Lehet, de nem ajánlott, épp azok miatt a "kupakok" miatt. Nagyon könnyen letörnek. Én is már úgy vettem az autót, de szerencsére az eladó adott hozzá két újat.
Elméletileg a Castrolnak van 30000Km-es olaja, de a gyári GM olajjal semmi féle képpen ne menj 30000km-et. Nagy része ujjra hasznosított.
Én személy szerint CASTROL EDGE TURBO DIESEL SAE 5W-40 olajat használok.
Ferdehátú Astra H-ra lehet utólag tetősínt feltenni ?
Ha nem, milyen tetőcsomagtartót javasoltok ?
Elég érdekesek a tetőfelfüggesztési pontok "kupakjai".
Simán fel kell nyitni őket, és úgy rögzíthető a tetőcsomagtartó, vagy ki kell törni őket ?
Más kérdés: érdemes gyakrabban cserélni a kocsiban az olajat, vagy elég a szervízkönyvben megadott 30.000 km-enként ? Szerelő szerint 30.000 km után már nagyon ramaty az olaj.
Nekem is ugyan ez a gondom, annyi különbséggel, h 1-2 ujjra indítás után megjavul. Bár most már egyre huzamosabb ideig csinálja.
Most tartok ott, hogy átnézik a kábeleket, de akkor valószinü nem az lesz a gond. Ha esetleg megoldódott nektek ez a gond, kérem jelezzétek.
A hibakód P1120, kinyomtattak egy A4-es lapot, 10es betű mérettel, amit át kell nézzen a szerelő. :S
Az egyik szervízben meséltek ilyenről, jeladó csere nem oldota meg, kábelek nem voltak hibásak, így hát marad a komplett vezérlés csere, szerencséje volt az embernek, mert még garanciás volt. :S Hát én már kiszaladtam belőle.
A másik amit még érdemes és van rá vissza hívás, garanciális idő után is, CIM modultól (kormány) egy kábel csere amit ingyen elvégeznek.
Szeretném megkérdezni, hogy egy Astra H Caravan 1,3 CDTI 60ezres kötelező szervizen mire számítsak, mit fognak cserélni, és kb. mennyibe fog ez nekem kerülni. Az autót most szándékozom megvenni, de a szervizt nekem kell megcsináltatni.
Válaszokat és a segítséget előre is köszönöm, üdv:
Astra H kombihoz 2 évet használt Apex 60-6240 tip. 35 mm-es sportrugó szettemet eladnám típusváltás miatt. Ha Valakit érdekel, privátban megbeszéljük :-)
Kis segítséget szeretnék kérni!Kollegám 1.7 cdti h astrája olyat csinált hogy a középső konzolon csak egy f betű jelent meg a hőmérő helyén és nem reagált semmi elektromos kapcsolóra, a motor viszont járt de se index se semmi!
Nekem is van egy H Astrám és minden átmenet nélkül letilt - szervizüzembe áll 1300 fordulatra és 2 napig csak így halandó működni. Ezután minden átmenet nélkül megjavul és kb 3-4 napig jó. Akkor kezdődik előről ! A szervizben kiolvasott hibakód Gázpedál hibát mutat, de a gázpedálnak semmi baja ( cseredarabbal is ezt csinálta ) A szerelő széttárta a karját, monván nincs hiba ! NEKI !!! Kérem segítsen valaki, hogy hol lehet egy hozzáértő szakembert találni !!!! HELP !!!!! kovilaci
Az enyém 2005-ös(1,7 cdti-isuzu, 74kw), két és fél éve hajtom, eddig semmi baja sem volt. A fogyasztás? Hát ez változó, 6-7 liter között, igaz én inkább rövid távon használom és általában öt személlyel, ja igen, és nem mindíg 90-nel :D , de pályán biztosan lejjebb lehet vinni a megengedett tempóval.
Van egy Opel Astra H Caravan autóm, aminek ma délután egyszerűen leesett a bal oldali elektromos, fűthető tükréből a tükör lap. Persze eltört. A helyén ott maradt az a szivacsos, szerintem kétoldalú ragasztott lap, amire rá volt ragasztva a tükörlap.
Az interneten láttam, hogy lehet magában is venni tükörlapot, de nem tudom, hogy bármelyik feltehető-e és ha igen, akkor mivel tudom felragasztani, ami bírja a fagyott, a meleget és át is adja a fűtőszál hőjét.
Sziasztok.2004 opel astra H 1,7 cdti-m van.101 lovas.Segitségeteket szeretném kérni.
