Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12852

kétüteműben elől a helye....

Előzmény: Liviati (12851)
Liviati Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12851

Gondolom hátul van.

Előzmény: Quattroman (12849)
csipy31 Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12850

Szia, a tank a legkisebb baja, én inkább az alvázszámot hiányolom a tüzfalról:):):) 

Előzmény: Quattroman (12849)
Quattroman Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12849

az aranyszínű motortérben miért nincs tank???

Előzmény: Liviati (12847)
kkn Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12848

Jé, a szomszéd srác sárga Trampja a korabeli DDR lakókocsival. Azóta sajna belementek, és még nem tudta renoválni. Egyszer vezettem is, nagyon tuti volt.

Előzmény: Liviati (12847)
Liviati Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12847

Ha jól emlékszek akkor 2007-es Traburg találkozó Siófok Balatonszéplak kempingben.

Pajkos kisdömper Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12846

De.

Előzmény: dirige (12841)
gabordelonnn Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12845

Tettszenek ezek a felnik:) csak kevés a lyukszám rajta:)

Előzmény: dirige (12842)
pizo Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12844

Azaz.

 

Zoli

Előzmény: dirige (12841)
Liviati Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12843

Pár kép a 2007-es görög nyaralásból:

VW Taro

Honda Dax

Yamaha Chappy

Honda Baja (Jog)

VW T2B Transporter (Tolo-i pék kocsija)

Yamaha XT 250 (Ezt kint béreltük és bemotoroztuk az egész peloponészoszi félszigetet. Úgy füstölt, mint egy rossz dízel, de kibírta az utat.)

 

 

dirige Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12842

Üdv!! Háát, közelről nem olyan nagyon szép ám! Jelenleg kicsit szét van szedve, éppen a hétvégén döntöttem el, hogy összerakom. Sima 1.1-es, az alját kijavítottuk, motort, féket kicsit rendeztük. Tetőeblakos, Britax. Belülről ráférne egy kárpitozás, de éppen egy üléshuzat is megteszi...

Megmutatom a gyári kerekeket, már hirdettem, hogy eladom, mert nem teszem fel az Alpinera. Speedline. Nem volt érte verekedés..:-(((((

 

 

 

Előzmény: Lacman68 (12825)
dirige Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12841

Nem az MI16 motor volt benne?

Előzmény: pizo (12840)
pizo Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12840

309-ből gyárilag volt 16V, de nagyon ritka, és most is drága, hát még a 90-es évek végén.

 

Zoli

Előzmény: Tywer (12838)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12839

Kihasználva a szép időt elmentünk a családi kirándulásra.

 

 

     

 

 

Tywer Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12838

Aláírom, ez nálunk is előfordult, fék tuning nélkül :)) Elég jól ment a gép :)

Előzmény: pizo (12823)
Liviati Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12837

A Daily olasz, igaz a Sofim motorhoz a franciáknak is köze van. A Sofim motor igen jó konstrukció. A kaszni viszont igen rohadós.

Előzmény: Quattroman (12836)
Quattroman Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12836

a Daily-ről beszéltünk nem a cég történetéről, egyéb típusairól....

Előzmény: Liviati (12835)
Liviati Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12835

Iveco Campagnola, Massif - Santana Motors, Land Rover alapokon

Daily - az olasz fejlesztés, SOFIM motor már francia-olasz együttműködés

A nagy kamionokról már nem is beszélve a Magirus pl teljesen német, de a nagytehereknél vannak más kontinensen is vonatkozásai

Amúgy ezekből a márkákból jött létre: FIAT, OM, Lancia teherautó, Unic, Magirus Deutz, + 86-ban felvásárolta a Ford európai teherautó üzemét, 87-ben az Astrát, meg néhány éve a Zastava kamion részlege is hozzá tartozik.

Előzmény: Quattroman (12834)
Quattroman Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12834

én még csak nemzetközinek sem mondanám, ez csak az olaszoké....

Előzmény: Liviati (12833)
Liviati Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12833

Inkább nemzetközi, mert a Dailynek nem sok köze volt a németekhez.

Előzmény: Quattroman (12832)
Quattroman Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12832

hát az Iveco tipikus német...:DDD

 

Előzmény: Liviati (12831)
Liviati Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12831

A FIAT lakóbusz az véletlen jött, csak a belseje miatt kellett. De egy jó T2 Westfaliára azért elcserélném. Az Ivecon kívül meg más nem gyárt alvázas kisteherautót tudtommal. De ott is majdnem egy kocka LT lett belőle, csak a váltó és a diffi nem volt tökéletes ezért nem vettem meg. Az olasz kocsik tetszenek amúgy formára, de a minőségük nagyon elmarad a némettől. Amúgy világ életben német autom volt. Trabant, VW Bogár 4db, T2 2db, VW Golf 2 GTI 2db, Audi 80 Avant, BMW 518i, VW T4

+ 3db Iveco Daily és a FIAT 238

Előzmény: Surci126 (12830)
Surci126 Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12830

És nyilván Olasz...:)

Előzmény: Liviati (12829)
Liviati Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12829

Magával az autóval nincs bajom, de a műszerfalat tervezők valami absinth parti után vagy jól beszívva tervezték meg.

