Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kárász00 Creative Commons License 2011.03.19 0 0 38508

Mostanában volt ez téma olvass vissza kb. 4-5 napot. A megoldást nem fogod megtudni, de talán okulsz a tapasztalatokból. Keresd "idiotaindex" hsz-eit és a neki címzetteket is.

Előzmény: pecamester (38506)
Gabeszgsm Creative Commons License 2011.03.19 0 0 38507

en is az elm327-et rendeltem meg, a legujabb 1.5ost..remelem hogy jol fog mukodni.. 1.6 benzinesen..

Előzmény: robtech22 (38502)
pecamester Creative Commons License 2011.03.19 0 0 38506

Sziasztok!

 

Távirányítós központizár betanítás kérdéskörében kérném a nálam tapasztaltabbak segítségét. Kénytelen voltam kicserélni a gyári aksit a kocsiban (2003-as modell :)) és ezt követően vált szükségessé a kulcs újbóli betanítása. A használati kézikönyvben leírtak szerint a gyújtást ráadtam, nyomtam a gombot tovább is mint kell, de semmi nem történt. Ezt követően eszközöltem egy elemcserét a kulcsban, de ez sem hozott változást. Ha kulcsal zárom az ajtót, a központi zár működik, az elakadásjelzőben lévő kontrollámpa pislog. Van valakinek ötlete, hogy akkor a betanítási manőver miért nem sikerül? Kihagytam volna valamit?

 

Előre is köszönöm a hozzászólásokat és minden segítséget!

 

Üdv:

 

P.

tom840129 Creative Commons License 2011.03.19 0 0 38505

köszi szépen.akkor megpróbálom énis ezt tenni:)na hali

Előzmény: Törölt nick (38504)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 38504

Szia!
Én is Tomi vagyok :)
A lényeg, hogy nálam is ez volt a probléma. Az ablaktörlő kapcsolóját kell szétbontani a gombnál. Kis csavarhúzóval vagy valami tűvel alápiszkálva le kell szedni a gombot, majd egy kis fogóval összenyomni a - nem tudom rendesen megfogalmazni, majd látni fogod :) és lehúzod azt a részét amivel a hátsó ablaktörlőt vezérled (vigyázz, mert van benne 2 kis rugós izébizé ami hajlamos kilőni, úgyhogy óvatosan vedd le!). Itt van egy kis rézből készült karika az szokik eltörni (keresztben van egy kis műanyag amiből kilő a 2 rugós izébizé, azt is le tudod venni csak össze kell szorítani kis fogóval a szár végét, mint az elején.

Nálam ez volt - illetve van - eltörve meg kell forrasztani és egy darabig jó lesz. Valahonnan kellene szereznem egy újat mert az enyém 3 helyen el volt törve és katasztrófa :) most a hátsó ablakot se tudom törölni csak ha automata állásban a verda úgy gondolja.

Remélem tudtam segíteni!

Előzmény: tom840129 (38503)
tom840129 Creative Commons License 2011.03.19 0 0 38503

szia.Tamás vagyok.nekem is van egy xsarám,és ugyanilyen problémával küzdök mint te.sikerült már neked megoldani a problémát?ha igen megköszönném,ha segítenél nekem,hogy mi a megoldás.elöre is köszi.üdv:Tamás

Előzmény: Tomi951 (36448)
robtech22 Creative Commons License 2011.03.19 0 0 38502

Sziasztok.

Nekem is Kínai Lexiám van, eddig nem volt vele bajom, mindent meg tudtam vele csinálni. Amit itthon hírdetnek az szinte mind klón, de mi nem készül Kínába? Mondjuk azon meglepődtem, h a Bosch adagolók szinte mindegyike ott készül!!!!!

Nemrég töltöttem le hozzá a legújabb frissítést, mert eddig a 2004 utáni  diesel P307-el, és a C5-tel nem 100%-osan kommunikált(álltalában egyik klón sem), bár még teljesen nem teszteltem le, de eddig tökéletesen működik(kb 1 éve), kulcs tanítás, programozások, tesztek........

