Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Shorthair66 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 12873

Az üzemanyagtartályban a tápszivattyú-szintjelző egységgel összeépítve, a cseréje sz@r meló:-(

 

Előzmény: janika0417 (12868)
Shorthair66 Creative Commons License 2011.03.22 0 0 12872

Szia!

 

Vegyél ilyen miniatür izzót:

 

ez a kép a Conrad-tól van, náluk 135 Huf, de elektronikai alkatrészes cégnél 60Huf-ért kaptam.

A foglalatba  (müanyag vagy gumi) csak az izzó hosszú szálját kell belefüzni a horonyokba, gyárilag sincsen más rögzítés

egy csipeszen kivül más szerszám vagy ragasztó szükségtelen.

Arra ügyelj, hogy 12V-os legyen az izzó:-) mivel nincsen ráírva semmi, elsőre a boltos egy félre címkézett csomagból adott

6V-ost, nem volt hosszú életű:)))

 

Ja és többféle hosszúságú vezetékkel árulják, jobban jársz ha kiveszed az eredetit, és akkor biztosan nem veszel rövidet.

 

Előzmény: dioka7 (12870)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.22 0 0 12871

Hali!

A középkonzolt úgy tudod szétszedni, hogy a hamutartót lecsavarozod (3db csavar fogja), utánna a kesztyűtartót lenyitod teljesen és mögötte benyúlsz a középkonzol jobb felső sarka felé, ott van egy patent szerüség, amit össze kell nyomni és kicsit kifelé tolni, aztán ha kivülről be tusz már nyúlni mögé, akkor pl. egy csavarhúzóval kipattintgatod felül a patenteket és kész is vagy. A ködlámpa kapcsolót pedig úgy tudod szétszedni, hogy két oldalt összenyomod, ez lesz a nehezebb... :D Ilyen izzó kell bele, a Suzukiban 1000Ft/Db.

 

http://s6.images.www.tvn.hu/2011/01/18/14/54/www.tvn.hu_c2f4c71394102b4cd7252ecf03aba69c.jpg

Előzmény: dioka7 (12870)
dioka7 Creative Commons License 2011.03.21 0 0 12870

Sziasztok!

 

Először is szeretném megjegyezni, hogy örömmel látom, hogy a net egy eldugott kis szegletében, ilyen összetartó kis csapatra leltem. :) Decemberben vettem egy lianát, (2002.12 havi bordó 1,6os sedan) és akkor kerestem rá, hogy vajon mi található meg a tipusról a neten, ugyanis nem egy elterjedt tipus. Sajnos kb 2 oldalt találtam magyar nyelven (ez az egyik), viszont örömmel látom miután majdnem végig olvastam az egész fórumot, hogy ez itt egy összeszokott kis csapat, és a fórum teljes hosszán szinte minden problémára található megoldás. Hát remélem, hogy az autómmal több szerencsém lesz a jövőben mint a múltban, mert a legelső utunkon (nem a próbakörön), rögtön beütött egy fordulatszám jeladó hiba ami az M3-ason debrecenben elég kellemetlenül érintett, főleg, hogy Érdig jöttem volna. Mikor ezt kijavítottuk, kiderült, hogy ki van herélve a hátsó katalizátor, úgyhogy azt is meg kellett csinálni, mert azért csak ne véletlenül tették azt oda a japánok. Na ezek után mire január vége lett végre hazajöhetett az autó, ami azóta megjárta a jászságot, Siófokot és Szfehérvárt, eddig probléma mentesen. Viszont kérnék segítséget. Azt láttam, hogy a ködlámpa gombjai belülről elvileg megvilágítottak, vagy megvilágíthatóak, de hogyan jutok be a középkonzol mögé? Hogyan lehet lebontani a műanyagot, külső rongálás nélkül. A segítséget előre is köszönöm, és remélem, hogy mind az autóval mind veletek hosszú boldog "kapcsolat"  vár! :)

bitisbitis Creative Commons License 2011.03.21 0 0 12869

A gyári fékbetéttel kb mennyit lehet menni?

janika0417 Creative Commons License 2011.03.21 0 0 12868

Sziasztok!

2005-ös 1.3-as Suzuki Liana üzemanyagszűrője hol található?

bocert Creative Commons License 2011.03.21 0 0 12867

Nekem biztos hogy NGK iridium lett beletéve,a gyári is az volt. Érdemes megkérdezni lianáhóz melyik jó,nemtúdom létezik számozás alapján több is belőle,vagy nem.  Biztos ami biztos.

bocert Creative Commons License 2011.03.21 0 0 12866

Nekem cseréltek.Most a vaterán 2890ft.  De 10000km-birnak-)))

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.20 0 0 12865

Köszi az infót! Most már biztos, hogy elkopott a fék, egyre durvább hangja van. :D A gyári fékpofa csak szolidan ciripelt, ennek elég komoly hangja van. A héten vagy jövő héten csere lesz. Valószínüleg utángyártott lesz. Lassan gyertyát is cserélni kell, elvileg 105ezernél, nem tudod, hogy milyen kell bele?

