2005 januári C5-ben nincs memóriás ülés de működik a következőképpen:
Hátramenetbe kapcsolva ki kell választani az adott oldalt amelyiket állitani akarod és beállitod a megfelelő alsó állásba. Utána ha visszakapcsolod az oldalválasztó kapcsolót akkor vissza kell állnia az előző helyzetbe. Ha hátramenetkor azt akarod, hogy lebillenjen akkor a megfelelő oldal felé kell kapcsolni az oldalválasztó kapcsolót és akkor hátramenet kapcsolásakor le fog billenni, előremenetbe kapcsolva vissza fog állni. A visszaállás nem azonnal megy, pl. ha kicsit előre mész és újból tolatsz akkor nem áll vissza arra a kis időre amig előre megy a gép. Tehát csak akkor működik ha először beállitod hova álljon, és az oldalválasztó nem középen áll.
Persze, normális. Figyeld meg ha kiszállsz, a súlyod vesztesége miatt megemelkedik az autó szintje. Ezt pár másodpercen belül visszaengedi a normál szintre. Ha beülsz, akkor pedig megint csak a súlyodnál fogva lejjebb kerül a szint, és ezt természetesen megint csak emeléssel korrigálja.
köszi. Amúgy mióta tudom, hogy a két első gólyaláb engedi az olajat, a leállítás után kezd lefeküdni az autó. akár 2-3 perc állás után is érezhetően emel, amikor ráadom a gyújtást... Normális lehet?
A hidraulika olaj ellenőrzéshez engedjétek le az autót teljesen, és állítsátok le a motort. Vegyétek le az olajtartály kupakját. Az alábbi képen láthatjátok az ellenőrzési szintet.
ne bízz benne feltétlenül, hogy jelzi a kritikus szintet!!! nekem első generációs C5-öm van, de semmi visszajelzés nincs benne ha alacsony az LDS szintje!! egyszercsak annyira lement a szint hogy luftot szívott a szivattyú és nem szintezett!!
az enyém ótómata is, és prestige (a mostani prestige plusnak felel meg, mert most a sima prestige vasrugós, nem hidrós), de az én tükreim se mozognak. Csak a hátsó ablaktörlő indul be, amikor az első automata állásban van és hátramenetet kapcsolok.
hidraulikafolyadékot sose ellenőriztem (pedig az enyém folyik mindkét első gólyalábnál...). Gondolom, majd kiírja, ha kevés neki.
Ha jól látom, 2001 decemberi az autód. Nem lelombozni akarlak, de az EURO 4 csak 2005 januárjától él. Az 2002 szeptemberi jószágom még bovdenes gázpedálú.
A service.citroen.com oldalon ha regisztráltok, vagy ha már regisztrálva vagytok, megtudjátok pontosan nézni, hogy milyen felszereltséggel készűlt az autótok. Tételesen hozza a felszereléseket, és hogy az belekerült e az autótokba. Ha ott azt írja hogy bent van, akkor van értelme a keresgetésnek, ha pedig nincs, akkor kis nyúl.. : )
betg!! fasza lett a verda!! tökéletes a fék, jól muzsikál a szervó, a merevítő rudaknál azt vettem észre hogy nem rúg a kormány úthibáknál. simán könnyedén átsuhan a problémás felületeken!!
Szia holnap megnézem neked.Én már kapcsoltam ki és be mert egyszer már kiégett.....15000.- 1 db izzó :) Hülyén nézett ki amikor 1 világított.Jó lenne valami ledes izzó a helyére.
Szia ! Nekem se csinálja a tükör pedig jó lenne...Szerintem csak az exclusivokba mükszik ez a funkció mint sok más is.gondolok itt az ajtó zsebbe nyúlásnál megvilágítja,vagy a fénycsík ami a műszerfalon fut stb
igen, ezt a funkciót keresem: valami világítson járó motornál akkor is, ha a fényszórókapcsoló nulla vagy auto állásban van, de a műszerfal fényerejét csak akkor vegye le, ha tényleg sötétedik és tompított lámpát kapcsolok én, vagy az automatika. de nincs, lásd előző hozzászólásom. :(
az enyém is fütyül ajtónyitásra pár másodpercig, majd abbahagyja. benzineseknél az AC szokott elindulni, hogy kulcstekerésre azonnal legyen benzin az injektornál, dieselnél ilyent eddig nem láttam.
A fényszóróban benne van a pici lámpa. A szervízkönyv írja, hogyan kell bekapcsolni. A kocsi menüjében viszotn a Vehicle parameters főmenü alatt van Lighting illetve driving assistance menü, de nincs comfort. Az előbbiben van a kanyarfény aktiválása (directional headlights on/of), illetve a follow-me-home funkció időzítője. A könyv szerint itt kellene lennie a daytime-running-light kapcsolónak is, de ez nálam egyszerűen NINCS :(
A másik menüben a hátramenetre hátsó ablaktörlő indítása és a visszagurulásgátló aktiválása van.
ja, kanyarkövetős xenon van benne, amúgy Prestige felszereltség ha ez számít valamit...
Szia Fogash ! Nekem is c5 III van :) mondjuk én még 16-osban csak lemez felnit láttam ehez a tipushoz de ez semmit nem jelent. Viszont a nappali menetfényt te magad tudod ki illetve bekapcsolni. a rádió stb kijelzőn a comfort címszónál.Lehet a szervízkönyvbe jobban le van írva. Üdv: Hatvanhetes
Amit a 4096-ban írtam az nem jó? Lehet nem fogalmaztam egyértelműen.
Szóval jelenleg a tompított éjjel-nappal világít ha jár a motor, miközben a világítás kapcsoló nulla állásban van. Ezt szerintem nevezhetjük nappali menetfénynek. Ha sötétedni kezd, akkor pedig a műszerfal világítást a fényérzékelő automatikusan bekapcsolja és a központi kijelző fényerejét visszaveszi.
Mikori a géped? Tudtommal tempomatot egyszerűen (gyárit) beszerelni az elektromos gázpedálúakba lehet.
Azok kb. az Euro 4-sek, az Euro 3-sok még bovdenesek. Nézd meg a forgalmiban a környezetvédelmi besorolási osztályt, a 6-s az Euro 3-s, a 9-s az Euro 4-s.
Minden kijelzősnél működik, feltéve ha be van kapcsolva. Az engedélyezést pedig csak diagon keresztül lehet. Ott is csak úgy ha meg van a hozzá egy plusz kütyü, amit az engedélyezéskor a szelepekre kell rakni.