Ha valakinek gondja van a géppel, szóljon, csak a távolság lehet bibi. Ajka-Pápa közt vagyok, ha valaki a környéken lakik megoldhatjuk nevetséges áron, nem úgy mint a márkaszervizek, ha visszamész 1 nap ötször akkor ötször számolnak!!!!

Elm-el, agv4000-el  én is próbálkoztam, a 2001-es Hdi xsarámat nem ismerte egyik szoftver sem, de 2003-as2.2hdi C5-öt vitte, de azon is csak motordiagnosztikát,törlést!! Ezekhez MoDiag professional vált be a legjobban. Ebay-en van elm kb. 5-ért, benzineseket biztos hogy kezeli, dieseleket kevésbé(motordiag részt),ami olvasáshoz-törléshez elég szerintem, de ez típustól függ.

gt bx Creative Commons License 2011.03.19 -1 0 38501

Kinai OBD cuccot tudtam volna szerezni(most nemlényeg honnan)...semmi garancia nincs rá.hogy múködik..húsz fölött,a programot meg old meg magad::::

szóval óvatosan a ebayról is...csak láncfűrész,meg robogó idom ügyben kavarogtam arrafelé...semmit nem fogok megrendelni onnan..!!!

Persze,nekem rosszak a tapasztalataim...egy bazár az egész,néha vannak jó dolgok is--de nagy-nagy zsákbacica,meg az eladó pontgyűjtése ,meg megbizhatósága,mi a f*--m a fontos.

 

Szasztok,megszüntem...

Előzmény: Gabeszgsm (38499)
gt bx Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38500

Okay!:)))

Tudod,jöhetel ide mindig!!!

Soryton is megtehetné,csak 60 km Neki ,legalább:))

 

holnap meglátjuk,mit tettem,nagyon nem szartam be,sok ilyen volt már,--most a fejét kéne már kifaggatni--nem egy nagy durranás ám az egész...,kis hely van mindenre,kicentizték az egészet,a béikszben alul majdnem megfordultam:)))-itt a váltót le kell vetköztetni,mert nem fér ki,3 töcsavart kitekerni,meg a bakot,mi tartja--és úgy is kell befűzni....

akkor becuppan...

be is fejeztem,ez volt 4 óra,mire rájöttem:((

 

Jó éjt!

/nincs több söröm:))//

Előzmény: Gabeszgsm (38498)
Gabeszgsm Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38499

ja, van a vaterán egy lexia, most 21eft-nál jár a licit és 57e a villámára.

megkérdeztem a srávcot a kinai koppincs lexia vagy eredeti.. azt irta hogy nála mukodik,nem tudja milyen gyártmány, németben vette. kérdeztem hogy gari van e rá ha nem mukodik..

irja hogy a dolog osszetettsége a szakmai ismeret miatt nem vállal garanciát visszavásárlásra.. és persze törölte a kérdéseim és válaszait.. tehát koppincs..

ilyet 33ért tudok rendelni kintrol.. amire panaszkodnak is az eladonak hogy nem kommunikál az autoval..

Előzmény: Gabeszgsm (38498)
Gabeszgsm Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38498

na majd megvizsgalom en ayt a bodont.. :)

 

 

most van beszerzés alatt egy univerzális kutyu, olyan mint ami soryton tesojanak van, csak a legujabb szoftverrel mukodot..aztan meglatjuk mit szol hozzá a verdáink..

remélem azért tudjuk hasznositani..ha nem,megy a vaterára másnak aki tudja majd használni esetleg, bukni meg nem bukhatok rajta.. :)

Előzmény: gt bx (38491)
gt bx Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38497

Kimostam az egészet...nem tudom.

Vannak gyertyáim,legfeljebb beugranak az eiquemek..sok nincs bennük...utálom ezeket.

Fojtószelep,gyertyák--aztán kiolvastatom..vagy neggyújtom:)))

Na csao!--egy csomagot már összeállitottam Neked!:)))

Előzmény: soryton (38495)
gt bx Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38496

A szűrőház alján nyomáskapcsoló van,a mennyiségmérő szonda,a katalizátor mögött jön fel,egy csatija van a termosztát környékén...

