Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

t.lantos Creative Commons License 2011.05.07 0 0 62587

Sacc/kb. 2 heten belul jon a friss adag NGK IFR6J-11 gyertyam extra akcosan, 3750ft/db aron.

 

Előzmény: zlota (62586)
zlota Creative Commons License 2011.05.07 0 0 62586

Most, hogy mondod azt is kellene!Olajcserét mindig írom (Castrol5w40), de ez kiment a fejemből... Váltóolajat is cseréltem...

Előzmény: t.lantos (62585)
t.lantos Creative Commons License 2011.05.07 0 0 62585

Gyertyat mikor csereltel?

Előzmény: zlota (62584)
zlota Creative Commons License 2011.05.07 0 0 62584

Szelephézag állítás lenne esedékes- kb 110.000km nél vagyok, meg 1 honap mulva a gázt is belerakatom.

Kérdésem:

Mennyiért csinálnak egy ilyent, mert én még pénzt nem fizettem ilyenért, mindig beállítottam magam, minden eddigi kocsimon, de ennél meg ez miatt a lapkás megoldás miatt gondolom nem tudom!Vagy igazából nem ismerem, de ha lennének különböző lapkáim gondolom meg tudnám...

BoGar Creative Commons License 2011.05.07 0 0 62583

Nem úgy, mint Pesten. Tegnap pl balról elhúzott előttem egy BMW. Még jó, hogy nem dugtam ki a kocsi orrát. Dudát meg hiába nyomtam, észre se vette magát.

Előzmény: Tufaaa (62582)
Tufaaa Creative Commons License 2011.05.07 0 0 62582

Dunaújvárosban öngyi lennél :D 2 hetente megyek arra, de teljesen más világ ott a közlekedés. Jobb kezes utcánál, ha VALÓBAN 500méterre közelít már az elsőbséget élvező autó, akkor a többiek biztos hogy meg sem mozdulnak

Előzmény: .steyr. (62581)
.steyr. Creative Commons License 2011.05.07 0 0 62581
És erröl még cikk is.

Engem nem érdekel ha a sötétitett audi buszávon előz pl. de aki indokolatlanul tartja a forgalmat,nem bir elindulni lámpánál azok basszák fel az agyamat.

Multkor egy versenyző egy A4 es méretű szórólappal a szélvédőjén közlekedett.Ha ez nem zavarja,akkor tényleg minek a tükör meg más hülyeségek...


ÁÁÁÁ:((
Előzmény: Astra001 (62578)
kkn Creative Commons License 2011.05.06 0 0 62580

Az a minden autószervíz túlzás, hehehe... A kertvárosi Bosch szervíz egyik villamosságisával csináltattam meg pár dolgot magánban. Megkérdeztem tőle, hogy milyen lámpabeállító műszerük van ( mert nem egy ember panaszkodott, hogy szervizes beállítás után lett kancsal az autó, meg levillogták a szembejövők ), mert esetleg bemennék. A Bosch csak egy elismert név, és adnak a munka minőségére. Meg ahogyan Mórizcka elképzeli itt Magyarisztánban.

Azt mondta, a műszer nem rossz, de ne menjek be, semmi értelme, mert nincsen ( vagy nem használják ) hozzá a keretcucc. Ami biztosítja a műszer és az autó egymáshoz képesti merőlegességét. Ami nélkül odatolják az autó elé a műszert, állítanak, de így akár neki se lássanak, mert vagy eltalálta szemre a merőlegességet, vagy nem. Ha a németek látnák...

Előzmény: süger (62576)
scorp001 Creative Commons License 2011.05.06 0 0 62579

Üdv mindenkinek!

 

Lenne egy eléggé szép felni garnitúrám. ELÉGGÉ ÁR ALATT!

 

PONTOS LINK A FELNIHEZ

A LINKEN AZ OLCSÓBBIK" SNASSZ" FELNI VAN( CSAK EZT TALÁLTAM)

 

http://www.e-gumi.hu/?p=productsMore&iProduct=46

 

 

ADATOK

 

5X114.3 17"X7.0 Fekete+ezüst polír peremmel HRS 255 BLACK&SILVER
Nincs javítás sem sérülés sem külső sem belső peremen
KÖZÉP AGYFURAT 70
NAGYON SZÉP ÁLLAPOTBAN, 1-2 KISEBB KARC!
gumik pirelli 205/45 r17 2 DB 3MM 2 DB 2-3 MM KB

1 NYARAT BIZTONSÁGGAL HASZNÁLHATÓ, GUMISSAL ELLENŐRIZTETVE!

 

NEM EZEN AKAROK MEGGAZDAGODNI, ALKUDNI LEHET!

