Keresés

Részletes keresés

Gyöször Creative Commons License 2011.11.30 0 0 18924

Au. Azt hittem erős idegzetű vagyok és megnéztem. Pont nem erre számítottam :)

Előzmény: gencsydani (18923)
gencsydani Creative Commons License 2011.11.30 0 0 18923
Gyöször Creative Commons License 2011.11.09 0 0 18922

Na! Ez tök jól néz ki!

Előzmény: Törölt nick (18921)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.09 0 0 18921
Bali Papa Creative Commons License 2011.10.20 0 0 18920

Így fél év távlatából is köszi a választ! :)
Végül Fóton kerítettem, van ott egy kisöreg, mindenhez van tömítése. Ha a jövőben vkinek ilyen irányú gondja lenne.
Nekem az RM közben elment, lett helyette RM-Z, óriási a különbség a 2 gép futóműve között. :)

Előzmény: zöldember (18893)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.07.01 0 0 18919

Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi hogy a Czetkákat szerelték-e Tranzimós gyújtással?

kishoris Creative Commons License 2011.06.19 0 0 18918

Szia!

 

Itt nézz körül manual ügyben:

 

http://www.yamahaownershandbook.com.au/index.php

Előzmény: Gyöször (18915)
Gyöször Creative Commons License 2011.06.18 0 0 18917

Nos úgy mondom, hogy menetiránynak előre forog [erre írtam, hogy mint minden normális motor manapság] -  és balról van a gyújtás; tehát ha ránézel óramutatóval ellentétesen forog .... és arra is tolja a gyújtást... és ez a baj.

Nem vagyok ebben nagyon jártas, de ha figyeli a szívótorok vákumot, akkor az vagy nem csinál semmit, vagy ha érez valamit, akkor inkább ráhúz mint elvesz, de nem hiszem, hogy visszafelé tol, pláne nem holtpont utáni gyújtásra.

De ezen az évjáraton még gázállás érzékelő szenzor sincs. Motorokon sztem az hamarébb van, mint vákum érzékelő. De ez csak így kis tapasztalaton alapján mondom.

Előzmény: cam aro (18916)
cam aro Creative Commons License 2011.06.18 0 0 18916

mindegy merre forog, a lenyeg az, hogy forgasirannyal ellentetes iranyba kell mozdulni a gyujtasnak. (illetve ellentetes iranyba forditva allitasz nagyobb elogyujtast )  

Tehat az, hogy oramutato.. az semmit nem jelent, es ne igy nezd, hanem forgasiranyhoz kep0est. 

 

aztan csak lehet benezem amit irtal. :)  

bar 97" de lehet gyujtas figyel szivotorok nyomast is.. nem csak ureset. 

Előzmény: Gyöször (18915)
Gyöször Creative Commons License 2011.06.18 0 0 18915

Nem, teljesen gyárinak tűnik, és így nézegetve a 2005ös manuálját teljesen egyformának tűnik. Semmi kókányolást nem véltünk felfedezni. Minden normális mai krosszmotor sztem előre forog, akármit tennének rá, mindnek óramutató járásával megegyezően kéne mozdítani a gyújtást. Sztem valamit csak becopok, kiderül ez, csak jöjjek rá :) Egy két tipp majd azért még jól jön. Előszöris megpróbálok felhajtani egy másik strobit, nyilván ez lesz a legnehezebb. Aztán meg sztem levesszük a láncot és megtépkedem 5ösben is, hátha mégis figyeli a váltó üreset.

 

Meg hátha megetetjük jobban, az én motoromban 185ös főfúvóka van, áttesszük, akkor megszűnik a full fordulaton tapasztalható kicsi torpi is.. Egyébként az sem vészes, csak ha már karburálok kiszúrtam, pályán sztem örülnék ha rajta tudnék maradni :)))

 

Ezeket a manuálokat mind leszedtem már :)  2005ösé van benne csak

Előzmény: cam aro (18914)
cam aro Creative Commons License 2011.06.18 0 0 18914

Szerintem ez igy tuti nem jo.. esetleg masik gyujtas van rajta ? 

 

Service manualt itt talalsz, csak gorgesd le a linket. 

(jo regi, lehet nem mind muxik)

 

 

 http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=140295

 

 

 

Előzmény: Gyöször (18913)
Gyöször Creative Commons License 2011.06.18 0 0 18913

Ez alapjáraton egy 5 fok, teljesen korrekt. Én is azt vártam, hogy felmegy kb 30 fokig, de ez épp csökkenti.