Tudom,tudom...hospitál...

levegőt venni sincs időm:)))

(rendben lesz at autó,akkor berepüljük:))tavaly a segge-az idén az eleje..meg Megismerjük egymást,most hogy az ENYÉM:)))---hidd el,repcsik után kiéheztem egy kis "felfedezésre"--egyébként a kinyomócsapágy tényleg szar volt...na mind1,majd kidumáljuk:))

Jó éjt!!!

Előzmény: soryton (38494)
soryton Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38495

...de ilyen Bosch gyertyákat próbáltál már....FR8SEO...  majd nézd már meg a pillangószeleped túlsó felén csak olajos vagy +kormos is...?? 

Előzmény: gt bx (38493)
soryton Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38494

...az olajnyomás gombára gondolsz...a szűrőház alján...?   nekem csak az van....szintet nem mér ..de hát fedélzeti sincs...    váljék a sör az egészségedre....    .. tudom a Gabesszal megbeszéltétek hogy ő lesz a póstás... csak meg említettem hogy a hétvégén él a Hospitál....  jó éjt .. :-))

Előzmény: gt bx (38491)
gt bx Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38493

Gyertyáim vannak,a multiméterem meg Gabesznál:))))-mert leszakadt az elem tartója::::

meg sokszor nem használtam:))-akkor vettem,mikor elektromos tanfolyamra jártam---régen volt:)))

 

a sorrend:pillangószelep,gyertyák,--és,ha megy a szekér,akkor visszakötöm a bödönt...

 

még veszek dörzsi ,súrolót--de ,majd ha ráérek,elég időt eljátszottam,még műgyantáznom is kéne:((

Előzmény: soryton (38490)
gt bx Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38491

Megvan a két program,meg nézek még valamit..már kiirtam...Gabeszé is kész:))

Az a gond,hogy holnap apám..délelött rohangálok motorral,mert itthon is kell ez-az,

Hétfőn meg meló.mert lejárt a szabi..jó,erre szántam az időt,össze tudtam volna csapni két délután az egészet,ahogy a szervizben cserélnek mindent..

Nem velük van gondom...

Először is nincs célszerszámom....

nem ismerem a fogásokat,hogy kell kifűzni a váltót--most már tudom-a 16 voltosé hogy kéredzkedik kifelé,-most már megtapasztaltam..és vissza..

A féltengelyeket leápoltam,a gömbfejeket úgyszintén...

grafitos zsir mindenhol

Gépészetileg szerintem rendben..

Jönnek a kábelek:speed szenzor,2 lambda,fordulatszám,2 vizhőfok...aztán olajmennyiség????-na azt nullára vette...villogó sárga,pálca szerint tele,persze-most cseréltem olajat is...

A mennyiségmérő szenzor tudod hol van???

a katalizátor mögött--az cserélje,akinek 2 anyja van...

de mindjárt megnézem...

ezzel sz***ptam délután,aztán csináltam egy bödönt:)))

-most meg sörözöm___:))

Előzmény: soryton (38487)
soryton Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38490

...te erre az antipollution fault-ra    írnak gyujtáskimaradást ami lehet gyertya hiba...   EGR szelep hiba ... de ebben nincs  , legalább is az enyémben még nem találkoztam vele...   és lehet lambda hiba is     azt meg mérhetnéd ha van az a multimétered hogy a két fehér vezeték  között mérve ha nincs 30 ohm -nál több akkor legalább a fűtése rendben van...

 

... és még valami...a Gabesz küldtem egy garnitúra Bosch gyertyát....  vidd el kipróbálni...

Előzmény: gt bx (38486)
idiotaindex Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38489

volt ettol sokkal meredekebb is: gyujtason vettem le az akksit, odaig jutottam hogy csak a tapasztalati ut maradt, a doksi hatter FOS.

egyebkent nem tortent semmi gond

A Citroennek irtam errol, termeszetesen kirohogtettem magam.

ez van

Irasodon felbuzdulva elviszem betanittatni a kulcsot, es elottuk fogom levenni az akksisarut.

igy helyben egybol orvosolnak

ui. az enyem elfelejti

Előzmény: Gabeszgsm (38435)
soryton Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38488

...holnaptól a Csilla dolgozik a 7végén...mondtam volna gyertek ki ...na jó az idő is szar lesz...majd legközelebb...

