Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

birobandi Creative Commons License 2011.03.24 0 0 2796

Ma levizsgáztattam a "cápámat". Közel 100 000 Km van benne, 6 éves. Azt gondolom az előirás szerinti szervizelés egy lelkiismeretes szervzben megéri. Hátsó fékbetét csere és ennyi. Minden szinte a gyári értéket hozza.
Üdvözlet minden márkatársnak: birobandi

dieselboyrlz Creative Commons License 2011.03.24 0 0 2795

és még annyit, hogy ezt a hibakiolvasást meg autó átnézést hol csinálták neked és ha szabad kérd. mennyibe fájt?:)

Előzmény: dieselboyrlz (2794)
dieselboyrlz Creative Commons License 2011.03.24 0 0 2794

Engem érdekelne, hogy milyen áron meg , hogy néz ki ez az igo-s navi gyári kijelzővel:)

 

köszi

Előzmény: gyufa81 (2787)
szultanka1 Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2793

Még egy kis infó.

 

http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/oprava-klimatizacie-c5-2-

 

Igaz Citroen C5, de gyakorlatilag ugyanaz mint a miénk.

 

 

www.zolforg.hu

Előzmény: szultanka1 (2792)
szultanka1 Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2792

Nos aki belevágna erre számíthat :-(

 

http://forum.andre-citroen-club.de/showthread.php?98170-Heizungsgeh%E4use-defekt-2600-%80-Garantiefall

 

Vannak képek mivel jár a történet.

Előzmény: szultanka1 (2789)
gasparv Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2791

Még valamit szeretrnék kérdezni tőletek.

Én eddig Castrol Magnetec 5w-40 -es olajat használtam.

A beszállítom most  jóval drágább Edge Turbo Diesel 5w-40 -et hozott.

A neten nem találtam táblázatos összehasonlítást, miben tér el a kettő, és hogy használhatom-e az én FAP-os autómba. (?)

tomyka34 Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2790
Sziasztok!!!!
Egy Kis segitséget szeretnék kérni..
407 2.0 hdi sw vel kapcsolatban...mostanában sajna sokszor üres a tank de a mai nap megtréfalt az autom ugyanis hiába tankoltam meg azt jelzi hogy üres a mutató is és a komputer is .... Ilyenkor mit lehet tenni???próbáltam mozgatni az autót hátha beszorult az ùszó , de semmi....és még valami a szervó kormányom furcsa rezgést érzek ha kanyarodok és az utántöltőcsövön jön ki az olaj...... Remèlem tudtok segíteni.. Tomy
szultanka1 Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2789

Szia,

 

Egyenlőre gyüjtöm az információkat. Az már biztos, hogy a műszerfalat ki kell pattintani, de állítólag nem olyan vészes.

Valamelyik hétvégén megcsinálom csak legyen jó idő, akkor jobban lehet a műanyag részeket bontani.

 

Sajna nem nagy kijelzős az autó, de azért köszi. :-)

 

2.0 HDI- be rakott már valaki utólag tempomatot? Működik a dolog?

 

Üdv,

Z

Előzmény: gyufa81 (2787)
good6 Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2788
Előzmény: gasparv (2786)
gyufa81 Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2787

Szia!

 

Igen, mondták, hogy nem az alkatrész a drága... :(

Várom a fejleményeket,mert nagy segítség lenne.

Attól félek én is, hogy nem lesz az olyan egyszerű.

Sok sikert!

Ha esetleg nagy navis a kocsid, és szeretnél bele érintőképrnyős IGO-t,úgy, hogy megmaradjon a gyári kijelződ szól,tudok segíteni.

Üdv.:

 

Előzmény: szultanka1 (2775)
gasparv Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2786

Sziasztok!

 

Lassan időszerű lecserélni a papucsokat.

Én nem tudom visszatenni már a gyárit.

 

Ilyet néztem helyette:  http://www.gumidirekt.hu/product/szemely_nyarigumi/g006477/Continental-PremiumContact-2-205-55-R16-91V.html

 

Ti milyet használtok?

