Keresés

Részletes keresés

bátyó Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186323

A Dekában is egészen jó bringatartót leht venni olcsóért.

Műanyaggal bevont hajlított acélhuzalból.

Bazierősnek is ilyen volt, amíg el nem anándékozta.

 

Aztán az álmenyezetet is tartja valami. Abba bele lehet tekerni két kampót... Nem nehéz az a szénbicikli

Előzmény: J.K.F. (186286)
bm613 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186322

Ejnye, mik jutnak eszedbe :-)

Előzmény: Butch Cassidy (186320)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186321

köszi az infót!

szóval vagy komplett tárcsás kerék vagy semmi,

akkor a sima agyat kell vadásznom

köszi!

Előzmény: kivi (186306)
Butch Cassidy Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186320

Vagy egy betéti társaság. Sok ilyet látni Kamaraerdőn. :)

Előzmény: bm613 (186319)
bm613 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186319

"Az aszfaltozott útra magánszemélyeknek tilos behajtani."

Ezt írják. Lehet, hogy a hölgy egy káefté, vagy legalábbis annak képzeli magát.

Előzmény: dhpage (186317)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186318

Azt hitte, hogy annak a piros szegélyű kerek táblának a lezárt sorompó a személyi igazolványa, és anélkül már nem is érvényes.

Büntetésül oda kellene állítani két hétre, hogy visszafordítsa a többi berandalírozót.

Előzmény: dhpage (186317)
dhpage Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186317

idióta...na meg eleve mit keresett ott...

 

Autójával szakadékba zuhant egy nő

Egy erdei útról hajtott le Visegrád közelében. Sokkos állapotba került, de ő hívta ki a mentőket. Tovább »

forrás: Index.hu

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186316

A küllőprizma egyébként arra jó, hogy ilyen érdekes kis harmadosztályú szivárványt lehet vele csinálni a plafonra, ha a napsütötte erkélyen áll a bicikli. Merthogy prizma. :-)

dhpage Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186315

:))

Előzmény: koller andor (186311)
dhpage Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186314

hát igen, lehet hogy inkább ez a variácó :)))

Előzmény: pROF (186310)
koller andor Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186313

Én kistányéron pörgetve szoktam próbálkozni.

Előzmény: VegetAryan (186312)
VegetAryan Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186312

Mai földutas, geocachinges kerékpártúránk végeredménye 52km. Csemőből a Putrisarki erdő felé meglehetősen homokos a talaj, itt-ott nagytányér-kónuszt kívánt.

Előzmény: koller andor (186282)
koller andor Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186311

Tipikus.

Engem múlt ősszel Kecskeméten a buszállomás bejárati útjánál így sodort el egy ....jenő.

Rutinosan eldöntöttem a bicajt, amikor láttam mi következik. Fékezésre már nem volt mód. Kicsit beütöttem a térdemet, de más baj nem történt.

Lebasztam és otthagytam. Amikor visszanéztem kicsit távolabbról, még mindig ott állt, ahol hagytam.:-)

Előzmény: dhpage (186309)
pROF Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186310

Vagy inkább lefagyott, miközben próbálta összerakni... :)

Előzmény: dhpage (186309)
dhpage Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186309

lehet összerakta fejben, hogy ugyanezt egy pótos kamionnal nem ilyen eredménnyel fejezte volna be...

Előzmény: Pinyo (186307)
fricsike Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186308

Keresek egy kedves és lelkes agyaváltós, agyafékes brinngást aki egy köszönetért cserébe, hajlandó lenne lefotózni nekem az első és hátsó agyfék-kar és bowden rögzítését, ill. az agyváltót üzembehelyezve.

Bringát szerelek kétbalkezemmel és szeretném látni a megoldásokat ill. a végeredményt.

Ide várom a fotóanyagot: dzenisz@yahoo.com.

Előre is köszönöm!

 

Pinyo Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186307

Akkor én győztem, ez a "most" a hétvégét jelentette.

 

Érdekes volt lemenni a Velencei tóra a biztonságos, Biatorbágy-Etyek-Lovasberény kerülőúton.

Nem is emlékszem olyanra, hogy valaha is el akartak volna ütni.

