Az első mérési adatok. A kocsi nem ment a gyertyákkal, csak ki lett cserélve. Gyári leirás alapjáp szeretném, ha 1500 km után megint lenne mérés. Majd meglátjuk.
Jol van jol van.Azert en meg remenykedem ,hogy lesznek meg korszakalkoto nagy felfedezesek ill talalmanyok,Eddig is voltak nem. Szaz eve meg csodanak tunt volna minden ami ma van nem? Ez a Rossi Focardi E-cat dolog hatha az lesz.Ez kihuzna minket a katyubol.
Figyu mar.Mi a velemenyetek errol a stanley Meyer vizautorol.Ez csak egy teljes atveres volt?,Mi a helyzet a muszaki leirassal amit rank hagyott?Ugy tudom hogy senki sem reprodukalta eddig.Mondjuk ez eleg sokat mond.Bar az is furcsa ,hogy hirtelen halt meg minden elozmeny nelkul.Ki tudja mi tortent .
Valami ilyesmire keszulok most .ezt szeretnem megcsinalni ,csak a vizforralot kozelebb akarom rakni a henger uzemanyag szivocsonkjahoz ill lehetne a hengeren is ,es sokkal kissebb viztartalomra a kis tartalyban , csak egy par kobcentire es egy kis futoszalra plusz a henger hojet is felhasznalva.
Nem tudom ,honnan is tudnam.de valami azt sugja hogy a jovo ezen technologiak keveredesebol fog allni.parhuzamosan alkalmazva oket.Ertem egy kis benzin egy kis gazolaj egy kis motorolaj sok vizpara vagy hideg kod[dry fog}steam ,goz es ,hho persze. Az elozo kerdeshez szolva meg szerintem el kell kezdeni tesztelni azt az erot amit nyujt aztan ha nem eleg akkor rakni hozza fosszilis dolgokat meg amit addig kitalalnak
En megmondom oszinten nem nagyon ertek hozza ,de nagyon erdekel a tema.Hiszek neked tudom hogy a btu erteke nagyon alacsony a benzinhez ,gazolajhoz osszehasonlitva ugy tudom.De mi a helyzet a viz elegetese kozbeni tagulassal amikor gozza valik es 1700 szorosara tagul ha jol tudom,Az az energia nem ugyanolyan mozgasi energia tulajdonkeppen mintha robbanasra kepes elegyet [vaport]gyujtunk be kissebb nagyobb erossegu szikraval.? nem tudom mar hol olvastam errol ,de van benne valami nem?
Az biztos hogy latvanyos ez a video,de szerintetek van ertelme ennek a fejlesztesi iranynak.?Van annyi ero ezekben a robbanasokban ami hajtana a dugattyut?
Jó lenne már rájönni, hogy a fizikát nem lehet megb..ni. Vizet bontani, majd a durranógázt elégetni, meglehetősen rossz hatásfokú folyamat, ha ezt egy alapvetően nem túl jó hatásfokú benzinmotor-generátor-inverter áramával teszed, még rosszabb a helyzet. A víz "elégetése" valamilyen elektromos ívben a másik ordas baromság, teljesen felesleges összekeverni a motorba történő vízbefecskendezéssel, ami valóban teljesítménynövelést eredményez, de hétköznapi használatra szerintem nem igazán alkalmas.