 

Helyzet az, hogy pld 1esben lecsutkázva max fordulat felé el is fogy rendesen a kraft belőle, alapjáratról viszont nagyon kapkodja az elejét fel. 5ösben is olyan erőtlen nagy fordulaton. Adunk még neki főfúvókát, hátha. Úszószint az már korrekt. 170es főfúvóka van benne, elvileg az ő keihin pwm-jébe 175ös kéne, de 50es lapjárati mellett. Ebbe meg 55ös van. Nem találok hozzá semmilyen manualt.

 

Létezik ilyen gyújtáshiba? Minden csatlakozó tiszta, korrózió mentes. Motor küllőre indul. Csak fordítva mozog az előgyuszi. Arra tolódik el a gyújtásjel, amerre a főtengely forog. A strobim megnéztem láncfűrészt le tudja követni hibátlanul. Piaci. Könyvében ha jól emlékszem 8500 f/p szerepel maxnak. De a yami már 2-3 ezertől "butul"

Előzmény: cam aro (18912)
cam aro Creative Commons License 2011.06.18 0 0 18912

0.18 az nem elogyujtas. alapjaratom lehet eleg, de utanna novelnie kell..egy darabig. 

Ha mocc jol megy, akkor valamit benezel, vagy a strobi esetleg. 

Előzmény: Gyöször (18911)
Gyöször Creative Commons License 2011.06.18 0 0 18911

Az akkor jó műhely lehet, akármilyen porfészekbe fel tudnak tenni egy gumit rendesen :)

 

Pár jó szóra van szükségem. :)

Létezik egy 1997es YZ250. Karbi gondok voltak, de előtte belőttük a gyújtást, ha hinni lehet "a netnek" holtpont előtt 0,18mm-re kell tenni. Kimértem indikátor órával. A lendkeréken is van egy vonal, meg a gyújtás alaplapon is, ahol áll a lendkerék 0,18 nál oda kell forgatni az alaplap vonált a lendkerékével egyvonalba.

Ez így meg is van, előtte kicsi volt az előgyuszi, a motor teljesen bika lett tőle.

 

De. Kitaláltam, hogy ránézek stroboszkóppal csak úgy érdekesség képpen mit csinál, eleve keveselltem ezt az előgyújtást, mondom akkor fordulaton biztos ráhúz, modern gép, így kell lennie. Na ez alapjáraton adja azt az előgyújtást amit beállítottunk neki, ahogy üresben ráhúzom a gázt, akkor elkezdi csökkenteni majd eléri a holtponti jelet és átemegy utógyújtásba. Többször ránéztem, nem hiszem, hogy elnéztem volna, átgondoltam, forgattam a főtengelyt, de a jelnek éppen távolodni kéne a holponti vonaltól, nem közelíteni felé, majd átlépni nem?

Ez így normális? Üresben néztük, de nem láttam üresjelző drótot a CDI-be menni, ettől persze lehet, csak nem láttam..

Tehát úgy mozog a jel ahogy azt várja az ember fordulat növelésre, csak épp ellenkezőleg.

 

Vagy a kéttének nem kell plusz előgyuszi? Több motort még soha nem néztem meg, megnézhetném az enyém is, csak az összes gyertyámat odaatam már az YZ-s haveromnak és be se tudom indítani a gépem :)) És most untam meg, gondoltam ráncbaszedem már a vasát.

Előzmény: BakondiG (18910)
BakondiG Creative Commons License 2011.06.17 0 0 18910
Én voltam már nálatok.
Sajnos ha nem figyeltem volna, akkor átvertek a belsővel és ráadásnak nem sikerült feltenni a gumit rendesen. El kellett vigyem máshova a kereket...
Előzmény: Törölt nick (18909)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.17 0 0 18909

Sziasztok !

 

Egy kicsit a reklám helye, bár inkább segíteni tudok.

A cég ahol dolgozom nagyon jó áron kínálja a  motorgumikat, nagyon sok motoros jár emiatt hozzánk. És helyben szerelni is tudjuk őket. Ha gumiabroncs vásárlását tervezitek elötte érdemes érdeklődni a peter@strauszgumi.hu e-mail címen.

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.03 0 0 18908

Ha valakinek van ismerőse, aki jön az erzberg-re, és szállásra van szüksége, csörgessen meg.

06-70-314-01-66

gencsydani Creative Commons License 2011.05.28 0 0 18907

Olyanom sajnos pont nincs...

Előzmény: vbandit (18906)
vbandit Creative Commons License 2011.05.28 0 0 18906

Köszi:)

Úgy tűnik egy 130 as kellene.

