Keresés

Részletes keresés

Swennson Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187758

Látom fel vagy szerelkezve rendőr ellen.;)

Előzmény: SzeZo (187755)
Swennson Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187757

Nekem is ez ugrott be elsőre. Sok kiscsákó püföli a billentyűzetet csak a nyereményért...

Előzmény: halaloszto (187748)
Stms Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187756

Ez az izomláz érdekes dolog: szombaton csináltam egy pulzus és átlagsebesség alapján egy durva menetet - mintegy Duna Marcira készülés jegyében. Tegnap reggel pihentnek éreztem magam, így délután tekertem 40km-et, nagyjából alapozóban, nyugisan. Na, ma reggel alig bírtam lábra állni. És ez már nem először fordult elő, múlt héten a Nyugatitól indított alapozó menetben már Békáson szédelegtem.

Előzmény: Pinyo (187754)
SzeZo Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187755

Ujjászületve:

 

Pinyo Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187754

Én is :-)

 

Érdekes, nem lett izomlázam.

Ma outival vagyok, még nem tudom mi lesz, téglagyári emelkedő-HHH vagy Diós árok-János hegy

Előzmény: Stms (187752)
alfa22 Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187753

Várj egy picit, és elmúlik. :-)) 

Előzmény: Stms (187752)
Stms Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187752

Az a baj, hogy ilyenkor mindig kedvet kapok a versenyzéshez. :)

Előzmény: Pinyo (187743)
Stms Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187751

"Ahogy ismerem magam a tervezés 2x olyan hosszú lenne mint a kivitelezés"

 

Erre csak a klasszikus idézettel tudok válaszolni: "ha nem megfelelő a tervezés, akkor a végén vágni kell" (a hozzá tartozó tanmese, hogy a gyárban úgy kellett meghatározni a trafók fizikai méreteit, hogy amikor szállítják, átférjenek a Moszkva téri alagúton)

Előzmény: Törölt nick (187745)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187750

Az a baj, hogy Budapesten nagyon sokáig közös gyalogos és kerékpáros utakat építettek vagy max. burkolati jellel választották el. De volt rosszabb eset is. Pl. a Rákos-patak mentén ugyan épült kerékpárút, de a gyalogosoknak járda nem. Így mindenki a kerékpárutat használja. A rossz filozófiában épült kerékpárutak egyszerűen pont hogy nem szolgálták a kerékpáros közlekedést, a gyalogosnak nem hívták fel kellően a figyelmét, hogy vigyázz, ez nem a tied. Ma már kezd javulni a helyzet. Ha nem is nagyszámban, de a kerékpárút ahol a helyzet engedi, lekerül az útpályára (kerékpársáv vagy kerékpáros nyom), vagy ha a járdán marad, teljes külön vagy K szegéllyel elválasztott kerékpárút épül. A kerékpárosok száma folyamatosan növekszik, viszont a gyalogosok gondolkodásának megváltozásához még kell idő. Szerintem több, mint az autósokhoz viszonyítva.

Előzmény: koller andor (187739)
halaloszto Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187749

kesz meretezett tervet nagy mazli kell hogy talalj. olyanja szerintem meg a kvazi sorozatban gyartottaknak sincs. ugyanis mindenki ahhoz igazitja az egeszet, hogy milyen bringakbol indul. ha csinal is skiccet az elejen, az nem olyan reszletessegu hogy kozzetegye, meg a vegen a kesz cucc ugysem hasonlit ra.

 

vajk

Előzmény: Törölt nick (187745)
halaloszto Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187748

viszont komollya valik a veszely, hogy valakik kamu ertekeleseket irnak, megszuntetve a site lenyeget.

 

vajk

Előzmény: hefi (187712)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187747

Több volt ma a segéd/motoros illető az UVH-n, mint kerékpáros meg gyalogos együttvéve.

 

Nekem meg elromlott előbb a váltóm, aztán a műszerem is. :-(

koller andor Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187746

Olvasni is egy élmény volt! Gratulálok!

Előzmény: Pinyo (187743)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187745

Igen ez jól hangzik, de a méretekkel, alkatrészekkel nem vagyok tusztában. Ráadásul, ahányfélét láttam a neten a fékek és kormányzás annyiféle volt.

Ahogy ismerem magam a tervezés 2x olyan hosszú lenne mint a kivitelezés:) ezért keresnék - lustaság? - kész bevált tervet, anyagszükséglettel, alkatrészleírással, no de nem tartalak fel benneteket. Köszi

Előzmény: Stms (187737)
Elm Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187744

Jogos, azt nem ismertem, de megnezhettem volna.

A HEV ablakbol szoktam neha nezni, hogy milyen szep piknikelo korzot epitettek oda...

Előzmény: bm613 (187742)
Pinyo Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187743

[Crosskovácsi 2011 - hosszútáv]

 

Kezdem egyre lazábbra venni a rákészülést. Ugyan az előző napi tésztavacsorát még megtartom, de például a megelőző heti Mg és Ca feltöltést már elhagytam.