 

Biatorbágyon haladtam (GPS naplót visszanézve 37-es sebességgel), amikor a balról megelőző autós közvetlenül előttem jobbra akart kanyarodni. Ütközés szerencsére nem volt, az országúti hátsóját satura fékeztem, plusz kicsit én is bementem a jobbkanyarba, hogy ezzel is nyerjek pár tíz centit.

 

Szerintem a hölgy kicsit megijedt, én a szúrós nézés és pár keresetlen szó után fejcsóválva siettem tovább, amikor később visszanéztem, még mindig ott állt szegény a kanyarban mint aki nem ért semmit...

Előzmény: Butch Cassidy (186299)
kivi Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186306

A küllőperem átmérője gyakorlatilag kizárt hogy megegyezik a tárcsás és a nem tárcsás agynál. Emiatt valószínű, hogy a küllőhossz sem lesz megfelelő.

Előzmény: ronya1 (186304)
J.K.F. Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186305

Kösz, körülnézek. Ezek közt látom van olyan is, amire két bringa fér.

(Bár elgondolkoztam azon is, hogy mivel a bovden a felsővázcső alján fut, nem-e-é-e sértheti meg a bovden ilyenre felakasztva a lakkozást... De ez már lehet, hogy túlzott óvatosság).

Előzmény: Bridgedale (186301)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186304

akkor ismét kérdeznék:

ha egy agy tárcsás és ugyanakkora a mérete mint a nem tárcsásé akkor gondolom át lehet fűzni

és gyanítom hogy a küllők számának is meg kellene egyeznie

ugye?

J.K.F. Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186303

:o))))

 

 

Én meg azon agyalok, hogy baromira meg kéne erősödnöm, hogy mindig nagytányéron mehessek.  Mivel 50/34 kompakt a hajtómű, kistányéron (hátul is kisebb lánckerekek közül válogatva) veszélyesen közel kerül a lánc a láncvillához és váltáskor, buckáknál oda-odacsapódhat a hófehér láncvillához. Aztán meg takaríthatom otthon benzinnel. Lehetne ugyan valami fekete villavédő matricát, vagy neoprén tépőzásras villavédőt használni, de úgy nem olyan szééééééééép a bringa. :D

Előzmény: Butch Cassidy (186300)
Bridgedale Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186302

Érzem én, hogy bennem van a hiba:)

Nem akarok kicserélni mindent, csak minimálisan, stucni megfordít, alacsonyabb felső kormánycsapágy kupak.

Előzmény: dhpage (186297)
Bridgedale Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186301
Előzmény: J.K.F. (186286)
Butch Cassidy Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186300

"Mivel karbon, nem szívesen támasztanám azt se a montinak és a montit se az outinak"

 

Azért ennyire nem sérülékeny a karbon. Én nekitámasztom bárminek. De megértlek, eleinte az ember a széltől is óvja. Egyik ismerősöm nem volt hajlandó a tetőn szállítani, mert akkor döglöttszúnyogos lesz. :)

Előzmény: J.K.F. (186286)
Butch Cassidy Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186299

"csak most léptem át az idei bűvös 1500 km-t"

 

Én már hétfőn! :)

Előzmény: Pinyo (186289)
Frajti Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186298

Ha megnézed az alsó a konnektor fölött van, a felső meg épphogy a villanykapcsoló felett, tehát simaügy, főleg egy férfiember számára. :)

Előzmény: J.K.F. (186292)
dhpage Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186297

az össztelósom nekem is emeli, ilyenkor a nyereg orrára ülök és megoldódik. az enyém abszolute freeride kiképzésű bringa, nagy telóval, hátsó telóval, mely lazább, így beül mászáskor, magas kormánnyal és mégis ugyanott felmegyek vele, mint ahol a többiek a full cc-s gépekkel.

a tekerési technikával sokkal többet lehet elérni, mint azzal ha mindent kicserélnél a bicón.

Előzmény: Bridgedale (186270)
luiapple Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186296

Nekem hasonló van egymás mellett a garázs falán ~2m magasan, alul pedig amelyiket használom éppen (téli, időfutam, országúti).

Előzmény: J.K.F. (186295)
J.K.F. Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186295

Ezt már nézem én is, de ez csak egy bringás megoldás. Vagy kettőt egymás alá (kb. bringamagasságnyi távolságra), és a ritkábban használtat magasabbra tenni?

Előzmény: luiapple (186294)
luiapple Creative Commons License 2011.04.27 0 0 186294
Előzmény: J.K.F. (186291)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!