Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wastegate Creative Commons License 2011.04.16 0 0 39242

Próbáld meg ... alvszám alapján meg tudják nézni kellett volna, hogy cseréljék.

Keihin pedig nem az a vacak fajta ... :O(

Ezek szerint maradt az eredeti csak kontaktot javítottak rajta vagy a táblában a helyén?

 

w

Előzmény: fdoki (39240)
Labdacs Creative Commons License 2011.04.16 0 0 39241

ezt az autót láttad?

szerintem ez csak egy Mugen feliratos idomokkal felcicomázott 1.4 Elegance, nem az a Mugen, amire mi gondolunk:

 

Előzmény: Wicked Belzebub (39217)
fdoki Creative Commons License 2011.04.16 0 0 39240

Hahó!

Igen,kék színű -ezek szerint Keihin (az is maradt -1előre?)

Meglepődnék,ha a márkszervíz beajánlaná a cserét,de én már úgyis csak a csodákban hiszek...

Előzmény: wastegate (39239)
wastegate Creative Commons License 2011.04.16 0 0 39239

Kék színű Kheini relé volt/van benne vagy BOSCH ... ?

2 féle befecskendezési rendszerrel szerelték akár Japcsi akár sárga összeszerelés ...

 

w

Előzmény: fdoki (39238)
fdoki Creative Commons License 2011.04.16 0 0 39238

Szia!

No,meg vagyok döbbentve...

Rólunk megfeledkeztek Szoicsiro bácsi itteni hűbéresei,pedig márkakereskedőtől vettük újonnan az autót. Jövő 7en felszólamlok náluk,h mi is a pálya ezzel a dologgal?!

Előzmény: jazzati (39237)
jazzati Creative Commons License 2011.04.16 0 0 39237

Sziasztok!

 

Kettő v. három éve is már, hogy kaptam egy hivatalos levelet a Hondától, miszerint visszahívás keretében cserélik a tápszivattyú reléjét, ha rossz ha nem. Nekem akkor ki is cserélték.

Előzmény: fdoki (39236)
fdoki Creative Commons License 2011.04.15 0 0 39236

Megyen bezony,újra megyen  :-)

Sz@r érzés volt tegnap végigfurikázni 20-al a fél mezővároson kötél végen...

Azért anno a Trabi elektromossága 1xűbb volt,de ott is tudott ravaszkodni a delejesség.

Bár annál a legközelebbi bolygó nehézségi ereje (mármint a 2üteműben) juttatta a naftát a karburátorhoz,AC pumpa gond nem volt.

Előzmény: wastegate (39235)
wastegate Creative Commons License 2011.04.15 0 0 39235

Pedig gyárilag be van kenve a relé lába valami kencével ... hm mindegy a lényeg, hogy megyen :O)

 

A világításos buli is abból adódik, hogy eldörzsölődik egy vezeték a kormánykapcsoló kötegében ... csak megbontás után deríthető ki.

 

w

Előzmény: fdoki (39234)
fdoki Creative Commons License 2011.04.15 0 0 39234

Még mindig csak nagyszépen köszönöm a segítséget!

Szerencsémre ez a bizonyos PGM-FI(a befecskendező-rendszer rövidített neve ez,ugye?) reléjénél volt a bibi: az 1ik lábacskája eltört v. korrodált(?) az évek során. A hibaelhárítási útmutató linkjét átküldtem a villamosságos srácnak -de az online verzió angolul van. Mire az Általad magyarul megadottokat átküldtem,kibontották a tápsziv.hozzáférést és közvetlen fesz-el elindult a szivattyú. Tehát nem AC pumpa,hanem elektrikus a hiba és hamar meg is lett. Forrasztással javítva -műxik a Jazz.

Tulajdonképpen szerencsém van,mert: nem útközben v. vhol itthontól távol következett be,

1 haver perceken belül megjelent és cimbije szerelőjéhez vontatott ahol ma soron kívül ráugrottak,a szerelő villanyos kollégája meg is csinálta. Nem kellett sem olcsó,sem drága alkatrész,3 óra (középkonzol:mármint váltókar+kézifék környezet ki-és beszereléssel) munkadíjat fizettem összesen. Lehet ha ez már a sokadik Jazz-ük lett volna úgy hamarabb végeznek(ezen nem nyálazok,nagyon rendesek voltak,h rögön hozzáfogtak),de ebben a független műhelyben ez volt az első elektromos/AC pumpa problémával. A mesternek 2 generációval ezelőtti Accord-ja van,a nejének Jazz-előd Logo-ja,úgyh empatikus volt a Hondával,szépen dolgoztak,nem karcoltak,nem koszoltak. És megcsinálták.

