Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-carcass- Creative Commons License 2011.08.24 0 0 97867

Azt kapná, ami jár.:-)

A T-JET NEM ESZI AZ OLAJAT és kész.

Ennyi.

Axióma.;-DP

Előzmény: Mikusz. (97847)
-carcass- Creative Commons License 2011.08.24 0 0 97866

Akkor nekem valami gond van a Bravoval.Az előző 30e km-t egy garnitúra olajjal futottam meg (jöhetnek a kövek:-P) és biza egy deka olajat nem kellett beleönteni.Hulladék t-jet motor.:-)De nem akarok feszültséget, megyek is haza de izibe.:-D

Előzmény: subcy (97842)
vinjo Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97865
Szégyellem is magam a t-jet bravo miatt,mert az előző olajcsere óta megtett 16e km és utána tudtam tölteni majdnem 3dl olajat,hogy újra max-on legyen.
:-D
Előzmény: Mikusz. (97847)
Grandeferi Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97864

Nem egy gépbe vettem már, grandéba most van elöször, még egyikkel sem volt ilyen baj, és mint ahogy lentebb is kiderült, nem ma volt cserélve... és nem is egyszerre az olajjal.

 

Így, mivel én évente vagy 10k cserélem, friss olajjal, így nem érzem magamat veszélyben...

 

 

Viszont te, aki összevissza vásárolgat meg tesztelget, illetve mint ahogy írtad is annó, h egyszer kicsit ferdén lett bekapatva, te jobban izgulhatsz,, pláne most h rendes olajat is teszel bele! :DDD

 

Előzmény: subcy (97863)
subcy Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97863

A szelepet hiányoltam én is a képeken, de mondom akkora béna olajszűrőt gyártó cég nincs, aki ezt kihagyja... ezért mondom rá sem kérdezek... Nem semmi!

 

Amúgy azt hiszem a Feri a nagy Unix szűrő preferáló guru :DD Neki kell szépen elmagyarázni, hogy egy doboz cigi pénzt rádob és vesz normális szűrőt :)

Előzmény: Törölt nick (97862)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97862

"...És kívülről mit láttál mikor tekerted le? :) Az egész egy hengeres vas csak :)..."

 

Ehhh! Hát a csavarnyíláson az összegyűrődött belsőt ...

 

( pedig sok minden leolvasható )

 

Az, h nem cseréltek olajat. (1. kör. )Olajszűrőt egyszer cseréltek minimum. (2. kör) Persze 3x lett kiszámlázva!

 

Nos ez úgy eltellett mocsokkal. hogy ez nem újonnan került egy mai napig 28 ezret futott motorra. Ennyi km alatt nem rogyasztotta volna össze az olajnyomás.

... de miért is rogyasztotta össze?

 

Látsz megkerülőszelepet a betét fenéklemezén. Nyílás nuku!

... és ez nem gyári szűrő, hanem egy pár száz forintos Bárdi név alatt árúsított gagyi förmedvény. No ezért nem tennék ilyen no-name terméket senki autójába.:(

 

Előzmény: subcy (97858)
subcy Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97861

Melyik az az agyhalott...? :)

Kicsit olvasson utána, vagy tanuljon szakmát :) Hát de most az ember erre mit mondjon? Nem megyek Bravo topikba, mert a régi Brava-n kívül az új nem is tetszik :) Viszont a Fiat Croma új az bejön :) Tudom szürkeimportos cucc, de nekem nagyon tetszik, van egy itt ami környéken szokott cirkálni. Szép autóka.