Előzmény: Nr.g (12862)
bocert Creative Commons License 2011.03.20 0 0 12864

A DOT4 fékolaj biztos jó, de szervonak szerintem nem jó. A kupak színét most fejből nem tudom,de megnézem majd.

Más ma volt egy kis mini találkozó,jöttem Tapolcáról,és egész hazáig LIANA jött előttem.

Előzmény: bitisbitis (12863)
bitisbitis Creative Commons License 2011.03.20 0 0 12863

Sziasztok!

 

mintex    DOT4 fékolaj alkalmas e utántöltésre a Lianánál? Ha igen, akkor mindkét tartályba?

Az egyik tartály fehér kupkú, a másik fekete. Gondolom az egyik a szervóé.

Nr.g Creative Commons License 2011.03.19 0 0 12862

 

 

 

Az első is utángyártott lehet hogy magyar lehet hogy nem Liana 54G61 6700 ft.

A 2. gyári suzuki Liana japán 23135 ft

A 3. japán utángyártott Liana 9490 ft.

 

Ezek csak irányadó tippek,nem konkrét ajánlatok! :-)

Nr.g Creative Commons License 2011.03.19 0 0 12861

Ha digitális a műszerfal nem analóg akkor valószinüleg 3 as.

 

Az első betétek környékén keresd a problémát. Nem vészes. Nekem olajcserét is csináltak akkor mikor a betétet is cseréltettem.Lebontva az árakat nem tudom.

 

Castrol Magnatec olaj, szűrő, fékbetétek, munkadíj, 31.000 volt. Gondolom a betét csere nem lehetett túl dárga.(nem a szárnyas betét csere!! :-) ! ) Ha tárcsa is kell akkor emelkednek a költségek...

Előzmény: Törölt nick (12860)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 12860

Én úgy hallom, hogy jobb előről jön a hang, de aki jobb egyen ül, ő meg úgy, hogy hátulról. Ördögi kör ez. :D Az nem baj, ha csak az elsőket kell cserélni, a hátsók továbbra is elférnek a pótkerék mellett. Ez is 1.6 glx, de hogy type hányas, azt nem tudom.

Előzmény: Nr.g (12859)
Nr.g Creative Commons License 2011.03.18 0 0 12859

Após szekere Type 3 1.6 glx ben is hasonló km van.Hátul minden u.az mint mint ahogy a jó isten japánban megalkotta.

Gyári betétek vannak. Az első kopik jobban mint minden más kocsiban.

 

Megnézetheted de véleményem szerint a hátsóval nem lesz gond.

Előzmény: Törölt nick (12858)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.18 0 0 12858

104ezer ven bent. Hátul még gyári minden.

Előzmény: Nr.g (12857)
Nr.g Creative Commons License 2011.03.18 0 0 12857

A hátsó az sokkal kevésbé kopik mint az első.

Persze ez is kilóméter függő.

Előzmény: Törölt nick (12851)
Nr.g Creative Commons License 2011.03.18 0 0 12856

Valószinűleg azért mert mikor a kocsival megálsz akkor még egy picit meleg a betét és a dob. Ahogy hül a hidegben kicsit párásodik. Azt a párát indulás után a melegedő fék  (pár fékezés)eltünteti.

 

Előzmény: Gézengúz_21 (12850)
Nr.g Creative Commons License 2011.03.18 0 0 12855

Üdv barátom!

 

Sokkal régebben hallottunk felőled mint egy frány húszezresrő!

 

Remélem minden OK.!

 

Vigyázz magadra !

 

Nektek is egy halom ingyen ölelést !!

Előzmény: kispest30 (12852)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.18 0 0 12854

Valószínüleg elkopott akkor. Mikor csere lesz nyárigumira majd megnézem, addig úgyse nagyon mászkálunk már vele.

Előzmény: kispest30 (12852)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.18 0 0 12853

Hátul dobfékes, de háturól jött a hang. Ott biztos, hogy kopott a fékpofa, mert mikor az elsők cserélve lettek, akkor a hátsókat még nem kellett, azóta is bent van a pótkerék mellett az új fékpofa szett hátra.

Előzmény: Edebaba79 (12849)
kispest30 Creative Commons License 2011.03.18 0 0 12852

Sziasztok!

 

 Szeritem midegy ,hogy dob vagy tárcsa fékes /mert a dob és a citányér is szól ha ütik / igy valami gond lehet:

 

 1,kopott,üveges a fékbetét.

 2,kopott,vagy üt a dob vagy a tárcsa.

 3,vagy mindkettő.

 

 Futott km,ill. használattól függ. /szeritem/

 

 Megoldás a fentiek orvoslása /bocs.az okoskodásért/

 

 

  Üdv. Jenő.

Előzmény: Edebaba79 (12849)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.18 0 0 12851

Hali!

Nem mostanában volt cserélve. Hátul ha minden igaz még gyári minden.

