Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tome12 Creative Commons License 2011.05.10 0 0 69422

Most olvastam el megint.

amit irsz az olaj növekedés az akkor külön hiba vagy a tengely kopásából adódik ?

Illetve a kimosást hogy érted és pontosan milyen anyaggal ? kikell szerelni gondolom.

Előzmény: schumi1974 (69413)
tome12 Creative Commons License 2011.05.10 0 0 69421

Hello

Én azt értem hogy ne ma DPF el van a baj.(lehet mégis mert amig rossz volt az EGR 15ezret mentem el)

De már nem kormol az autó csak nagyon minimálisan inditáskor és gázadásnál egy pár másodpercre.(150.ezerkmnél ennyi még talán belefér.) jó az EGR. jó a turbó ( uj részecskeszűrővel együtt volt cserélve)

Minden érték rendben, a DPF adatok nullázva stb...

 

ami Schumi irt arra vagyok még kiváncsi. hogy mi a megoldás arra.

mert mondom az olajszint növekedést tapasztaltam de majd nézegtem msotanság is hogy fent áll-e még.

 

 

 

Előzmény: Blazs_A4ABC (69419)
wastegate Creative Commons License 2011.05.10 0 0 69420

Nem az EU a lényeg hanem, hogy kevesebb kormot nyeljen a gyermeked  ... :O(

Baxuk ki a katot és a részecske szűrőt azt annnyiiiííí ... "nem lessz gond" !!!

 

w

Előzmény: LED-es világítástechnika (69404)
Blazs_A4ABC Creative Commons License 2011.05.10 0 0 69419

A Te alapvetésed: a DPF túl gyakran regenerál -> a DPF-fel baj van.

 

Ha a DPF elemek rendeben vannak és a nyomás szenzort cserélték, akkor lehet, hogy a kérdés helyesen: mi okozza, hogy a normálisan 5-800 km-enként regeneráló DPF most 300 km-enként regenerál? Szvsz nem a DPF.

 

Mondod, hogy nem volt komolyabb füstölés. Nyilván nem volt, azért van a DPF (dízel részecske szűrő). A kormolást kezeli a gyakori regenerálással. Azt mondod, új az EGR, tehát azt működőnek veszed. Vagyis amiatt nem kormolhat. Akkor más miatt kormol.

 

Van egy tüneted, aminek van egy oka. A tünet (gyakori DPF regenerálás) megszüntetése nem eredméynezi az ok megszűnését.

 

Annak nézz utána, hogy mitől kormol a motorod, mert sztem az az ok. Ha nem lesz ok, akkor nem lesz tünet sem.

 

A motort magában is vizsgáltátok már? Pl. üzemanyagnyomás, turbónyomás.

Előzmény: tome12 (69393)
wastegate Creative Commons License 2011.05.10 0 0 69418

Az APU már EPC ...

 

w

Előzmény: LED-es világítástechnika (69409)
audigyuri Creative Commons License 2011.05.10 0 0 69417

Sziasztok!

A3 Sportback 2008

Tud-e valaki nekem segíteni abban, hogy a klíma beszívott levegő hőmérséklet érzékelője egybe van-e a levegőminőség érzékelővel, ami kívül van a szélvédő alatt az ablaktörlő fészekben?

Az a problémám,hogy a klímám nem indul el. A diagnosztika szerint a jeladó beszívott levegőre -50C fokot mutat és ezért nem indítja el a kompresszort.

Nem találtam más jeladót és egy vélemény szerint egyben van a két jeladó,de nem biztos benne.

audi a6 2,5tdi quattro Creative Commons License 2011.05.10 0 0 69416

Hali! Menyinek kell lenni a turbónyomásnak? Nekem diag szerint alapjáraton 999mb teljes töltés 1860mb!

schwarz01 Creative Commons License 2011.05.10 0 0 69415

Üdv. 1 éve(mikor autot kerestem) néztem egy ilyet feketében matt fekete kerekekkel Stb... Az ára 2.5milla volt gyönyörű volt akkor, a tulaj építette sajátmagának.... ...Nekem viszont kevés volt a kavics, úgyhogy hagytam. Mai napig tetszik nagyon aszem ezt hívják első látásra dolognak. Gondolom azért csak kitróbálod miután megvolt a service? (meg a turbocsere...)  :))))

Előzmény: A62.5TDIQ (69397)
tome12 Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69414

Végre valaki aki már tapaszlat ilyet személyesne.

kicist bővebben letudnád nekem irni.

 

a második az olajszint növelés már volt de azthittem arégi faszkalap szerelő öntötte túl...

 

ő van egy kisebb cső ami jön a motor bal oldalán lentről (szemből bal) az belemegy egy vastag csőbe ami szerintem alégszűrőtől jön és megy be a turboba. na ebbe a vastag csőbe belecsatlakozik a vékony cső és ott folyik az olaj nagyon kicsit bár most viszapattintom a helyére azóta nem mert egy picit elállt.

