Keresés

Részletes keresés

Robi-man Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42270

ha többet menne úton akkor már rég a3-4 garnitúrát szaggatná! :-)))))

Előzmény: Szaby27 (42136)
szjozsy Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42269

Ezen a képen a leeresztő helyére a diffizárvezérlő kimenőoldala van vissza vezetve a tartály ba .

Előzmény: Törölt nick (42266)
MTZ Betyár Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42268

Ezen a rajzon a 26-os számú alkatrész van becsavarva a leeresztő helyére. :-)

Nekem az 550-esen már a szivattyú bemenő csövén van egy 12-es kulcsnyílású vakdugó.

A puposon meg ugyanúgy mint neked Freddy. :-))

Előzmény: Törölt nick (42266)
szjozsy Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42267

Ez a kormánymű egy teljesen más kormánymű .

Előzmény: Törölt nick (42266)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42266

Ezen a rajzon,ég csak a helye sincs jelőlva...

 

szjozsy Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42265

Az" újabbakon" a szivattyú bemenőcsövének aszivattyú felöli oldalán az öregebbeken a kormánymű bal oldalán a traktor menetirány szterint .

Előzmény: Duhaj Laci (42262)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42264

Nekem, régi fajta van még...

Előzmény: Duhaj Laci (42262)
nagypilu23 Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42263

igen a kormányszivattyú szivó csövén 12, v 13 kulcsnyilású ott lehet leengedni a régebbi tipusoknál szembe a géppel szervoház jobb felóli részén alul jön ki egycső végén lefele van csavar azoknál ott lehet leengedni.

Előzmény: Duhaj Laci (42262)
Duhaj Laci Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42262

Üdv minenkinek!

 

Én leeresztő csavart nem találtam csak a kormányszivattyú alsó csövén. Az újabbakon már ott van?

Előzmény: Törölt nick (42260)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42261

Nekem ez a rugós tuning is bejött, az csak egy mellékes lenne, sose lehet tudni :)

Előzmény: szjozsy (42259)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42260

Ha nem lesz más......

De nagyon bosszant az a csavar....nem tudom elviselni,ha nem én győzök !:-))

Előzmény: MTZ Betyár (42258)
szjozsy Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42259

Sajnos most nemtudok tolattyu átmérő méretet irni mert nem találtam meg /van itthon szétszedve több is / , de hogy tudj esztergáltatni és beépíteni úgy is szét kell szerelned . Holnap azért előkeresek egyet . A meghuzási nyomatékot kell , hogy pontosítsam 20nm és nem 7nm mint ahhogy előzőleg írtam . Egyébként a kormánymű nagyságrendekkel jobb .

Előzmény: Törölt nick (42241)
MTZ Betyár Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42258

A szivattyú szívó csövét vedd le a kormány oszlop aljáról és kész. Egy nagy hollandis csőcsatlakozás. A híd alá tegyél edény mert arra fog rá folyni az olaj. :-))

Előzmény: Törölt nick (42256)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42257

Ez jó ár !!! ezt még nem is néztem.. köszi !

Most az enyém is tiszta olajhab volt !:-)

Előzmény: MTZ Betyár (42254)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42256

Köszi ! ..most nézegetem az árakat....1 liter,850-900 forint...

10 literes kiszerelés,5-6000 ft....

 

Az olajleeresztő csavart,nem tudtam kivenni...:-( kúrva szar helyen van..

Le van már a csavar feje lapolva...elfordul a kulcs rajta....még egy betonacél darabot is hozzáhegesztettem,hogy majd azt csavarom (megindítom) de elvált....aztán,kifogytam az ötletekből...

Előzmény: szjozsy (42252)
nagypilu23 Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42255

Üdv mindenkinek!Látom mindenki benne van a kormány tunningba,de legalább olcsobb,mint az orbitosra csinálná az ember.

MTZ Betyár Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42254

5 liter 2532 Ft+ Fa a habinál például.

Teleöntöttem a pupost múltkor, a beöntő szűrő aljáig ahogy a nagy könyvben meg van írva, és nem tetszett neki kinyomta a sapka alatt a felesleget, jól lekonzerválva a szervótornyot. :-)))

Előzmény: Törölt nick (42250)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42253

Ezt egy ismerősadta segítség ért... de ez is sokat javított a kormányom a rugó vágás előtt.

