Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.08.03 0 0 489

Hali,

 

ma várom a szerelő "jelentését".

Először vizpumpát néz, és ha az jó, akkor valószínűleg hengerfej. :-(

Majd meglátjuk. :-(

 

G.

Előzmény: amator11 (486)
lorree Creative Commons License 2011.08.02 0 0 488
Meg annyi, hogy nem volt valami veszettul draga a javitas. Csak rendes szakit kell talalni. Lecsiszoltak a hengerfejet es kicsereltek a tomitest. Tobbet nem fogyott a hutoviz, s a futes is mennt rendesen.
Előzmény: lorree (487)
lorree Creative Commons License 2011.08.02 0 0 487
Hello,


Nem vagyok ebben ennyire szaki. Korabban nekem a benzines Boranal tortent, hogy nem volt futes, mikor kifujt a henger. Sokat menntem mar vele. A szervizben azt mondtak, hogy ez inkabb dizelesekre jellemzo.

Ezen felul rettenetesen fogyott a hutovizem. 200 km utan egy litert bele kellet toltenem.

Vannak nalad is hasonlo tunetek?
Előzmény: amator11 (486)
amator11 Creative Commons License 2011.08.02 0 0 486

ez a nincs fűtés ez nem légtelenítési probléma?

 

Mondhatnám, hogy termosztát, de azt mondod, hogy melegszik... (ha nyitva lenne akkor nem lenne fűtés, de nem is melegedne...

Előzmény: Törölt nick (485)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.01 0 0 485

Sziasztok,

 

kicsit off autó és motor (Seat Leon 1.9 TDI, ASV-s motor), de tdi. :-)

 

Szóval, kezdődött egy kettőstömegű lendkerék és kuplung cserével.

Kész lett és elhoztam az autót.

 

Viszont utána elkezdedett melegedni a motor. Vagyis, pontosabban olyan volt, mintha zárva maradt volna a termosztát.

Azóta volt termosztát csere, túlfolyótartály kupak csere, mivel valahol némileg elment a víz.

 

Most ott tartunk, hogy:

- normálisan használva 90 fokra beáll, de kicsit meghajtva feljebb megy a hőfok.

- leállítás után megy a ventillátor, ami eddig nem volt szokása.

- nincs fűtés, hideg levegőt fúj.

 

Minden tippre nyitott vagyok.

 

Köszi,

G.

amator11 Creative Commons License 2011.08.01 0 0 484

keress rá a neten. Surrogú hang, leállításkor koppanó hang, stb...

 

 

 

 

 

 

 

Minek nekünk kettőstömegű lendkerék?

Az alkatrész, amiről mindenkinek repkedő bankjegyek jutnak eszébe. Paradox módon, erre van igény. Megkaptuk. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Előzmény: kovi no1 (483)
kovi no1 Creative Commons License 2011.08.01 0 0 483

Miről lehet észrevenni ha gondja van a kettős tömegű lendkeréknek?ill mi lehet a gond ha a kuplungot félig kiengedem és elkezd darálni meg a hangja is más aztán mikor felengedem abbahagyja mindezt üresben csinálja.remélem kinyomó csapágy és nem a lendkerék.......tényleg sok a gond 1 hónapja vettem nagy reményeket fűztem hozzá, 2.0pdtdi de....hm.....

gsis Creative Commons License 2011.07.31 0 0 482

Érdemes lenne , ha jó hosszan beleolvasnál a fórumba , nagyon sok hasznos információt szerezhetsz a típusról . Ezek ismeretében könnyebb lesz a döntés .

Előzmény: Lackóka1357 (481)
Lackóka1357 Creative Commons License 2011.07.30 0 0 481

Sziasztok!

 

Véleményeteket szeretném kikérni.

Passat vásárlása előtt állok van egy 2001-es tiptronic váltós 220.000 km-el  és annyira nem ismerem hogy mi lehet esetlegesen egy ilyen autóban a meghibásodási okok.

Várom válaszaitokat, köszi.

 

Üdv.,

Lackóka1357

kovi no1 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 480

Köszi a válaszokat!pirosan világít de akkor megnézetem szervízben is.amugyis az lett volna csak amíg nincs szabadnapom azért szerettem volna kicsit okosabb lenni.

amator11 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 479
a menüben két opció van erre. Egyik a menet sebesség függvényében változtatt, a másik a bekapcsolási. A többi inkább a balancot állitja. Nevel most nem ugranak be.
Előzmény: libipisti (478)
libipisti Creative Commons License 2011.07.28 0 0 478

Meg tudná valaki mondani,hogy kell beállítani a rádió bekapcsolási hangerejét?