 

első illetve második esetnél mik amegoldások ?

köszi előre is

üdv

Előzmény: schumi1974 (69413)
schumi1974 Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69413

Én már beszívtam 2 db BPW motort is ilyen hibával!

 

- vezérműtengely bütyök elkopott és nem tudott elégé kinyitni a szelep( a részecskeszűrösnek más a vez tengelye)

 

- a motor növelte az olajszintett, azaz  gázolaj keveredett a motorolajba. A tandem szivatyúnál vagy a porlasztó gumiknál tudja beengedni a motorolajba a gázolajat! ( a regenerálás folyamán csak a kormot tudja kiégetni a motorolajat nem) A részecskeszűröt ki lehet mosni már én is mostam ki van hozzá direkt egy anyag. Nézd meg a nívót

Előzmény: tome12 (69393)
bunker Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69412

Köszi!

Előzmény: LED-es világítástechnika (69411)
LED-es világítástechnika Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69411

ok, holnapra utánna kérdezek ;)

Előzmény: bunker (69410)
bunker Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69410

Ilyenre lenne szükségem, mindegy a motorkód, mert egy másik épített motorba menne, a lényeg, hogy háromvezetékes legyen:

Előzmény: LED-es világítástechnika (69409)
LED-es világítástechnika Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69409

APU kódos motor?

Előzmény: bunker (69408)
bunker Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69408

Keresek háromvezetékes alapjárati motort, ami a régi bowdenes 1.8T-n volt.

LED-es világítástechnika Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69407

jah mostnézem énseirtam sose olyat h lenne :)

Előzmény: Quattroman (69406)
Quattroman Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69406

AEL nem DPF-es hanem diesel katalizátoros....

Előzmény: cs!rke (69403)
LED-es világítástechnika Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69405

Katalizátor van, azt csak simá kiszedem, részecskeszűrő mivel már computeres történet is, ahhoz computeresen is kell variálni h nelegyen hibakód meg még mittudomén mi. ( eddigi ismereteim szerint, de lehet fullhülyevagyok ;) )

Előzmény: cs!rke (69403)
LED-es világítástechnika Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69404

Az a baj, hogy eddigi tapasztalataim szerint ( sok a hallomás köztük) a részecskeszűrő csak gondot fog okozni( nem megy a kocsi, füstöl!!!!, ha nemjó az öblítése nyomás keletkezik a motor és a részecskeszűrő között a kipuffogóban-> turbo károsodhat, egr-ed azt a kormot fogja visszaengedni tiszta levegő helyett ami ott felhalmozódik ) egy idő után pedig már nemlehet kiégetni( ami szintén lehúzás, mert hatalmas pénzt kifizettetnek érte szakszervízben) hanem cserélni kell, ami irdatlan zsebbe nyúlós...

 

közvetlen környezetemben számtalan autót tudok amiben nincs már részecskeszűrő, egr ki van kötve( jobban megy a kocsi ha nincs benne, mert a motor tiszta levegőt kap, nempedig kipufogógázt) és semmi féle negatív tapasztalat nincs a hiányuk miatt.

Hibakódok nagyrészét pedig lehet tiltani, vagy egy megfelelő ellenállást be kell tenni és nemfogja jelezni.

 

NEKED KELL ELDÖNTENI, hogy midnent hagysz gyáriban, és lesz 2 felesleges pénznyelő alkatrész az autódban, vagy kiiktatod aztán pont... az ÉN ÉS ISMERŐSEIM VÉLEMÉNYE az, hogy nemkell, nemlesz gond.

 

Sok kocsiban már nemis nyit az egr( full nem működik) és fel sem tűnik senkinek, részecskeszűrő meg hát csupán EU norma... egr szelepnek vanegy sokkal jobb felhasználási módja, ami tuning esetén marhajól jöhet, én mindet átalakitanám ;) XD

Előzmény: tome12 (69401)
cs!rke Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69403

AEL és AKN motoroknál van DPF?!? ;)

Előzmény: LED-es világítástechnika (69400)
maxted Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69402

Sziasztok,

 

van pár elektronikai gondom a C4(2,5 TDI)-el.

Kb fél éve hogy nem működik az üzemenyagszintjelző.

Hogy lehetne kideríteni hogy a műszerfali visszajelzőben van a hiba vagy pedig a tankban?

 

Egy szerelő látogatás óta nem működik a világítás égve maradt figyelmeztető hang,

meg a behúzott kézifék lámpája(ez lehet hogy csak kiégett még nem néztem)

 

A többire lenne vkinek ötlete?

tome12 Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69401

Még lentebb irtam. 2006 A4 avant 2.0pdtdi 8 szelep 14 ló BPW multitronic.

