Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43500

nyelestengely be a külseje és a amiben a golyók voltak munkadijal meg az anyag 40eft

Előzmény: Szaby27 (43488)
MTZ Betyár Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43499

Értem. Ma megnéztem a 820-asba és ott a C2-esről lila kábel ment el rá a vontatmány visszajelzőre. A C-re meg egy zöld kábel megy.

Lehet megvan a gond, a C-re kell áram.... ezt elfelejtettem megnézni a 820-ba.

Előzmény: Szaby27 (43498)
Szaby27 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43498

Nem egy skoda fórumon volt. Googléba beírtam Index relé bekötése és olvasgatom amit felhozott.

Előzmény: MTZ Betyár (43497)
MTZ Betyár Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43497

Ez MTZ újfajta reléje?

Mert valóban a C az valószínü az elakadás jelzőre megy a C2 meg visszajelzőre.

Előzmény: Szaby27 (43494)
MTZ Betyár Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43496

A 2 lábúra áramot kötsz és viszed a kapcsolóra (házról testel elvileg), a 3 lábura test is kell külön, a 4 lábasra áram, test, kapcsolóra egy kivezetés meg egy kontroll lámpa. Az 5 lábas meg ugyanez mint a 4 lábu csak mégegy kontrol lámpa (vontatmány).

Általába ez, de lehet eltérés.

Előzmény: Szaby27 (43493)
Szaby27 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43495

Előzmény: MTZ Betyár (43492)
Szaby27 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43494

Ezt most találtam egy másik fórumon:

A bekötés:

31 - test
49a - fehér (kimenet a kapcsolókra)
c - zöld (elakadásjelző kiegészítő kimenete)
49 - fekete (táp)
c2 - üres (eredetileg is)

Előzmény: MTZ Betyár (43492)
Szaby27 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43493

Az index relé 4x21w-ot, 6x21w-ot vagy 8x21w-ot vezérel. :)

Az elektromossághoz nem nagyon értek.

Mi a különbség a 2,3,4,5 kivezetéses relé között?

Előzmény: MTZ Betyár (43492)
MTZ Betyár Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43492

Mondjuk a relé jó, mert mindegy neki, hogy 1 db 1 wattos égő van rákötve vagy 3x 21 watt akkoris ugyanolyen sebeséggel villog akár 5 percen át. (kipróbáltam) :-)

Előzmény: Szaby27 (43491)
Szaby27 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43491

Azt hittem a Habinál vetted. Elnéztem.

Nekem két kivezetékes van jól müködik egy darabig. De kiakarom cserélni egy jobb relére majd.

Előzmény: MTZ Betyár (43490)
MTZ Betyár Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43490

Hát rossz. A villogtatással nincs gond, 5 percig is egy ütemben villog, csak a vontatmány visszajelzőt nem bírja működtetni.

Nem a habinál vettem, ott is olcsóbb kettőezer valahányszáz forint, egy maszek kiskeresnél.

Látszik rajta, hogy utángyári és a habi is azt árul. Ma összehasonlítottam a 820-aséval abba eredeti német, ez meg másolat.

Előzmény: Szaby27 (43489)
Szaby27 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43489

Akkor valószínű, hogy hibás. Jó drágán adta a Habi. A keletagrónál br 3ezer.

Előzmény: MTZ Betyár (43485)
Szaby27 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43488

Üdv Mindenkinek!

Na jó lett a gép? Mi lett cserélve benne? Láttam a csapágyak azok elég ramaty állapotban voltak.

Előzmény: Törölt nick (43487)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43487

T-25    MTZ-82 egy helyen

892.2 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43486

MTZ Betyár Creative Commons License 2011.04.07 0 0 43485

Így is próbáltam.... semmi nem jön ki a C C2 kivezetésen. (ezt is utángyártják már) :-(

Előzmény: Robi-man (43480)
Lacus550 Creative Commons License 2011.04.06 0 0 43484

http://www.agroinform.com/aprohirdetes/CLAAS-MARKANT-50-KISKOCKABALAZO/20110316-1148450/#

Ez sem lehet rossz:) kötöző részével látszólag minden ok. Csak az árát nem tudjuk

Lacus550 Creative Commons License 2011.04.06 0 0 43483
Előzmény: vanyitomm (43477)
Lacus550 Creative Commons License 2011.04.06 0 0 43482

Szia!
 Megnéztem én még akkor azt a hírdetést csak nem irtam rá semmit:)

Claasnak Claas az biztos csak átfestette kékre ami elég gáz:D lehet nem volt zöld festék kéznél:)

Az mind1 különben lényeg az h milyen állapotban lehet a kötöző rész. Kérj közelebbi képeket a kötöző részről fogaskerekekről a dugattyúról ami préseli a takarmányt. Azért nem kell elutazni messze ha alapból szar:)

Mondjuk én az enyém külalakra jobb állapotba van ennél szerintem:)

Meg elsőre feltűnt h az a kuplung rész átvan alakítva valami miatt mert ezeken gyárilag nem ilyen van. Ha beszélsz vele rá kell erre is kérdezni h mivan a régivel. Meg fontos h mi volt rajta már eltörve mi volt hegesztve stb ez nagyon fontos.
Találkoztam már olyannal h a lendkerék volt széttörve pedig rohadt vastag öntvényből van és még is meg a tűtartó menthetetlenül hajlott volt az már drága mulatság.