Előzmény: wastegate (39231)
wastegate Creative Commons License 2011.04.15 0 0 39233

Az INERCIA kapcsolót (ütközéskor leoldja az AC pumpát) pedig jobb első ülés lábtér jobb olalánál találjátok.

Műszerfal alsó burkolat és a jobb oldali kis műa burkolat leszerelése után kitapintható.

Amennyiben kipattan a kapcsoló közepe (kikapcsolt állapot)  ... akkor benyomva aktiválni lehet az AC működést.

 

w

Előzmény: fdoki (39226)
BekeToni Creative Commons License 2011.04.15 0 0 39232

Röviden, uhuhu jól mondja a 39219-ben. De ha esetleg mégis megy az AC két másodpercig gyújtásráadás után akkor érdemes rámérni a wastegate által vélt jeladó hibára.

 

Előzmény: fdoki (39218)
wastegate Creative Commons License 2011.04.15 0 0 39231

Üzemanyag-szivattyú áramkör hibakeresési útmutatóHa problémát gyanít az üzemanyag-szivattyúnál, ellenőrizze, hogy az AC-pumpa valóban jár-e; ha jár, zajt fog hallani, ha belehallgat az üzemanyag betöltő csőbe levett üzemanyagtartály-sapkánál. Az üzemanyagszivattyúnak 2 másodpercig kell járnia, amikor a gyújtáskapcsolót először elfordítja. Ha az üzemanyag-szivattyú nem kelt zajt, ellenőrizze a következők szerint:

1.Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.

2.Szerelje le a biztosíték fedelet.

3.Vegye ki a PGM-FI 2. főrelét (A) a műszerfal alatti biztosíték/relédobozból.

 

 

 

4.A gyújtáskapcsolót fordítsa a (II) állásba.

5.Mérje meg a feszültséget a programozott üzemanyag-befecskendezés 2-es főrelé 4-pólusú csatlakozó 3. sz. érintkezője és a karosszériatest között.

 

 

Megjelenik az akkumulátorfeszültség?

IGEN - Folytatás a következő lépéssel: 6.

NEM - Szüntesse meg a vezetékszakadást a PGM-FI 1-es főrelé és a PGM-FI 2-es főrelé között.n

 

 

 

6.Mérje meg a feszültséget a programozott üzemanyag-befecskendezés 2-es főrelé 4-pólusú csatlakozó 1. sz. érintkezője és a karosszériatest között.

 

 

Megjelenik az akkumulátorfeszültség?

IGEN - Folytatás a következő lépéssel: 12.

NEM - Folytatás a következő lépéssel: 7.

 

 

 

7.Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.

8.Kösse le a biztonsági üzemanyag-elzáró kapcsoló 3-pólusú csatlakozóját.

9.Csatlakoztassa a biztonsági üzemanyag-lekapcsolás kapcsoló 3-pólusú csatlakozó 1. sz. és 3. sz. érintkezőjét egy áthidalóvezetékkel.

 

 

 

10.A gyújtáskapcsolót fordítsa a (II) állásba.

11.Mérje meg a feszültséget a programozott üzemanyag-befecskendezés 2-es főrelé 4-pólusú csatlakozó 1. sz. érintkezője és a karosszériatest között.

 

 

Megjelenik az akkumulátorfeszültség?

IGEN - Cserélje ki a biztonsági üzemanyag-elzáró kapcsolót.n

NEM - Javítsa meg a szakadást a műszerfal alatti biztosíték-relédoboz és a PGM-FI 2-es főrelé közötti vezetékbenn.

 

 

 

12.Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.

13.Csatlakoztassa a PGM-FI 2. főrelé 4-pólusú csatlakozójának a 4. sz. érintkezőjét a karosszériatesthez egy áthidalóvezetékkel.

 

 

 

14.Várjon 10 másodpercig.

15.Csatlakoztassa a motorvezérlő egység vizsgáló kábelkötegét és a diagnosztikai csatlakozó dobozt a motorvezérlő egység és a csatlakozók közé.

16.Ellenőrizze az elektromos vezetést a diagnosztikai csatlakozó doboz 90. sz. érintkezője és a karosszériatest között.

Van elektromos vezetés?

IGEN - Folytatás a következő lépéssel: 17.

NEM - Javítsa a vezetékszakadást a PGM-FI 2. főrelé és az ECM 4.sz. csatlakozójának a 9.sz érintkezője között (diagnosztikai csatlakozó doboz 90.sz érintkező).n

 

 

17.Szerelje vissza a PGM-FI 2. főrelét.

18.A gyújtáskapcsolót fordítsa a (II) állásba.

19.Mérje meg a feszültséget a diagnosztikai csatlakozó doboz 90. sz. érintkezője és a karosszériatest között.

Megjelenik az akkumulátorfeszültség?