 

Üdv.: G.Viktor

cefo Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2785

Azt hiszem lézeres mérővel ráméretek üzemmelegen. Ha nem támasztja alá az óracsoport jelzését, én is hagyom a fenébe. Köszi!

Előzmény: birobandi (2784)
birobandi Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2784

Szia cefo!
Nem nézettem még meg, mert biztos vagyok benne, hogy normális hőmérsékleten üzemel a motor. Amennyiben alacsony hőmérsékleten működne számtalan jele lenne.
Üdvözlet: birobandi

Előzmény: cefo (2783)
cefo Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2783

Szia, neked is köszönöm a választ! És te már megnézetted a szenzort? Vagy cserélted is esetleg? Érdekelne a további fejlemény.

Előzmény: birobandi (2780)
cefo Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2782

Köszönöm a választ!

Meleg levegő hibátlan, víz nem fogy. Igazából a műszer kijelzésén kívül semmi egyéb nem utal meghibásodásra. Még a fogyasztás sem, pont annyi az átlag, mint eddig, 5.2! Tavaly ősszel esett át a gép a vezérlés cserén. Arra most nem emlékszem, hogy a vízpumpa cserélve volt-e, de ha része a vezérlésnek (mint általában), akkor biztosan. Marad a szenzor, arról fogalmam sincs.

Előzmény: userik (2779)
Lux Kapitány Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2781

szia kcsado!

 

szombaton voltam márkaszervizben és rakérdeztem a kettős tömegkű lendkerék árára. nos, ez ismét kb. 150eFt. volt ennél olcsóbb (kb. az a szint, amit írtál), de állítólag az "véletlen volt", a peugeot elárazta, így néhány napig annyiért lehetett hozzájutni.

 

most kezdhetek keresgélni jó áron.

 

üdv.:

balázs

 

Előzmény: kcsado (2736)
birobandi Creative Commons License 2011.03.22 0 0 2780

Szia cefo!
Nekem is 2005-ös 1,6 HDI-im van. Néhány hónapja hasonlóakat tapasztalok.  A termosztát elektronikus, gyakorlatilag szinte lehetetlen, hogy elromoljon, tehát nem cseréltetem ki. A fogyasztásból és egyéb jelenségekből tudom, hogy a motor normális hőmérsékleten üzemel. Ebből következik, hogy az érzékelő nem tökéletes. Egyébként a normál üzemi hőmérsékletnek 80 és 95 fok közötti érték tekinthető.
Üdvözlettel: birobandi

Előzmény: cefo (2778)
userik Creative Commons License 2011.03.22 0 0 2779

Én vízpumpára gyanakodnék vagy hőmérséklet szenzorra.

 

Nézd meg fuj-e rendesen meleg levegőt ha rárakod a fűtést, eszi-e a vizet?

 

Ha fogy a víz és nem fúj meleget a radiátorról akkor lehet hogy kezd hengerfejes lenni.

 

de ez nem valoszinű, egy HDI motornál.

 

Előzmény: cefo (2778)
cefo Creative Commons License 2011.03.22 0 0 2778

Sziasztok!

 

Új vagyok itt, de évek óta van egy 407-esünk ( a feleségemé), és most kissé tanácstalan lettem, így találtam a topikra. A gépsárkány egy 2005-ös 1.6-os dízel. A probléma (ha az), hogy a vízhőfok 70-75 fokra emelkedik csak. Ez ugye nem normális. Én egy audit hajtok, az sem melegszik 90-re, de azért stabilan 85 fokos. Ez viszont akkor is csak 75-ig megy fel, ha prögetjük. Hideg időben viszont még 70 alá is visszahűl menet közben, hosszabb motorfék üzemmód mellett. Már az ingadozás sem tetszik, nemhogy az értékek. A termosztátot kicseréltettük, mert azt hittem, az a baja, de semmi sem változott. A kérdéseim:

1. Mi az előírt üzemi hőmérséklet ennél a motornál?

2. Mi lehet még a hiba forrása és hogyan deríthető ki?

 

 

A diagnosztika persze nem mutat semmit, hibaüzi nincs.

