Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szappanos autogáz Creative Commons License 2011.03.21 0 0 21744

Milyen motorra gondoltál?

Előzmény: golfdva (21740)
szappanos autogáz Creative Commons License 2011.03.21 0 0 21743

Sajnos a Francia autó ilyen! Van már emulátor hozzá amit ha beszerelsz jó lesz a szintmérő. Volt már itt aki berakta, képet is csinált róla!

Előzmény: greenlief (21722)
500se Creative Commons License 2011.03.21 0 0 21742

Nekem is tartarini van de még a régi Etagas.

Én a felujitószettet itt http://www.autogasshop.co.uk/ vettem.

Postával együtt sem volt 10 rúgó.

Szerintem az eredetit tedd rá.

 

Előzmény: Bolti (21737)
jocijocó Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21741

Gondolom palackról menne egy reduktoron át. Szerintem erre most nem találsz gázost,  mint ahogy nem is jelentkeztek lelkesen a problémádra. Szerintem egy keverőfejes rendszert kéne beépíteni, egy nem elektromos reduktorral párosítva. Gondolom léghűtéses a gép ami kicsit komplikálja a megoldást, mert a reduktor fűtését a kipuf.gázokkal vagy csővel kell megoldanod. Ha állandó fordulatú a gép, az javítja a keverőfej motorhoz illesztés problémáját, Szóval kíváncsi vagyok mire jutsz vele.

A kollégám is mondta, jó lenne az aggregátorját PB-re átalakítani, én sem lelkesedtem nagyon az ötlettől.

Előzmény: golfdva (21740)
golfdva Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21740

Nem motorkerékpárra gondoltam,egy bizonyos gépet hajt ez a motor és azt szertetném leváltani gázra ha már az autóm is az..:))

Előzmény: golfdva (21596)
Ati_66 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21739

g711 !

 

Ha még  van kérdésed, előkerültem.

Előzmény: Törölt nick (21535)
aranybora Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21738

Üdv! Autó eladás miatt feleslegessé vált 4 darab NGK LPG No-6 os gyújtógyertyám!Dobozában,eredeti Japán vadonat új!! A bolti ára a 4 darabnak olyan 28 és 30 ezer között van én odaadom 21500 forintért!

 

Bolti Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21737

Sziasztok!

 

Egy kis segítség kellene.

Tartarini szekvenciális rendszer. 90ekm van benne. Az utóbbi hetekben már nyorsításnál meg-meg torpant, de ralatíve jól működött. Mivel drága a felújító szett (igazából nem is lehet kapni) ezért beraktam egy Zavoli Zeta N redi-t ami sokkal olcsóbb volt mint a felújító szett.

Ez azt produkálta, hogy elkezdett 3 hengerezni (minden más az eredeti hardver maradt). A szoftverrel próbáltam valamit állítani de semmi javulás. A vákum jó volt stb. (igaz a nyomás 1,3 és fölötte)

 

Előszőr üzemmeleg motornál ment a Zavoli, de a programban átállítottam a reduktor-t 1 bar-ra (előzőleg egy "config2 felirat volt ott, ezért választottam ki az 1 bar-t). Ez után szinte egyből produkálta ezt a hibát.

 

Tegnap reggel "hidegen" elindultam vele és minden Ok volt. De ahogy melegedett egyre jobban jött a rángatás először csak gázadásra, majd alapjáraton is majd már le is állt alapjáraton, felette 3 hengerez.

Benzin üzem OK.

 

Ma visszaraktam a kipucolt tartarini reduktort (alig volt már hely a gáznak annyira retkes voltak a lamellák belül) és a jelenség hasonló: amíg be nem melegszik teljesen addig OK, majd ismét rángatós 3 hengerezős leállós. Ez tartja az 1,0 bar-t még nyorsításkor se csökken vagy nő az érték.

 

A map-hez nem férek hozzá hw klucs nélkül, de ha adok +60-at az utolsó menüben akkor simább a járás de nem egyenletes. A benzin nyitás felmászott 2,9-ről 3,6-ra alapjáraton és benzin üzemben is végig pirosban van a lambda.

