Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vwopel Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116768

...itt mindenkinek 14 éves kora óta remeg a keze???? :-DDD

Előzmény: Csibuta (116766)
szenon Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116767

Ha neked érdekes, akkor gondolj el engem! Féltengelycsukló csere (külső, belső), gumi, lengőkarszilentek, kettőstömegű lendkerék- ebből adódóan kinyomócsapágy, kuplungtárcsa.

Ha már le lett véve! Említették nekem, h lehet a chip nem jó, de fingom nem volt, hogy ennek köze lehet a rázkódáshoz. Álmomba sem! Az árakat nem írom le, mert csak tovább bosszantom magam:))) Itt említették meg hozzáértők, hogy nézzem meg. És ami a furcsa, hogy egyik pillanatról a másikra jött elő! Tanuló pénz!

Előzmény: ocsotdi (116750)
Csibuta Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116766

nálunk meg "rejszoló"

Előzmény: vwopel (116765)
vwopel Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116765

"hokizó??? Mi köze a hokihoz? :-)))"

 

rá se ráncs, csak ráncs rá egyet:-DDD

Előzmény: Neo515 (116762)
KertAceT Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116764

A mozdulatok miatt amit kirángatás közben csinálsz vele.... :-)

Előzmény: Neo515 (116762)
tdik Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116763

kinek milyen a beállítottsága,,,S/M eszköz akár :):):):):):):):):):):):)

Előzmény: KertAceT (116761)
Neo515 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116762

hokizó??? Mi köze a hokihoz? :-)))

 

Ezt még nem hallottam.

Előzmény: KertAceT (116761)
KertAceT Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116761

Ez nálunk "hokizó" néven fut. :-)

Előzmény: Neo515 (116760)
Neo515 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116760

Ehhez hasonlítható a legjobban amit az előbb belinkeltek már:

http://tomnerszerszam.hu/spd/AT1237/DIESEL_PORLASZTO_KISZEDO

 

Csak némi kreativitás és otthon elkészíthtő--rossz elngéscsillapítót meg szerintem nem gond beszerezni.

Előzmény: Neo515 (116759)
Neo515 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116759

Leírom mert otthon van a garázyban én meg 25km-vel odébb. :-)

 

Lengéscsillapítótó közepét a vas rudat kiszedtem-végén csavar anyával gyárilag.

Levágtam az egyik végét és ráhúztam egy Tatra teherautó csapszegét-ez képezi a súlyt.

A végén lévő anya ugye az fogja meg a súlyt mikr felrántod.

 

Tehetsz rá bármiylen súlyt amit meg tudsz fogni--csapszeg épp kézbe illő mert henger alakú és lyúl csúszi a lengéscsillapító rúdon.

 

A lengéscsillapítú másik végére meg egy anya került ami eredetileg is a nyomócsövön van ugye--ezzel van a nyomócső és a porlasztó összecsavarozva.

Egy ilyet kell szerezni és ráhegeszteni.

 

 

Így mikor a porlasztót akarod kiszedni akkor csak rácsvarod a rudat valójába-mert a végén rá van hegesztve ugye az anya és amikor már rjata van akkor a súlyt meghúzva-inkább rántva az ütközésig a súly kiüti-kirántja a porlasztót a helyérről.

 

Jobban nem tudom leírni :-)

Előzmény: sur5al (116757)
tdik Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116758
Előzmény: sur5al (116757)
sur5al Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116757

@vwopel: köszi, átnézem majd. Érdekel a téma, mint műkedvelő és hobbi (kerti) szerelőt.

 

@garett: köszi az infót, nem kerestem tovább. Gyanús volt a Fuel Pump nevű biztosíték a műszerfal bal oldalán...

 

@Neo515

 

Sulykoló fotót láthatnánk? Próbálom elképzelni, de segítene...

 

Amúgy kész is vagyok! Bár a légtelenítést nem egyből tettem meg, de most már röfög a trakesz.

 

Mindenkinek hála és köszönet!

 

Előzmény: vwopel (116746)
tdik Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116756

sulykoló:

-a porlasztócsúcs tartóház végére tekerik rá,egy cél szerszám.

Olyan házak kiszedésénél alkalmazzák ahol nehezen jön ki a hengerfejből  a tartóház.

 

a műszer amit akartam írni a neve:

-porlasztó csúcs mérő műszer...

Előzmény: sur5al (116743)
Neo515 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116755

Rábaringen egy faszán sikerült kép.

 

Fekete octi 11x3.1( saját munka :-)  ) koronás elemmel 17,8fokos előtötléssel.

Ezüst octi  11x3.2(Balu féle adagoló) 20fokos előtöltéssel.

 

Azért a nagyobb előtöltés láthatóan kevesebb a füstöt eredményez. Mondjuk a tárcsám is nagyobb.

Neo515 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116754

A súlykolót én az octi rossz lengéscsillapítójból és egy Tatra csapszegjéből hoztam össze :-)

 

A csapszeg elég nagy súly-így 2 rántás és kint is van a porlasztó :-)))

Előzmény: vwopel (116745)
Neo515 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116753

Tolja el a nyomatékot egy kicsit--nagyon alsó fordulatra koncentrálta az erőket-aminek követkleztében a kuplung tud rázkódni főleg ha kéttömegű. Azok szoktak rázkódást produkálni általában 1800nál, de ott aztán nagyon.

