Ebben semmi meglepő nincs. A kötelező biztosítás a gépkocsi üzemszerű közlekedése közben okozott károkra terjed ki.A parkolás nem tartozik ebbe a körbe. Régebben sem tartozott bele pl. egy olyan eset, hogy az álló motorú, vezető nélküli autó elgurul a lejtőn, és tör-zúz. Nem mondom hogy ez jó így, de világosan benne van minden szerződésben. :-)
Bocs, hogy visszaterek egy pillanatra a jogaszkodashoz, de EZT nem birom kihagyni. Csak a mindent szo szerint ertelmezoket ledorongolok kedveert... :o)
"A gépjármű olyan jármű, amelyet beépített erőgép hajt" - szól a kresz definicioja, es itt a HAJT szot szo szerint veszi a kedves biztosito, tehat az allo auto az nem gepjarmu, hanem "nem fokozott veszélyforrású tárgy".
Ki is a mindent kiforgato? Asszem egyenlore a Generali viszi a palmat, toronymagasan... :o)
Ezt szerintem meg Prof se merte volna leirni igy... :o)
Én a met.hu-n a radarképet nézem, azon folyamatában lehet látni a történéseket, és olyan találati eséllyel már én is tudok belőle jósolni, mint a meteorológusok. :)
A felmarás csak Pilisig van, onnan elég jó az úttest. A forgalom az elkerülő körforgalmától nem csekély, viszont nem sok idegbajos jár ott. Nem is emlékszem, hogy egyetlen egyszer is rámdudáltak volna, pedig mostanába töbször is vitt arra az utam. (És mivel országútíval voltam, nagyobb részt nem a felmart részen mentem.) Kamion sincs sok.
Üllőtől Monorig a 4-es út fel van marva, keskeny, forgalmas és bicajtilalmas. De nem lehetetlen ott végigmenni. Tovább még sose jártam, de biztosan hasonló az a szakasz is.
Életveszély nincs, (legalábbis én nem érzékeltem,) az útminőség viszont Pilisig igen rossz. (Emiatt sötétedés után már akár veszélyes is lehet, hacsak nincs fotonágyúd.) No és a szinte végig kint vannak a szentháromság táblák is.
Igen, szabsértés esetén is lehet hamis vád [Btk. 235. § (1) bek.], de a rendőr nem követheti el a hamis vádat, hiszen ő a hatóság, aki előtt a bűncselekmény elkövethető. Ő max egy alaptalan feljelentést tehet, ami ellen panasszal élhetsz, és majd szépen megszüntetik az eljárást, ha igazad van.
Nagyjabol ugy mentunk ahogy Kivi irta. Pesterzsebet-Gubacsi hid-M0 hid - itt tokolodes hogy hogyan is kell a tetenyire atjutni - erd-tarnok-7es ut.
Joparszor volt hogy hirtelen hopp bringazni tilos. Persze ki lehet logikazni, hogy azert tettek ki, mert a mellette levo dulout ugyanoda visz, de vacak erzes lemenni, mert nem lehetsz 100% hogy tenyleg ugyanoda visz.
Nekem symbian rendszerű van, a gyári OVI ugyanúgy alkalmatlan a cashingre, szerencsére a Garmin használata egyszerűbb symbianon, bár két hétbe telt míg találtam az elinduláshoz segítséget.
Most abból az alkalomból, hogy megoldottam a hogyan használjunk Tuhu térképet Androidot futtató telefonon problémát, és mindenkivel megosztom a leírásomat, hátha más is ebben a cipőben járt eddig.
Jaja, én is inkább afelé hajlok, nem is a műtéttől parázok, csak a mankózást nem kívánja a szervezetem egyáltalán.
Egyébként most rápróbáltam - életemben először - a V10-re. Szerencsére a térdem nem szarakodott, viszont az ötödik körben a hátam kezdett el rohadtul fájni, meg görcsölt mind a két lábam (pedig nem szokott szinte egyáltalán), így inkább én is abbahagytam. Az utolsó körben már háromszor kellett megállnom, eléggé érdekes látvány lehettem, ahogy vigyázállásban állok a bicikli mellett, valaki meg is kérdezte hogy minden rendben van-e. :)
Mindenesetre pár tanulságot leszűrtem a dologból. Többet kéne dombos környéken tekerni, alföldiként az északi parton lévő emelkedők nekem már igazi hegyek voltak. Tényleg túlzás nélkül mondom hogy többet használtam a váltót, mint egy év alatt összesen és az állandó lenyúlkálást nagyon untam a végére. A kajázás dolog nekem sem ment, egy banánt tudtam legyűrni, de semmi étvágyam nem volt, vizet pedig kábé 10 litert ittam meg, output oldalon viszont semmi nem jelentkezett.
Sikerült ütközni is, egy gyerekcsoport jött velem szembe azon a szűk bringaút részen, lehúzódtam a fűre, de egy kissráccal összeért a kormányunk, jó nagyot zakózott, de szerencsére nem lett semmi baja.
A hangulat remek volt remélem jövőre meg lesz a 10-es.