Meg annyi, hogy nem volt valami veszettul draga a javitas. Csak rendes szakit kell talalni. Lecsiszoltak a hengerfejet es kicsereltek a tomitest. Tobbet nem fogyott a hutoviz, s a futes is mennt rendesen.
Nem vagyok ebben ennyire szaki. Korabban nekem a benzines Boranal tortent, hogy nem volt futes, mikor kifujt a henger. Sokat menntem mar vele. A szervizben azt mondtak, hogy ez inkabb dizelesekre jellemzo.
Ezen felul rettenetesen fogyott a hutovizem. 200 km utan egy litert bele kellet toltenem.
Miről lehet észrevenni ha gondja van a kettős tömegű lendkeréknek?ill mi lehet a gond ha a kuplungot félig kiengedem és elkezd darálni meg a hangja is más aztán mikor felengedem abbahagyja mindezt üresben csinálja.remélem kinyomó csapágy és nem a lendkerék.......tényleg sok a gond 1 hónapja vettem nagy reményeket fűztem hozzá, 2.0pdtdi de....hm.....
Érdemes lenne , ha jó hosszan beleolvasnál a fórumba , nagyon sok hasznos információt szerezhetsz a típusról . Ezek ismeretében könnyebb lesz a döntés .
Passat vásárlása előtt állok van egy 2001-es tiptronic váltós 220.000 km-el és annyira nem ismerem hogy mi lehet esetlegesen egy ilyen autóban a meghibásodási okok.
Köszi a válaszokat!pirosan világít de akkor megnézetem szervízben is.amugyis az lett volna csak amíg nincs szabadnapom azért szerettem volna kicsit okosabb lenni.
a menüben két opció van erre. Egyik a menet sebesség függvényében változtatt, a másik a bekapcsolási. A többi inkább a balancot állitja. Nevel most nem ugranak be.
A motor mindenképpen megfelel a célra. Viszont a váltót azt meg kellene tudni, hogy rendszeresen cserélve volt-e benne az olaj. Ha sokáig nem cserélték, s leeresztik azt, akkor nagyobb bajt tudsz csinálni, mintha nem cserélnél.
Sajnos nem vagyok szaki ilyen téren, de a 4 sebességes nem eszik jelentősen többet, mint a manuális 5 sebességes?
Megnéztem a kézikönyvet. Ha sárgán világít, akkor kormányzár hiba. De ha pirosan, akkor az valami komolyabb lehet. Ha pirosan világít valami a műszerfalon, akkor javaslom, hogy nagyon óvatosan vezess, és mindenképp ugorj be egy szervízbe.
Tudom, hogy ez nem a reklám helye. De én vettem egy Androidos telefont, amin fut egy jó kis progi, ami ki tudja olvasni a hibákat az autóból. S a hibakód alapján meg tudod keresni a neten, hogy valami nagy baj van, vagy csak valami kis elektronikai hiba. Persze ehhez kell egy bluetooth-os adapter is, de azt be tudsz szerezni a neten (18-30 USD-ig).
Sőt le is tudod venni a hibát, de a hiba okát természetesen nem tudod megszüntetni. Ha egy hiba megjelenik mindenképp szervíz javasolt. Csak pl, ha messze vagy otthontól, akkor nehezebben tudnak lehúzni az idegen légiós mesteremberek.
90.000 Ft fél évre a Bástya nevű csomag. A PD elemekre az autó 5 éves koráig adnak garanciát. Az én autóm 2007-es. Mivel most vettem, ezért garancia nélkül ki sem jöttem volna a kereskedésből. Egy picit húzós az ár, viszont ez tartalmazza a garit a DSG-re is. Autómata váltó nélkül jóval olcsóbb lenne.
sziasztok!kérdésem lenne hogy a fordulatszám mérőnél néha induláskor kigyullad 1 piros lámpa kormányt vagy ahoz hasonlót ábrázol sípol a kocsi majd ha megállítom a kocsit és újraindítom eltűnik.mi lehet ez?ha lehet minél elöbb válaszoljon valaki....köszönöm előre is.
Sziasztok!keresek passat 131 le turbócsövet a mi közvetlen a turbótól a coolrcsövig megy és zégeres csatlakozásu!ha van valakinek bontott v tud valakinek kérem jelezze!köszi!20 5170772!
Kb. másfél hónapja cseréltettem. Sajnos nem vagyok szaki, de ez egy érzékeny része az autónak. Mindenféle képpen szakszervízben csináltasd. Nekem a VW partner szervízben cserélték le (szűrőt is kell cserélni). A srác aki végezte a munkát nem törölt le valami érzékelőt mielőtt rakta össze a váltót, s az autó rosszul váltott (rosszul olvasta a fordulatszám értékeket - utólag kiderült). A VW-től kihívta a szakit, aki kb. 2 perc alatt orvosolta a hibát (magától nem jött volna rá a srác). Persze, majd összeszartam magam, mikor láttam, hogy működik az autó. Szerencse, hogy szoros kapcsolatban állnak a hivatalos VW szervízzel, így mindig kérnek, s kapnak tanácsot tőlük, ha gond van. Ezért mondom, hogy nagyon nem mindegy, hogy kinél csinálod.
A kérdésedet sajnos nem tudom megválaszolni, hogy hány lityi olaj kell bele. De ha felhívod a VW szervízt, biztosan megmondják. Szűrőt okvetlen kell cserélni váltóolajcserekor.
DSG váltóban szeretnék olajat cserélni.Igaz,hogy 7 liter van benne?Álítólag leeresztésnél csak 4 liter jön le.A többivel mi lesz?Hogyan kell szakszerűen lecserélni?Előre is köszi!
90.000 Ft volt fél évre. Azért ennyi, mert a DSG is beletartozik. Különben jelentősen olcsóbb. Nem tudom pontosan mikor köthető. Szerintem nem kötelező tulajdonos váltásnál, csak akkor gondolom megszemlézik az autót.
Ma 5.000 km-el az olajcsere után sárga szinnel jelez az olajszint kontroll lámpa. Normális, hogy a 170 le-s változat ennyire eszi az olajat? Mennyit mehetek még vele? Lesz piros is a kontroll lámpa?
Ez a hiba nem vészes. Ritkán jön elő. A szerelő, akit vittem az meg tudta állapítani kb. mennyi van benne. Ma már nehezen veszel olyan autót, amiben pontos a km állás.
Ez a hiba a kipufogúban ritkán jön elő. Lehet, hogy nem is kellene vele foglalkoznom. Csak egyszerűen nem hagy nyugodni, ha nincs minden rendbe téve körülöttem. :-) A következő szervízen kicseréltetem a szenzort. Annyira nem vág agyon.