B6-os Passat gyári rádió.

 

lorree Creative Commons License 2011.07.28 0 0 477

Ja, és igen, Passat 170 PD TDI (jó kis Siemens PD-elemekkel).

Előzmény: lorree (474)
lorree Creative Commons License 2011.07.28 0 0 476

A motor mindenképpen megfelel a célra. Viszont a váltót azt meg kellene tudni, hogy rendszeresen cserélve volt-e benne az olaj. Ha sokáig nem cserélték, s leeresztik azt, akkor nagyobb bajt tudsz csinálni, mintha nem cserélnél.

Sajnos nem vagyok szaki ilyen téren, de a 4 sebességes nem eszik jelentősen többet, mint a manuális 5 sebességes?

Előzmény: avensis60 (469)
lorree Creative Commons License 2011.07.28 0 0 475

Megnéztem a kézikönyvet. Ha sárgán világít, akkor kormányzár hiba. De ha pirosan, akkor az valami komolyabb lehet. Ha pirosan világít valami a műszerfalon, akkor javaslom, hogy nagyon óvatosan vezess, és mindenképp ugorj be egy szervízbe.

 

Tudom, hogy ez nem a reklám helye. De én vettem egy Androidos telefont, amin fut egy jó kis progi, ami ki tudja olvasni a hibákat az autóból. S a hibakód alapján meg tudod keresni a neten, hogy valami nagy baj van, vagy csak valami kis elektronikai hiba. Persze ehhez kell egy bluetooth-os adapter is, de azt be tudsz szerezni a neten (18-30 USD-ig).

 

Sőt le is tudod venni a hibát, de a hiba okát természetesen nem tudod megszüntetni. Ha egy hiba megjelenik mindenképp szervíz javasolt. Csak pl, ha messze vagy otthontól, akkor nehezebben tudnak lehúzni az idegen légiós mesteremberek.

Előzmény: amator11 (471)
lorree Creative Commons License 2011.07.28 0 0 474

Helló,

 

Nem gond, beírom mégegyszer.

 

90.000 Ft fél évre a Bástya nevű csomag. A PD elemekre az autó 5 éves koráig adnak garanciát. Az én autóm 2007-es. Mivel most vettem, ezért garancia nélkül ki sem jöttem volna a kereskedésből. Egy picit húzós az ár, viszont ez tartalmazza a garit a DSG-re is. Autómata váltó nélkül jóval olcsóbb lenne.

Előzmény: amator11 (473)
amator11 Creative Commons License 2011.07.28 0 0 473

irta. Passat pdtdi 170 le (vagy 140, de inkább 170), dsg váltó. Féléves dijat irt, most nem keresném vissza...

Előzmény: Dodi1972 (472)
Dodi1972 Creative Commons License 2011.07.28 0 0 472

Szia!

 

Olvasgattam a MAPFRE oldalát.Érdekelne ha nem tutok te milyen biztositást kötöttél a gépjárművedre (tipus,fajta) ls mennyibe is kerül havonta...???

Előzmény: lorree (459)
amator11 Creative Commons License 2011.07.28 0 0 471
kormányra utal. Szervo, olajszint stb.
Előzmény: kovi no1 (470)
kovi no1 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 470

sziasztok!kérdésem lenne hogy a fordulatszám mérőnél néha induláskor kigyullad 1 piros lámpa kormányt vagy ahoz hasonlót ábrázol sípol a kocsi majd ha megállítom a kocsit és újraindítom eltűnik.mi lehet ez?ha lehet minél elöbb válaszoljon valaki....köszönöm előre is.

avensis60 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 469

Szia!

 

Igen, tuképpen 90%-ban csak autóúton és autópályán megyek, hosszú távokat.

Igy gondolom ennek a motornak se lehet rossz a fogyasztása.

Amit megspórolnék az üzemanyagon, az tuti rámegy egy tdi vagy egy sima dizel karbantartási/javitási költségeire ha nem több.

 

 

 

Előzmény: amator11 (468)
amator11 Creative Commons License 2011.07.26 0 0 468

sokat mész és 2.0-ás benzines?

Előzmény: avensis60 (467)
avensis60 Creative Commons License 2011.07.25 0 0 467

Üdv Urak!