Előzmény: Nr.g (12848)
Gézengúz_21 Creative Commons License 2011.03.18 0 0 12850

Jól tudod!!

Az enyém is dobfékes hátul de viszont hidegen az első két három fékezésig az enyém is nyikorog ha kb 10-el megyek!!

Előzmény: Edebaba79 (12849)
Edebaba79 Creative Commons License 2011.03.18 0 0 12849

lehet hogy én vagyok a tudatlan, de a Lianák hátul dobfékesek. Szóval a nyikorgó hang max a két első keréktől jöhet. Vagy a 4x4 full tárcsafékes? 

Nr.g Creative Commons License 2011.03.17 0 0 12848

üdv.

 

Nem tudod mikor cseréltél fékpofát vagy tárcsát?

 

Lehet hogy megint aktuális lesz.

Vissza térve az Ignisre. Minden fékezésnél hallani lehetett az a sivitó nyikorgást,pedig még a kilómétert nem érte el a pofa a következő cseréig.Függ a használattól a sebességtől a terheléstől stb. Elviittem a szerelőmhőz aki mondta hogy a fékpofa cserére szorul. Az utángyártott pofák közül között is van silányabb és jobb is.Van amelyik egy idő után fel üvegesedik és akkor nyikorgó hangot ad.

 

Nos ki lett cserélve azóta semmi hang.

 

Nekem a Lianan morgott minden fékezésnél. Szintén a szerelőm mondta hogy totál el vannak kopva a pofák de a tárcsák nagyon jók. Csere. Én gyárit vettem. Azóta semmi gondom vele.

 

Szerintem nézesd meg szakemberrel ő mindent el fog mondani neked.

Előzmény: Törölt nick (12846)
Brandyman Creative Commons License 2011.03.17 0 0 12847

Ma felrakták a FULDA gumikat. 

Ég és föld!

 

Úgy megy a kocsi, mintha zsinóron húznák. Eddig nagyon elégedett vagyok! Nem sok hangja van, és nem zavarják a tócsák semennyire. 

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.17 0 0 12846

Hali!

Nektek nem nyikorog a Liana fékje? Kb. egy hónapja kezdte, előtte semmi hangja nem volt, max. néha nagyon gyenge fékezésnél hátulról jött egy kis hang, de most olyan, mintha mind a négy sírna. Viszont ami érdekes, hogy ha hátramenetben fékezek, akkor semmi hang, ha előre, akkor meg folyamatos síró hang. Mitől lehet ez? Elkopott, vagy valami hiba? Mikor az előző szett fékpofa elkopott, akkor ciripelő hangja volt.

Nr.g Creative Commons License 2011.03.17 0 0 12845

Üdv néktek!

 

Az ignis valóban pattog de csak egy egész keveset. Nedves úton jobban. Tehát egy kereszteződésben kilőni a közeledő kocsi elé nem biztos hogy jó gondolat.

A liana már nem annyira vészes. Ott inkább sima kaparás ami elő fordul.

Nem kell ugri bugrizni és nincs gáz.

 

Viszont eléggé bio program 190 körül taposni egy felpakolt ignissel ( 1.3 ). Én a Görög autópályán toltam le egy 1.6 os bayarishe Motorenwerkét. Vagy nem volt benne kraft vagy nem akart menni. Mindenesetre élmény volt. valójában nem nekem. Könnyű volt a kormány mint a veszedelem. Plusz ehez jön a hátsó merevhidas felfüggesztés.Emlékezetes volt. A familiám meg hátul bóbiskolt.Ill. a nejem az anyós ülésen.Semmit nem vettek észre. z volt a szerencsém.  :-))

A Lianát ( 1.3 ) egyszer nyomtam 185 ig Győr mellett 4 személlyel. Az is puha de nem annyira gáz mint az ignis.

 

A pattogásra a magyarázat abban van hogy a Liana nagyobb orr résszel rendelkezik mint az Ignis ezért egy picit disztingváltabban adja elő a dolgot. Az ignis rövid tengelytávja és orra valamint a tömege a magyarázat.

 

Nálunk mind a kettő kocsi használva van. Az ignis hamarosan 1-2 év cserélve lesz ha minden jól megy SX re.

Az én Lianám meg vagy SX,vagy Avensis (Totya),vagy talán vitara.. De lehet hogy marad míg veterán nem lesz.

Előzmény: Edebaba79 (12843)
Gézengúz_21 Creative Commons License 2011.03.17 0 0 12844

Én sem nírom de most feltünt!!!

Ha úgy indulok el hogy 10-15 km/h-val gurulok és lepadlózom akkor fütyül a kéerék mint állat és nem pattog!!!

De ha álló helyzetből 3000fordulattal kezdek el kaparni akkor pattog be!!!

Hát ha ez ilyen akkor megnyuktat hogy nincs baja!!!!

Amúgy apám SX4-e is pattog!!!!

 

Előzmény: Edebaba79 (12843)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!