IGEN - Folytatás a következő lépéssel: 20.

NEM - Cserélje ki a PGM-FI 2-es főrelét.n

 

 

20.Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.

21.Kapcsolja be a gyújtáskapcsolót ON (II) állásba, és mérje meg a feszültséget az érintkeződoboz 90.sz. érintkezője és a karosszéria test között.

Megjelenik az akkumulátorfeszültség?

IGEN - Helyettesítse egy biztosan jó ECM/PCM-mel és ellenőrizze újra.Ha a hibajelenség megszűnik és/vagy a jelzőlámpa kialszik, cserélje ki az eredeti  ECM-et/ PCM-et.n

NEM - Folytatás a következő lépéssel: 22.

 

 

22.Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.

23.Távolítsa el a padlóból a hozzáférési panelt.

24.Mérje meg a feszültséget az üzemanyag-szivattyú 5-pólusú csatlakozó 5. sz. érintkezője és a karosszériatest között, a gyújtáskapcsoló ON (II) helyzetbe történő elfordítása utáni első 2 másodpercben.

 

 

Megjelenik az akkumulátorfeszültség?

IGEN - Folytatás a következő lépéssel: 31.

NEM - Folytatás a következő lépéssel: 25.

 

 

 

25.Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.

26.Szerelje le a biztosíték fedelet.

27.Vegye ki a PGM-FI 2. főrelét (A) a műszerfal alatti biztosíték/relédobozból.

 

 

 

28.Csatlakoztassa a PGM-FI 2-es főrelé 4-pólusú csatlakozó 1. sz. és 2. sz. érintkezőjét egy áthidalóvezetékkel.

 

 

 

29.A gyújtáskapcsolót fordítsa a (II) állásba.

30.Mérje meg a feszültséget az üzemanyag-szivattyú 5-pólusú csatlakozó 5. sz. érintkezője és a karosszériatest között, a gyújtáskapcsoló ON (II) helyzetbe történő elfordítása utáni első 2 másodpercben.

 

 

Megjelenik az akkumulátorfeszültség?

IGEN - Cserélje ki a PGM-FI 2-es főrelét.n

NEM - Javítsa meg a szakadást a PGM-FI 2-es főrelé és az üzemanyag-szivattyú 5-pólusú csatlakozója közötti vezetékben.n

 

 

 

31.Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.

32.Ellenőrizze az elektromos vezetést az üzemanyag-szivattyú 4-pólusú csatlakozó 5. sz. érintkezője és a karosszériatest között.

 

 

Van elektromos vezetés?

IGEN - Cserélje ki az üzemanyagszivattyút.n

NEM - Javítsa meg a szakadást az üzemanyagszivattyú 5-pólusú csatlakozója és a G402 közötti vezetékben.n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: wastegate (39230)
wastegate Creative Commons License 2011.04.15 0 0 39230

Még egy kis segítség a témához ...

 

C:workshop manualH00HTMLQ1SAA4EQ1A20326428302FAHT00.HTML

Előzmény: fdoki (39226)
wastegate Creative Commons License 2011.04.15 0 0 39229
Előzmény: labiscsak (39228)
labiscsak Creative Commons License 2011.04.15 0 0 39228

Meg tudnad mondani melyik hozzaszolasban van? Sajna en nem talalom. Elore is koszi.

Előzmény: fdoki (39222)
mov Creative Commons License 2011.04.15 0 0 39227

A múltkor már teljesen meg voltam róla győződve, hogy a klímakompresszoron elszállt a hőbiztosíték. Az előtte 30 cm-re lévő csatlakozónál még megvolt a feszültség, utána meg nem. Elkezdtem szétszedni, és akkor derült ki, hogy az utolsó csatlakozó és a hőbizti között a védőcsövön belül megsérült a kábel(szerintem még a gyári szerelésnél), és az évek alatt a korrózió megette, majd eltört. Szóval tüzetesen át kell nézni, mert én is már meg akartam venni a hőbiztit, csak gondoltam kipróbálom, hogy mi történik, ha rövid időre kikötöm.

Előzmény: uhuhu (39219)
fdoki Creative Commons License 2011.04.15 0 0 39226

KÖSZÖNÖM!

Előzmény: wastegate (39224)
wastegate Creative Commons License 2011.04.15 0 0 39225

Előzmény: wastegate (39224)
wastegate Creative Commons License 2011.04.15 0 0 39224

Főtengő forgás jeladó hibára gondolok ... ha nincs forgás jel nincs befecskendezés sem gyújtás.

 

w

Előzmény: fdoki (39218)
fdoki Creative Commons License 2011.04.14 0 0 39223

Megleltem a korábban itt megadott linken az online verziót -ábrák nélkül- de már a leírástól össze vagyok zuhanva: az esetleges cseréhez a teljes középkonzolt le kell bontani...

