003)? Nem teljesen világos, mert csak egy sima műanyag kör alakú valami áll ki a fogantyúnál. Meg kellene húznom a hátsó lámpát tartó csavarokat, viszont ahhoz le kellene szednem a farokidomot (és ehhez a kapaszkodót), hogy hozzáférjek a csavarhoz.
Másik kérdés: eléggé fent fog a kuplungom. Haver szerint kuplunglamellák vannak elkopva, de én nem vagyok biztos benne, ugyanis már akkor is ennyire fent fogott, mikor 17ezer km-el megvettem, azóta belepakoltam 20ezret és ugyanolyan. Lehet, hogy csak valamit állítani kellene rajta? Tipp?
Brigéciol csodákat tesz :-) Ne félj NEM bántja a fényezést SEM! De ne a sárga cimkés sz@rt használd hanem a narancssárga cimkéset. Olajat, zsírt, bogarat és mindent lehoz. Befúj, vár pár percet nagynyomásúval lenyomat, és örül a tiszta felninek! :-)
véleményem szerint ősszel-télen olcsóbb a motor, de viszont ha késő télen vagy tavasszal veszed akkor az a motor ami most 800e, átlagban olcsóbb lehet évszám váltás miatt mert ugye általában nem izgatja az embert hogy 2003. 04. vagy 2003. 12. a gyártás mindkettőre azt mondják hogy 8 éves 2011-ben, 2012 ben meg 9 éves ezért lehet hogy olcsóbb lesz. Ha szeretnél motorozni és találsz megfelelő gépet és van rá elég pénz szerintem vedd meg, ha nem találsz ne "kényszerítsd" bele magad. Mindenképp számolj egy 35-45e forint kiadással (átíráson felül) megvétel utánra ha nincs semmi baj a motorral akkor is, kivéve ha igazolni tudja az olaj és társai rendszeres cseréjét, bár én azt is fenntartásokkal kezelném, olcsóbb egy pecsét sok helyen mint egy olaj, gyertya stb csere, és ha vétel előtt nem, akkor utólag mindenképp megnézetném egy megbízható szerelővel ha nincs semmi baja nem kerül sokba, ha van, az meg életet menthet.
üdv amiket én utólag szívtam be vásárlás után (99-es), a hűtő lamellák elég kócosak voltak, ki kellett egyengetni amit magamnak kellet csinálni mert más nem vállalta, 65 ezerért csináltak volna rá új hűtő részt vagy 50 ezer bontóban. A teló krómszáron voltak kis lepattogzások (45ezer utángyártott darabja!) amit polírozással egy ideig meg lehetett csinálni, a hátsó féktárcsa kicsit kopott vállas, ez nem olyan nagy tétel, az első gumi kopott volt de az eladó tett rá másikat (ez is vagy 25 ezer lenne), a kormány csapágy is cserés volt ami elsőre nem tűnt fel hogy rossz, a km-t nem tudod ellenőrizni bárki meghamisítja a motor hangjából tudsz max következtetni. Ajánlom ezt a cikket http://www.shox.hu/content/haszn%C3%A1ltmotor-v%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1s-1r%C3%A9sz 5 részes sok hasznos infó van benne mire kell odafigyelni mert kis apróságok is több 100 ezer ft-ba kerülhet. Egyébként ő csinálta a motoromat is, korrekt, megbízható. Mivel te újabbat veszel valószínű hogy kevesbb az esélyed ilyenekre de nem árt résen lenni én kb 100.000 ft -t költöttem rá olajcsere, gyertya, szűrők, meg a fent említettekkel együtt. Ha megvan a gép kérjük postolni a képet!!
Motor vásárlás előtt állok. 600-as Hornetet néztem árban kb. 800ezer ft. Nagyon sok hirdetést megnétem már, de már teljesen elvesztem, de mindenképp Hornetet szeretnék.
Az is szempont, ha van a motorhoz túra felszerelés /doboz,tanktáska, plexi/, a szín igazából nem mérvadó, de műszakilag jó legyen. Mikre kell figyelni egy Hornetnél? Típus hibák, hasonlók.
Amiket nézek 2001-2005 kb. milyen km-er az ami reálís? Győr környéki vagyok, ha esetleg valaki tud eladó jó állapotú Hornetet jelezheti :-)
Voltam ma bent honda szervízben rákérdezni erre a jelenségre, és azt mondták, hogy ez teljesen normális, a gond csak akkor van a -3-5 perc múlva is megmarad a hab. De ettől függetlenül most már cserélem az olajat.
A motorolajról nekem azt mondta a szerelő,ha már nem a flakonban van,hanem a motorban,mármint a blokkban és ha nem mész vele egy év után újra csere,mert ahogy a levegővel érinkezik tönkre megy!Úgyhogy újból csere,az nem akkora pénz és ki lehet bírni!