Előzmény: Varshi (97860)
Varshi Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97860

Mit leállna, meg is sértődne, hogy idegenlelkű tudatlan vagy. :-)

Előzmény: subcy (97859)
subcy Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97859

Most ez komoly, hogy leállna vitatkozni, ami tény? :)

Előzmény: Mikusz. (97847)
subcy Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97858

Hát sokmindenre gondolok, de első körben arra, hogy ebben nem volt cserélve motorolaj,  a másik, hogy esetleg rossz fajta lett beletéve. Az hogy a szűrő rész meg miért így néz ki nem tudom :) A sok dzsuva miatt lett ilyen aszalt? És kívülről mit láttál mikor tekerted le? :) Az egész egy hengeres vas csak :)

Előzmény: Törölt nick (97845)
grande645 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97857

Jól eltűntél CsacsaS Kolléga!

 

De ha már itt vagy ,szeretnék Tőled néhény jótanácsot kérni,egy kis erdélyi utazással kapcsolatban!Benned még frissek az emlékek,meg gondolom voltál már néhányszor...

Voltam már néhány országban,de ez valahogy kimaradt,így abszolút tájékozatlan vagyok,pl.

 szállásfoglalás ügyben.Érdemes-e neten érdeklődni,netán foglalni,vagy ahol épp ránk esteledik?Mire kell/érdemes odafigyelni,stb...

Köszi.

Előzmény: CsacsaS (97854)
Varshi Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97856

> Az egyik egy Golf IV, a másik egy Transporter. Ráadásul a Transporter be sem indul

 

Hát tényleg kurvára releváns egy autó olajfogyasztása, ami alig akar indulni. :-D

 

("Olyan unalmas itt a nyeregben, mióta kilőtték alólam a lovat...")

 

Előzmény: Puskás Tamás (97843)
CsacsaS Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97855

első blikkre...ez nem 9e-t futot egy friss olajjal. Ezzel inkább valamelyik pecsenye sütős szűrte a fáradt napraforgó olajat, hogy bele lódíthassa a 190d mergába :DD

Előzmény: Törölt nick (97845)
CsacsaS Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97854

urban legend... ;))

Előzmény: Puskás Tamás (97853)
Puskás Tamás Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97853

Jah. Viszont nagy előnye, hogy nem kell olajat cserélni, mert mindig friss van benne.... :)

Bár az olajcseréről is hallottam, hogy a Don kanyarban úgy cserélték a Krazban, meg a Csepelekben az olajat, hogy nem állították le a motrot, mert nem indult volna be a -45 fokban, meg persze Szása honnan tudta volna, hogy le kell állítani :) Azt mondta az öreg, hogy kicsit karistolt amíg száraz, volt, de utána még hibátlanul ment a Csepel 20 évig......

Előzmény: VDaNi (97852)
VDaNi Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97852

keverék? :D nemrossz%! :P

Előzmény: Puskás Tamás (97851)
Puskás Tamás Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97851

Nagy faternak volt egy régi 1500-öse egy tank benzin / 1l olaj alapon működött. :)

Előzmény: VDaNi (97850)
VDaNi Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97850

a JTS motor eszi amúgy szerintem a legjobban :)

Előzmény: subcy (97842)
VDaNi Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97849

"hogy valahol pl megnől a szint? :) Az autó termelné belül a motorolajat? :)"

 

vizesedik a motorolaj

 

aztán pályán meghajtod 100 fok fölé megy az olajhő és van pislogás hova tűnt annyi "olaj" (víz)

Előzmény: subcy (97842)
Habi úr Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97848

Én nem tudom mit kapna!

 

Subcy a Barvo topikba! 

Subcy a Barvo topikba!

Subcy a Barvo topikba!

Subcy a Barvo topikba!

 

:) :) :)

Előzmény: Mikusz. (97847)
Mikusz. Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97847

Tlejesen egyetértek veled!

 

De! Próbáld meg ezt elmagyarázni a Bravo topicban :)

 

Ne tudd meg mit kapnál, az olajat sosem evő szuper T-Jet motorokkal kapcsolatban.

 

Előzmény: subcy (97842)
Megyó73 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97846

Sziasztok!

 

Köszönöm az olajfogyasztáshoz a segítő hozzászólásokat.