Amiket láttam azok mind 1500-2000/L

http://www.olajsziget.hu/hajtomuolaj/automatavalto-/-szervoolaj/129-re-cord-atf-dextron-ii

Előzmény: Törölt nick (42251)
szjozsy Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42252

Motorolaj kell bele , azonos a motorban használt olajjal . Azért mert ha a szivattyú beengedi az olajat a motorba ne keljen az olajkeveredés miatt a teljes motorolajat lecserélni . Gépkönyv szerint .

Előzmény: Törölt nick (42242)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42251

És az mennyibe kerül literje ?

Előzmény: Törölt nick (42249)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42250

Szóval motorolaj......mennyibe kerül abból 10 liter ? ..aszem annyi kell bele....

Előzmény: MTZ Betyár (42248)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42249

Hívatalosan szervó olaj az legalább melegen nem higul fel. :)

Ez a márka a legjobb! :):):)

Előzmény: Törölt nick (42246)
MTZ Betyár Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42248

Észrevettem már, hogy írtál. :-)

Nekem a kisfülkésbe többféle motorolaj mix van benne elég sűrű...

Az 550-es is valamilyen motorolaj az egy picit hígabb. Legjobb talán hidraulika olaj lenne, de jó a friss 10W 40-es motorolaj is.

Előzmény: Törölt nick (42246)
MTZ Betyár Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42247

Míg írtam addig te is írtál. :)

Na mégiscsak sikerült. 1 menet a nyerő ezekszerint. Énis két gépen meg teneked is így 1 ujjas lett. :))

Előzmény: Törölt nick (42242)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42246

Már nekem is összejött !:-) ..csak az a kúrva olaly ....

 

De most-már tényleg tudni szeretném,hogy milyen a legjobb olaj bele !!!

Előzmény: MTZ Betyár (42244)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42245

Azt már nem olvastam,mert elmentem szerelni !:-)

Előzmény: Törölt nick (42243)
MTZ Betyár Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42244

Üdv mindenkinek!

 

Ma megcsináltam az 550-es kormányát is. Ugyanúgy 1 menetet  vágtam le a rugókból.

Ugyanolyan könnyű lett mint a puposé.

 

Freddy, nem tudom a tied miért nem sikerült, én az anyát mindkét gépen kézzel betekertem ütközésig. Aztán kulccsal annyit húztam rajta, hogy az első lyukba ami szabaddá vált bele tettem a sasszeget. A végeredmény mindkét esetben jó lett. Énis felfigyeltem arra, hogy a stiftek kb. 1-1,5 mm-t lógnak ki az eredeti majd fél centihez képest.

Menet próba nem volt még egyikkel se, de majd lehetséges, hogy húzni kell az anyán, ha sétál majd az úton.

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42243

Nem hallgatáll rám, hogy minek oda az alátét.... :-))))))))))))))))))

Előzmény: Törölt nick (42242)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42242

Nekiálltam még-egyszer......geryke89   elmondása szerint,csak egy fél menetet vágott le....én meg egyet....ezért,elősszőr úgy raktam össze,hogy egy vékony alátétet raktam a rugó mögé,és az anyát is túl húztam,de kézzel !! és nem is olyan nagyon...

 

Másodszor, kivettem az alátéteket és úgy raktam össze..és úgy húztam meg az anyát KÉZZEL !(alig) hogy a "stiftek" 2,5 mm-re állnak ki. Aztán próba....na most tényleg nagyon könnyű lett a kormány !!! Álló helyzetben 1 újas ! Éppen úgy,mint MTZ-Betyár videóján..:-)

 

Viszont az olaj,nagyon sűrű már benne....gondoltam felhígítom egy kicsit....tettem bele fél liter hidralika olajat..ennyi volt még itthon..:-) Aztán próbálgattam,és hirtelen,megint akadozott a kormány..főleg mikor telkeztem tekerni a kormányt..mikor már megindult,kicsit könnyebb lett..

 

Aztán észrevettem,hogy valami a szar,spriccelt kifelé..:-) Hát úgy fel habosodott az olaj,hogy a beöntő nyíláson nyíláson a sapka alól nyomta kifelé !:-)) ..gondolom,a kétfajta olaj,nem csípte egymást....

 

Szóval,teljes szervó olaj csere lesz ! Milyen olaj a legjobb bele ?

Most úgy gondolom,ha lecserélem az olajat,akkor minden fasza lesz....(remélem)

 

 



Törölt nick Creative Commons License 2011.03.19 0 0 42241

A lényeg a tolattyú méretei lennének :)

Előzmény: szjozsy (42240)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!