Sziasztok lenne egy kerdesem hozzatok.lattam yotube -os videokat ahol a geet-pantone zart rendszeru aramtermelo aggregator 80% ek vizzel es 20 % szazalek benzinel mukodik ,Szerintetek ez igaz lehet?A durva keveresi aranyra gondolok nem magara a rendszerre. Egyebkent kifogom a gyakorlatban deriteni> Mar szereztem egy negy loeros berantos honda motort.Meg fogom epiteni belole a Geet -Pantone rendszert Mar nagyon varom a teszteket. Terveimben hasznalt motorolaj ,novenyi olaj ,viz, persze plasma szikra is ,goz meg minden szerepel es amilyen otletet meg addig talalok. Majd beszamolok.. Van most egy jo otletem :az uzemanyagtartalynak tulajdonkeppen a hengeren kellene lennie igaz?Hogy elkeruljuk a hoveszteseget nem? A vegleges tervem hogy hasznalt motorolajjal vagy novenyi olajjal es viz keverekevel aramot termelek amivel hho-t bontok amit a transitomba engedek.Itt londonban rengeteg a Pakisztani sutode ahonnan lehetne hasznalt olajat szerezni. Egy alap hho bontom mar benne van a gepben,sajnos meg nem olyan sokat termel ,kb 200-300 kobcentit percenkent.Meg csak egyszer tankoltam azota,amiota beszereltem tobbet is mentem 20 merfdolddel ,de persze meg tesztelni kell .egy tankolasbol kar lenne eredmenyt vonni.A rendszer nem PWM -es hanem egy 500 w -os inverterrel egy szamitogep tapegyseget hajtok es az 5v -os agat hasznalom ,Egyelore nem tudom mennyi ampert sziv.Azt hiszem ezt a elektrolit aranyaval tudnam bealiitani.Ami sima szodabikarbona egyebkent. Egyebkent nagyon orulok hogy itt van ez a forum..de tenyleg Nekem is mindig ilyesmiken jar az eszem. Most is nagyon nagy izgalomban vagyok egy talalmany miatt. Biztosan ismeritek.A rossi focardi hydrogen -nikkel mini reaktorra gondolok.Remenykedem hogy igaz .Ez lenne a tuti nem sracok?Nezzetek meg a Bolognai egyetem verifikacios videojat angol felirattal ott van a you tube on.Rank ferne most egy ilyen talalmany.Mennek is haza a francba utalok kulfoldon lenni. Ja igen es meg lenne annyi keresem hogy ne csepaljatok mar annyira egymast amikor valaki valamit hamarabb tud vagy esetleg kepzettebb ,Nem kell azert olyan csunyan beszelni egymassal .Sokszor szinte mar szinte a vegletekig jutva..Komolyan mondom ilyen mas orszagok forumain sehol sincs.Legalabbis en meg nem lattam. azert vagyunk itt mert kozos dolgok erdekelnek minket amiket ugyanugy szeretunk,es orulnunk kelene hogy vannak helyek ahol megoszthatjuk egymassal a gondolatainkat nem? Mindenkinek szep napot es jo fejlesztest epitest ..
Na ebből látszik, mennyire alulképzettek a hazai mérnökök. Nem hallottál még a VAPOR technikáról? Nagyon sajnálom, hogy ilyen ember hivja magát fejlesztő mérnöknek. Én csak egy egyszerű ember vok. Lehet sok mindent naivan elhiszek, de és itt jön a de. Ha valamit tapasztaltam én magam az én kis egyszerű modomon, akkor azt okosabbak, miért ne fejlesztették volna tovább. Régen voltak vapor karburátorok, de, és akármennyire nem tetszik, de az olajlobbi a lambda szonda kifejlesztésével meggátolta az elterjedését és ez TÉNY. Ennek utánna olvashatsz a szakirodalomban. Sajnos a Bánki féle VIZES karburátor is a feledésbe merült. Vagy talán ez sem létezik. Ő 35-40%-ban helyettesitette a benzint vizzel. Csak a dizelmotor megjelenésével, azt hitte megoldodott a probléma, aminek a megoldására találta ki a vizes karburátort. Szerinted ha ennyire nem müxik, akkor miért van tiltva a F1-ben?
Te most beidéztél valami olyasmit, ami abszolút nem a témához kapcsolódik, vagy részben megcáfol.
Ugyanis ebben az írásban gázolaj-víz EMULZIÓRÓL van szó. Ennek az emulziónak az előállítása elég költséges, mert több kémiai segédanyag is szükséges, ráadásul a környezetterhelési index javulása
is pont ezért elég kétséges (nem hiába nem vezették be még). Lokálisan ugyanis mentesül ezzel az
üzemanyaggal a kibocsátó jármű kb 10% légszennyező anyagtól (korom, NOx), viszont magában a
gyártásban képződik kb ugyanennyi plusz. Továbbá azt is leírják, hogy 10% víz emulzióval kb 10%-kal
nő a fogyasztás, mert ennyivel kisebb a fűtőérték.
Úgyhogy ez a technológia ugyanolyan pofon a szarnak, mint a hibrid autók. Lokálisan megtakarított
környezeti terhelés megjelenik máshol, azaz az egyenleg nem pozitív.