Nem érdekel már, hogy hány grammos a belsőm, ami éppen benne van, azzal megyek.

Most már az első gumit sem cseréltem le, maradt a tavalyról fentmaradt, "enyhén" kopott Racing Ralph. Na jó, hátulra azért felraktam a versenygumit.

Én már tudom, hogy az erő az ami számít. (Persze ha olyan kedvem lenne, bármikor meg tudnám indokolni a könnyítéseket, azt, hogy miért is lenne jó nekem egy össztelós, stb. :-) )

 

Nem is értem miért nem előneveztem, hiszen időjárástól függetlenül elindultam volna.

Sőt, a sáros körülmények még inkább előhozták volna a bennem lakozó vaddisznót.

 

De idén verőfényes napsütés, és száraz pálya várt minket. Előzetesen, erőnlétem okán kicsit aggódtam a limitidő miatt, de várható gyors pálya miatt úgy éreztem, nem lesz gond.

Főleg hogy az elmúlt hétre két versenyszimulációs országúti edzés is jutott a Pilisben (75 és 95km)

 

** A verseny **

 

Érdekes volt a lassú rajt. Én még itt nem láttam ilyet: a lassú rajtban szétszakadt a mezőny és két markáns boly alakult ki.

Persze én a hátulsóban voltam, mi csak 40-es átlagot mentünk, de legalább amikor két km után terepre fordultunk, nem volt tolakodás.

 

Az első kör egy kis 6 km-es kedvcsináló volt. Hát meg is csinálta a kedvemet: elhagytam az egyik kulacsomat. Ennek ebben a melegben nagyon nem örültem. Ha a másikat is elhagyom, az nekem halál. Ennek ellenére a célterületen nem álltam meg frissíteni: alig telt még el negyed óra, és a másik kulacsom még tele volt.

 

Ezek után már majdnem mindegyik frissítőnél megálltam. Ezt így is terveztem az elhagyott egyik kulacstól függetlenül.

Inni sokat, nagyon sokat, tavaly nagyon durván elgörcsöltem ezen a versenyen.

 

A második kör 48 km-es volt. Kb. a 16-24km-nél volt egy kis hurok, elején-végén lehetett frissíteni, amit ki is használtam persze. Nagyon korrekt kis lejtők voltak benne: a köves-merülős-sodrós se volt rossz, de a döngölt földes mélyút tesztett a legjobban, bár itt csak 60 lett a végsebesség.

 

Hosszabb ideig kerültgettük egymás egy KTM-es master2-essel, én mindig lassabban frissítettem, megelőzött aztán felértem rá.

 

Telki előtt, egy enyhén vízmosásos kanyargós lejtőn leesett a láncom a hajtókarra, szerencsére nem tekeredett fel.

De jó két km-t csak gurultam, azt hittem, rövidebb a lejtő. Érdekes módon nem ért utól senki.

Aztán az alján, ahol egy kis hirtelen emelkedő jött, megálltam végre, épp végeztem, mire beértek és megelőztek.

 

Kiderült, hogy a láncleesésnek oka volt, valahogy kicsit elferdült meg kijjebb került az elsőváltó.

Egész Telkiben állítgattam a csavart a váltókaron, míg nagyjából jó lett ismét.

 

Említésre méltó a naagy hosszúúúú murvás lejtő, ahol 67 km/ó körül sikerült gurulni, szerintem ezt mindenki szerette.

 

A második kör is jól sikerült, a kastélypark utáni emelkedőn utólértem az egyszeregyest, innentől a zárókör (24km) első felét vele mentem végig.

Volt időm figyelni az áttételét, kiderült, hogy sok emelkedőn keményebb áttételekkel mentem.

 

A nagy dózerutas lejtőn nem sikerült meggurulni az első körös sebességet, egy előzés miatt fékeztem egy kicsit.

 

Így 65 km után is még elég jól éreztem magam, a Nagy Kopaszra felfelé aztán kiálltam és megindultam.

Itt az egysebességes kollégát is és még két-három srácot előztem meg, a végén 3-4 perccel utánam érkeztek be, ezt az előnyt ezen a bő félórás szakaszon sikerült elérni.

 

A GPS szerint is a Nagy-Kopasz mászástól a célig, két perccel voltam jobb a második körben, valamint a TempoSport részidős listáján is relatíve szép utolsó kört mentem.

 

Szóval kérem, szenzációs pálya volt. Kistányér nem kellett, nagy annál inkább.

Odafigyelés, színes kövek kerülgetése, színteleneken fékezés nélküli átrombolás, ez kell nekünk.

 

Nem volt görcs, ugyan megszokásból bevettem félúton egy Mg-Ca tablettapárost, de szerintem az volt a lényeg, hogy ittam és ettem folyamatosan.

 

És még zuhany is volt!

