Keresés

Részletes keresés

BX 73-69 Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29339

Szerintem valami olyasmi van a háttérben, hogy a Plasma - amivel megint kísérleteznek - bizonyos időszakokban kevés, a 260-as állandóra pedig túl drága.

 

Így valami köztes megoldást akarnak találni.

Előzmény: Törölt nick (29336)
BX 73-69 Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29338

Kapacitásproblémát én sem gondolnék, főleg, hogy van rá kijelölt jármű is.

Eddig is ki tudták adni, ősztől sem hiszem, hogy olyan nagy gond lenne. Főleg akkor nem, ha a 12-esre csuklósok kellenek majd.

Előzmény: dyz (29335)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29337

Ha már így kéred, akkor két mai:

                       

Előzmény: BPI-184 (29334)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29336

Én sem értem minek. Bár egy VT Transmanos MAN-t eltudnék képzelni, persze ennek semmi esélye. De ha már alvállalkozót vonunk be, akkor valami normális busz legyen rajta.

Előzmény: BX 73-69 (29333)
dyz Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29335

Ezt én sem értem. Ez 100%-ban a cég tevékenységi körébe illik, kapacitásproblémát sem gondolok. Akkor miért? Hátha valaki bagóért elvállalja, a haszon pedig maradna az MVK-nál?

Előzmény: BX 73-69 (29333)
BPI-184 Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29334

Üdv!

 

 

Akinek vannak viszonylag friss képei a neoplanokról ajtós és ajtótlan oldalról is, örülnék, ha betenné, vagy elküldené e-mailben.:) Előre is köszönöm!:)

BX 73-69 Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29333

Arra azért kíváncsi lennék, hogy most éppen mi nem jó.

Drága az MVK busz bérleti díja? Ha a cég bevon egy alvállakozót, annak is lesz költsége.

Előzmény: Törölt nick (29324)
hex144 Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29332

Megfogadom a tanácsod!

Előzmény: Cpt.Dave (29331)
Cpt.Dave Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29331

Nem azt mondtam hogy ne írj, hanem azt hogy kicsit kulturáltabban is lehet írni.

Előzmény: hex144 (29329)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29330

ne tedd, ne szívd már mellre...

Előzmény: hex144 (29329)
hex144 Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29329

Akkor többet nem írok semit!

Előzmény: Cpt.Dave (29325)
Eládi Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29328
Eládi Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29327

Csak ne járjunk vele rosszul :'-(

Előzmény: Törölt nick (29324)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29326

Ha 100 buszra írunk ki tendert, akkor miért csak a 200-asokat akarjuk kivonni a forgalomból?

Előzmény: hex144 (29323)
Cpt.Dave Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29325

menjél és fuss egy kört szerintem hogy kellően lefáradj. Tudjuk hogy a közeljövőben lesz tender és reméljük mi is hogy magyar lesz, de attól hogy bekiabálsz dolgokat jobb nem lesz a fórum és itt nem feltétlenül csak erre a hozzászólásodra gondolok.

Előzmény: hex144 (29323)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29324
hex144 Creative Commons License 2011.06.29 0 0 29323

http://www.boon.hu/tetszett-az-utasoknak-a-sirius/1723350   hoppá   remélem magyar gyártó nyeri meg majd a tendert!!!!!

SGP-684 Creative Commons License 2011.06.28 0 0 29322

A nyári Pereces I, II, III azok a gyerekeket szállitják a táborba reggel 8-ra és este 16-kor pedig viszik vissza őket.

Pereces I: ? (Talán Tiszai pu. vagy Avas Kilátó)- Perecesi tábor

Pereces II: Búza Tér- Perecesi Tábor

Pereces III: Újgyőri Főtér-Perecesi tábor

Előzmény: ocsi0110 (29321)
ocsi0110 Creative Commons License 2011.06.28 0 0 29321

Pereces III. az milyen járat?

Előzmény: Törölt nick (29318)
Eládi Creative Commons License 2011.06.28 0 0 29320

Ez már mindennapos lesz..

Előzmény: Törölt nick (29318)
Eládi Creative Commons License 2011.06.28 0 0 29319

Akkor Te még nem Békávéztál :-)

Előzmény: buszozós (29311)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.28 0 0 29318

Pár kép máról:
 

dyz Creative Commons License 2011.06.28 0 0 29317

A csak mutatóba közlekedő járatokról természetes, hogy eltűnik az utasok azon része, akiknek van más alternatívája.

Előzmény: Cpt.Dave (29316)
Cpt.Dave Creative Commons License 2011.06.28 0 0 29316

Kicsit félreérthetően fogalmaztam a kapkodás miatt. sorry. Lényeg hogy gáznak és elszomorítónak tartom én is...

Előzmény: Törölt nick (29315)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.28 0 0 29315

Szerintem inkább szomorú.

Csuklós 2011-től van.

Előzmény: Cpt.Dave (29314)
Cpt.Dave Creative Commons License 2011.06.28 0 0 29314

Nem irigylem amúgy a miskolcon élőket. tegnap és ma is át kellett másznom a városon bringával. 1 órámba került míg át tudtam érni a majálistól a zsolcai kapuig.  a diósgyőri rész forgalom miatt katasztrófa. Malomszögtől hála égnek a villamos sínen legalább nyugodtan tudtam menni a telepig.

 

Jó látni amúgy hogy egy fagyiskocsi rohangál az 5-ösön.

Más: auchan buszon mióta van csuklós?

suraki1 Creative Commons License 2011.06.28 0 0 29313

Köszönöm, hogy figyelmesen elolvastad, és még válaszoltál is rá.

Előzmény: Woodyka (29312)
Woodyka Creative Commons License 2011.06.28 0 0 29312

Hja, útkereszteződés, igen...bár a csodamegálló miatt a Jánosik utcáról már csak jobbra lehet majd kihajtani, illetve a városgazda előtti teljesmegfordulás után lehet befordulni.

Előzmény: suraki1 (29306)
buszozós Creative Commons License 2011.06.28 0 0 29311

Am sikerült ma az egyik szóló Rábával menni 11-esen, az nem más mint 400-as.

Hogy a jó k..va egébe lehet ilyet forgalomba adni?

Műszerfal alatt kábelek lógnak ki soför lábát súrolják, dombon egyáltalán nem bír és meg egyenesen sincs erőbenne.

736 erősebb sőt még jobb állapotban találom most mint a 400-ast, Nem a 200-asokat kell selejtezni hanem a Rábákat... :/

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.27 0 0 29310

Erről a régi darabról van szó:

 

 

A diósgyőri villamosvégállomás egyik ütközőbakja, ezt építik be a kiliáni kihúzóvágány végére. Újrafestették, viszont nekem úgy tűnik, hogy a régi "I" alakú sínnel akarják hozzácsatlakoztatni a vályús sínhez. Nekem ez a része nem igazán tetszik, hogy fogják szigetelni, körbebetonozni?

 

 

Előzmény: Törölt nick (29269)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!