 

Köszönettel:

cefo

userik Creative Commons License 2011.03.22 0 0 2777

Hallo Good!

 

Ez ilyen bicikli....

 

Én ezért vettem meg a peugeot planetot, mert amennyit kifizettem volna diagnosztikára, simán bukta a kütyü árát.

 

Tehát nem csak az anyagiak miatt, de az ilyen helyzetek miatt is jo ha van pug planet diagnosztika kéznél.

 

Csáo

Előzmény: good6 (2776)
good6 Creative Commons License 2011.03.21 0 0 2776

Kedves Gyufa és Erik!

 

Az autómmal kapcsolatban a következőket tudom prezentálni felétek:

Először is leszögezném, MURPHY ÉL ÉS LÉTEZIK!!! :)

Tegnap mentem Julcsival, minden változatlan volt, hibaüzenet, üzemi hőfoknál egyből reg. indul...

Ma reggel bejelentkeztem délutánra a szervízbe... 15:00- kor beülök, indítok, SEMMI HIBAÜZENET!!! (előtte nap leállításkor még volt, AGYRÉM!!!)

Nagyot nyelek, majd kimegyek a szervízbe... Ember ráteszi a csodálatos Planet- et, olvas: szűrő telítettsége 18%, utolsó reg. 16 km, eolys 3 L, stb-stb... És ennyi...

Jó, mondom neki, menjünk vele, melegítsük fel a motort, majd akkor elindul, úgy ahogy minden alkalommal...

Rajt a gép, ember nézi, elindultunk... Róttuk vele a várost, kimentünk a városból, nyomtam neki, lassan mentem stb...

Azt hiszitek elindult??? El a ló..szt... Dehogy indult...

 

Ezzel le is zárult az autóm javítása... Mosolyogtunk az emberrel és búcsút intettünk egymásnak...

 

Bánatomban, kifele menet volt ott egy 508- as, elkértem azt mentem vele egy kört... :)

 

 

Köszi, sziasztok...

Előzmény: gyufa81 (2771)
szultanka1 Creative Commons License 2011.03.21 0 0 2775

Szia,

 

Nem csodálom, hogy sokat kérnek érte, gyanítom szét kell szedni a fél autót,

és mint tudjuk a márkaszervizekben elég vastagon fog a ceruzka.

Majd beszámolok a fejleményekről.

 

Üdv,

Z

Előzmény: gyufa81 (2773)
gyufa81 Creative Commons License 2011.03.21 0 0 2774

Szia Userik!

 

Folyadék rendben volt,majdem félig volt még.

Hihetetlen dolgokat lehet kiovasni a kocsi számítógépéből.Ha már eljött,akkor végignézett mindent a kocsin.

Még azt is jelezte, hogy az én oldalamon lévő ablakemelő gombjának nem működik a mind a 2 fokozata,ami az anyóülésnél lévő ablakot emeli.

El is mentettem az olvasó telefonszámát! :)

 

Üdv.:Gyufa

Előzmény: userik (2772)
gyufa81 Creative Commons License 2011.03.21 0 0 2773

Szia!

 

Ezek szerint nekiállltál megcsinálni?

Érdekelne majd, hogy sikerült a dolog,mert nekem is tönkre ment a jobboldali fűtés,és egy vagyont kérnének a szervízben érte.

Köszi!

Üdv.:Gyufa

 

Előzmény: szultanka1 (2770)
userik Creative Commons License 2011.03.21 0 0 2772

SZia gyufa81!

 

 

 

 

Eegyetértek veled, keresni kell egy olyan embert akinek van peugeot planetja és rendesen be tudja áállítani amit kell.

 

Szerintem neked az eolys adagolásának a mennyisége lett újra állítva.

 

Eolyst nem írta a kocsi? (particulate filter fluid) 

 

 

 

Üdv Erik.