Hugóapi, küldtem mailt néhány kérdéssel.

Törölt nick Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97845

Mivel ilyen szépen írsz, egy kis csemege. ( nem csak neked )

 

Línea 1,4 8V. Ugye mint a Te motorod, de a lényeg nem is ott van ...

 

Ez most 3 éves és egy éve még ucsu garis "átvizsgálásnál" cserélték az olajat is, más egyéb nyalánkságokkal. Sokat nem fut az autó, alig több mint 9 ezer kilométert haladtak azóta. Jött egy szervizre ...

 

Nem szokásom trutyis darabokkal önkielégíteni, de ez megért egy misét. A levett olajszűrő már a letekeréskor megfogott. Szétvágtam, h lássátok!

... és Neked feladat, sorold el mennyi érdekeset látsz és vajh' miért.:)

 

  

Előzmény: subcy (97842)
zgi521 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97844

sziasztok, gondoltam bejelentkezünk és szép nyárutót kívánunk mindenkinek.

mindketten jól vagyunk!  :)

 

még mindig keresek karcmentes gyári 15" -os disztárcsát a téli acélfelnire!

Puskás Tamás Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97843

Ez így van.

A másik nagy olajzabáló a Volkswagen 1.9 PDTDI. Kettő is van a környezetemben, mind a kettő megzabál 1l olajat/2500 km. Az egyik egy Golf IV, a másik egy Transporter. Ráadásul a Transporter be sem indul, csak második indításra, ha -6 foknál hidegebb van. Már szervízben is járt az autó, azt mondták, hogy ez ilyen kétszer kell indítani......10 millió forintért.....

Előzmény: subcy (97842)
subcy Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97842

:) nem akarok okoskodni, de minden belső égésű motor fogyaszt bizonyos olajat :) Ha csak a hengerfalat nézed, már akkor is, talán minimális műszaki érzékkel rendelkező is elhiszi, hogy azért van ott fogyás ;) De akkor hogy lehet hogy a szint állandó? Ez a kérdés ugye? És az hogy lehet, hogy valahol pl megnől a szint? :) Az autó termelné belül a motorolajat? :) Nos. Ha a leeresztett olajat megvizsgálná az ember, akkor szép sok minden lenne benne. Benzineseknél benzin, gázolajosoknál gázoil. És a többi égétéri szutyokról ne is beszéljünk. Esetleg víz :)

Teljesen normális hogy minden belső égésű motor fogyaszt olajat. Miért is ne? Főleg ha a gépköny (erős túlzással is), de közli is. Az más hogy Opeléknál vannak konstrukció hibás motorok, amik azért jóval nagyobb mértékben esznek olajat. Ismerősöm is anyázik rendesen, pedig újonnan vette annó. Meg ugye ha városozunk, akkor kevésbé fogy, mint ha pl pályán kotor az ember vele.

Előzmény: Puskás Tamás (97840)
farriss Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97841

Nekem is Punto II volt a klasszikus 1.2 16V motorral, egy g olajat nem evett....

Előzmény: Puskás Tamás (97840)
Puskás Tamás Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97840

Egyik csaj ismerősöm ment el 45.000 km-t Punto II-vel olajcsere nélkül. Nem tudta, hogy cserélni kell XD

És az a legszebb, hogy még 45.000 km után is maximumon volt az olaj. Az ECOTECH speciel kiszáradt volna, mint a sivatag.

Előzmény: subcy (97839)
subcy Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97839

Na, ez egy Fiat fórum, nem fikázunk más márkát :) Keress rá google az Ecotec motor olajfogyasztás szavakra.

Előzmény: Spiderous (97834)
subcy Creative Commons License 2011.08.23 0 0 97838

Welcome on board Master! :)

Ezek a Fiat-ok olyan rosszak, hogy nem is szükséges mostanában hozzájuk szakmai segítség :)

Előzmény: Törölt nick (97830)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!