 

Nem akarok annyira belenyúlni az az igazság, hogy kivágassam a helyéről.

Szerinted a computeres nagy kiégetés segithet nekem? mert amikor cserét ir a kocsi sokszor még akkor ismegoldható a nagykiegéetés szervizben. Ami 1-2 órás.

Esetleg nem tudod hogy működik az? Nem veszélyes álló kocsinál ilyen ?

Előzmény: LED-es világítástechnika (69400)
LED-es világítástechnika Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69400

milyen kocsi ez pontosan amúgy?? utánna kérdeznék 1-2 embernél, hogy mi a legolcsóbb és legokosabb megoldás! ael és akn motorkódú kocsi nekünk még sosem dobott hibajelet egr miatt! de szerintem lelehet tiltani aztis, hogy ne jelezze, részecskeszűrőt meg igényesen kell kiszedni, megtartani majd eladás előtt igényesen vissza építeni, hibakódját szerintem annak is lelehet tiltani ( szerintem)

Előzmény: tome12 (69399)
tome12 Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69399

A lefalazott EGR hibát dob ki azt már próbáltuk.

Kiiktatni a részecskeszűrőt is gonoltam már de akkor hogy adom el... jobb az ha benne van.. meg az megint egy 50-100 ezres mutatvány.

 

A részecskeszűrő állapotát computerben hol lehet megnézni? nem a regenerálás közötti állapotot hanem az egészet.

Amikor rosszvolt az EGR alig volt több a füstölés nem olyan koromokádó volt mint amikor átlagban elszáll az EGR.

 

 

:( ajj

 

üdv

Előzmény: cs!rke (69398)
cs!rke Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69398

15ekm-t mentél rossz egr-rel?!?!

Akkor szerintem is tényleg kukázhatod a részecskeszűrőt!!

Ha az egr-t lefalazod, nem írja be hibának? Ha nem, akkor szvsz azonnal meg kéne tenni. ;)

A részecskeszűrő kiiktatásának eldöntését már rádbíznám. :D

Előzmény: tome12 (69393)
A62.5TDIQ Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69397

Sziasztok!

Egy barátomnak van egy A8 3.3 TDI-je eladó. Most került hozzá, üzleti célból vette. 2001. decemberi ezüstmetál, fekete bőrbelső, fűthető-memóriás első ülések, napfényrolók, napfénytető, állófűtés, xenon, navi, gyári telefonkihangosító, elől-hátul parkolóradar, sport-tiptronik váltó. Motorja ABT-tuningos, állítólag bitang jól megy. Éppen egy próbakörnél tört el a bal turbó tengelye, most cserélem éppen a bal turbóját. Le fogom szervizelni, enélkül nem adom ki a kezemből. Irányára:1.9 mFt.

LED-es világítástechnika Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69396

egr-t lekell dugózni, hasznot nem csinál... részecskeszűrőt meg kikell vágni a pics@ba... és ha nagyon fain akarsz lenni akkor pl: http://www.eco-chiptuning.hu/dpf-fap-dizel-reszecskeszuro-kiiktatas.html

2 full felesleges dolog, amire emberek súlyos 100ezreket költenek... és általában csak gondot okoznak!

szemmel/füllel/orral( hazudok mert részecskeszűrővel büdösebb a kipufogógáz) érzékelhető változás nem lesz.

magyar normákat így is üti, hameg mégsem tetszik vissza lehet csinálni ;)

Előzmény: tome12 (69393)
LED-es világítástechnika Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69395

egr/részecskeszűrő----> kuka... 

Előzmény: tome12 (69393)
mica-r Creative Commons License 2011.05.09 0 0 69394

Mérhető adatok vannak a részecskeszűrő érzékelőin. Valami biztos nincs a megfelelő adat közelében.

Ki is lehet irtani ha ennyire nem bírod.

Előzmény: tome12 (69393)
tome12 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 69393

Ne is mond.

 

Ki lett cserélve az a nyomás szenzor a részecskeszűrönek, és ugyan úgy 300km elenként regenerál. és nagyon zavar.

új az EGR új a részecskeszűrő a szenzor is.

Azt mondták hogy ha CSAK város akkor is 500-800kmerenként kellene regenerálnia.

Nálam mindegy hogy város vagy pálya stb mindig szinte pontosan 300km.

Lehet hogy a rossz EGR ennyire eltömitette az új részecskeszűrőt? (15ezer kmet mentem úgy hogy rossz votl az EGR és az új szűrő volt benne) Bárannyira rossz nem volt az EGR nem volt az a brutál füstölés csak minimálisan több.

 

Szerintek a computeres 1-2 órás égetés segithetmég ezen? vagy mi a probléma egyáltalán? NAGYON kivagyok már!!

:(

Előzmény: audi a6 2,5tdi quattro (69391)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!