Előzmény: fdoki (39222)
fdoki Creative Commons License 2011.04.14 0 0 39222

Letöltöttem a topikban korábban megadott helyről a Jazz-manual-t,de vhogy nem áll össze

működő egésszé... ezügyi segítséget nagyon kérnék Vmelyikőtöktől,köszi!

FGyula 27 Creative Commons License 2011.04.14 0 0 39221

Ma átléptem a 100ezer km-t, 2003-as a verda. Eddig a kürtöm adta meg magát, kiégett az első izzóm és a klima évente eldobja a gázt, összesen ennyi a problémám vele. Mióta előjött ez a visszahívásos mizéria, feltünően megszaporodtak a negativ hozzászólások. Azért még a Jazz marad az egyik legjobb "kisautó" a piacon, nem?

fdoki Creative Commons License 2011.04.14 0 0 39220

Hello!

Semmiképp' nem költenék majd' 80 rugót(!!) az új pumpára,míg a delejes részt nem tisztáztuk.Késő délután jött a meglepi,szakadó esőben elvonszoltuk a kocsit,de gondolati és műszeres vizsla csak holnap lesz. Én csak remélem,h az olcsóbb ok: vmi elektrikus gond van,de nem tudni még maradok-e a szopóágon...

Előzmény: uhuhu (39219)
uhuhu Creative Commons License 2011.04.14 0 0 39219

hallóhallóhalló!

 

odaírtad:

 

banális okból nem jut jut a szivattyúhoz a delej,

 

 

akkor nem az AC rossz, hanem nem megy áram oda.


relé, vagy kábel, vagy mittóén.

vagy a Hondaába van egy boruláskapcsoló, ami borulás esetén lekapcsolja az AC müködését...   azt keresd meg. 

 

ne vegyél AC-t a,ig nincs meg az Ok, hogy mért nincs ott áram....

Előzmény: fdoki (39218)
fdoki Creative Commons License 2011.04.14 0 0 39218

Tisztelt Uram,Tisztelt Jazz-esek,ki hallott még ilyet ?!

 

Ma du. MINDEN előzetes jel nélkül 1x csak nem indult a 2 hét híján 5 éves,51E km-t futott,kikímélt-babusgatott autó:nem megy az üzemanyag pumpa.    :-(

Gyakorlatilag szinte mindig ugyanott,de az országban is 1 cég(Agip) kútjánál tankoltunk.

Szégyenszemre kötélen kellett vontatni az ismerős szerelőhöz -basszus!

Biztosítékok épek,halvány a remény h vmi banális okból nem jut jut a szivattyúhoz a delej,

úgyhogy félő ebből csere lesz. És ha jól látom a "robbantott" rajzokon,persze hogy a benzintankban van a drága -szó szerint,mert utángyártott persze nincs. Nipparts,de legvalszeg gyári(ként márkázott) cuccot kell venni nem kevés pénzért...

Ja,meg a ki-be szereléshez szét kell bontani a fél utasteret :-(((

Előzmény: wastegate (39209)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2011.04.13 0 0 39217

Ma du. pont a Honda Szabóéknál voltam, mikor megérkeztek a Road Show autói, közöttük a Mugen Jazzel. Dögös forma, nemmondom. Hátulról nézve rögtön megakadt a szemem a dupla, lökösbe integrált kipuffban. Ami akkora átverés, mint állat. Maradt a jobb oldali kipuff, a bal meg csak egy lefalazott disz :(

mov Creative Commons License 2011.04.13 0 0 39216

Nekem City-m van, most cseréltem 80.000-nél a gyertyákat. Nem volt annyira látható az elhasználódás, de úgy érzem, hogy hidegen egy picit könyebben indul. Mivel 40.000 km a csereperiódus nem hiszem, hogy megérné nem cserélni.

A csere viszont elég monoton procedúra, mire az ember leszedi a burkolatot, a 8 trafót, ki-be a gyertyákat. Ehhez képest az olajcsere egy csuklómozdulat volt :)

Előzmény: kgyuri1 (39208)
prs Creative Commons License 2011.04.12 0 0 39215

Az már van, köszi, hoztam el egyet...

Előzmény: winzist (39214)
winzist Creative Commons License 2011.04.12 0 0 39214

Helló!

 

Ha nem jutna 2011/01-es, akkor szívesen küldök Neked egyet, mert múltkor hoztam szalonból. Zsír új :)

Előzmény: prs (39211)
HFT Creative Commons License 2011.04.12 0 0 39213

a gyári opel lemezfelni ET-je 49, szerintem elírtad.

Előzmény: _cKA_ (39203)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!