 

Statisztika hegyek:

Km óra szerint: DST=79,50 TIM=4:03:05 AVS=19,7 MAX=67

GPS: 78,8km 4:06:38 AvHR=155 MaxHR=175, 2155m szint. Átlagtelj: 268W (ilyen magas értéket még maratonra sosem hozott ki nekem a ridewithgps)

Track: http://ridewithgps.com/trips/284790

Eredmények: http://www.temposport.hu/download/2011_crosskovacsi.pdf

 

Ez egy master2 5. helyre volt ma elég. Nagyon erősek a mai öregek!

 

bm613 Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187742

Igen, ez csak a pesti lehet, egyrészt eleve a leírás miatt, másrészt meg azért, mert a Weiss Manfrédra Pestről lehet ráhajtani.

Előzmény: Elm (187740)
koller andor Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187741

Nem voltam elég pontos: Boráros tér- Lágymányosi híd között a pesti oldalon.

Előzmény: Elm (187740)
Elm Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187740

Ez melyik oldal, a pesti? Ugy remlik mindketton van, a budai egesz jol hasznalhato, az egyetem kornyeken ritkan lezengenek emberek. A masikon meg sose jartam, ezek szerint nem is fogok. De a Soroksari szep nagy es szeles, sok savos, minek is...

Előzmény: koller andor (187739)
koller andor Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187739

Tegnap délutáni esetem:

 

Felmerészkedtem tegnap 18h magasságában a Petőfi-híd - Lágymányosi híd közötti un. kerékpárútra. Frenetikus élmény volt! Kutyát-macskát sétáltató nénikék, lődörgő hajléktalanok stb... természetesen mind az un. kerékpárúton. (megjegyzem, hogy a sövénnyel elválasztott gyalogjárda tök üres volt)

Minden balesetveszélyes helyzetet szerencsésen megúsztam- volt bőven- egészen addig míg egy vasárnap délutáni sétáját végző családot utól nem értem. Anyuka-apuka-gyerek, természetesen az un. kerékpárutat teljes szélességében elfoglalva. Apuka éppen telefonált így inkább anyuka mögé soroltam be, és szépen udvariasan megkértem, hogy engedjen el legyenszíves. Ezután kaptam hideget meleget tőlük, mínősíthetetlen trágárságok kiséretében a gyerek füle hallatára. (jólöltözött fiatal pár volt)

Már azt hittem tettlegességre fog sor kerülni, amikor egy kicsit arrébb húzodva elengedtek. Egyszerűen nem találok szavakat erre a viselkedésre. Az utamat a Weis Manfréd úton folytattam, ami kész felüdülés  volt a számunkra az autósok adójából épített borzalom után. (jó sok adócsaló lehet köztük, ha csak ennyire tellett)

Butch Cassidy Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187738

Ez egy műkedvelő kaszkadőr? Fájhat ez a lázadás...

Előzmény: Ted Lordain (187736)
Stms Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187737

Ha harmincas négyszögvasból csinálod, mindent ki fog bírni. ;)

Előzmény: Törölt nick (187713)
Ted Lordain Creative Commons License 2011.06.19 0 0 187736

Így állt bosszút egy amcsi bringás a rendőrön. Érdemes megnézni. Kéne egy magyar verzió is.

Pif Creative Commons License 2011.06.19 0 0 187735

Ennyire azért nincs "kihegyezve" a belsők mérete. Extrém eltérések persze nem ildomosak

 

Ebben bíztam, így képzeltem, köszönöm!

Előzmény: J.K.F. (187734)
J.K.F. Creative Commons License 2011.06.19 0 0 187734

Az fura, tartományt szoktak ráírni.

 

Ennyire azért nincs "kihegyezve" a belsők mérete. Extrém eltérések persze nem ildomosak, pl egy 1.0-1.5 ös belső nyilván túl kissé "feszült" lenne egy 1.9-es külsőben, vagy egy 1.7-2.1 es belsőt nem igazán lehetne begyömöszölni egy 1.1-es külsőbe.

Előzmény: Pif (187733)
Pif Creative Commons License 2011.06.19 0 0 187733

Köszi! Azért kérdeztem, mert a belsőre fixen 1.95 van pingálva.

Előzmény: J.K.F. (187721)
Nemozoli Creative Commons License 2011.06.19 0 0 187732

Derék dolog, jó egészséget hozzá!

Előzmény: lali1946 (187730)
Nemozoli Creative Commons License 2011.06.19 0 0 187731

Ennek örülök!

Már csak le kellene fényképeznem valahogy a láncomat... mert ugye az is kell... aztán feltölteni a céges gépre, amin le van tiltva az USB... :-(

Nem akar ez menni nekem ma. Megírtam a véleményt, de ez esetben marad későbbre...

Előzmény: hefi (187728)
lali1946 Creative Commons License 2011.06.19 0 0 187730

Nyolcvanhét óta kerékpározom, hatvanötéves vagyok és naponta  több tiz kilómétert szoktam megtenni, egyébként van mikor száz kilómétert is letekerek egy délután,egyébként Kecskeméti vagyok.

Előzmény: Nemozoli (187706)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.19 0 0 187729

Mennék én, csak az a párszáz km távolság aggaszt, nem véletlen, hogy virtuális segitséget keresek

Előzmény: koller andor (187726)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!