Kb. 1 éve olyan gondom van ,h megyek az utoval és egyszer csak letilt.kigyullad a szervizlámpa.Volt már szervizbe meg több szerelönél is de senki nem tud semmit.Mindig ugyan az jön ki gázpedál jeladot ir ki hibának de nem az a hiba mert már volt benne cserélve gázpedál.A jeladok és a vezetékek jok.Egyet gondol megy amig megy aztán a semmiböl megint letilt.Szerviz üzmmodba teszi az autot,nem érzékeli a gázpedált és 1500 fordulatnál nem enged többet.
Olyan kérdésem lenne nem e tud valaki szerezni nekem 1 törött H astrát donornak kéne, olyan aminek hátulja törött vagy kintröl behozott, papir nélküli! valaki tudd neked segiteni, vagy van ismeröse aki segithetne?? Elöre is köszönöm Üdv Zsolt
En csak az első kérédsedre tudok válszólni, sjanálom:
Nos, kivehető a hátsó ülés padod. Ehez az első ülés felé kell húznod erőssen azt a kis kart amit megtaláltál, és az ülést meg felfelé. Nagyon erőssen kell húznod és ki fog akadni.
Ha mind két oldalon ez sikerűlt akkor emelve előrre ki tudod húzni. ( NEM egyszerű az egész művelet ! )
De VIsszarakni még nehezebb, hiszen betolod a helyére és lefelé nyomod hogy visszaakadjon. - Én ezzel többet szórakoztam mind a kivételnél.
Kedves Opelos Fórumozók! Opel Astra H GTC tulaj vagyok. Az autóba Pajzs rendszert szereltettem, nem tudom van e összefüggés a szerelést követően ajtónyitás/csukás után jelentkező furcsa(morgás szerű) elektronikai hangokkal kapcsolatban. Diagnosztikán voltam de nem mutatott ki semmit. Most pár napja csukott ajtókkal égve marad a műszerfalon az ajtónyitást visszajelző led, majd másnapra "megjavul" aztán újra világít. Mi lehet a baj, mit tehetek? Remélem tud vki segíteni! Köszönöm! Anita.
Ha kihúzod, jön vele a kábel is, ugyan olyan mint a régi fejegységek, dupla iso csatlakozó van benne, meg külön az antenna. Az iso csatlakozóra kell bekötnöd, de hogy hova nem tudom, ahhoz kapcsolási rajz kellene.
Ha kiveszed, a kábeleket is lekötheted, nem felejti el az autódat. Ahhoz le kellene tanítani tech 2 -vel.
Szóval nyugodtan ki be rakosgathatod, mindig működni fog mindig.
Pl, olyat is halottam, hogy valaki kivette, berakott vmi hagyományos fejegységet. A gyárit elrakta, és ha majd eladja az autót, akkor majd visszarakja a gyári. És ez esetben sem kell újraporgramozni, mert csak azt az autót ismeri a fejegység.
a le fel tanitás , meg mik vannak , agyon van komplikálva , hogy halandó ember ne tudja csrélni ,stb... milyen jó volt a régi rádiós rendszer , a régi ki , az uj be oszt had szoljon...
még anyit , hogy akkor ha én kiveszem az enyémet , vagyis kihuzom akkor ott jön vezetékestül , vagy már akkor széthúzódik a csatlakozása , gondolok itt az olyanra mint régen a kivehetős (bevihetős) rádióslejátszók.
vagy másképpen leirva... tehát ha én kiveszem , bekötöm a némitó kábelt akkor a nem megy el semmi bene , vagyis nem kell kodot ujraütni , vagy tanidgatni ...?
Ha jól tudom van némitás rajta, méghozzá telefonhoz, ha valaki szereltet be kihangosítót. Emiatt van Line in bemenet is, bár csak mono.
Azt nem tudom milyen lézerblokkolóra gondolsz amit összekötnél vele... Kiveni a fejegységet pofon egyszerű, a 4 sarkán a 4 lyukba bedugsz 4 hosszúhegyű csavarhúzót, egy kampos cuccot bedugsz a cd nyilásba fent beakasztod, és ki tudod húzni fejegységet. A bekapcsoló / hangerő gombot ne húzd mert lejön.
Fel és letanítás:
Tech 2 műszerrel történik.
Ezek a fejegységek már nem kérnek kódot. A kocsidnak van egy 4 jegyű carpass security kódja. Ez kell a fel és letanításhoz.
Műszer rádug a megfelelő menüpontban fejegység eltávolítás, kód beir, és kész, mehet másik kocsiba.
Az ujat berakod, műszer rádug, megfelelő menüpontban fejegység feltanítás, kéri az alvázszámot és a kódot.
utána még az audio indexet és a kódindexet is kell módosítani. Ha ez is megvan használhatod az uj fejegységet.