Előzmény: gt bx (38486)
soryton Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38487

...ehhez kellene a program... mert amit nálam eddig produkált az nem sok....egyébb márkákkal meg általában komunikál...

Előzmény: gt bx (38484)
gt bx Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38486

Danke!

megyek fürödni:)))

nem lehetne összedugdosnunk a kütyüinket????:)))

olyan bödönt csináltam,hogy besz----sz!!:)))

lehet,hogy nem is az volt a baj,de visszacsináltam

fényképezni már nem volt kedvem,azt sem tudom,hol a telefonom...

Előzmény: soryton (38485)
soryton Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38485

...csak gyújtást ráadni ....  nem indítani...min. 1 percig....  und  fertig...  :-)

Előzmény: gt bx (38480)
gt bx Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38484

Basszus,össze kéne dugni az enyémmel...kipróbálni,mit mond:)))

legfeljebb nem működik---

Előzmény: soryton (38483)
soryton Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38483

 

akkor itt van még1x

Előzmény: Gabeszgsm (38472)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38482
Előzmény: Alvin_ti4200 (38467)
gt bx Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38481

Melyik része???

Előzmény: 240km/h (38477)
gt bx Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38480

Félretéve a hülyeséget(a szarvasost a fiam leejtette--1 literes volt:(((

marad a keresztes gömböcske...

A gép a kerekein,még a bowdent kell beállitanom,ill a pedált-viszont!:

kreáltam egy bödönt,jött is az antipollution fault...

most vagy visszarakom a bontott pillangószelepet-vagy nemtom..

levettem a szivósort,kimostam,adtam neki kompresszorral,-száraz is volt---mégsem kóser:(((

--egyben van a szarzsák,a szenzorokkal játszottam délután-mivel szét volt boritva,remélem majd összegyógyul a végére,mert meggyújtom...

a béiksz már süvitene ezerrel,ez a szar elektronika beb***szik nekem állandóan

 

friss olaj mindenhol,új szűrők,-új kuplung,lezsirozva minden,

-az egyik görgő cserélve,Soryton..köszi,a másik meg beleér mindenbe-nem lehet kihézagolni,,

meg szorul az egész

de még próbálkozom,--öszze fog ez jönni---de most lemerülök a búvárharangba:)))

Egészségetekre!

-elmondhatnátok,hogy kell megtanitani a pillangószelepet,mert sajna elfelejtettem...

na megyek ,beáztatom magam ,minden értelemben:)))))

köszi:))

Frike68 Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38479

nem tudom mi van hozzá pontosan, de úgy emlékszem van téli garnitúra. a féktárcsák és a fékbetétek is egy éve lettek cserélve. annyit tudok még, hogy márkaszervíben volt végig szervizelve. vegyétek fel vele a kapcsolatot szerintem.

Jövő hónapban én is felteszem a Xsara-m. 2.0 HDI 90Ps. 2001-es 154.000 km végig márkaszervízben szervizelve. munkalap, szervízkönyv. magyarországi, 2. tulaj. Most megy műszakira. Garázsban tartott, 140.000 volt vezérműszíj gar. + vízpumpa csere. Felnire szerelt téli, nyári gumi. (gyári méret) Üléshuzat, tehát gyári állapotban a gyári huzat. Tetőcsomagtartó. Aut. klíma. Vadi új bosch hátsó féktárcsák, fékbetétek. Xsara-s díszküszöbök. Azt hiszem egyelőre ennyi. Beleszerelmesedtem egy C5-be.... De mindig is Xsara-s maradok :) Jól szolgált az emúlt 6 évben. Ja, és részemről teljesen sérülés mentes. Az előző tulaj koccant vele, de le is bukott, rétegvastagság mérővel mentem vásárolni... DDD:)

Előzmény: Kárász00 (38473)
Kárász00 Creative Commons License 2011.03.18 0 0 38478

Azt nem tetted hozzá hogy új kuplunggal..

Előzmény: gt bx (38475)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!