 

IRÁNY ÁR 95.000

 

KÉPEKET KÉRÉSRE KÜLDÖK

0670466-11-95 ISTVÁN

Astra001 Creative Commons License 2011.05.06 0 0 62578

Aki ilyen spúr, járjon bicajjal...

Felelőtlen fax, ha száraz időben, de eső után elhalad mellette egy ponyvás teher kanyarban, aminek a tetejéről a sáros retkes víz pont telibekapja a szélvédőjét, mi a faszt csinál ablaktörlő nélkül???

Jogsi el az ilyentől azonnal.......

A tükrökről nem is beszélve, és a forgalom feltartása miatt szívlapáttal jutalmaznám!

 

 

És erről irnak cikket....ááááááááááá

 

:(((

Előzmény: AFUTO (62575)
süger Creative Commons License 2011.05.06 0 0 62577

No és mit ír a szervízkönyv? Max 10% etanol!!!!

Volt,hogy szar helyen tankoltam olcsóbban, és lám a blokkon feltüntetve 20% etanol.

Szarabbul is ment. Ha hátrairányba kapcsoltam,nem adtam gázt,lefulladt. Allig vártam, hogy lefogyjon a tank,és tankolhassak rá rendes benzint minőségjegyzett kútnál.

Előzmény: wapdigit (62574)
süger Creative Commons License 2011.05.06 0 0 62576

Hát köszi az infókat.

Kaptam is szépen. Aki megértett,az megértett.:-)) Nem akartam okos lenni,szervízes sem vagyok,de azért minimálisat értek hozzá. Van szervízes családtag a családban, és senkit nem baszalint át,mert az állásába kerülhet. Attól független a márkaszervízbe viszem a szekeret,és a dolgokat megbeszéljük. Nincsenek is furcsaságaim,mint hogy kevesebbet mutat a beletett kilóméter,meg hogy többet zabál mint a könyv adatai.

Lámpabeállításnál meg nem elég odaállni,és meddig világít el,hanem compúteres beállítás a biztos. Minden autószervízben ingyenesen megcsinálják.

Mindenkinek jó autózást,és jó szórakozást,biztonságos vezetést kívánok.

Jaaa!

A CDU tanítható,de minden esetben a gyári beégetésre áll vissza,ha feszkimaradása volt.:-)))))

AFUTO Creative Commons License 2011.05.06 0 0 62575
Előzmény: zlota (62570)
wapdigit Creative Commons License 2011.05.06 0 0 62574

nem beáll az általános adatokra hanem újraírja magát az optimális értékekre:)

szép is lenne ha mindig az előre beírt értékeket venné figyelembe.állandóan tanul az ECU!

nekem pl első új swiftemben cellazárlatos volt az aksim.a szervízben magasból szartak pufferaksira.

6 év alatt kb 10 ECU resetem volt és soha nem volt semmi gondom belőle.ebben volt olyanis amikor még átalakító nélkül egyre több E85-öt kapott és sárga lámpát kaptam.így szedtem ki belőle a hibajelzést.a fogyasztásomra se volt soha hatással.

 

 

állandóan tanul az ECU!

 

 

 

Előzmény: süger (62566)
kkn Creative Commons License 2011.05.05 0 0 62573

Sötétben szállj ki, és először az egyik, majd a másik lámpa elé. Mindkettőnek a vetítési képe bal szélen vízszintes, jobb szélen feltört. Ahol a két sík talkálkozik, ott kell a lámpa középpontjából merőlegesen előrevetített képzeletbeli vonalnak metszenie. Ezt a pontot egy kis karika jelzi az autók lámpabúrájában. Azután ennek a függő síkjához képest kell a megadott méteren H magassággal lentebb lennie. Mindkét oldalon.

Amikor kiállsz előlük, akkor a bal lámpa jobbra feltörő síkja révetül a jobb vízszintes szakaszára, így tűnik úgy, hogy a jobb oldalon magasabbra világít. Ha tényleg, akkor baj van. Amúgy tányleg a padka miatt van a feltörés, hogy a lámpák balra ne vakítsák el a szembe jövőt, jobbra meg kihasználják a lámpafelületet. Úgyhogy alapból eléggé felvilágít arra a jól beállított fényszóró, nem kell még plusszban azt az oldalt megemelni. Da ha jól megnézi az ember, látni a jobb vízszintes részét is. Én a kocsi elejét nyomkodva szoktam benézni, hogy egyforma magasra legyenek állítva.

Az amcsik meg ugye szimmetrikus fényszórókat használnak, és náluk nincsen feltörés, vízszintes síkban világít a lámpa ( de hülyék, mi, leszarják a padkát, de a soksávos autósztrádákon lehet, hogy nem akarják a másik sávot hátulról vakítani, mert náluk több van ), és ott egyszerű beállítani a magasságot szemre. De nehéz oldalirányban beállítani, mert nincsen a vetítési képen támpont, hol a közepe.