Amúgy formára kivülről még tetszik is, de német autó párti vagyok.

Előzmény: Dorka 57 (12828)
Dorka 57 Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12828

Próbálj ki egyszer egy ilyen autót.

 

 

Olyan mint a reklámban: ronda, de finom :-)))

Előzmény: Liviati (12806)
myko Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12827

Az a GSA műszerfal azért igenkemény! Már csak a prof kéne bele,hogy mindenféle kütyüt próbálgasson benne az időutazáshoz :D

Mondjuk a fűtés konzol kicsit béne helyre került.

 

 

(Ilyen Vespa Pk-t akarok most venni :) )

Előzmény: Slampixxx (12805)
pizo Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12826

Szia,

 

"Érdekes lehetett az az átépített kabrio."

 

Kívülről nem látszott semmi, felni is csak 14-es volt rajta. A motortér a nagy hengerfej miatt 'kissé' zsúfolt volt, a hűtőt pár centivel lentebb kellett tenni (4 db. 6-os furat kellett pluszban a homlokfalra, a lökhárító alsó részén lévő kamu légbeömlőből kivettem a zárólemezt, csak a rács maradt, így valós funkciót kapott, és a hűtés is megfelelő lett), hogy a fojtószelepház elférjen, a kipufogócsonkon kissé változtatni kellett, hogy a kipufogócső ne érjen bele a tűzfalba. Az olajszűrő a lentebb tett hűtő miatt éppen hogy kifért cserekor, viszont a vezérműszíj-cseréhez ki kellett venni a motort...

 

Semmilyen fékerőszabályzó sem volt, mégis az N-csoportos gyári GTi futómű még havon sem nagyon blokkolta a hátsó kerekeket. Iszonyat jó autó lett, kb. 8 s alatt volt 100-on, kihúzatva óra szerint 200-nál kapcsoltam az 5. fokozatot. Kb. 215 km/h volt a vége. De városi autónak is megfelelt. Gyári elektrohidraulikus volt a cabriótető.

 

Azért volt jó épített autó, mivel szériaholmikból állt össze, nem volt kínlódás a tuningolt cuccokkal, az élettartammal, a fogyasztással, stb.

 

Egy P205 fanatikus vette meg 2004-ben, még sokat fejlesztett rajta, szervokormány került bele, a Gentry fa-bőr kárpitja, ABS! klíma!, most is megvan neki az autó, nemrég valami 2,0 Hdi motort tettek bele, de hogy ezt hogyan papírozták le...     

 

Üdv. Zoli

Előzmény: R5GTLésALPINET (12824)
Lacman68 Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12825

Szia! Ez az ötös meseszép...!! ( Halkan kérdezem...Mi lesz a sorsa...?)

Előzmény: dirige (12820)
R5GTLésALPINET Creative Commons License 2011.06.26 0 0 12824

"Csak ugye a T16 hátsó középmotoros, összkerekes, és az első ajtók, a szélvédő é a tetőlemez elejének kivételével csak formára hasonlít a fronthajtásos változatokhoz."

 

Ez valami rossz francia szokás lehet :-)))

 

Renault 5 alpine turbo-Renault 5 turbo

:-)))

 

Azért az érdekes, hogy a 205-nél az 1.3 rally népszerűbb mint az 1.9 rally, pedig az utóbbi a ritkább.

Legalább is a wiki ilyeneket írt. Valami fránya 150 kg...

 

Érdekes lehetett az az átépített kabrio.

Üdv. 

Előzmény: pizo (12823)
pizo Creative Commons License 2011.06.25 0 0 12823

"Az a 205-ös tényleg elég érdekes, kicsit keresgettem utána. Az a LE nem sok az 1.9-es motortól, a B csoportos T16-tól eléggé messze van."

 

Csak ugye a T16 hátsó középmotoros, összkerekes, és az első ajtók, a szélvédő é a tetőlemez elejének kivételével csak formára hasonlít a fronthajtásos változatokhoz.

 

Én egy 205 CTi bódéba raktam bele a 405 MI16 motort (148 Le) váltóstól, és a hátul is tárcsafékes GTi futóművet előre-hátra, brutális autó lett. Minden passzolt, szinte csak csavarozgatni kellett.

 

Zoli   

Előzmény: R5GTLésALPINET (12818)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!