Előzmény: gencsydani (18905)
gencsydani Creative Commons License 2011.05.27 0 0 18905

Az FCR fúvókái jók a többi Keihin (PWK pl.) karbiba is.

Előzmény: vbandit (18904)
vbandit Creative Commons License 2011.05.27 0 0 18904

Ha valaki szeretne Keihin fcr karbit fúvókázni szívesen cserélgetnék fúvókákat vele.
Sajnos  túl nagyokat vettem 160-170-180 asok, de most úgy tűnik 130as sorozat kellene:(
Már elég sokat vettem, de meguntam, hogy hetente megyek fúvókáért, úgyhogy inkább cserélnék valakivel.

Elérhetőségem a nevemre kattintva!

Fuxa Creative Commons License 2011.05.20 0 0 18903

köszönöm.

Előzmény: zöldember (18902)
zöldember Creative Commons License 2011.05.20 0 0 18902

Ha a benya növelésével nem szűnik meg a hiba, lehet, hogy valaki leesztergálta a hengerfelyet. A túl nagy kompresszió is produkálhat ilyen tüneteket. Mérj kompressziót.

Előzmény: Fuxa (18898)
cam aro Creative Commons License 2011.05.16 0 0 18901

"" esetleg tömítetlenség akár karbi és henger között hogy ott levegőt szív..."" 

 

Ez is szegeny kevereket eredmenyez. 

csekkold a falsokat, adj neki benyat. 

Előzmény: Fuxa (18900)
Fuxa Creative Commons License 2011.05.16 0 0 18900

köszi, ennek kell lenni én még arra gondolok légszűrő hiba, esetleg tömítetlenség akár karbi és henger között hogy ott levegőt szív...

Előzmény: kutyafuttaban (18899)
kutyafuttaban Creative Commons License 2011.05.16 0 0 18899

Úgy tudom, a benzinben szegény keverék (benzin - levegő arány) szokott gyertyát el, illetve dugót átégetni. Hogy mennyi olajat teszel a benzinbe, a dugó átégése szempontjából másodlagos, a lényeg most, hogy a karburátor felől benzinben dúsabb keverék érkezzen, mert ez is hűti az égésteret. A problémát nagyobb főfúvóka és/vagy feljebb emelt schuber orvosolhatja. Ha eddig 1:20, 1:30 jó volt, ezen szerintem ne változtass, főleg amíg bejáratós.

 

Ha újra összeáll a motor, pár kör után nézd meg, milyen színűre szineződött a gyertyád. Ha mogyoróbarna, akkor valszeg nem az a baj, amit leírtam. Ha nagyon világos, akkor keveset kap, ha nagyon sötét akkor sokat.

 

Előzmény: Fuxa (18898)
Fuxa Creative Commons License 2011.05.16 0 0 18898

pár 5let érdekelne, ti mire gondoltok. Adott egy aprilia 125-ös 2T rotax blokk. Új dugó, de most is eszi a gyertyákat, elégnek. 8-as és 10-es is nekem már ez is furcsa volt. Új dugó is azért került bele, mert elégett a régi teteje. eddig olyan 20-30 keverék volt, most 40-es lett bepróbálva be is sült a motor... pöcre indul szépen jár power kitakarítva, de nem tudom most épp működik e elvileg új akksi.

 

Gyöször Creative Commons License 2011.05.16 0 0 18897

Heló!

Jó motort vegyél, és akkor a henger cserét nem kell bepréselni a családi kasszába. :) A dugó olyan 25-35 attól függ 250 vagy 125öset szerenél, 2T vagy 4T. Szerintem 30 üzemóránként körülbelül érdemes. Hajtókart meg 3-4 dugónként. Az egy olyan 20-25. És ezzel együtt a csapágyak a blokkban cserések, ez tipus specifikusabb ár tekintetében.

Üdv!

Előzmény: Roli_636 (18896)
Roli_636 Creative Commons License 2011.05.16 0 0 18896

Szevasztok!

 

Gondolkodom egy YZ vásárlásán! Tudnátok abban segíteni, hogy mennyibe kerül a fenntartása?:

 

-henger, dugó csere ár, és hány óránként kell ezt elvégezni?

 

Köszi!

 

Roland

zöldember Creative Commons License 2011.04.28 0 0 18895

Szia Gyuri

Sajnos nem tudok segíteni. Először is electronikában magam is segítségre szorulok, másodszor Suzihoz nincs doksim.

Üdv Zoli

Előzmény: serfy (18894)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!