 

Mielőtt felgyújtom az egészet valakinek valami tipp?

 

köszi.

 

 

wolfka Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21736

Landi Renzo Omegas Plus Központi Computer kb mennyibe van új áron?

 

Csanak.p Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21735

A Stag az ilyen bárhova építed, kösd le a gázos ecurol a lambda jeleket  , válassz megfelelő fuvóka méretet és akkor egy klasszissal jobb lehet.

Előzmény: jocijocó (21731)
soryton Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21734

...ja még valami ...  ezt a visszaváltási időt és fordulatott milyen értékre szoktad állítani...?

Előzmény: Csanak.p (21732)
soryton Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21733

...akkor sajnos nem vehetem igénybe a gyakorlati segítségedet...  de ezt szintjelző kalibrációt megmutatom a szerelőmnek...  KÖSZI !

Előzmény: Csanak.p (21732)
Csanak.p Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21732

Én győr vonzásában csinálom : http://cng-lpg-auto.hupont.hu/13/szolgaltatasok

Előzmény: soryton (21730)
jocijocó Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21731

Nekem + jelű és nem igazán lehet befolyásolni a fogyasztást, lambda szonda korrigál a benzines Ecu öntanuló, gyorsan szalad az értékek után. Még télen is a legnagyobb hidegben is 1 percen belül megjelenik a lambda jel és már korrigálja is a keveréket. Én úgy láttam ez a hőmérséklet korrekcióval eltorzított befecskendezési értékre is igaz. Mivel a motor Eu4-es gondolom ez normális. Nem egyszerű a benzin gázos görbét egymásra tenni mert a benzines Ecu állandóan elmászik. Ha hosszú úton belövöd ott jó, de utána sok 10-20 Km-es szakasz átírja. Ez csak a Suzuki STag párosításnál fordul elő??

Előzmény: jocijocó (21728)
soryton Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21730

...akkor az megint egy független paraméter... tehát a visszaváltási idő...?  csak azért kérdezek ilyesmiket , mert egy részt egy laikus használó vagyok akit érdekel valamelyesta technikai háttér is... valamint van egy olyan érzésem , hogy a szerelőm ugyan berakta de az ilyen finomítások már nem érdeklik....  te merre vagy egyébként....?

Előzmény: Csanak.p (21729)
Csanak.p Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21729

Szerintem Stag 4 es -nél csak  a jobb lábaddal tudod leginkább befolyásolni  a fogyasztást. Viszont a prémium és a + jelü lapos vezérlős Stag-nál valóban van egy hőmérséklet korrekciós mappa az talán változtat valamit . A kifogyás utáni váltást az átváltási idő-vel  lehet  állitani .

Előzmény: soryton (21727)
jocijocó Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21728

Nekem Ac van, azt nem értem  minek van a hőmérséklet korrekció, ha kell a többiek hogyan oldják meg?

Előzmény: Csanak.p (21726)
soryton Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21727

...na ez az összeállítás van benne....csak a szűrő fémházas...

 

...azért kérdeztem mert volt itt egy olyan vélemény , ha a gáz hőfokon feljebb  vesznek  akkor megszűnhet a hidegváltás utáni rángatás, valamint faragni lehet a fogyasztáson....  !!??

..mikor teljesen kifogy a tartályom a csipogás kiséretében egy rántással kapcsol vissza benzinre....  ez normális..??

 

Előzmény: Csanak.p (21726)
Csanak.p Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21726

Igen : két külön beállitási lehetőség , a vizhőmérséklet a benzinről gázra , a gázhőmérő jele pedig gázról benzire való visszaváltást irányítja . De a visszaváltást  gyakorlatilag én fordulathoz kötöm mert ott van értelme, főleg VVT motoroknál..