Előzmény: süger (62568)
Danny Zuko Creative Commons License 2011.05.05 0 0 62572
az ott a KET lampa vetitesi kepe. mindket lampa jobbra felfele is vilagit. ha falat vilagitasz vele meglatod. ez mar a wartburgnal is igy volt... a tudatlansag nem bun, csak ne hivatkozz a sajat hozzaertesedre :P
Előzmény: süger (62568)
chip foose Creative Commons License 2011.05.05 0 0 62571

Mankókerékkel jól kajál, nekem is van. :))

Előzmény: zlota (62570)
zlota Creative Commons License 2011.05.05 0 0 62570

Ma láttam egy swift II-öt vagy III at én már nem is tom...

Szóval egy 2005-től gyárott swiftet ami 4db mankókerékkel ment.Mondjuk 60nal... igaz városban.

 

Megfordult a fejemben- mert nekem 2 db van- hogy vajon mennyivel mehet le a fogyi ebben az esetben.

Persze tudom nem erre találták, ki de azért kiváncsi lennék mennyit kajálna így!

ps3peter Creative Commons License 2011.05.05 0 0 62569

"Mert az odáig rendben van, hogy újra indul,és beáll az álltalános adatokra. Node a teljesítmény optimális,és maximális kihasználása miatt történt lapitopis szervíz cd progival,a futópadon történt finombeállítások törlődnek. Lehet vinni diagnosztizálásra nem kevés loviért."

 

Ez jól hangzik, kíváncsi lennék erre a szerviz cd-s programozásra... Ugye tudod mi a különbség egy standard gyári, és egy írható ECU közt? Szerintem téged egy kissé megvezettek...

Előzmény: süger (62566)
süger Creative Commons License 2011.05.05 0 0 62568

Amúgy meg majd elfelejtettem. A jobboldalit leírtad,a piktogramot is kitetted. És a baloldali?!

Mindjárt választ is kapsz kérdésedre.

 

Előzmény: Danny Zuko (62565)
süger Creative Commons License 2011.05.05 0 0 62567

Ez nem megszokás. Rendesen viszem szervizeltetni,volt egy műszakija is, és így hagyták. Sőt,más szervízben is voltam egy hátsó lámpa kiégése miatt,mert 500Ft ért nem kínlódok vele,és ott is megnézték a fényszóró beállítást műszerrel,és mondták hogy jó.

Jó hogy nem vagy rendőr,mert lehet,hogy a betörőt hagynád futni,az áldozatot meg bekaszliznád.

Előzmény: Danny Zuko (62565)
süger Creative Commons License 2011.05.05 0 0 62566

Nem az óra beállítása a gebasz!

Na és mi állítja vissza a kitörlődött értékeket? Mert az odáig rendben van, hogy újra indul,és beáll az álltalános adatokra. Node a teljesítmény optimális,és maximális kihasználása miatt történt lapitopis szervíz cd progival,a futópadon történt finombeállítások törlődnek. Lehet vinni diagnosztizálásra nem kevés loviért.

Dehát van akinek döcögősen is jó,és utánna meg panaszkodik,hogy millyen sz..ul menő járgány.:-))) Esetleg a kilóméteróra is elállítódik,sokat zabál,nem pörög,nem húz,Neadj isten a központi zár,indításgátló nullázódik,stb.

Én mindenesetre a biztonságra szavazok.

Előzmény: wapdigit (62562)
Danny Zuko Creative Commons License 2011.05.05 0 0 62565

Ezt olvasva nem csodálkozom miért áll csálén ennyi autó lámpája.  A lámpatest vetítési képe _/ _/ alakú, hogy az útszéli táblákat megvilágítsam vagy jobbra kanyarodáskor beláthatóbb legyen merre is mész. A vízszintes részeket egy vonalba kell állítani, különben egyrészt vakít, másrész foltos lesz a megvilágított rész. De mindig van aki okosabb, mint az a sok hülye mérnök az autógyárban... És mikor megmutatják miért rossz, akkor még jön az agresszív kismalac féle: "kuss, én így szoktam leszállni" hozzáállás.

 

Nagy szerencse, hogy nem vagyok rendőr, ezzel kezdeném.

Előzmény: süger (62564)
süger Creative Commons License 2011.05.05 0 0 62564

Ok rendben van. De én továbbiakban is így használom,sőt nappal a finombeállítási tekerőgombot 4es pozícióban is használom. Nemakarom senkinek a szemét kisütni.:-))

 

Előzmény: kkn (62561)
tszabi Creative Commons License 2011.05.05 0 0 62563

Köszi az adatokat, és a táblázatot. Le fogom ellenőrizni a beállításokat.