Továbbra is áll az ajánlatom, nagyon jól szórakoznék, ha előttem öntenél a tankba egy kanna vizet,
és próbálkoznál az indítással... fizetnék is a videó publikálási jogaiért... :)
Tudod mit? Elmegyek hozzád, akárhol is vagy az országban, ha előttem beleöntesz egy kanna vizet az autód tankjába... én is szeretek jól szórakozni ám :)
Gondolom azon is jól szorakozik, hogy lehet 70% fölötti arány a viz!!! És ez kisérletekkel BE VAN BIZONYITVA!! Szabadalmi hivatalban bejegyezve. Kéne egy kicsit, csak egy kicsit, haladni a korral! :P
Ja igen... A vizes dologhoz valami, kollégámnál voltam tegnap, nyírta a füvet és boldogan áradozott hogy már 9 alkalommal úgy tankol a fűnyíróba hogy 33%Benzin 33%Alkohol és a maradék 1/3 víz. A mototr teljesen pöcs-röff indul semmi fulladás, teljesen pöpec. Hamarosan jön a próba a simsonnal is :) hát kíváncsi leszek mennyire lesz jó.
Mi a baj az OROSZ gyertyával? Láttam én is a hirdetést. Meglepődtem :) Nem tudom mit tartalmaz az orosz technika belül, de érdekes az elektróda kialakítása. Rákeresek az orosz oldalakra, hátha bővebb infó is lesz róla
Annak idején nekem a polákban volt Aqua-spricc és tökéletesen müködött. Ha vizet fecskendezel a motorba, keverd metanollal. Akkor tökéletes a hatása. Ez a technika ki van tiltva a F1-ből. Mostanában elővették a turbós kocsik levegőhűtésére, de csinálnak sima szivó-motorokhoz is rendszereket. Kb 15 bar nyomással ködölik a vizet a szivótorokba, de ezzel egyuttal csökkentik a bevitt üzemanyagot. A laboratoriumi tesztek alapjána benzin 25%-a maximum kiváltható vizzel, de csak akkor ha ködöljük. A sima szivás nem elég! Ehhez pedig elengedhetetlen a jó üzemi állapot és a megfelelő gyujtás és ime itt a mi témánk, a gyujtás. Nem véletlen kisérletezgetnek jobb és jobb gyujtási technikákkal. Lásd előgyujtás vezérlés. Jobb trafók. Azzal is sokat segithetsz a motorodon, ha kisebb ellenállású kábeleket és magasabb feszültségű trafót használsz. Van nagyon jó minűségű magyar 2d-s és 3d-s előgyujtásvezérlés. Én sziveen el mennék fékpadra, de nincs annyi lém. Az én motoromnak sajna ki van kete-lába. De szerintem ezen is lesz javitóhatása. Ha a sima Denso segitett akkor ennek is javulást kell okoznia. Egyébként szerintem 16ezer forint 4 gyertyáért nem sok, ha azt nézem a sima irridium is annyi. Egyébként a platina és az irridium között nagy a különbség. A mindkét anyag katalizátorként viselkedik az égési folyamatban, de különböző hatással. A platina valamiért a fogyasztáscsökkenésben segit, mig az irridium a nyomatékosságban. Sajnos sehol nem leltem fel miért. Pedig rengeteget bujom a netet. Kár, hogy ennyire indulatosak vagytok. Szerintem ezt a témát higgadtan kellene megbeszélni, mert ha eredményeket érünk el az mindenkinek jó lenne. Sajnos ma láttam a Vaterán hamis OROSZ plazmagyertyát. Irtam az eladónak, hogy ezek hamisak, erre azt irta a plazmagyujtást az oroszok találták fel és ne kötözködjek. És sajnos az emberek az alcsony áraknak, 6500 a 4 gyertya, bedőlnek. Ha jobb lenne az összefogás akkor az emberek nem dőlnének be az ilyeneknek. Én szegedi vok, ha valaki tud a környékben padot vagy olyanat akinek jó műszerei vannak a szegény-keverék kimérésére, állok rendelkezésre, de fizetni nem tudok. Ha valakit érdekel az eredeti gyertya beszerzésében segitek, megmutatom a legjobb beszerzési lehetőséget. Remélem összefogunk és közösen eredményre jutunk mindenki javára.