 

Itt is megkérdezem, hátha...

 

Szakik illetve tapasztalt tulajok segitségét kérném.

Szeretnék venni második, rohangálós autót. A kiszemelt példány egy Passat 2 literes benzines autómata kombi 96-os évjárat.

Az autó gyönyörű állapotban van, nem lelakott darab, látszik a gondos tulaj rajta.

Egyszer régen már volt Passat a családban, még a régi fajta. 5 évig a kopó alkatrészeken kivűl semmi bajom nem volt vele.

Ezért is bizom ebben a tipusban, sokat mennénk vele, tehát nem egy szervizlakót akarok venni.

A kérdésem, az autómata váltójától kell-e fáznom, illetve mi a vélemény a 4 fokozatúról. Ha tud valaki segiteni, nagyon meg köszönném !

szecsaa Creative Commons License 2011.07.24 0 0 466

Sziasztok!keresek passat 131 le turbócsövet a mi közvetlen a turbótól a coolrcsövig megy és zégeres csatlakozásu!ha van valakinek bontott v tud valakinek kérem jelezze!köszi!20 5170772!

lorree Creative Commons License 2011.07.24 0 0 465

Kb. másfél hónapja cseréltettem. Sajnos nem vagyok szaki, de ez egy érzékeny része az autónak. Mindenféle képpen szakszervízben csináltasd. Nekem a VW partner szervízben cserélték le (szűrőt is kell cserélni). A srác aki végezte a munkát nem törölt le valami érzékelőt mielőtt rakta össze a váltót, s az autó rosszul váltott (rosszul olvasta a fordulatszám értékeket - utólag kiderült). A VW-től kihívta a szakit, aki kb. 2 perc alatt orvosolta a hibát (magától nem jött volna rá a srác). Persze, majd összeszartam magam, mikor láttam, hogy működik az autó. Szerencse, hogy szoros kapcsolatban állnak a hivatalos VW szervízzel, így mindig kérnek, s kapnak tanácsot tőlük, ha gond van. Ezért mondom, hogy nagyon nem mindegy, hogy kinél csinálod.

 

A kérdésedet sajnos nem tudom megválaszolni, hogy hány lityi olaj kell bele. De ha felhívod a VW szervízt, biztosan megmondják. Szűrőt okvetlen kell cserélni váltóolajcserekor.

Előzmény: Gabeszhaver (464)
Gabeszhaver Creative Commons License 2011.07.24 0 0 464

Sziasztok!

DSG váltóban szeretnék olajat cserélni.Igaz,hogy 7 liter van benne?Álítólag leeresztésnél csak 4 liter jön le.A többivel mi lesz?Hogyan kell szakszerűen lecserélni?Előre is köszi!

lorree Creative Commons License 2011.07.24 0 0 463

 

 

90.000 Ft volt fél évre. Azért ennyi, mert a DSG is beletartozik. Különben jelentősen olcsóbb. Nem tudom pontosan mikor köthető. Szerintem nem kötelező tulajdonos váltásnál, csak akkor gondolom megszemlézik az autót.

Előzmény: amator11 (462)
amator11 Creative Commons License 2011.07.23 0 0 462
grat! Enyém céges. Egyébként mennyi egy évre a gari költsége? Bármikor köthető vagy csak tulajdonos váltásnál?
Előzmény: lorree (458)
amator11 Creative Commons License 2011.07.23 0 0 461
16-os kerék van alatta.

Ma 5.000 km-el az olajcsere után sárga szinnel jelez az olajszint kontroll lámpa. Normális, hogy a 170 le-s változat ennyire eszi az olajat? Mennyit mehetek még vele? Lesz piros is a kontroll lámpa?
Előzmény: lorree (457)
lorree Creative Commons License 2011.07.22 0 0 460

 

 

Szia,

 

 

Ez a hiba nem vészes. Ritkán jön elő. A szerelő, akit vittem az meg tudta állapítani kb. mennyi van benne. Ma már nehezen veszel olyan autót, amiben pontos a km állás.

 

Ez a hiba a kipufogúban ritkán jön elő. Lehet, hogy nem is kellene vele foglalkoznom. Csak egyszerűen nem hagy nyugodni, ha nincs minden rendbe téve körülöttem. :-) A következő szervízen kicseréltetem a szenzort. Annyira nem vág agyon.

Előzmény: amator11 (451)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!