Üzemanyag-szivattyú áramkör hibakeresési útmutatóHa problémát gyanít az üzemanyag-szivattyúnál, ellenőrizze, hogy az AC-pumpa valóban jár-e; ha jár, zajt fog hallani, ha belehallgat az üzemanyag betöltő csőbe levett üzemanyagtartály-sapkánál. Az üzemanyagszivattyúnak 2 másodpercig kell járnia, amikor a gyújtáskapcsolót először elfordítja. Ha az üzemanyag-szivattyú nem kelt zajt, ellenőrizze a következők szerint:
1.Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.
2.Szerelje le a biztosíték fedelet.
3.Vegye ki a PGM-FI 2. főrelét (A) a műszerfal alatti biztosíték/relédobozból.
4.A gyújtáskapcsolót fordítsa a (II) állásba.
5.Mérje meg a feszültséget a programozott üzemanyag-befecskendezés 2-es főrelé 4-pólusú csatlakozó 3. sz. érintkezője és a karosszériatest között.
Megjelenik az akkumulátorfeszültség?
IGEN - Folytatás a következő lépéssel: 6.
NEM - Szüntesse meg a vezetékszakadást a PGM-FI 1-es főrelé és a PGM-FI 2-es főrelé között.n
6.Mérje meg a feszültséget a programozott üzemanyag-befecskendezés 2-es főrelé 4-pólusú csatlakozó 1. sz. érintkezője és a karosszériatest között.
Megjelenik az akkumulátorfeszültség?
IGEN - Folytatás a következő lépéssel: 12.
NEM - Folytatás a következő lépéssel: 7.
7.Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.
8.Kösse le a biztonsági üzemanyag-elzáró kapcsoló 3-pólusú csatlakozóját.
9.Csatlakoztassa a biztonsági üzemanyag-lekapcsolás kapcsoló 3-pólusú csatlakozó 1. sz. és 3. sz. érintkezőjét egy áthidalóvezetékkel.
10.A gyújtáskapcsolót fordítsa a (II) állásba.
11.Mérje meg a feszültséget a programozott üzemanyag-befecskendezés 2-es főrelé 4-pólusú csatlakozó 1. sz. érintkezője és a karosszériatest között.
Megjelenik az akkumulátorfeszültség?
IGEN - Cserélje ki a biztonsági üzemanyag-elzáró kapcsolót.n
NEM - Javítsa meg a szakadást a műszerfal alatti biztosíték-relédoboz és a PGM-FI 2-es főrelé közötti vezetékbenn.
12.Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.
13.Csatlakoztassa a PGM-FI 2. főrelé 4-pólusú csatlakozójának a 4. sz. érintkezőjét a karosszériatesthez egy áthidalóvezetékkel.
14.Várjon 10 másodpercig.
15.Csatlakoztassa a motorvezérlő egység vizsgáló kábelkötegét és a diagnosztikai csatlakozó dobozt a motorvezérlő egység és a csatlakozók közé.
16.Ellenőrizze az elektromos vezetést a diagnosztikai csatlakozó doboz 90. sz. érintkezője és a karosszériatest között.
Van elektromos vezetés?
IGEN - Folytatás a következő lépéssel: 17.
NEM - Javítsa a vezetékszakadást a PGM-FI 2. főrelé és az ECM 4.sz. csatlakozójának a 9.sz érintkezője között (diagnosztikai csatlakozó doboz 90.sz érintkező).n
17.Szerelje vissza a PGM-FI 2. főrelét.
18.A gyújtáskapcsolót fordítsa a (II) állásba.
19.Mérje meg a feszültséget a diagnosztikai csatlakozó doboz 90. sz. érintkezője és a karosszériatest között.
Megjelenik az akkumulátorfeszültség?
IGEN - Folytatás a következő lépéssel: 20.
NEM - Cserélje ki a PGM-FI 2-es főrelét.n
20.Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.
21.Kapcsolja be a gyújtáskapcsolót ON (II) állásba, és mérje meg a feszültséget az érintkeződoboz 90.sz. érintkezője és a karosszéria test között.
Megjelenik az akkumulátorfeszültség?
IGEN - Helyettesítse egy biztosan jó ECM/PCM-mel és ellenőrizze újra.Ha a hibajelenség megszűnik és/vagy a jelzőlámpa kialszik, cserélje ki az eredeti ECM-et/ PCM-et.n
NEM - Folytatás a következő lépéssel: 22.
22.Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.
23.Távolítsa el a padlóból a hozzáférési panelt.
24.Mérje meg a feszültséget az üzemanyag-szivattyú 5-pólusú csatlakozó 5. sz. érintkezője és a karosszériatest között, a gyújtáskapcsoló ON (II) helyzetbe történő elfordítása utáni első 2 másodpercben.
Megjelenik az akkumulátorfeszültség?
IGEN - Folytatás a következő lépéssel: 31.
NEM - Folytatás a következő lépéssel: 25.
25.Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.
26.Szerelje le a biztosíték fedelet.
27.Vegye ki a PGM-FI 2. főrelét (A) a műszerfal alatti biztosíték/relédobozból.
28.Csatlakoztassa a PGM-FI 2-es főrelé 4-pólusú csatlakozó 1. sz. és 2. sz. érintkezőjét egy áthidalóvezetékkel.
29.A gyújtáskapcsolót fordítsa a (II) állásba.
30.Mérje meg a feszültséget az üzemanyag-szivattyú 5-pólusú csatlakozó 5. sz. érintkezője és a karosszériatest között, a gyújtáskapcsoló ON (II) helyzetbe történő elfordítása utáni első 2 másodpercben.
Megjelenik az akkumulátorfeszültség?
IGEN - Cserélje ki a PGM-FI 2-es főrelét.n
NEM - Javítsa meg a szakadást a PGM-FI 2-es főrelé és az üzemanyag-szivattyú 5-pólusú csatlakozója közötti vezetékben.n
31.Kapcsolja KI a gyújtáskapcsolót.
32.Ellenőrizze az elektromos vezetést az üzemanyag-szivattyú 4-pólusú csatlakozó 5. sz. érintkezője és a karosszériatest között.
Van elektromos vezetés?
IGEN - Cserélje ki az üzemanyagszivattyút.n
NEM - Javítsa meg a szakadást az üzemanyagszivattyú 5-pólusú csatlakozója és a G402 közötti vezetékben.n