Kicsit jobban szétt kell írni a dolgokat--tudom akkor nem olyan bután kapar alul, de hidd el az nem jó semminek sem.

 

Se a mocinak, se a hajtásnak, se a gyorsulásnak-se a pénztárcádnak.

Gyorsulni úgy fogsz ha épp a kaparás határán vagy.

Érzetre jobb biztos az amikor hú de hogyan kapar-de az a kocsi amelyik nem kapara az lehet 2x körbeautóz pont azért mert Ő gyorsul és nem csak kapar.

 

Szóval irasd úgy a szoftvert, hogy 2.ben épp, hogy csak megnyekkenjen a gumi-de tartsa is az erőt ameddig csak lehet.

Vagyis 2es-ben a kaparás határát tartsa ki amíg csak az alkatrészek engedik.

Így lesz egy nagyon jól gyorsuló kocsid a nagyon kaparós kocsi helyett. És megszűnhet a rázkódás is.

Előzmény: szenon (116744)
Neo515 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116752

Golyós rugós mind a kettő?

Előzmény: Pavel (116739)
Neo515 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116751

Szilonharisnya sem volt az üzletben? ;-)

 

Vagy bármi ami szűr.

Még a pollenszűrőt is lehet szűrőként alkalmazni ;-)

 

Majd legközelebb---DE Ne legyen legközelebb :-))

Előzmény: sur5al (116736)
ocsotdi Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116750

Érdekes hogy 1 db ig nem csinálta aztán +csak úgy elkezdte

Előzmény: szenon (116749)
szenon Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116749

Hi! Nem arra gondoltam, hogy adatokkal szolgáljon! Csak arra voltam kíváncsi, hogy mi okozhatja ezt, minek a következménye! Laikusként el sem tudtam képzelni, hogy ez "rázhatja " a kasznit. Az új programmal nem csinálta egyből, jóval utána kezdte el ! Aki csinálta, azt pedig még nem értem el. Ennyi!

Előzmény: ocsotdi (116748)
ocsotdi Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116748

Bocs hogy bele ugatok a témába .  De   annak az embernek kéne a problémádat ezután orvosolni aki írta  a  csippet   mert mostmár +bizonyosodtál róla hogy az  a hiba forrása  

   Vagy pedig azzal kéne íratni a csippet aki tudja mit csinál.  Azt + ne várd el hogy más a saját kenyerét a te csippesed szájába adja  :) 

Előzmény: szenon (116744)
garret Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116747

Gyárilag nincs benne szivattyú. Az adagolóban van egy lapátos "szivattyú", az szív a tankból.

Előzmény: sur5al (116743)
vwopel Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116746
Előzmény: vwopel (116745)
vwopel Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116745
Előzmény: sur5al (116743)
szenon Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116744

Hi!

Igazad volt, megszünt a rezonancia amint kicseréltem az epromot. Egy gyengébb chipet raktam vissza, azzal ok. Ha tudnál segíteni , akkor az lenne a kérdésem, hogy ilyenkor mi okozza a rezonanciát? Sokat kap, keveset? Mit mondjak annak aki írja a programot? 1200-1800-as fordulaton tartott az a nagy remegés, viszont így  nagyon erős volt  a motor. Nem szeretném, ha gyengébb lenne, de nem tudom, mit kell tenni, hogy megmaradjon ez az erő a motorba. GT 17-es van rajta.

Előre is köszi!

Előzmény: Neo515 (116714)
sur5al Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116743

Hááát, ezt nem teljesen fogtam fel:) A sulykoló mi? Nyomatékkulcs? Az nincs nekem. Nem vagyok én műhely, csak hobbiból szerelek:)

 

Valamint ez itt: "és porlasztó csúcs vizsgá másezrre rakod"

 

Lehet, nem kéne nekiállnom:) De amúgy köszi, rendes vagy.

 

Eszembe jutott még valami. Ha a motor megy nem kéne az üz. tartályból egy szivattyúnak nyomnia az olajat előre az adagolóhoz? Ugyanis most leszedtem az összes csövet a szűrőről és járó motornál egy csepp sem jön a tartályból. Nincs ott szivattyú vagy van, de pl. vákuumra indul? Bocs ha hülyeséget kérdezek, csak megérteném, hamár...

Előzmény: tdik (116738)
850tdi Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116742

oké,igazad van. Köszi!!

Előzmény: marco tdi (116741)
marco tdi Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116741

Rá lehet kötni, de kérdés,h minek? az egy olyan kicsi csiga, főleg a 2.5re, olyan kis nyomsát bír tartósan, 1.2 amikor még nem is tilt az elektronika,h azt be kell opa lőni és hagyni...amikor képes egy turbo 2 bart is tartósan tölteni, meg 1et is akor érdemes, de itt az 1.2-t akarod néha visszafogni 0.8ra?

Előzmény: 850tdi (116740)
850tdi Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116740

A boost controllert belső wg-s turbóra k-14 re is fellehet rakni??És menet közben is lehet állitani?

Pavel Creative Commons License 2011.05.02 0 0 116739

Nálam ennek 5000 a listaára, vagy van 7500-ért Sytec.

 

http://bolthely.hu/bpracing/fokat/4b53189c3d89x_Turbonyomasszabalyzok

Előzmény: Neo515 (116721)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!