Kérj képeket és oszd meg velünk is és több szem többet lát elven nyílvánítunk véleményt.

Előzmény: vanyitomm (43477)
Robi-man Creative Commons License 2011.04.06 0 0 43481

csak 300kg van rajt háttul. de a big-bag zsákokkal nincs is gond, csak a raklapos az 1,5x olyan nehéz.

Előzmény: Szaby27 (43464)
Robi-man Creative Commons License 2011.04.06 0 0 43480

mert ez a fajta relé testet ad a visszajelzőknek!

adj a visszajelzőknek állandó áramot, a negatívot meg kösd a relére. :-)

és annak működni kell! :-))

Előzmény: MTZ Betyár (43476)
Duhaj Laci Creative Commons License 2011.04.06 0 0 43479

Majd a kuplung kinyomó csapágyát ne felejtsétek el megzsírozni :)

 

Előzmény: Törölt nick (43478)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.06 0 0 43478

eröleadótengely nyelescsapágy remélem jól irom ami a kuplugból a hátsó hajtásra ad le de holnap már össze lesz téve

Előzmény: Törölt nick (43468)
vanyitomm Creative Commons License 2011.04.06 0 0 43477

Üdv! Lacus550 ha a 43360 számú hozzászólásra válaszolnál akkor igazán hálás lennék.:)

MTZ Betyár Creative Commons License 2011.04.06 0 0 43476

Ezek a dolgok mind jók amit említettél. Magából a reléből nem jön ki áram a C és C2 kivezetésen. (lelámpáztam) Relében van valami gubanc.

Előzmény: Duhaj Laci (43475)
Duhaj Laci Creative Commons License 2011.04.06 0 0 43475

Nem lehet hogy a visszajelző lámpáid a rosszak? Esetleg kábeltörés van a visszajelző és a relé közt? Vagy eloxidálódott a csúszósaru?

Előzmény: MTZ Betyár (43474)
MTZ Betyár Creative Commons License 2011.04.06 0 0 43474

31 negatív, 49 pozitív, 49a szagatott pozítív jön kifelé és megy a kapcsolóra.

Nem mertem máshogy bekötni nehogy tönkre menjen, mert akkor nincs másik hirtelen.

Villogtatással nincs gond csak a kontrol lámpákat nem működteti.

Egyelőre így marad mert maga a relé működik, nem olyan mint a kínai szarok, hogy fél per villogás után felgyorsulnak lelassulnak....

Visszavinni meg már nem tudom, mert szétszedtem.

Előzmény: Duhaj Laci (43473)
Duhaj Laci Creative Commons License 2011.04.06 0 0 43473

Ne higyj a jelzéseknek. Elvileg a közepére megy a a pozitív. Nézd meg egy próbalámpával hogy egyáltalán működik-e(mindegyik kivezetést). Mert ha nem akkor menj vissza az üzletbe és mond hogy adjanak eg másikat mert ez szar.

Előzmény: MTZ Betyár (43471)
hori62 Creative Commons License 2011.04.06 0 0 43472

Üdv mindenkinek!

 

Ma volt egy kis szántás és csináltam pár képet.

       

 

MTZ Betyár Creative Commons License 2011.04.06 0 0 43471

Üdv urak!

 

Ma vettem villogó relét az ötlábas németnek mondott félét, kínait meg nem akartam (szerintem hamisítvány, hiányzik a Germany felirat vége a relén is meg a dobozán is, csak annyi van Germ....) 4000 Ft volt. :-(

A lábkiosztás 31 49 49a C C2

A C és C2 lenne elvileg a kontrol lámpa, kikapcsolt állapotban test jön ki mind kettőn. Ha felkapcsolom az irányjelzőt akkor a kontrol kivezetéseken se test se áram nem jön ki (pótkocsi be volt dugva)

Elvileg kellene villognia a kontrol lámpának, de semmi.... Valakinek valami ötlet?

Csak az zavar, hogy elkérnek 4 ezer forintot érte és egy kalap szart ér....

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!