Előzmény: gyufa81 (2771)
gyufa81 Creative Commons License 2011.03.21 0 0 2771

Szia good6!

 

Nekem most 265ezer km. van benne.1.6HDI

Még a gyári szűrő van benne,ami 1X lett tisztítva.

Hasonló problémám volt nekem is vele.Kb. 80-100km.-ként regenerált,és nekem is jelzett, hogy vészesen tele van a szűrő.

Elvittem szervízbe, de azt mondták, hogy nem igazán értik, mert a szűrő telítetsége alapján nem írhatná ki,mert nem érte még el azt a szintet,és az összes hozzá tartozó alkatrész,és visszajelző is jól működik.

Nem tudják törölni a kiírást,mert nincs kódja!!!!Állítolag úgy érzékeli a számítógép,mint mondjuk,hogy kiégett egy izzód.

Mondták, hogy hagyjam ott a kocsit,és talán 1 nap alatt rájönnek mi lehet a probléma.

Felkeresetem aki még anno a szűrőt tisztította,és megadta a hibaolvasós számát.

Találkoztam vele,és kb. 5 perc alatt valamit lenullázott a komputerben, és azóta tökéletesen működik,és eltűnt a hibakiírás.

Magyarázott nekem valamit , hogy bizonyos kilóméter után automatikusan jelzi ezt a hibát a kocsi,és ezt nullázta le,de már nem emlékszem pontosan,és nem figyeltem rá,mert annyira örültem, hogy 5000ft.-ból rendben jött! :)

Azóta átlag 600km.-ént tisztít,és ez már szerintem fél éve biztos volt.

Az én hibám aránylag "egyszerűen" megoldódott, de állítolag a FAP szűrő hibajelzés kismillió meghibásodás miatt jelezhet.

Szerintem először keress egy jó olvasót,és utána valamivel okosabb leszel.

Üdv.:Gyufa

 

 

Előzmény: good6 (2758)
szultanka1 Creative Commons License 2011.03.21 0 0 2770

Sziasztok,

A jobb oldali fűtés probléma okozója a képen pirossal bekarikázott elektromotor

által mozgatott légterelő lapát törése.

A kesztyűtartó kiszerelése után látható.

Sajnos a hiba teljes feltárása további boncolást igényel ami nem kis feladatnak igérkezik.

 

http://indafoto.hu/zoolan/alap_album

birobandi Creative Commons License 2011.03.19 0 0 2769

Szia zumi1974!
A Peug. számára ezeket a kütyüket a Blaubunkt gyártja. Nyilván van valami megeggyezésük a gyárral, mert közvetlenűl szóba sem álltak velem. A Peug.-on keresztűl sajnos ilyesmi brutál árak vannak. Sokan alkalmaztak a gyáritól eltérő megoldásokat -olcsóbban, de nekem közvetlen tapasztalatom nincs, így véleményt sem szeretnék nyilvánítani.
Üdvözlet: birobandi

Előzmény: zumi1974 (2768)
zumi1974 Creative Commons License 2011.03.19 0 0 2768

szia birobandi!

 

az elobb szerettem volna meg valamit kerdezni toled, de kiment a fejembol.

most eppen itt tartozkodom magyarorszagon es ugy gondoltam korbe nezek

cd-multichanger ugybe.

tudnal -e segiteni hogy milyen valo a 407-be amivel mukodne a dolog?

kint probalkoztam mar mindenhol de olyan 200.000ft-ot rebesgettek nekem az

egy kicsit huzos. a tervem az lenne hogy itt megvennem a changert es a uk-be

betetetnem.

szerinted kivitelezheto???

 

udv:tamas

zumi1974 Creative Commons License 2011.03.19 0 0 2767

szia birobandi!

 

koszonom szepen a segitsegedet es ugy gondolom, hogy

akkor inkabb megse piszkalnek bele nehogy tobb kart csinaljak.

 

udv:tamas

Előzmény: birobandi (2766)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!