Előzmény: soryton (21724)
Csanak.p Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21725

Az elektronikus befecskendezés gázos kivitelében  rengeteg  villamossági trükköt kell alkalmazni ami a rendszer müködését fenntartja. Azonban vannak fontossági sorrendek  amivel a fejlesztők  szivesebben foglalkoznak mint a benzines szintjel , pl CNG -nél az előgyujtás eltolása stb.. Azért nem kell  elkeseredni a gyári cng -s zafirán már jól mér mindent a mutató, gázt is benzint is :D

Előzmény: greenlief (21722)
soryton Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21724

...Hali...  nekem is AC stag van a gépben..  és azt szeretném kérdezni hogy ha a gáz hőmérsékletet szeretném feljebb állítani, akkor a átváltási vízhőmérsékleten kell emelni vagy ez két külön paraméter amin lehet variálni...??

Előzmény: Csanak.p (21721)
Csanak.p Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21723

Röviden : a BRC -nek legjobbak az injektorai  viszont iszonyu bonyolult a programozása ,ráadásul baromi drága. AC : középkategória egyszerü program  tomasettós szabályozós kittje egészen jó   , többhengeres motorhoz is van megfizethető cuccuk. Zavoli : talán nekik a leggyengébbek az injektor készletük  : pan evó -nak kikopik az oldala és  sokan csak a függőleges beszerelést ajánlják , mátrix kicsi de folyamatosan átereszt hülyeségeket csinál , viszont a programhoz mindenki ért. 

Előzmény: jocijocó (21720)
greenlief Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21722

Ezzel a véleménnyel csak az a baj, hogy a szervizesek mást mondanak ezzel kapcsolatban. Ugyanígy működik a legtöbb német márkánál is a rendszer, csak ott gyakrabban néz rá a komputer a valós üzemanyagszintre. Viszont ezzel a megjegyzéseddel semmivel sem kerültem közelebb a probléma meoldásához, így nem értem, mire volt jó azon kívül, hogy valamivel lekösd magad, míg nincs más dolgod.

Szóval, továbbra is várom a segítő szándékú sorstársaktól a tippeket, hogy ők hgyan küzdötték le ezt a problémát. 

Előzmény: MM. (21713)
Csanak.p Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21721

  Az AC stag üzemanyagszintjel  szofveresen kezelhető ,és gyári pontossággal beállitható  a ledek egymáshoz képesti váltását is .                                                                                                                                                           

Előzmény: Attiskaaa (21655)
jocijocó Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21720

Ha megkérünk leírnád az általad tapasztalt előnyöket és hátrányokat. Jó lenne látni egy szaki általi összehasonlítást, mert sajnos pont ez elég ritka és általában az általa forgalmazottat dicsőíti. Előre is köszi

Előzmény: Csanak.p (21719)
Csanak.p Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21719

Hy én építettem már BRC-t , AC-t, zavolit is és mindegyik ket oda lehet állitani ahova akarod .Mind a 3 vezérlésnek vannak előnyei és hátrányai is.  

Előzmény: Amonra (21625)
Trs-001 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21718

 

hasznalt potkerektartalyt keresek, akar lejart papirosat is mivel kulfoldi autoba kell feketen, ha valakinek van elado, kerem szoljon! koszi 

idiotaindex Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21717

igen nehez az elet, a kutya is jodolgaban vesz meg

nekem a mostaniakkal is van bajom

mikor lapjaval (gyk:kilinccsel elore) kozlekedem nem erzem merre van az elore-sokszor megviccelt -nem szeretem a szervot, de kenyelmes

valamelyik nap majdnem a jardara ugrattam, meg jo hogy az idos nenike halalmegveto batorsaggal rantotta el az iker babakocsit elolem

piha...elotte mosattam az autot, csunya lett volna ha meghuzza a jarokeret

mas szinu volt mint az autom

 

Előzmény: MM. (21714)
idiotaindex Creative Commons License 2011.03.20 0 0 21716

kedden valaszt kapsz

Előzmény: Herr X (21710)
jocijocó Creative Commons License 2011.03.19 0 0 21715

Nem baj az hogy fejlődnek, csak az a baj ha tévútra visz a fejlesztés, akkor is görcsösen ragaszkodnak hozzá, pl PDTI motorok. Én imádtam a 25-ösöm a kényelme miatt, de eladtam mert tartottam a technika öregedésétől. Még nincs baj velük nagyon jók a francia kocsik.

Előzmény: MM. (21714)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!