 

Egyébként én is ugy tudom hogy a jobboldali valamivel fentebb világíthat, bár ez szerintem a lámpa kialakításából adódik.

Viszont az enyémen jóval fentebb világít a jobb: a baloldalin még emelni kellene, a jobb meg már most telibe világítja az utszéli táblákat.

Előzmény: kkn (62560)
wapdigit Creative Commons License 2011.05.05 0 0 62562

persze aki nem tud egy órát beállítani meg rádiót újra programozni az foglalkozzon puffer aksival:)

annyi bajod lehet ebből míg nem íródnak be a táblába az értékek(pár km)az alapjárat döcögős lehet.sőt sok esetben még hasznos is lehet egy ECU reset:)

Előzmény: süger (62559)
kkn Creative Commons License 2011.05.04 0 0 62561

Találtam egy műszaki vizsgás oldalt is, ott is láthatod, a H értéket mindkét lámpára azonosan értelmezik, nem adnak meg oldalankénti adatokat külön-külön.

 

http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/cikkek/gepjarmu-fenyszoro-ellenorzes.html

 

Meg kellene nézetned a lámpádat, hogyan van beállítva, és ha nem így, be kellene állíttatni. Így is elég "kancsal" autó rohangál az utakon.

 

Előzmény: süger (62558)
kkn Creative Commons License 2011.05.04 0 0 62560

Sajnálom, de a gyárban mindkét lámpát azonos magasságba állítják ( igaz, olvastam használtautó katalógusban panaszként rosszul beállított lámpákról ). Ez az általános autóipari norma.

Itt van a Swift szervízkönyvből, hogy milyen a gyár által megadott vetítési kép ( de az összes Suzuki szervízkönyvben a régi Swifttől a Splash-ig ezt látni ). Mint látható, nincsen külön H érték bal és jobb lámpára, azonos magasságba kéretik állítani mindkettőt. Lehet, hogy távolra nézve úgy tűnik a két lámpa fénykévéjének összeolvadása miatt, hogy jobb oldalon magasabb, mert a jobb vízszintes részére rávetül a bal felfelé húzó jobb fele, és így az út széle felé nagyobb fénytömeget látsz, míg bal szélen látni a bal vízszintes részét is. De külön külön pont egy síkra kell belőni őket. Nem csak a Suzukinál, minden autógyárban.

Régen, amíg nem műszerrel állították külön lámpánként a meósok, hanem simán leereszkedett az autó elé egy nagy tábla, arra az ábra szerinti azonos sík volt mindkét oldalra bejelölve, amire a lámpákat be kellett lőni függőben.

 

Ugyanis nagyon sok helyen előfordul többsávos közlekedés, és nem biztos, hogy jó, ha te a belső sávból kisütöd a külsőben haladó szemét a tükörben a magasabbra állított jobb lámpáddal.

Sajnos sokszor hallani a szakiknál is elterjedt tévnézeteket, lehet, hogy te is onnan hallottad.

 

 

 

Előzmény: süger (62558)
süger Creative Commons License 2011.05.04 0 0 62559

Nekem is 2006-os gépem van. Tavasszal kellett akkut cserélnem,mert 2x bikáztatnom kellett. Elmentem az akkukereskedőhöz,találtam megfelelő áron. Mondtam fizetek,és viszem,majd kicserélem. Kérdezte van e pufferakkum. Kérdeztem az meg minek. Ő megkérdezte,ha kiveszem a tápellátást,mit szól hozzá a fedélzeti compúter?

Egyszóval segített ott a boltnál kicserélni.

Akkurögzítés ki, a szivargyujtónál,illetve a helyén csatlakoztatta a puffert,gyujtás bekapcsolás után a saruk levétele,régi ki,új be,saruk vissza,motorindítás,puffer kihúzás. Motor leállítás,akku berögzítése. Az akkus hozott valami műszert, mérte a töltést,és az indításnál fellépő feszültségesést. Áment mondott rá,és így mán indulhatott a jótálás is. Nálam a  középen lévő óráknak a tápellátása közvetlen az akku sarura van kötve. Az időmérő órából ki is esett 15 perc,amit utánna kellett állítani.

 

Az akkuban mindíg marad akkora feszültség,hogy a compútert életben tartsa. Nemszabad kivenni,ha másnem bikával kell elindítani.

süger Creative Commons License 2011.05.04 0 0 62558

Miért akarsz rajta állítani? A jobb oldali fényszóró magasabbravan gyárilag állítva,hogy a padkán haladó járművek,emberek hamarabb láthatóak legyenek,de a szembe jövő forgalmat ne zavarja. Sok barom a baloldali lámpát hozzáállítja jobbhoz. A szembejövő meg vakuljon. Jól megis büntetném őket.

Előzmény: tszabi (62549)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!